
Do obu promocji można przystąpić do 2 lutego 2017 r., spełniając niemal identyczne warunki. Warto jednak zaznaczyć, że aby wziąć udział w akcjach, należy być Mobilnym Klientem Orange lub Klientem Orange na kartę. Bank definiuje tych użytkowników następująco:
- Mobilny Klient Orange – właściciel Konta Abonenckiego, na którym ma co najmniej jedną aktywną mobilną usługę abonamentową w Orange (np. mobilna usługa głosowa lub internet mobilny). Definicja uwzględnia klientów oferty Zetafon oraz Minutofon, a wyłącza klientów korzystających z oferty pod marką nju.mobile.
- Klient Orange na kartę - osoba, korzystająca z usług przedpłaconych w ramach oferty Orange na kartę, która zawarła z operatorem umowę poprzez włączenie się do sieci i dokonała rejestracji. Definicja wyłącza klientów korzystających z oferty pod marką nju mobile.
Ważne! Zarówno w jednej, jak i drugiej promocji nie mogą wziąć udziału osoby, które w okresie od 2 października 2014 r. do momentu przystąpienia do akcji były posiadaczami dowolnego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Orange Finanse.
Promocja I: „Dobry Start, święta 2016”
Aby uzyskać gwarancję niezmienności opłat i preferencyjnie oprocentowane konto oszczędnościowe, uczestnicy promocji „Dobry Start, święta 2016” muszą spełnić następujące warunki:
-
do 2 lutego 2017 r. (włącznie) złożyć wniosek o otwarcie Konta Osobistego w Orange Finanse, wyrazić na nim zgodę na przystąpienie do promocji i podpisać umowę o prowadzenie rachunku. Wyrażenie zgody jest równoznaczne:
- z upoważnieniem banku do przekazywania Orange danych osobowych klienta objętych tajemnicą bankową (imię, nazwisko, PESEL, numer telefonu, informacje o posiadanych usługach);
- upoważnieniem Orange do przekazania danych osobowych do banku (PESEL, kod pocztowy, informacje o rozliczeniach pieniężnych, umowach i liczbie otwartych kontraktów).
- zawnioskować o kartę debetową do konta (MasterCard lub MasterCard NFC);
- otworzyć Konto Oszczędnościowe poprzez system transakcyjny banku (na założenie rachunku klienci mają maksymalnie 60 dni kalendarzowych od daty otwarcia Konta Osobistego);
- przez 6 miesięcy od zawarcia umowy o Konto Oszczędnościowe wykonać płatności bezgotówkowe kartą na łączną kwotę co najmniej 300 PLN miesięcznie. Należy jednak pamiętać, że płatnością bezgotówkową nie jest transakcja dokonana przez telefon, Internet lub zamówienie pocztowe oraz płatność kartą w ramach usługi Płacę z Orange, z włączeniem transakcji typu Quasi Cash.
Niezmienne opłaty i preferencyjne oprocentowanie Rachunku Oszczędnościowego
W promocji „Dobry Start, jesień 2016” można uzyskać:
-
Gwarancję niezmienności opłat przez 24 miesiące od dnia przystąpienia do promocji, w tym:
- brak opłaty za otwarcie i prowadzenie Konta Osobistego;
- bezpłatną kartę debetową wydaną do Konta Osobistego (jeżeli zależy nam na darmowej karcie, musimy wystąpić o nią na etapie składania wniosku o rachunek);
- darmowe wypłaty z bankomatów w kraju przy użyciu tej karty;
- bezpłatne przelewy internetowe realizowane w złotówkach.
Po okresie objętym gwarancją opłaty będą pobierane zgodnie z obowiązującą taryfą prowizji i opłat.
-
Atrakcyjne oprocentowanie Konta Oszczędnościowego: 3,5% w skali roku dla środków do 10 000 zł przez 6 miesięcy od daty otwarcia rachunku.
W przypadku niespełnienia wymogu, jakim jest wykonanie płatności kartą na kwotę minimum 300 zł miesięcznie, klienci tracą prawo do promocyjnego oprocentowania w danym miesiącu. Bank przywróci im jednak wyższe oprocentowania w następnych miesiącach, jeśli ponownie spełnią ten warunek.
Ważne! Uczestnik promocji może otworzyć tylko jedno Konto Oszczędnościowe na preferencyjnych warunkach.
-
Mini bonus na pierwszą transakcję w wysokości 1 zł. Nagroda - zwolniona z podatku dochodowego od osób fizycznych - zostanie przelana na rachunek niezwłocznie po otwarciu Konta Osobistego.
Regulamin oferty znajdziesz tutaj.
