Wróć
Promocja została zakończona. Sprawdź najnowszą: 430 zł za BEZPŁATNE Konto Otwarte na Ciebie w BNP Paribas.

HIT: 400 zł premii gotówkowej za BEZPŁATNE Konto Otwarte na Ciebie w BNP Paribas!

Publikacja:
HIT: 400 zł premii gotówkowej za BEZPŁATNE Konto Otwarte na Ciebie w BNP Paribas!
Popularność promocji
Czas trwania
Cel (zysk) 400 zł w gotówce.
Uczestnik Nowy klient BNP Paribas, czyli osoba, która nie posiadała rachunku osobistego w tym banku w ostatnich 12 miesiącach przed datą złożenia wniosku o ROR.
Po drodze Wymagana jest aktywność na rachunku: 3 przelewy w bankowości elektronicznej, transakcje Blikiem oraz wpływy w wysokości min. 1000 zł.
Była wrześniowa premia za założenie darmowego Konta Otwartego na Ciebie w BNP Paribas, jest i październikowa. Na dodatek jeszcze atrakcyjniejsza, bo wynosi 400 zł i w całości będzie wypłacona w gotówce. Jakby tego było mało, to wymagane są bardzo proste warunki aktywności – przelewy w bankowości elektronicznej, transakcje Blikiem i zapewnienie wpływów na konto. Do kompletu możesz także dodać 300 zł premii za bezpłatną kartę kredytową.

Spółka Hagen, organizator akcji dotyczących rachunków osobistych z oferty banku BNP Paribas, proponuje udział w kolejnej akcji, tym razem pod hasłem "Październikowa premia", w której przygotowano pulę 3000 zgłoszeń.

W promocji trwającej do 7 listopada 2021 r. do zdobycia jest łącznie 400 zł:

  • 150 zł za aktywność na rachunku w listopadzie,
  • 250 zł za zrealizowanie wymagań regulaminu w grudniu 2021 r. oraz styczniu i lutym 2022 r.

Standardowa roczna karencja

Promocja skierowana jest do nowych klientów – osób, które nie posiadały w BNP Paribas rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (także jako współposiadacz) w ciągu 12 miesięcy przed dniem złożenia wniosku o konto w ramach tej akcji. Z udziału wyklucza także bycie stroną umowy ramowej dotyczącej rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, karty i Elektronicznych Kanałów Dostępu w BNP Paribas w dniu wnioskowania o rachunek osobisty.

Uczestnik musi być obywatelem Polski z pełną zdolnością do czynności prawnych i posiadać dowód osobisty, który jest niezbędny do założenia konta.

400 zł w zasięgu naprawdę każdego

Wymagania stawiane przed uczestnikami tej akcji nie są skomplikowane:

Start
  • Krok 1

    Do 7 listopada 2021 r. wypełnij formularz rejestracyjny na stronie promocji, podając swoje imię i nazwisko, e-mail, numer telefonu oraz PESEL. Pamiętaj, że przyjętych zostanie tylko 3000 zgłoszeń.

    Na tym etapie:

    • zaakceptuj regulamin akcji,
    • wyraź zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia promocji.
  • Krok 2

    Skorzystaj z linka, który wyświetli Ci się na ekranie (otrzymasz go także na wskazany adres e-mail) i złóż wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą i dostępem do bankowości elektronicznej. Te czynności także musisz wykonać do 7 listopada 2021 r.

    Pamiętaj, aby we wniosku podać te same dane co przy rejestracji w promocji.

  • Krok 3

    Do 21 listopada 2021 r. zawrzyj z BNP Paribas umowę o wspomniane produkty. Odbywa się to przy użyciu unikalnego kodu sms w systemie Autenti, przy czym weryfikacja może nastąpić podczas spotkania z kurierem lub w aplikacji GOmobile z wykorzystaniem wideoweryfikacji.

    Do tego dnia powinieneś także nadać PIN do karty (ze względów technicznych najlepiej to zrobić w ciągu 7 dni od jej otrzymania).

  • Krok 4

    W listopadzie wykonaj min. 3 przelewy w aplikacji mobilnej GOmobile lub poprzez bankowość internetową GOonline.

    Za spełnienie tego warunku otrzymasz 150 zł w gotówce!

  • Krok 5

    Informację o zdobyciu 150 zł otrzymasz do 20 grudnia 2021 r. na adres e-mail podany w zgłoszeniu udziału w promocji.

