HIT! 200 zł premii pieniężnej za Konto 360° w Banku Millennium + 20 zł do wykorzystania w goodie
Aktualizacja:
Czas trwania
Cel (zysk)
200 zł w gotówce + 20 zł na eKarcie goodie
Uczestnik
Nowy klient banku, czyli osoba, która 30 kwietnia 2020 r. nie posiadała żadnego produktu Banku Millennium ani nigdy wcześniej nie brała udziału w promocji Konta 360° lub Konta 360° Student.
Po drodze
Wystarczy otworzyć konto, wyrazić zgody marketingowe, aktywować aplikację mobilną oraz w każdym z trzech kolejnych miesięcy: zapewnić wpływ min. 1000 zł oraz wykonać przynajmniej jedną płatność kartą lub Blikiem.
Bank Millennium sprawił miłą niespodziankę i do "podstawowej" premii 200 zł za Konta 360° (także w wersji Student) dorzuca teraz 20 zł na eKarcie goodie. Warunki aktywności, jak zawsze w przypadku tego banku, są łatwe w realizacji.
Zasady najnowszej akcji zorganizowanej przez Bank Millennium są typowe dla większości ofert promocyjnych: aby zdobyć 200 zł premii, należy otworzyć Konto 360° (standardowe lub w wersji Student) wraz z kartą, aktywować aplikację mobilną, zasilać regularnie nowy rachunek i wykonywać transakcje kartą. Nic, co odbiegałoby od rynkowego standardu.
Fotoweryfikacja
Decydując się na udział w tej akcji możesz wybrać „tradycyjną” ścieżkę otwarcia konta, czyli wniosek internetowy i wizytę kuriera lub – co obecnie wydaje się znacznie wygodniejsze – fotoweryfikację w aplikacji mobilnej.
Fotoweryfikacja została wdrożona w Banku Millennium zaledwie kilka tygodni temu. Wymaga ona wykonania paru zdjęć Twojej twarzy i dowodu osobistego w trakcie składania wniosku w aplikacji mobilnej banku lub poprzez przeglądarkę mobilną (przygotowanie ich wcześniej nie ma sensu).
Ważne! Na rachunku otwartym w ten sposób obowiązują niższe limity transakcji (maks. 5000 zł miesięcznie), ponadto w ciągu 90 dni należy udać się do oddziału w celu potwierdzenia tożsamości. Choć regulamin promocji o tym nie wspomina, są to ogólne wymogi stawiane przez bank.
Kto może skorzystać z oferty promocyjnej?
W tej kwestii Bank Millennium raczej nikogo nie zaskoczył; „tradycyjnie” akcja skierowana jest do osób pełnoletnich, które w dniu rozpoczęcia promocji nie posiadały żadnego produktu tej instytucji, nie zawnioskowały już o niego ani nie mają podpisanej żadnej umowy z Millennium (nawet o kredyt, lokatę czy kartę pre-paid).
Uczestnicy akcji nie mogą być także uprawnieni do składania jakichkolwiek dyspozycji, np. jako właściciel, współwłaściciel konta, pełnomocnik, przedstawiciel ustawowy itd. Jak widzisz, bank stawia na klientów, którzy w tej chwili nie mają z nim zupełnie nic wspólnego.
Niestety wciąż z udziału wykluczone są także osoby, które zakładały już kiedyś Konto 360° lub Konto 360° Student, ale tylko w akcjach promocyjnych. Oznacza to, że jeśli otworzyłeś w przeszłości wspomniane rachunki „normalnie”, a później je zamknąłeś, to jak najbardziej możesz skorzystać z tej oferty promocyjnej.
I na koniec, jeżeli chcesz otworzyć konto przez fotoweryfikację, powinieneś być rezydentem posiadającym dowód osobisty i nadany nr PESEL. Co ciekawe, nie możesz także zajmować „eksponowanego stanowiska politycznego” (w rozumieniu Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu).
Promocja "Premia z Kontem 360°" potrwa do 22 czerwca 2020 r.
Jak zdobyć 200 zł premii?
Jeżeli nie znalazłeś się na długiej liście wykluczeń Banku Millennium, możesz spokojnie przejść do warunków promocji i zapoznać się z wymaganiami regulaminu.
Start
Krok 1
Do 22 czerwca 2020 r. złóż wniosek o Konto 360° (lub Konto 360° Student) wraz z kartą na specjalnej stronie promocji.
