Konta i promocje bankowe – Najlepszekonto.pl

My analizujemy konta bankowe. Ty je wybierasz.

Konta i promocje bankowe – Najlepszekonto.pl

Nawet 100 zł premii na Black Weekend za płatności kartą kredytową Santander Bank Polska

Nawet 100 zł premii na Black Weekend za płatności kartą kredytową Santander Bank Polska
Źródło: najlepszekonto.pl

Szaleństwo związane z Black Friday trwa. Choć najważniejszy zakupowy dzień w roku jest dopiero jutro, to zarówno sklepy, jak i banki wcześniej się do niego przygotowały. Nie inaczej jest w Santander Bank Polska, który w promocji "Premia do 100 zł za zakupy w Black Weekend" proponuje nawet 100 zł premii (w formie 1% moneybacku).

Dla obecnych klientów

Z oferty mogą skorzystać osoby pełnoletnie, które posiadają dowolną kartę kredytową w Santander Bank Polska.

Zyskaj łatwe 100 zł

Recepta na dodatkowe 100 zł jest bardzo prosta:

Krok 1
Krok 1

Od 26 do 29 listopada 2021 r. płać kartą kredytową Santander Bank Polska w sklepach stacjonarnych i internetowych.

Nagroda
Nagroda

Bank zwróci Ci 1% wartości dokonanych transakcji, maksymalnie 100 zł. Zwrot zostanie zaksięgowany na rachunku Twojej "kredytówki" do 10 grudnia 2021 r.

Do premiowanych transakcji nie będą zaliczane płatności u bukmacherów, w kasynach oraz płatności o kodach MCC 4829, 6012, 6051, 6211 i 8999 (czyli m.in. Revolut i DiPocket).

Wypłata premii nastąpi pod warunkiem posiadania aktywnej karty kredytowej na 10 grudnia 2021 r.

Kupuj i zyskuj

Lubimy promocje, w których premie można otrzymać przy okazji codziennych zakupów. Akcja na Black Friday wpisuje się w tę charakterystykę, można w niej bowiem zyskać 1% dokonanych transakcji w sklepach. Szkoda, że Santander zaoferował moneyback tylko posiadaczom kart kredytowych, mamy jednak nadzieję, że pozostali klienci także zostaną przez bank docenieni.

Jeśli często używasz kredytówki tej instytucji, ruszaj w weekend na zakupy i zyskaj 😀

Przydatne dokumenty

  1. Regulamin promocji "Premia do 100 zł za zakupy w Black Weekend"

O banku

Santander Bank Polska (dawny BZ WBK) kieruje swoją ofertę do klientów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji. Wartością dla instytucji jest budowanie relacji z klientami opartych na zaufaniu.