Komentarze i opinie

Grendel
@paladinek W Polsce usługa jest oczywiście możliwa praktycznie w każdym sklepie. To jednak usługa, w której muszą uczestniczyć dwie strony - 1. sklep 2. bank posiadający t
438 komentarzy
Marcin
Niby nowoczesny bank, ale przelewu zewnętrznego zleconego w sobotę nijak nie można odwołać. Słabo, w wielu bankach da się to zrobić do chwili, gdy nie trafi do "paczki" na
78 komentarzy
Błażej
Dla klientów mBank'u jest przecież dostępny "zwykły" czat zarówno w aplikacji mobilnej jak i serwisie transakcyjnym. Kontakt na FB Messenger jest tylko dodatkową możliwości
5 komentarzy
Katarzyna
Dobra, już wiem, że się nie da
25 komentarzy
Robert
W ofercie PayPo brakuje mi programu ochrony kupujących. Dla porównania w aplikacji Klarna mam możliwość zgłoszenia problemu z zamówieniem, również Allegro Pay wstrzymuje p
5 komentarzy
Piotr
Nie ma konkretnej cyfry, która identyfikuje kraj wystawcy karty. Kraj zidentyfikujesz pośrednio przez identyfikację konkretnego emitenta po 6 pierwszych cyfrach na karcie, czyli
16 komentarzy
Michał Radzimiński
Dokładna ścieżka do zmiany planu na niższy wygląda tak: Launchpad (przycisk na dole z prawej) -> Manage your plan -> Downgrade your plan (opcja znajduje się na dole lis
257 komentarzy
Krzysztof Duliński
Oferta tego typu produktów jest w Polsce bardzo skromna, pochodzi od funduszy hipotecznych. Banki unikają ich zapewne z powodu złych skojarzeń z przejmowaniem nieruchomości od
2 komentarze
Krzysztof Duliński
Najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt z instytucją finansową prowadzącą IKE, gdyż znaczenie będą miały zapisy umowy tego konkretnego produktu.
315 komentarzy
Łukasz
Dzień dobry. Czy do rachunku Moje Cele (samego, albo łącznie z kontem głównym) można wydać dyspozycję współdzielenia/pełnomocnictwa?
254 komentarze
bankowicz
90 dni od założenia konta oszczędnościowego. Samo konto oszczędnościowe możesz założyć, kiedy chcesz.
199 komentarzy
R1s
Informujemy, że od dnia 23 maja 2024 r. zmianie ulega oferta lokat internetowych w PBS24w następującym zakresie: - zmiana oprocentowania oferty dla nowych klientów ekstraLOKAT
1 komentarz
Justyna Kalicińska
Święta racja! Poprawione, dziękujemy :).
6 komentarzy
Justyna Kalicińska
Dziękujemy, już poprawione.
82 komentarze

Moneteo w liczbach i słowach

Finanse, a tym samym liczby, to nasz żywioł. Sprawdź zatem kilka statystyk, które nas definiują.
3 415 031użytkowników odwiedziło nas w 2023 roku
12 lat na rynkuwcześniej jako najlepszekonto.pl i najlepszelokaty.pl
1 275przeanalizowanych produktów
1 818prześwietlonych promocji
60kategorii produktowych
Dorota Serocka Dorota Serocka
Kutno
„Jestem pod wrażeniem Państwa kompetencji i rzetelności. Wszystko klarownie wytłumaczone, na każdym etapie. Pomimo braku wiedzy postanowiłam założyć lokatę i nie żałuję.”
Miłosz Floriańczyk Miłosz Floriańczyk
Suwałki
„Szacunek dla autorów serwisu za uczciwe recenzje, gdzie można też przeczytać o wadach produktów. Dzięki!”
Sławomir Potocki Sławomir Potocki
Gdynia
„Jestem z tych, co bardzo nie lubią przepłacać w bankach. Zaczęło się od lektury artykułu o kosztach przewalutowania, dziś nie otwieram bez Was konta :)”
Sylwia Mrozińska Sylwia Mrozińska
Łódź
„Jeszcze niedawno przerażały mnie bankomaty, a teraz nie mogę żyć bez płatności telefonem i zegarkiem. Pomocne artykuły w serwisie wyleczyły mnie z bankofobii, bo wiem już, jak to wszystko działa.”

Najczęściej zadawane pytania

Rozwiewamy wątpliwości i odpowiadamy na najczęściej zadawane przez Was pytania.
1.