Pamiętaj, aby we wniosku wyrazić zgody na otrzymywanie informacji handlowych lub marketingowych od banku przez kanały elektroniczne oraz przez telefon.
Krok 2
Także do 22 czerwca 2020 r. podpisz umowę o rachunek i kartę.
Premia
Do 22 lipca 2020 r. otrzymasz sms z kodem do odbioru 20 zł wraz z informacją jak z niego skorzystać w aplikacji goodie. Będziesz miał na to czas w ciągu 12 miesięcy od aktywacji kodu.
Krok 3
W lipcu, sierpniu i wrześniu:
zapewnij wpływ w wysokości min. 1000 zł oraz
wykonaj przynajmniej po jednej płatności kartą lub Blikiem (na dowolną kwotę).
Krok 4
Do 30 września 2020 r. aktywuj aplikację mobilną Banku Millennium.
Premia
Premia w wysokości 200 zł zostanie przekazana na Twoje nowo otwarte konto do 30 października 2020 r.
Mission complete!
O czym powinieneś pamiętać?
Pamiętaj, aby we wniosku wyrazić zgody na otrzymywanie informacji handlowych lub marketingowych od banku przez kanały elektroniczne oraz przez telefon.
Wspomniany comiesięczny wpływ 1000 zł może być sumą różnych wpływów zewnętrznych (nie liczą się tylko przelewy wewnętrzne między własnymi rachunkami płatniczymi prowadzonymi w Millennium).
Regulamin akcji nie wyklucza transakcji kartą czy Blikiem w Internecie; ważne jest, aby były one zapłatą za towary lub usługi (tym samym wypłata pieniędzy z bankomatu nie spełni wymagań regulaminu). Płatności mogą być wykonywane na dowolne kwoty.
Premia zwolniona jest z opodatkowania.
Co warto wiedzieć o Koncie 360°?
Rachunek osobisty Banku Millennium to jedna z ciekawszych propozycji na rynku. Zapewnienie regularnego wpływu oraz wykonanie przynajmniej jednej transakcji kartą lub Blikiem w miesiącu gwarantuje Ci zwolnienie z prowizji za prowadzenie konta, korzystanie z karty, a także darmowe wypłaty z bankomatów.
Zwróć uwagę, że comiesięczne warunki zwolnienia z podstawowych opłat są równocześnie wymogami stawianymi przed Tobą w promocji.
Poniżej przedstawiamy najważniejsze parametry Konta 360°:
w poprzednim miesiącu na konto wpłynie min. 1000 zł z innych banków (lub z rachunku w Banku Millennium, o ile jego posiadaczem jest inna osoba) oraz
wykonasz przynajmniej 1 transakcję kartą płatniczą (lub Google Pay/Apple Pay) lub Blikiem
Karta
0 zł / 7 zł
Miesięczna opłata za kartę
0 zł / 7 zł
opłata nie jest pobierana przez 2 pierwsze miesiące, potem możesz jej uniknąć, jeżeli spełnisz te same warunki jak w przypadku opłat za prowadzenie konta, czyli:
na konto wpłynie min. 1000 zł z innych banków oraz
wykonasz przynajmniej 1 transakcję kartą płatniczą lub Blikiem
Bankomaty
0 zł / 5 zł
Bankomaty
0 zł / 5 zł
0 zł - bankomaty Banku Millennium
0 zł - pozostałe bankomaty jeśli spełnisz warunki aktywności (wpływ na konto min. 1000 zł oraz 1 płatność kartą debetową lub Blikiem)
5 zł - pozostałe bankomaty (1 zł dla bankomatów Santander Bank Polska i Planet Cash) - jeżeli nie spełnisz powyższego warunku aktywności
Przelew internetowy
0 zł
Szczegóły oferty
Konto
Karta
Bankomaty i operacje gotówkowe
Przelewy
Inne
Konto
Przeznaczenie konta
konto osobiste dla osób powyżej 18. r.ż.