    W wiadomości od organizatora znajdziesz link z unikalnym kodem, którym powinieneś zalogować się na specjalnej stronie, a następnie podać numer swojego Konta Otwartego na Ciebie. Musisz to zrobić do 26 grudnia 2021 r.

  • Krok 6

    Przelew na kwotę 150 zł trafi do Ciebie do 31 grudnia 2021 r.

  • Krok 7

    W grudniu 2021 r. oraz styczniu i lutym 2022 r. (w każdym z tych miesięcy):

    • wykonaj 5 transakcji Blikiem;
    • zapewnij wpływy na rachunek w łącznej wysokości min. 1000 zł.
  • Premia

    Wiadomość o przyznaniu Ci nagrody za aktywność we wspomnianych miesiącach otrzymasz do 23 marca 2022 r., a pieniądze wpłyną na Twoje nowo otwarte konto do 31 marca 2022 r.

Mission complete!

Kilka objaśnień

Jak widzisz, regulamin wymaga od Ciebie różnych aktywności. Ważne, byś dobrze wszystko zrozumiał.

Przelewy

Przelew z Konta Otwartego na Ciebie możesz wykonać w bankowości internetowej (GOonline) lub aplikacji mobilnej (GOmobile). Nie mogą to być przelewy natychmiastowe oraz te dokonane z wykorzystaniem systemów płatności internetowych, tj.: Dotpay, PayU, Przelewy 24, Blue Media, Blik i tym podobnych.

Najprościej jest spełnić ten warunek, wykonując zwykły przelew internetowy np. na swoje konto w innym banku.

Transakcje Blikiem

Regulamin nie stawia ograniczeń odnośnie tego typu transakcji, zawiera jedynie standardową definicję usługi Blik, jako zlecenia płatniczego przy użyciu kodu Blik w aplikacji mobilnej.

Wpływ

Warunek wpływu spełni każde zasilenie Konta Otwartego na Ciebie, o ile pieniądze nie będą pochodziły z innych Twoich rachunków (także tych, których jesteś współposiadaczem) w BNP Paribas. Zasada ta dotyczy także kont prowadzonych pod marką GOoptima. Niedozwolone są wpłaty gotówkowe oraz wpływy z rachunków kredytowych służących do obsługi kredytów lub pożyczek udzielonych uczestnikowi akcji przez BNP Paribas lub dawny Raiffeisen Polbank.

Najprościej jest więc spełnić ten warunek, realizując przelew ze swojego ROR-u w innym banku.

O tym także pamiętaj

Do chwili otrzymania premii nie możesz zrezygnować z rachunku czy wydanej do niego karty.

Jeśli nie przekażesz numeru nowo otwartego rachunku w podanym wyżej terminie, to musisz się skontaktować z organizatorem mailowo, pisząc na adres, z którego otrzymasz prośbę o podanie niezbędnych danych. Możesz to zrobić do 30 września 2022 r.

Nagroda, którą otrzymasz, jest zwolniona z podatku dochodowego, nie musisz się z niej rozliczać przed fiskusem.

Oferta BNP Paribas

Skoro wiesz już wszystko o nagrodach, czas byś poznał konto osobiste z oferty banku BNP Paribas.

Konto Otwarte na Ciebie z kartą do wyboru

Konto Otwarte na Ciebie prowadzone jest bezwarunkowo za darmo, a najciekawsze w nim jest to, że możesz samodzielnie wybrać jedną z trzech związanych z nim kart płatniczych.

Najbardziej uniwersalna wydaje się nam Karta Otwarta na Dzisiaj, która co prawda kosztuje 5 zł miesięcznie, ale opłaty można łatwo uniknąć, realizując min. 3 transakcje bezgotówkowe kartą (lub Google Pay/Apple Pay).

Konto
0 zł
Karta
0 zł – 12 zł
Miesięczna opłata za kartę 0 zł – 12 zł

opłaty za Kartę Otwartą na Dzisiaj Mastercard lub Kartę Visa Filmowa (7 zł) unikniesz, jeżeli:

  • nie ukończyłeś 26. roku życia LUB
  • w poprzednim miesiącu wykonałeś min. 3 transakcje bezgotówkowe kartą lub Google Pay/Apple Pay ORAZ min. 1 raz zalogujesz się w bankowości internetowej GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile ORAZ  oferty specjalnej do marca 2024 r. włącznie – wyrazisz zgody na komunikację w celach marketingowych w formie elektronicznej oraz telefonicznej oraz braku sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych i profilowanie. Jeśli spełnisz jedynie dwa pierwsze z podanych warunków, to opłata zostanie obniżona do 2 zł.

