Konta i promocje bankowe – Najlepszekonto.pl

My analizujemy konta bankowe. Ty je wybierasz.

Konta i promocje bankowe – Najlepszekonto.pl

Od 50 do nawet 300 zł za polecenie konta w mBanku w programie „PolecamBank”

Jestem dociekliwym redaktorem, stale poszukującym nowych wyzwań. Lubię pisać o pieniądzach, choć wcale nie są dla mnie najważniejsze w życiu.

Od 50 do nawet 300 zł za polecenie konta w mBanku w programie „PolecamBank”
Źródło: strona promocji

Klienci mBanku wciąż mają możliwość polecania kont osobistych i firmowych swoim znajomym. Za każdą skuteczną rekomendację bank płaci od 50 do nawet 300 zł premii gotówkowej. Zainteresowany?

Program „PolecamBank” w mBanku należy do tych ofert, które są regularnie odnawiane. Bieżąca edycja programu potrwa do 1 marca 2020 r.

Premie w programie mają charakter gotówkowy, a ich wysokość zależy od konkretnego rachunku, który otworzy osoba polecona. Szczegóły znajdziesz w tej tabeli:

Typ rachunku Premia za polecenie
Konto osobiste

eKonto:

  • 50 zł (eKonto możliwości – dla osób poniżej 18 r.ż)
  • 100 zł (eKonto)

mKonto Intensive: 200 zł

Konto firmowe

mBiznes Konto:

  • 200 zł
  • 300 zł (jeśli nowy klient otworzy rachunek wraz z usługą mKsięgowość)

Warto przy tym zaznaczyć, że mBank nie zastosował górnego limitu premii, co oznacza, że konta można polecać dowolnej liczbie osób i w ten sposób zwiększać swój zysk z promocji.

Kto może polecać konto, a kto może je otworzyć z polecenia?

Warunki uczestnictwa są oczywiście różne dla osób polecających konta oraz dla tych, którzy dopiero je otworzą. W przypadku obecnych klientów wystarczy po prostu posiadanie dowolnego rachunku osobistego z oferty mBanku. W programie nie wezmą udziału osoby, które korzystają wyłącznie z konta firmowego.

Inaczej sprawa wygląda w przypadku nowych klientów. Polecać konto w ramach promocji można tym osobom, które po 1 stycznia 2017 r. nie posiadały w mBanku żadnego produktu.

Warunki dla obecnego klienta

Jesteś klientem mBanku i chciałbyś polecić konto znajomemu? Oto zadanie, które stawia przed Tobą regulamin:

Mamy dla Ciebie kilka dodatkowych informacji. Po pierwsze, identyfikator musi się składać z co najmniej 3 i maksymalnie 20 znaków. Dopuszczalne są cyfry i litery, zabronione są z kolei identyfikatory zawierające słowa obraźliwe oraz zawierające frazę „mBank”.

Po drugie, warto na przykładzie wyjaśnić kwestię terminu przyznania premii. Załóżmy, że nowy klient spełnił warunki w listopadzie. W takiej sytuacji premii możesz spodziewać się między 20 a 31 grudnia. Premia – zwolniona z opodatkowania – wpłynie oczywiście na Twoje konto w mBanku. Pamiętaj o tym, by wcześniej go nie zamykać!

Warunki dla nowego klienta

Po przekazaniu identyfikatora piłeczka jest po stronie Twojego znajomego, któremu poleciłeś jeden z rachunków w mBanku. Pamiętaj, że musi on spełnić wszystkie poniższe warunki, by premia trafiła na Twoje konto. A zatem, nowy klient powinien:

  1. W okresie obowiązywania programu złożyć wniosek o jedno z kont w mBanku (przez Internet, w placówce lub za pośrednictwem infolinii), podając uzyskany od obecnego klienta identyfikator poleceń.
  2. Otworzyć konto wraz z kartą (jest ona potrzebna do spełnienia warunku aktywności).
  3. W ciągu 60 dni od otwarcia rachunku spełnić następujące warunki aktywności:
  • w przypadku kont dla klientów indywidualnych: wykonać min. 5 transakcji bezgotówkowych kartą debetową w punktach handlowo-usługowych (nie w Internecie),
  • w przypadku kont dla klientów firmowych: wykonać transakcje kartą debetową w punktach handlowo-usługowych na łączną kwotę min. 200 zł.

Jeśli rachunek jest otwierany jako wspólny, to do spełnienia warunku transakcji konieczne jest wykonanie min. 5 płatności przez każdego ze współposiadaczy z osobna. Muszą to być transakcje stanowiące zapłatę za towary lub usługi. Bank nie uwzględni wypłat gotówki oraz płatności kartami rejestrowanymi za pomocą ręcznego, mechanicznego terminala (tzw. imprintera).

Interesujące eKonto osobiste w mBanku

W programie „PolecamBank” możesz rekomendować otwarcie co najmniej kilku różnych rachunków. Skupmy się jednak na podstawowym koncie osobistym z oferty mBanku. Oto jego najważniejsze parametry:

Z eKonta osobistego zadowolone będą nie tylko osoby poszukujące taniego konta, ale również nowoczesnych rozwiązań w bankowości. Aplikacja mBanku jest bardzo dobrze oceniana przez użytkowników, a do tego bank udostępnia najpopularniejsze metody płatności mobilnych.

Oszczędzających zainteresuje z kolei rachunek do automatycznego oszczędzania Moje cele oraz lokata dla nowych klientów z oprocentowaniem aż 3,5% w skali roku. Pozostałe atuty eKonta osobistego znajdziesz w naszej analizie tego rachunku.

Brak premii dla nowego klienta, ale...

Natychmiastowe odnowienie programu „PolecamBank” jest najlepszym dowodem na popularność tej akcji specjalnej. Trudno się dziwić, bo premie za polecanie rachunków w mBanku są naprawdę okazałe (od 50 do nawet 300 zł za każdą skuteczną rekomendację), a bonus można przecież otrzymać za nieograniczoną liczbę osób.

Problemem jest natomiast brak premii dla nowego klienta, która w programach poleceń innych banków jest właściwie standardem. Na osłodę bank zaznacza wprost w regulaminie, że udział w programie można połączyć z innymi organizowanymi przez niego promocjami. W promocyjnym wniosku o eKonto osobiste w promocji z premią 140 zł (+ 2,5% na Moje cele) jest nawet miejsce na wpisanie kodu polecenia:

Miejsce na wpisanie identyfikatora polecenia, mBank
Kliknij, aby powiększyć

Z całą pewnością możesz najpierw założyć eKonto osobiste z premią 140 zł, a dopiero potem ubiegać się o bonusy za polecanie rachunku. Jeśli nie jesteś związany z mBankiem żadną umową co najmniej od 2017 r., to właśnie taką kolejność działań rekomendujemy.

Przydatne dokumenty

  1. Regulamin programu „PolecamBank – edycja 2/2019”

O banku

mBank to pierwszy w Polsce bank internetowy, który powstał w 2000 r. Obsługuje ok. 5 mln klientów detalicznych i posiada ok. miliona aktywnych użytkowników bankowości mobilnej. mBank od początków swojej działalności rozwija się dość dynamicznie i wprowadza do oferty nowoczesne i innowacyjne produkty i usługi, które kierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i firm i korporacji.

Czytaj więcej

Komentarze