Oprocentowanie rachunku
0%
Opłata za otwarcie konta
0 zł
Miesięczna opłata za prowadzenie rachunku
0 zł / 8 zł
Możliwość uniknięcia opłaty za prowadzenie rachunku
opłaty unikniesz, jeżeli:
w poprzednim miesiącu na konto wpłynie min. 1000 zł z innych banków (lub z rachunku w Banku Millennium, o ile jego posiadaczem jest inna osoba) oraz
wykonasz przynajmniej 1 transakcję kartą płatniczą (lub Google Pay/Apple Pay) lub Blikiem
Karta
Typy kart płatniczych
VISA Konto 360 payWave
Funkcjonalność karty
płatności zbliżeniowe
płatności internetowe
cashback
3D Secure
program rabatowy: Visa Oferty oraz program "Inspiracje" (zniżki w sklepach stacjonarnych i internetowych)
Opłata za wydanie karty
0 zł
Opłata za odnowienie karty
0 zł
Miesięczna opłata za kartę
0 zł / 7 zł
Możliwość uniknięcia opłaty za kartę
opłata nie jest pobierana przez 2 pierwsze miesiące, potem możesz jej uniknąć, jeżeli spełnisz te same warunki jak w przypadku opłat za prowadzenie konta, czyli:
na konto wpłynie min. 1000 zł z innych banków oraz
wykonasz przynajmniej 1 transakcję kartą płatniczą lub Blikiem
Płatność kartą za granicą
2% za przewalutowanie transakcji
Bankomaty i operacje gotówkowe
Wypłata z bankomatów w Polsce
0 zł - bankomaty Banku Millennium
0 zł - pozostałe bankomaty jeśli spełnisz warunki aktywności (wpływ na konto min. 1000 zł oraz 1 płatność kartą debetową lub Blikiem)
5 zł - pozostałe bankomaty (1 zł dla bankomatów Santander Bank Polska i Planet Cash) - jeżeli nie spełnisz powyższego warunku aktywności
Wypłata z bankomatu w Polsce Blikiem
0 zł - bankomaty Banku Millennium
0 zł - pozostałe bankomaty jeśli spełnisz warunki aktywności (wpływ na konto min. 1000 zł oraz 1 płatność kartą debetową lub Blikiem)
5 zł - jeżeli nie spełnisz powyższego warunku aktywności
Wypłata z bankomatów za granicą
0 zł - jeśli spełnisz warunki aktywności (wpływ na konto min. 1000 zł oraz 1 płatność kartą debetową lub Blikiem)
5 zł - wypłata EUR w strefie EOG, jeśli nie spełnisz powyższego warunku aktywności
2,5% min. 9 zł - pozostałe bankomaty zagraniczne, jeżeli nie spełnisz powyższego warunku aktywności
Uwaga: bank dolicza także 2% za przewalutowanie transakcji
Wpłata gotówki we wpłatomacie
0 zł
Cashback
0 zł
Wpłata gotówki w oddziale banku
0 zł
Wypłata gotówki w oddziale banku
0 zł
Przelewy
Zwykły przelew internetowy
0 zł
Przelew natychmiastowy
5 zł
Zlecenie stałe
0 zł
Polecenie zapłaty
0 zł za uruchomienie oraz realizację pojedynczej płatności
Osoby, które nie skończyły jeszcze 26 lat, mogą wybrać wersję studencką tego rachunku (Konto 360° Student). Nie muszą wtedy zapewniać comiesięcznego wpływu, aby uniknąć opłaty za prowadzenie konta. Pamiętaj jednak, że wpływ 1000 zł jest konieczny do spełnienia warunków akcji promocyjnej.
tylko nowe środki – nadwyżka nad saldo depozytów klienta w banku na dzień 12 kwietnia 2024 r.
Uwagi
oprocentowanie 6% zostanie naliczone, jeśli klient w miesiącu kalendarzowym wykona min. 5 transakcji bezgotówkowych kartą / Blikiem; przy braku spełnienia tego warunku oprocentowanie wyniesie 3%
Oferta ważna do
07.06.2024 r.
Dodatkowe informacje
oprocentowanie nowych środków dla nadwyżki ponad 100 tys. zł wynosi 1% w skali roku do 250 000 zł oraz 1,5% dla nadwyżki ponad 250 000 zł
oprocentowanie poza ofertą na nowe środki wynosi:
1% - od 1000 zł do 250 000 zł
1,5% - nadwyżka ponad 250 000 zł
Podstawowe opłaty
Opłata za otwarcie konta
0 zł
Miesięczna opłata za prowadzenie rachunku
0 zł
Przelew internetowy
0 zł za pierwszy przelew w miesiącu
9,90 zł za drugi i każdy kolejny przelew w miesiącu
Czujesz niedosyt i chciałbyś zgarnąć więcej bonusów? Proszę bardzo - Bank Millennium ma dla Ciebie także inne propozycje.