W ramach oferty specjalnej (do marca 2024 r. włącznie – regulamin) opłaty za Kartę Otwartą na eŚwiat Mastercard (8 zł) oraz Kartę Otwartą na Świat Mastercard (12 zł) możesz obniżyć o 2 zł (odpowiednio 6 zł za kartę eŚwiat i 10 zł za kartę Świat), jeżeli:

  • min. 1 raz zalogujesz się w bankowości elektronicznej ORAZ
  • wyrazisz zgody na komunikację w celach marketingowych w formie elektronicznej oraz telefonicznej oraz braku sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych i profilowanie

Bankomaty
0 zł / 7 zł
Bankomaty 0 zł / 7 zł

Karta Otwarta na Dzisiaj Mastercard i Karta Visa Filmowa:

  • 0 zł - bankomaty własne i Planet Cash
  • 7 zł - pozostałe bankomaty(opłata nie jest pobierana, jeśli użytkownik nie skończył 26. roku życia)

0 zł - Karta Otwarta na eŚwiat Mastercard oraz Karta Otwarta na Świat Mastercard

Przelew internetowy
0 zł
Unikalne cechy: do konta można wybrać jedną z czterech kart debetowych, z których każda oferuje nieco inne usługi i opłaty.
  • Szczegóły oferty
  • Recenzja
    3.7

Konto

  • Przeznaczenie konta

    konto osobiste dla osób powyżej 18. r.ż.

  • Oprocentowanie rachunku

    0%

  • Opłata za otwarcie konta

    0 zł

  • Miesięczna opłata za prowadzenie rachunku

    0 zł

Karta

  • Typy kart płatniczych
    • Karta Otwarta na Dzisiaj Mastercard
    • Karta Otwarta na eŚwiat Mastercard
    • Karta Otwarta na Świat Mastercard
    • Karta Visa Filmowa (mobilna lub fizyczna)
  • Funkcjonalność karty
    • płatności zbliżeniowe
    • płatności internetowe
    • cashback (niedostępny dla Karty Visa Filmowa)
    • 3D Secure
    • bezpłatne ubezpieczenie „CYBER Pomoc” oferowane do Karty Otwartej na eŚwiat Mastercard
    • bezpłatne ubezpieczenie „Rezygnacja z Podróży” oferowane do Karty Otwartej na Świat Mastercard
    • program rabatowy Mastercard Bezcenne chwile
  • Opłata za wydanie karty

    0 zł

  • Opłata za odnowienie karty

    0 zł

  • Miesięczna opłata za kartę
    • 0 zł / 2 zł / 7 zł - Karta Otwarta na Dzisiaj Mastercard i Karta Visa Filmowa
    • 6 zł / 8 zł - Karta Otwarta na eŚwiat Mastercard
    • 10 zł / 12 zł - Karta Otwarta na Świat Mastercard
  • Możliwość uniknięcia opłaty za kartę

    opłaty za Kartę Otwartą na Dzisiaj Mastercard lub Kartę Visa Filmowa (7 zł) unikniesz, jeżeli:

    • nie ukończyłeś 26. roku życia LUB
    • w poprzednim miesiącu wykonałeś min. 3 transakcje bezgotówkowe kartą lub Google Pay/Apple Pay ORAZ min. 1 raz zalogujesz się w bankowości internetowej GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile ORAZ  oferty specjalnej do marca 2024 r. włącznie – wyrazisz zgody na komunikację w celach marketingowych w formie elektronicznej oraz telefonicznej oraz braku sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych i profilowanie. Jeśli spełnisz jedynie dwa pierwsze z podanych warunków, to opłata zostanie obniżona do 2 zł.