Jak działa porównywarka usług finansowych Moneteo?

W największym skrócie, Moneteo jest ogromną bazą produktów dostępnych na szeroko pojętym rynku finansowym. Oferty podzielone są na kategorie i przedstawione w formie rankingów. Tak zaprezentowane parametry uzupełnione są dogłębnymi analizami, recenzjami i opiniami innych Użytkowników. Po podjęciu decyzji o skorzystaniu z produktu możesz – także z poziomu serwisu – złożyć stosowny wniosek po przekierowaniu na stronę instytucji finansowej.

Znajdziesz u nas również praktyczne artykuły oraz opisy akcji promocyjnych. Te ostatnie skupiają społeczność Bankonautów, czyli osób z mniejszym lub większym doświadczeniem w dziedzinie promocji bankowych (i nie tylko), które łączy chęć zysku.

2.

Czy korzystanie z Moneteo jest darmowe?

Tak. Jako użytkownik portalu nie ponosisz żadnych kosztów korzystania z dostępnych treści, w tym rankingów i analiz, również na etapie wnioskowania o produkt.

3.

Jak Moneteo zarabia na świadczeniu swoich usług?

Jesteśmy serwisem pośredniczącym między Tobą a instytucjami finansowymi na zasadzie afiliacji i to właśnie z tego pośrednictwa czerpiemy dochód niezbędny do utrzymania portalu.

Jak działa afiliacja? To proste – wynagrodzenie za to, że zdecydowałeś się na skorzystanie z oferty, wypłaca nam instytucja finansowa, z którą współpracujemy. Oznacza to, że składając wniosek o produkt z poziomu naszych rankingów, analiz i innych tekstów wspierasz nas, nie ponosząc przy tym żadnych kosztów.

Fakt współpracy (lub jej braku) z danym podmiotem nie wpływa na pozycję jego produktów w naszych zestawieniach!

4.

Jak często aktualizowane są informacje na stronie?

Odpowiedź jest prosta: praktycznie non stop 😉 Na bieżąco śledzimy rynek i wprowadzamy zmiany najszybciej jak to możliwe. Ponadto dokonujemy regularnych, całościowych aktualizacji rankingów i opisów produktów. Aktualność danych to nasz najwyższy priorytet.

5.

Jakie są kryteria oceny produktów w rankingach Moneteo?

Kryteria są jasne i uzależnione od tego, jakich produktów dotyczy ranking. To, które czynniki są kluczowe, tłumaczymy przy każdym rankingu z osobna. Co więcej, w przypadku większości rankingów o kolejności decyduje m.in. popularność danego produktu wśród użytkowników, więc Twoje decyzje o skorzystaniu z oferty również mają istotny wpływ na kształt zestawienia.

W przypadku niektórych zestawień, np. w rankingu lokat bankowych, o kolejności decyduje wysokość oprocentowania.

6.

Co zrobić, jeśli znajdę błąd w prezentowanych danych?

Błędy przytrafiają nam się naprawdę rzadko, ale jesteśmy tylko ludźmi operującymi na niezliczonej ilości parametrów i (nierzadko skomplikowanych…) dokumentów bankowych 😉 Dlatego, jeśli zauważysz nieścisłość, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub za pośrednictwem naszych mediów społecznościowych – natychmiast zweryfikujemy taką informację i wprowadzimy niezbędne poprawki.

7.

Czy na stronie znajdę ofertę wszystkich banków i instytucji finansowych?

Zależy nam na tym, by dać Ci możliwie szeroki wybór, ale poczucie odpowiedzialności nie pozwala nam na umieszczanie informacji o ofercie części podmiotów. Starannie badamy status prawny każdej instytucji, zanim znajdzie u nas swoje miejsce. Przyglądamy się też, jaki poziom obsługi reprezentuje, mówiąc wprost – czy jest warta zaufania.

Z pewnością możemy zagwarantować Ci to, że to właśnie u nas znajdziesz największą różnorodność instytucji finansowych, z których każda działa legalnie i jest wiarygodna.

To Twoje bezpieczeństwo jest najważniejsze, a nie nasz interes. Dowód? Zdarza nam się odrzucać propozycje współpracy od firm, do których uczciwości nie jesteśmy w pełni przekonani. Z drugiej strony, umieszczamy w serwisie informacje także o ofercie tych podmiotów, z którymi nie współpracujemy, a których usługi są interesujące i mogą być korzystne dla Użytkowników.