Dobra premia za umiarkowaną aktywność
Najnowsza promocja Banku Millennium kusi atrakcyjną premią i prostymi warunkami. Wystarczy, że założysz Konto 360°, zapewnisz comiesięczny wpływ i wykonasz co miesiąc po jednej transakcji kartą.
Przejrzyste warunki, łatwe do wykonania aktywności, atrakcyjna nagroda - czegoż chcieć więcej? Zdecydowanie powinieneś rozważyć udział w tej akcji.
Twój głos pomoże innym Bankonautom w podjęciu decyzji, czy warto skorzystać z tej promocji. Średnia ocen uwzględnia ocenę Bankonauty - Autora tekstu, który szczegółowo przyjrzał się ofercie.
Każdego tygodnia będziemy wysyłać Ci sprawdzone okazje na zysk z promocji. Możesz zyskać nawet kilkaset zł w miesiącu!
Komentarze i pytania
(28)
Sortuj od
najnowszych
Ż
Żaneta
Gość
Witam. Czy można jakoś uzyskać informację czy spełniłam wszystkie warunki promocji i czy dostanę nagrodę?
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Żaneta
Bank nie przewidział tego w regulaminie, ale zawsze można spróbować skontaktować się z infolinią.
Odpowiedz
K
Karolina
Gość
Jeśli znajomy przeleje mi na konto 1000 zł, a ja po chwili mu je oddam - czy warunek mimo to zostanie spełniony?
Odpowiedz
Krzysztof Duliński
Gość
@Karolina
Tak, warunek zostanie spełniony. Regulamin nie mówi nic o tym, że pieniądze mają się znajdować na koncie przez określony czas.
Pamiętaj, że warunki aktywności musisz spełnić w lipcu, sierpniu i we wrześniu.
Powodzenia!
Odpowiedz
H
Henryk
Gość
Ciekawe czy za konto założone tydzień temu dodatkowe 20 zł będzie przyznane. Córka by się ucieszyła
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Henryk
Pewnie okaże się w lipcu :)
Odpowiedz
P
Patrycja
Gość
Czy uniknę opłat, jeśli z obcego wpłatomatu wpłacę na konto millennium te 1000zł limitu? Można tak w ogóle robić?
Odpowiedz
Michał Radzimiński
Gość
@Patrycja
Można, wpłata gotówki we wpłatomacie również zalicza się do transakcji umożliwiających uniknięcie opłaty za konto. Trzeba jednak pamiętać, że tylko we wpłatomacie Banku Millennium będzie można wykonać taką operację z gwarancją braku prowizji ?
Odpowiedz
T
Tomek
Gość
Aplikację mobilną należy aktywować i z niej korzystać do momentu otrzymania premii czy po aktywacji można ją odinstalować?
Odpowiedz
P
paladinek
Gość
@Tomek
Niby możesz potem odinstalować, ale ja bym chyba zostawiła, póki nie wypłacą premii.
Odpowiedz
A
Ania
Gość
Co jeżeli nie udam się do oddziału w celu potwierdzenia tożsamości w ciągu 90 dni?
Odpowiedz
Krzysztof Duliński
Gość
@Ania
Nie stanie się nic złego :) Jeśli nie udasz się do oddziału nadal będą obowiązywały niskie limity transakcyjne. Tak więc to w Twoim interesie jest, by potwierdzić swoją tożsamość, złożyć wzór podpisu, co pozwoli bankowi na podniesienie limitów transakcyjnych.
Odpowiedz
P
Piotr
Gość
Czy jest jakaś możliwość zweryfikowania w Mile czy brało się udział w jakiejś promocji? Parę lat temu zakładałem tam konto ale nie pamiętam czy w promocji :)
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Piotr
Najprościej zadzwonić na infolinię - być może konsultanci będą mogli to sprawdzić w systemie.
Odpowiedz
C
Corleone
Gość
@Aldona Derdziak
Jakiś rok temu miałem podobny dylemat. Na infolinii odesłali mnie do oddziału, a tam doradca stwierdził, że on widzi tylko, że miałem konto, ale nie widzi w jakich okolicznościach je założyłem.
Jak mówię, to było ponad rok temu, może nawet 2 lata, może teraz system jest doskonalszy.