    W ramach oferty specjalnej (do marca 2024 r. włącznie – regulamin) opłaty za Kartę Otwartą na eŚwiat Mastercard (8 zł) oraz Kartę Otwartą na Świat Mastercard (12 zł) możesz obniżyć o 2 zł (odpowiednio 6 zł za kartę eŚwiat i 10 zł za kartę Świat), jeżeli:

    • min. 1 raz zalogujesz się w bankowości elektronicznej ORAZ
    • wyrazisz zgody na komunikację w celach marketingowych w formie elektronicznej oraz telefonicznej oraz braku sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych i profilowanie

  • Płatność kartą za granicą
    • 0 zł - Karta Otwarta na Świat Mastercard
    • 5% za przewalutowanie transakcji - pozostałe karty

Bankomaty i operacje gotówkowe

  • Wypłata z bankomatów w Polsce

    Karta Otwarta na Dzisiaj Mastercard i Karta Visa Filmowa:

    • 0 zł - bankomaty własne i Planet Cash
    • 7 zł - pozostałe bankomaty(opłata nie jest pobierana, jeśli użytkownik nie skończył 26. roku życia)

    0 zł - Karta Otwarta na eŚwiat Mastercard oraz Karta Otwarta na Świat Mastercard

  • Wypłata z bankomatu w Polsce Blikiem
    • 0 zł - bankomaty zlokalizowane na terenie oddziałów banku
    • 5 zł - pozostałe bankomaty
  • Wypłata z bankomatów za granicą

    Karta Otwarta na Dzisiaj Mastercard i Karta Visa Filmowa

    • 0 zł - bankomaty BNP Paribas i Global Alliance
    • 7 zł - wypłaty EUR w strefie EOG (opłata nie jest pobierana, jeśli użytkownik nie skończył 26. roku życia)
    • 3%, min. 12 zł - pozostałe bankomaty

    Karta Otwarta na eŚwiat Mastercard

    • 0 zł - bankomaty BNP Paribas i Global Alliance
    • 0 zł - wypłaty EUR w strefie EOG
    • 3%, min. 12 zł - pozostałe bankomaty

    Karta Otwarta na Świat Mastercard

    • 0 zł - bankomaty BNP Paribas i Global Alliance
    • 0 zł - wypłaty EUR w strefie EOG
    • 7 zł - pozostałe bankomaty
  • Wpłata gotówki we wpłatomacie
    • 0 zł - wpłatomaty zlokalizowane na terenie oddziałów banku (w tym Blikiem)
    • 0,5%, min. 10 zł - wpłatomaty Euronet i Planet Cash
    • 5 zł - wpłata Blikiem we wpłatomatach obcych
  • Cashback

    1 zł

  • Wpłata gotówki w oddziale banku

    12 zł

  • Wypłata gotówki w oddziale banku

    12 zł

Przelewy

  • Zwykły przelew internetowy

    0 zł

  • Przelew natychmiastowy

    5 zł

  • Zlecenie stałe

    0 zł

  • Polecenie zapłaty

    0 zł

  • Zwykły przelew w oddziale banku

    12 zł

  • Koszt przelewu SEPA

    0 zł

  • Koszt przelewu (zagranicznego) SWIFT

    0,2%, min. 30 zł maks. 200 zł

  • Kody SMS (autoryzacja operacji)

    0 zł

  • Przelew na telefon Blik

    0 zł

Inne

  • Płatności mobilne
    Blik: płatności kodem Blik generowanym w aplikacji banku, wypłaty z bankomatów kodem Blik (dostępność innych funkcji może się różnić w zależności od banku).
    Google Pay: płatności zbliżeniowe telefonem dla posiadaczy urządzeń z systemem operacyjnym Android.
    Apple Pay: płatności dla posiadaczy urządzeń z systemem operacyjnym iOS (Apple).
    Garmin Pay: płatności zbliżeniowe wybranymi zegarkami Garmin.
    Fitbit Pay: płatności zbliżeniowe wybranymi zegarkami i opaskami sportowymi Fitbit.
    SwatchPAY!: płatności zbliżeniowe wybranymi zegarkami Swatch.
    Xiaomi Pay: płatności zbliżeniowe wybranymi zegarkami i opaskami Xiaomi.
  • Pozostałe

    Płatne SMS-y informujące o wybranych zdarzeniach na rachunku (0,20 zł / szt., opcjonalnie)

Zalety

  • wysokie premie dla nowych klientów za założenie konta
  • konto atrakcyjne dla poszukiwacza nowinek ze względu na płatności mobilne oraz ciekawą aplikację GOmobile
  • konto założysz za pośrednictwem kuriera lub metodą wideoweryfikacji w aplikacji

Wady

  • niewielka różnorodność usług dodatkowych
  • brak możliwości uniknięcia miesięcznej opłaty za Kartę Otwartą na eŚwiat i Kartę Otwartą na Świat
  • drogie wypłaty z bankomatów dla posiadaczy Karty Otwartej na Dzisiaj
  • Atrakcyjność opłat
    3.6/ 5
  • Użyteczność rachunku
    3.1/ 5
  • Jakość obsługi klienta
    3.5/ 5
  • Promocje i bonusy
    4.7/ 5

Więcej informacji znajdziesz w analizie Konta Otwartego na Ciebie.