Promocja II: „Super Bank dla Klientów Orange, święta 2016”
Warunki tej promocji są niemal identyczne jak w przypadku opisanej wcześniej akcji. Aby je spełnić, należy:
- najpóźniej do 2 lutego 2017 r. złożyć wniosek o otwarcie Konta Osobistego wraz z kartą debetową oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez bank i Orange w celach marketingowych;
- podpisać umowę o konto oraz aktywować rachunek;
- wykonać w danym miesiącu kalendarzowym płatności bezgotówkowe kartą debetową na kwotę min. 300 zł. Pod uwagę będą brane wyłącznie transakcje dokonane za pomocą karty lub BLIK-a w punktach handlowo-usługowych w kraju lub za granicą.
120 zł zwrotu
Klienci, którzy spełnią powyższe warunki, mogą liczyć na moneyback w wysokości 10 zł przez 12 miesięcy. Łączna wysokość zwrotu - zwolnionego z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych - wyniesie więc 120 zł.
W przypadku Mobilnych Klientów Orange zwrot wpłynie na ich Konto Abonenckie maksymalnie do piętnastego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym spełnione zostały warunki oferty. Natomiast klienci korzystający z usług przedpłaconych otrzymają doładowanie na Konto Abonenckie na Kartę Orange (przy zachowaniu identycznego terminu).
Ważne! Moneyback można uzyskać tylko na jeden telefon (nawet jeśli mamy ich w Orange kilka) – bank będzie brał pod uwagę wyłącznie numer podany we wniosku o założenie rachunku. Zwrot będzie mógł być naliczany uczestnikowi promocji już w miesiącu, w którym otwarte zostało Konto Osobiste i spełniony warunek płatności kartą.
Regulamin oferty znajdziesz tutaj.
Konto Osobiste w Orange Finanse i jego parametry
Warunkiem przystąpienia do obu promocji jest założenie Konta Osobistego. Poniżej prezentujemy podstawowe opłaty związane z tym rachunkiem:
- 0 zł za otwarcie i prowadzenie rachunku;
- 0 zł za korzystanie z karty debetowej;
- 0 zł za przelewy internetowe, zlecenia stałe, polecenia zapłaty;
- 0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów w Polsce w promocji „Dobry Start, święta 2016”; standardowa opłata wynosi 5 zł miesięcznie (można jej uniknąć, dokonując w danym miesiącu minimum 5 transakcji bezgotówkowych kartą – płatności w sklepie, zamówienia pocztowego lub telefonicznego, płatności internetowej, transakcji w usłudze Płacę z Orange z karty kredytowej – lub nie wykonując żadnej wypłaty z bankomatu).
- 10 zł za wypłaty gotówki z bankomatów za granicą + 2 lub 3% prowizji za przewalutowanie transakcji;
- 5 zł za przelew natychmiastowy w systemie BlueCash;
- 5 zł za przelew SEPA.
Więcej o Koncie Osobistym znajdziesz w tej analizie.
Komentarz redakcji
Orange Finanse po raz kolejny wykorzystał sprawdzoną formułę i zaproponował nowym klientom udział w dwóch równoległych promocjach, w których można łącznie otrzymać moneyback w wysokości 120 zł, gwarancję niezmiennych opłat przez dwa lata i rachunek oszczędnościowy oprocentowany na 3,5% w skali roku. Aby skorzystać ze wszystkich profitów, należy założyć Konto Osobiste wraz z kartą debetową oraz wykonywać transakcje bezgotówkowe na kwotę min. 300 zł przez określoną w regulaminie liczbę miesięcy.
Podobnie jak we wcześniejszych edycjach z oferty mogą skorzystać jedynie użytkownicy sieci Orange – chociaż tym razem ich grono jest znacznie szersze. Obecnie do akcji mogą przystąpić nie tylko Mobilni Klienci, lecz również osoby, które wykupiły usługę „Orange na kartę” oraz dokonały jej rejestracji.
Najnowsza oferta może zainteresować osoby często korzystające z płatności kartą oraz posiadające nadwyżki gotówki. Podwyższone oprocentowanie 3,5% w skali roku, jakie oferuje Orange Finanse, zdecydowanie warte jest rozważenia. Jednak dla niektórych klientów koronnym argumentem przemawiającym za otwarciem konta może być gwarancja niezmienności (i braku) opłat przez 2 lata. Osoby, które skorzystają z promocyjnej oferty, mogą liczyć na bezpłatne prowadzenie rachunku, brak opłat za użycie karty debetowej, darmowe wypłaty z bankomatów w kraju oraz bezpłatne przelewy internetowe.
O banku
Orange Finanse pojawiło się na polskim rynku bankowym w październiku 2014 r. jako efekt współpracy mBanku i sieci Orange (stąd też pełna nazwa banku – „Orange Finanse produkty bankowe dostarcza mBank”). Marka jest połączeniem rozwiązań mobilnych internetowego mBanku i nowoczesnych technologii telekomunikacyjnych zapewnianych przez Orange.