Odpowiedz
P
Piotr
Gość
@Piotr
Odpowiem sam sobie, mnie również dziś (16.06.2020) zarówno obsługa czatu jak i infolinia kierują do oddziału. Jeżeli się tam udam to postaram się dać znać co z tego wyszło :)
Odpowiedz
P
Piotr
Gość
@Piotr
Dziś (24.06.2020) byłem w oddziale i niczego się nie dowiedziałem - doradcy nie mają takiej możliwości, widzą jedynie że na dany PESEL było już konto. Jak zatem oni zweryfikują czy naliczyć mi nagrodę :P
Odpowiedz
Krzysztof Duliński
Gość
@Piotr
Takich tajemnic to bank raczej nie ujawni. ? Podejrzewam, że system bankowy "odnotowuje" w jakiś sposób, że dany PESEL otrzymał nagrodę i nie pozwoli, by została ona przyznana ponownie.
Odpowiedz
P
Piotr
Gość
@Krzysztof Duliński
Trochę słabo, no ale cóż, założyłem, spełnię warunki i zobaczymy :p przynajmniej będę mądrzejszy i zapiszę sobie teraz :)
Odpowiedz
A
Aleksandra
Gość
Cześć, miałam konto osobiste w Banku Millennium otwarte w ramach programu z lokatą 4%. Dwa miesiące temu rachunek został zamknięty. Czy załapię się do promocji?
Odpowiedz
Krzysztof Duliński
Gość
@Aleksandra
Próbuję tę sprawę wyjaśnić z bankiem, gdyż zapis w regulaminie dotyczący wykluczeń nie jest jednoznaczny. Jak tylko będę coś wiedział, to udzielę odpowiedzi.
Odpowiedz
Krzysztof Duliński
Gość
@Aleksandra
Mam już informację - niestety nie będziesz mogła zdobyć premii za otwarcie rachunku i aktywność na nim. Bank traktuje udział w programie poleceń jako udział w akcji promocyjnej lub sprzedaży premiowej Konta 360°, co - zgodnie z regulaminem - wyklucza możliwość zdobycia premii w promocjach związanych z otwieraniem rachunku.
Odpowiedz
T
Tomasz
Gość
Czy jeżeli brałem w poprzedniej promocji w sensie złożyłem wniosek, ale ostatecznie nie założyłem konta jestem wykluczony?
Odpowiedz
K
Krystian
Gość
@Tomasz
Uczestnikiem Promocji nie może być osoba, która na dzień rozpoczęcia Promocji została zarejestrowana, jako wnioskodawca w zakresie któregokolwiek produktu Banku i której wniosek jest procesowany przez Bank w trakcie trwania Promocji.
Wynika z tego, że jeśli Twój wniosek o konto nie jest już procesowany przez bank, to tak. Napisz coś więcej, na jakim etapie utkwiłeś.
Odpowiedz
T
Tomasz
Gość
@Krystian
Szczegółów nie pamiętam. Wniosek złożyłem przez net, miałem dokończyć w oddziale, ale w oddziale się wycofałem. Tyle pamiętam.
Odpowiedz
K
Krystian
Gość
@Tomasz
Skoro się wycofałeś z podpisania umowy w jednej z poprzedniej promocji, to wniosek nie powinien być już procesowany, co oznacza, że nie jesteś wykluczony z udziału w aktualnej edycji.
Jeśli masz wątpliwości, zadzwoń na infolinię Mille i dopytaj o status wniosku.
Odpowiedz
P
Paulina
Gość
Kiedy mogę zamknąć konto?
Odpowiedz
K
Krystian
Gość
@Paulina
Najrozsądniej - po otrzymaniu premii, czyli najwcześniej w listopadzie.
Komentarze i pytania
(28)Witam. Czy można jakoś uzyskać informację czy spełniłam wszystkie warunki promocji i czy dostanę nagrodę?
Odpowiedz
Bank nie przewidział tego w regulaminie, ale zawsze można spróbować skontaktować się z infolinią.
Odpowiedz
Jeśli znajomy przeleje mi na konto 1000 zł, a ja po chwili mu je oddam - czy warunek mimo to zostanie spełniony?
Odpowiedz
Tak, warunek zostanie spełniony. Regulamin nie mówi nic o tym, że pieniądze mają się znajdować na koncie przez określony czas.
Pamiętaj, że warunki aktywności musisz spełnić w lipcu, sierpniu i we wrześniu.
Powodzenia!
Odpowiedz
Ciekawe czy za konto założone tydzień temu dodatkowe 20 zł będzie przyznane. Córka by się ucieszyła
Odpowiedz
Pewnie okaże się w lipcu :)
Odpowiedz
Odpowiedz
Można, wpłata gotówki we wpłatomacie również zalicza się do transakcji umożliwiających uniknięcie opłaty za konto. Trzeba jednak pamiętać, że tylko we wpłatomacie Banku Millennium będzie można wykonać taką operację z gwarancją braku prowizji ?