Karta kredytowa z 300 zł na Allegro i inne bonusy

Jako klient BNP Paribas możesz skorzystać też z innych promocji. My ze swojej strony szczególnie polecamy przyjrzenie się ofercie karty kredytowej, która obecnie cieszy się sporą popularnością i zwraca uwagę przede wszystkim wysoką nagrodą gwarantowaną.

400 zł za tak niewiele

Proste i łatwe do zrealizowania wymagania, krótki okres aktywności i na dodatek bardzo atrakcyjna premia – oto najkrótsze podsumowanie opisywanej akcji. Z realizacją zadań dających prawo do nagrody z pewnością każdy sobie poradzi bez problemów.

Naszym zdaniem jest to dobra okazja do przetrenowania udziału w promocjach bankowych, poczucia jak smakuje nagroda. Czując satysfakcję ze zgarnięcia bonusu, może zechcesz spojrzeć na zawsze bogatą ofertę innych akcji promocyjnych na naszym portalu i wziąć udział w kolejnej, a potem jeszcze w następnej.

Przypominamy także o dodatkowej premii za kartę kredytową – może warto sięgnąć i po nią, aby powiększyć zysk o dodatkowe 300 zł? 😀

Krzysztof Duliński

Autor tekstu o promocji
Oceń promocję
0
(0 ocen)
Twój głos pomoże innym Bankonautom w podjęciu decyzji, czy warto skorzystać z tej promocji. Średnia ocen uwzględnia ocenę Bankonauty - Autora tekstu, który szczegółowo przyjrzał się ofercie.
Dziękujemy za Twój głos Dziękujemy za Twój głos

Komentarze i pytania

(74)
Sortuj od najnowszych
Dodaj swój komentarz...
O
Oscar
Gość

czy jezeli nie udalo mi sie spelnic warunkow w grudniu to otrzymam nagrode za styczen i luty czy przepada wszystko?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Oscar

Niestety wtedy nie otrzymasz II części premii (250 zł), bowiem warunki należało spełniać zarówno w grudniu, jak i w styczniu i lutym.

Odpowiedz

B
bankowicz
Bankonauta
Bankonauta

Status Bankonauta otrzymują użytkownicy, którzy wykazują się inicjatywą we wspieraniu społeczności np. poprzez komentarze w serwisie czy informowanie o promocjach.

Uważajcie na te transakcje - druga część premii wymaga płatności Blikiem, a te nie liczą się do zwolnienia z opłaty za kartę. A kartę trzeba mieć aż do wypłaty tych 250 zł. Nadziałem się na to, wczoraj pobrali mi 5 zł za kartę za grudzień :(

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@bankowicz

Niestety, transakcje Blikiem nie zwalniają z opłaty za kartę. Jeśli bierzesz udział w promocji, to aby uzyskać drugą część premii, powinieneś spełnić warunki akcji i jeszcze wykonać 3 transakcje samą kartą, aby nie płacić za jej użytkowanie.

Odpowiedz

Krzysztof Duliński
Gość

Sądzę, że nie powinno to stanowić problemu, gdyż w regulaminie jest punkt dopuszczający późniejsze przekazanie danych. Brzmi on tak:

Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b, nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: [email protected]. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 30 września 2022 r.

Sugeruję więc wysłanie stosownego e-maila i wszystko powinno być w porządku.

Odpowiedz

E
Ewelina
Gość
@Krzysztof Duliński

Dziekuje za informacje;)


Odpowiedz

E
Ewelina
Gość

Co jeśli dziś podałam numer konta (27.12.2021) a nie 26.12.2021?

Odpowiedz

B
bankowicz
Bankonauta
Bankonauta

Status Bankonauta otrzymują użytkownicy, którzy wykazują się inicjatywą we wspieraniu społeczności np. poprzez komentarze w serwisie czy informowanie o promocjach.

