
Kto może wziąć udział w obu promocjach
Uczestnikami promocji mogą być wyłącznie Mobilni Klienci Orange lub osoby, które wykupiły i zarejestrowały usługę „Orange na kartę”. Zgodnie z regulaminem:
- Mobilnym Klientem Orange jest właściciel Konta Abonenckiego, który aktywował co najmniej jedną mobilną usługę abonamentową w Orange (np. mobilną usługę głosową lub internet mobilny). Bank uwzględnia klientów oferty Zetafon oraz Minutofon i wyłącza klientów nju.mobile;
- Klient Orange na kartę – to osoba korzystająca z usług przedpłaconych w ramach oferty Orange na kartę, która zawarła z operatorem umowę poprzez włączenie się do sieci i dokonała rejestracji. Także i w tym przypadku klienci marki nju.mobile nie mogą brać udziału w promocji.
Warto również podkreślić, że zarówno „Dobry Start z Orange Finanse, jesień 2017”, jak i akcja „Super Bank dla Klientów Orange, jesień 2017” nie są dostępne dla osób, które w okresie od 2 października 2014 r. do momentu przystąpienia do promocji były posiadaczami dowolnego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Orange Finanse.
Promocja I: „Dobry Start z Orange Finanse, jesień 2017”
Nagrodą w tej akcji jest preferencyjne oprocentowanie na koncie oszczędnościowym oraz gwarancja niezmienności opłat. Aby zasłużyć na obie gratyfikacje, należy spełnić następujące warunki:
- do 1 lutego 2018 r. (włącznie) zawnioskować o otwarcie Konta Osobistego wraz z kartą debetową (MasterCard lub MasterCard NFC). Wniosek możesz złożyć na stronie Orange Finanse;
- wyrazić wymagane zgody. Ich podpisanie jest równoznaczne z upoważnieniem banku do przekazywania Orange danych osobowych objętych tajemnicą bankową (imię, nazwisko, PESEL, numer telefonu klienta, informacje o posiadanych usługach) oraz upoważnieniem Orange do przekazania danych osobowych do banku (PESEL, kod pocztowy, informacje o rozliczeniach pieniężnych, umowach i liczbie otwartych kontraktów);
- założyć Konto Oszczędnościowe za pośrednictwem systemu transakcyjnego banku - należy to uczynić maksymalnie w ciągu 60 dni kalendarzowych od daty otwarcia Konta Osobistego;
- wykonać płatności bezgotówkowe kartą na łączną kwotę co najmniej 300 PLN miesięcznie przez 6 miesięcy od zawarcia umowy o Konto Oszczędnościowe. Warto przypomnieć, że zgodnie z regulaminem płatnością bezgotówkową nie jest transakcja dokonana przez telefon, Internet lub zamówienie pocztowe oraz płatność kartą w ramach usługi Płacę z Orange (z włączeniem transakcji typu Quasi Cash).
Niezmienne opłaty i preferencyjne oprocentowanie Konta Oszczędnościowego
Osoby, które spełnią wszystkie powyższe wymogi, mogą liczyć na następujące profity:
-
Gwarancję niezmienności opłat przez 24 miesiące od dnia przystąpienia do promocji, w tym:
- brak opłaty za otwarcie i prowadzenie Konta Osobistego;
- bezpłatną kartę debetową wydaną do Konta Osobistego (jeżeli zależy nam na darmowej karcie, musimy wystąpić o nią na etapie składania wniosku o rachunek);
- darmowe wypłaty z bankomatów w kraju przy użyciu karty;
- bezpłatne przelewy internetowe realizowane w złotówkach.
- Ważne! Po okresie objętym gwarancją bank będzie naliczał opłaty zgodnie z obowiązującą taryfą prowizji i opłat.
-
Atrakcyjne oprocentowanie Konta Oszczędnościowego: 3,6% w skali roku dla środków do 10 000 zł przez 6 miesięcy od daty otwarcia rachunku.
Klientom, którzy w danym miesiącu nie spełnili warunku aktywności w posługiwaniu się kartą, bank obniży oprocentowanie na Koncie Oszczędnościowym do poziomu oprocentowania nominalnego. Jeżeli jednak w następnych miesiącach wykonają oni płatności bezgotówkowe kartą na łączną kwotę co najmniej 300 zł miesięcznie, mogą liczyć na ponowne włączenie wyższego oprocentowania. Ważne! Uczestnik promocji może otworzyć tylko jedno Konto Oszczędnościowe na preferencyjnych warunkach.
- Mini bonus na pierwszą transakcję w wysokości 1 zł. Nagroda zostanie przelana na rachunek niezwłocznie po otwarciu Konta Osobistego.
Regulamin oferty znajdziesz tutaj.