Odpowiedz
Aplikację mobilną należy aktywować i z niej korzystać do momentu otrzymania premii czy po aktywacji można ją odinstalować?
Odpowiedz
Niby możesz potem odinstalować, ale ja bym chyba zostawiła, póki nie wypłacą premii.
Odpowiedz
Co jeżeli nie udam się do oddziału w celu potwierdzenia tożsamości w ciągu 90 dni?
Odpowiedz
Nie stanie się nic złego :) Jeśli nie udasz się do oddziału nadal będą obowiązywały niskie limity transakcyjne. Tak więc to w Twoim interesie jest, by potwierdzić swoją tożsamość, złożyć wzór podpisu, co pozwoli bankowi na podniesienie limitów transakcyjnych.
Odpowiedz
Czy jest jakaś możliwość zweryfikowania w Mile czy brało się udział w jakiejś promocji? Parę lat temu zakładałem tam konto ale nie pamiętam czy w promocji :)
Odpowiedz
Najprościej zadzwonić na infolinię - być może konsultanci będą mogli to sprawdzić w systemie.
Odpowiedz
Jakiś rok temu miałem podobny dylemat. Na infolinii odesłali mnie do oddziału, a tam doradca stwierdził, że on widzi tylko, że miałem konto, ale nie widzi w jakich okolicznościach je założyłem.
Jak mówię, to było ponad rok temu, może nawet 2 lata, może teraz system jest doskonalszy.
Odpowiedz
Odpowiem sam sobie, mnie również dziś (16.06.2020) zarówno obsługa czatu jak i infolinia kierują do oddziału. Jeżeli się tam udam to postaram się dać znać co z tego wyszło :)
Odpowiedz
Dziś (24.06.2020) byłem w oddziale i niczego się nie dowiedziałem - doradcy nie mają takiej możliwości, widzą jedynie że na dany PESEL było już konto. Jak zatem oni zweryfikują czy naliczyć mi nagrodę :P
Odpowiedz
Takich tajemnic to bank raczej nie ujawni. ? Podejrzewam, że system bankowy "odnotowuje" w jakiś sposób, że dany PESEL otrzymał nagrodę i nie pozwoli, by została ona przyznana ponownie.
Odpowiedz
Trochę słabo, no ale cóż, założyłem, spełnię warunki i zobaczymy :p przynajmniej będę mądrzejszy i zapiszę sobie teraz :)
Odpowiedz
Cześć, miałam konto osobiste w Banku Millennium otwarte w ramach programu z lokatą 4%. Dwa miesiące temu rachunek został zamknięty. Czy załapię się do promocji?
Odpowiedz
Próbuję tę sprawę wyjaśnić z bankiem, gdyż zapis w regulaminie dotyczący wykluczeń nie jest jednoznaczny. Jak tylko będę coś wiedział, to udzielę odpowiedzi.
Odpowiedz
Mam już informację - niestety nie będziesz mogła zdobyć premii za otwarcie rachunku i aktywność na nim. Bank traktuje udział w programie poleceń jako udział w akcji promocyjnej lub sprzedaży premiowej Konta 360°, co - zgodnie z regulaminem - wyklucza możliwość zdobycia premii w promocjach związanych z otwieraniem rachunku.
Odpowiedz
Czy jeżeli brałem w poprzedniej promocji w sensie złożyłem wniosek, ale ostatecznie nie założyłem konta jestem wykluczony?
Odpowiedz
Wynika z tego, że jeśli Twój wniosek o konto nie jest już procesowany przez bank, to tak. Napisz coś więcej, na jakim etapie utkwiłeś.
Odpowiedz
Szczegółów nie pamiętam. Wniosek złożyłem przez net, miałem dokończyć w oddziale, ale w oddziale się wycofałem. Tyle pamiętam.
Odpowiedz
Skoro się wycofałeś z podpisania umowy w jednej z poprzedniej promocji, to wniosek nie powinien być już procesowany, co oznacza, że nie jesteś wykluczony z udziału w aktualnej edycji.
Jeśli masz wątpliwości, zadzwoń na infolinię Mille i dopytaj o status wniosku.
Odpowiedz
Kiedy mogę zamknąć konto?
Odpowiedz
Najrozsądniej - po otrzymaniu premii, czyli najwcześniej w listopadzie.
Odpowiedz