Dostał już ktoś powiadomienie o nagrodzie?

Odpowiedz

A
Aga
Gość
@bankowicz

Ja też nadal czekam

Odpowiedz

B
Bastek
Gość
@bankowicz

Też czekam

Odpowiedz

M
Michał
Gość
@bankowicz

Tak, przed chwilą przyszedł email

Odpowiedz

U
Ula
Gość

Zapomniałam w listopadzie zrobić w przelewów, czy przedaja mi wszystkie nagrody czy jeszcze coś mogę wygrać?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Ula

Niestety nagrody przepadną :/

Odpowiedz

U
Ula
Gość
@Aldona Derdziak

dzieki wielkie za odpowiedź, straszna lipa, to likwiduje konto :(

Odpowiedz

B
bankowicz
Bankonauta
Bankonauta

Status Bankonauta otrzymują użytkownicy, którzy wykazują się inicjatywą we wspieraniu społeczności np. poprzez komentarze w serwisie czy informowanie o promocjach.
@Ula

Jak pech to pech... Konto warto zamknąć, minie Ci karencja i za rok możesz próbować jeszcze raz.

Odpowiedz

U
Ula
Gość
@bankowicz

no dokładnie, gapa jestem i tyle ;) dzieki!!!

Odpowiedz

O
Oscar
Gość

co zrobic w sytuacji w ktorej nie dostalem do dzis karty a do niedzieli trzeba nadac do niej PIN?reklamowac sie?

Odpowiedz

O
Oscar
Gość
@Oscar

i czy moge brac udzial chociaz w dalszej czesci promocji czy to juz dyskwalifikuje mnie z promocji?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Oscar

Najlepiej od razu skontaktować się z bankiem i wyjaśnić sprawę. Być może trzeba będzie zastrzec tę kartę, jeśli się np. zagubiła.

Odpowiedz

O
Oscar
Gość
@Aldona Derdziak

przed chwila kontaktowalem sie z bankiem bank twierdzi ze to moja wina i mialem wczesniej sie z nimi skontaktowac gdzie pani z infolini przekonywala mnie ze mam sie nie martwic i karta na pewno przyjdzie a jednak nie przyszla i to ja mam byc poszkodowany przez ich zaniechanie


Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Oscar

Tu sprawa jest bardziej skomplikowana... W regulaminie jest konkretna data, do której powinieneś nadać PIN do karty, ale jej nie otrzymałeś do tej pory, nie ze swojej winy. Pewnie konieczna będzie reklamacja do organizatora, gdybyś nie otrzymał premii.

Odpowiedz

O
Oscar
Gość
@Aldona Derdziak

jeżeli moge prosic gdzie składa sie reklamacje i kiedy mam ja zlozyc tuż po niedzieli czy moze dopiero po terminie w ktorym powininem otrzymac premie?

Odpowiedz

B
bankowicz
Bankonauta
Bankonauta

Status Bankonauta otrzymują użytkownicy, którzy wykazują się inicjatywą we wspieraniu społeczności np. poprzez komentarze w serwisie czy informowanie o promocjach.
@Oscar

Chyba sobie żartują... Skoro robią promocję, to powinni się ogarnąć i normalnie dostarczyć kartę. Powinieneś złożyć skargę.

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Oscar

Jeśli w grudniu nie otrzymasz premii, złóż reklamację na adres [email protected] i przedstaw sytuację. Możesz także od razu skontaktować się z organizatorem pod tym adresem.

Odpowiedz

O
Oscar
Gość
@Aldona Derdziak

Bardzo serdecznie dziękuje i życzę Państwu miłego weekendu:)

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Oscar

Trzymamy kciuki! :)

Odpowiedz

M
Michał
Gość

Jeżeli chodzi o wpływ 1000zł w każdym miesiącu- oznacza to, że wystarczy tylko przelać pieniądze z innego konta na tą kwotę, a potem swobodnie wydawać te pieniądze? Czy może konieczne jest pozostawienie w każdym miesiącu tego 1000zł na koncie do czasu odebrania nagrody?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Michał

Przelew możesz wykonać ze swojego rachunku w innym banku. Środki nie muszą zostać na koncie, możesz je przelać z powrotem.