Promocja II: „Super Bank dla Klientów Orange, jesień 2017”
Aby skorzystać z moneybacku i otrzymać 120 zł zwrotu, należy:
- najpóźniej do 1 lutego 2018 r. złożyć wniosek o otwarcie Konta Osobistego wraz z kartą debetową oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez bank i Orange w celach marketingowych;
- podpisać umowę o konto;
- przeprowadzić w danym miesiącu kalendarzowym płatności bezgotówkowe kartą debetową na kwotę min. 300 zł. Pod uwagę będą brane wyłącznie transakcje dokonane za pomocą karty lub BLIK-a w punktach handlowo-usługowych w kraju lub za granicą. Aby otrzymać pełny zwrot – 120 zł – należy aktywnie posługiwać się plastikiem przez kolejnych 12 miesięcy.
Co jeszcze warto wiedzieć
Klienci, którzy spełnią powyższe warunki, mogą liczyć na moneyback w wysokości 10 zł przez 12 miesięcy. Łączna wysokość zwrotu - zwolnionego z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych - wyniesie więc 120 zł.
Bank przekaże zwrot na Konta Abonenckie należące Mobilnych Klientów Orange maksymalnie do piętnastego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym spełnione zostały warunki oferty. Natomiast klienci korzystający z usług przedpłaconych otrzymają zwrot w formie doładowania na Konto Abonenckie na Kartę Orange (przy zachowaniu identycznego terminu).
Ważne! Moneyback można uzyskać tylko na jeden telefon (nawet jeśli mamy ich w Orange kilka) – bank będzie brał pod uwagę wyłącznie numer podany we wniosku o założenie rachunku. Zwrot będzie mógł być naliczany uczestnikowi promocji już w miesiącu, w którym otwarte zostało Konto Osobiste i spełniony warunek płatności kartą.
Regulamin oferty znajdziesz tutaj.
Konto Osobiste w Orange Finanse i jego parametry
Warunkiem przystąpienia do obu promocji jest założenie Konta Osobistego. Poniżej prezentujemy podstawowe opłaty związane z tym rachunkiem:
- 0 zł za otwarcie i prowadzenie rachunku;
- 0 zł za korzystanie z karty debetowej;
- 0 zł za przelewy internetowe, zlecenia stałe, polecenia zapłaty;
- 0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów w Polsce;
- 10 zł za wypłaty gotówki z bankomatów za granicą + 2 lub 3% prowizji za przewalutowanie transakcji;
- 5 zł za przelew natychmiastowy w systemie BlueCash;
- 5 zł za przelew SEPA.
Więcej o Koncie Osobistym znajdziesz w tej analizie.
Komentarz redakcji
Orange Finanse po raz kolejny zaproponował nowym klientom udział w dwóch równoległych promocjach, w których można łącznie otrzymać moneyback w wysokości 120 zł, gwarancję niezmiennych opłat przez dwa lata i rachunek oszczędnościowy oprocentowany na 3,5% w skali roku. Do obu akcji można przystąpić do 1 lutego 2018 r., spełniając niemal identyczne warunki. Aby skorzystać ze wszystkich profitów, należy założyć Konto Osobiste wraz z kartą debetową oraz wykonywać transakcje bezgotówkowe na kwotę min. 300 zł miesięcznie przez okres określony w regulaminie każdej akcji (6 i/lub 12 miesięcy). Podobnie jak to miało miejsce we wcześniejszych edycjach, z promocyjnej oferty mogą skorzystać jedynie użytkownicy sieci Orange.
Obie promocje mogą przypaść do gustu osobom, które aktywnie posługują się kartą i dysponują nadwyżką gotówki. Podwyższone oprocentowanie 3,6% w skali roku, jakie oferuje Orange Finanse, jest w dobie nisko oprocentowanych depozytów prawdziwym ewenementem. Dodatkowo osoby, które skorzystają z promocyjnej oferty, mogą liczyć na bezpłatne prowadzenie rachunku, brak prowizji za użycie karty debetowej, darmowe wypłaty z bankomatów w kraju oraz bezpłatne przelewy internetowe. Co istotne – otrzymają gwarancję, że bank nie zmieni tych warunków przez następne dwa lata (w sytuacji, w której kolejne banki ogłaszają podwyżki, dla wielu osób może to być koronny argument przemawiający na korzyść tych promocji).
O banku
Orange Finanse pojawiło się na polskim rynku bankowym w październiku 2014 r. jako efekt współpracy mBanku i sieci Orange (stąd też pełna nazwa banku – „Orange Finanse produkty bankowe dostarcza mBank”). Marka jest połączeniem rozwiązań mobilnych internetowego mBanku i nowoczesnych technologii telekomunikacyjnych zapewnianych przez Orange.