Odpowiedz

R
Radosław
Gość

Przejrzałem regulamin i nie ma w nim nic napisanego na temat tego, że 3 przelewy, które należy wykonać w listopadzie nie mogą być zrobione za pośrednictwem przelewy24 itp.

Odpowiedz

T
Tomasz
Gość
@Radosław

Jest taki zapis w sekcji z definicjami na samym początku

Przelew – polecenie przelewu środków z Konta Osobistego za pomocą Bankowości elektronicznej (GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile), z wyłączeniem przelewów natychmiastowych oraz przelewów dokonanych za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemów płatności internetowych, tj.: Dotpay, PayU, Przelewy 24, Blue Media, BLIK i tym podobnych;

Odpowiedz

Krzysztof Duliński
Gość
@Radosław

Pojęcia pisane w regulaminach wielkimi literami trzeba zawsze rozpatrywać w powiązaniu z definicjami/słowniczkami zamieszczonymi na początku/końcu dokumentu lub w regulaminie danego produktu.

W tym przypadku przy warunku koniecznym do otrzymania pierwszej premii jest taki zapis:

w listopadzie 2021 r. wykona min. 3 Przelewy za pomocą Bankowości elektronicznej (GOonline lub Aplikacja mobilna GOmobile).  

Sięgając do definicji Przelewu (pkt 4, podpunkt 9 Regulaminu) przeczytamy:

Przelew – polecenie przelewu środków z Konta Osobistego za pomocą Bankowości elektronicznej (GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile), z wyłączeniem przelewów natychmiastowych oraz przelewów dokonanych za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemów płatności internetowych, tj.: Dotpay, PayU, Przelewy 24, Blue Media, BLIK i tym podobnych; 

Odpowiedz

R
Radosław
Gość
@Krzysztof Duliński

Dziękuję Wam bardzo za pomoc. Robie5w takim razie zwykłe przelewy na swoje główne konto w innym banku.

Odpowiedz

M
Marcin
Gość

Po wysłaniu wniosku na udział w promocji ściągnąłem aplikację Go Mobile przez sklep google play i podpisałem umowę kodem sms (udało się za drugim razem, ponieważ za pierwszym nie udało mi się przeprowadzić weryfikacji tożsamości w ciągu 30 min), ale dzisiaj doczytałem w regulaminie, że aplikację trzeba ściągnąć bezpośrednio z linka który dostałem w sms. Czy spełniam w takim razie warunki promocji? Ewentualnie czy będzie jeszcze możliwość anulowania wniosku i wysłania nowego mimo podpisania umowy?

Odpowiedz

B
bankowicz
Bankonauta
Bankonauta

Status Bankonauta otrzymują użytkownicy, którzy wykazują się inicjatywą we wspieraniu społeczności np. poprzez komentarze w serwisie czy informowanie o promocjach.
@Marcin

Myślę, że nic już nie zdziałasz. Jeśli podpisałeś umowę, to jesteś już klientem banku... Co do ściągnięcia samej aplikacji i promocji, to zadzwoń do banku. Powinni widzieć w systemie, czy masz podpiętą promocję.

Odpowiedz

T
Tomasz
Gość
@Marcin

Pozostaje jeszcze odstąpienie od umowy. Jest na to 14 dni. Tutaj piszą https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/skutek/ że w razie odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą.

Odpowiedz

Krzysztof Duliński
Gość
@Tomasz

Zgadza się, w przypadku skorzystania przez klienta z prawa do odstąpienia od zawartej umowy uważa się, że nigdy nie doszło do jej zawarcia.

Przy promocjach bankowych jest tylko kłopot z tym, że po kliencie zostaje ślad w systemie i po ponownym złożeniu wniosku o produkt dana osoba na ogół nie jest traktowana jako nowy klient. Trzeba wyjaśniać sytuację, wszystko odkręcać.

Sam miałem sytuację, że złożyłem wniosek o kartę kredytową Citi, nie dostarczyłem dokumentów dochodowych i wniosek wygasł. Mimo to, gdy po kilku miesiącach chciałem przeprowadzić procedurę do końca i wziąć udział w promocji, to wniosek odrzucono, bo "miał Pan już u nas kartę". Długo trwały tłumaczenia, wyjaśnienia, aż wreszcie przyznano mi rację, że faktycznie nigdy nie doszło do podpisana umowy ?


Odpowiedz

E
Elżbieta
Gość

Trzeba uważać , bank wprowadza w błąd , a po tym przepraszają i informują ,że pracownika z infolinii pouczono , a nagrodę nie wypłacą , nie poczuwają się do odpowiedzialności za błędnie podane informacje na infolinii , przecież takie rozmowy są nagrywane. Ja jako zwykły zjadacz chleba miałam prawo nie rozumieć regulaminu promocji banku , to jak to się ma do pracowników banku , którzy również nie potrafią czytać ze zrozumieniem ?lub celowo wprowadzają w błąd , tylko po to , żeby tych nagród nie wypłacono.

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Elżbieta

Jeśli pracownik infolinii wprowadził Panią w błąd, jest to jakaś podstawa do reklamacji. Może warto spróbować?

Odpowiedz

E
Elżbieta
Gość
@Aldona Derdziak

Napisałam dziesiątą reklamacje do banku , potem do Rzecznika banku odpisał Szanowna Pani,

 

dziękuję za korespondencję.

 

Proszę przyjąć moje przeprosiny za niepoprawne informacje przekazane 10.04.2021 r. przez naszego pracownika podczas przeprowadzonej rozmowy telefonicznej. Nie było to celowe działanie, a pracownik został stosownie pouczony o konieczności dochowania należytej staranności wobec powierzonych obowiązków.

 

Bazując na uzyskanych informacjach w zgłoszonej sprawie oraz ponownie przeprowadzonej szczegółowej analizie, nie znajduję podstaw do zmiany dotychczasowego stanowiska banku. Podtrzymuję tym samym stanowisko i wyjaśnienia przekazane w odpowiedzi na zgłoszenie numer

 

Z wyrazami szacunku

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Elżbieta

A może Pani napisać, w jaki sposób wprowadzono Panią w błąd? Będzie to cenna informacja zarówno dla nas, jak i innych Czytelników.

Odpowiedz

E
Elżbieta
Gość
@Aldona Derdziak

Brałam udział w promocji , nie spełniłam warunku w pierwszym miesiącu , na infolinii poinformowano mnie , że za pierwszy miesiąc promocji nie otrzymam nagrody , ponieważ nie spełniłam wymaganego z jednego warunku ,kecz mogę nadal brać udział w promocji i jak spełnię warunki w kolejnych miesiącach to nagrody będą wypłacone . W kolejnych miesiącach spełniłam warunki do otrzymania nagród , lecz nagród nie otrzymałam .Ponownie dzwoniłam na infolinię z jakiego powodu nie otrzymuję nagród , poinformowana zostałam że wszystkie warunki spełniłam i sami nie rozumieją dlaczego za pozostałe miesiące nie wypłacono mi nagród .Wobec powyższego napisałam reklamację , które za każdym razem zostały odrzucone z uwagi na fakt braku spełnienia warunku w pierwszym miesiącu.

Odpowiedz

B
bankowicz
Bankonauta
Bankonauta

Status Bankonauta otrzymują użytkownicy, którzy wykazują się inicjatywą we wspieraniu społeczności np. poprzez komentarze w serwisie czy informowanie o promocjach.

Ile czeka się na wizytę kuriera? We wtorek dostałem wiadomość, że przekazali kartę do wysyłki i od tamtej pory cisza...

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@bankowicz

Pewnie kurier przyjedzie w ciągu paru dni. Coś się zmieniło w Twojej sprawie?

Odpowiedz

B
bankowicz
Bankonauta
Bankonauta

Status Bankonauta otrzymują użytkownicy, którzy wykazują się inicjatywą we wspieraniu społeczności np. poprzez komentarze w serwisie czy informowanie o promocjach.
@Aldona Derdziak

Wczoraj wysłali już kuriera. Dziś powinien być :)

Odpowiedz

B
bankowicz
Bankonauta
Bankonauta

Status Bankonauta otrzymują użytkownicy, którzy wykazują się inicjatywą we wspieraniu społeczności np. poprzez komentarze w serwisie czy informowanie o promocjach.

Przekonały mnie poniższe komentarze i właśnie złożyłem wniosek o konto. Tylko nie wiem, czy coś poszło nie tak, ale dostałem komunikat


Weryfikacja Twojej tożsamości się przedłuża.

Wynik weryfikacji przekażemy na adres e-mail wprowadzony na wniosku.

To normalne ze względu na późną godzinę, czy znowu mam pecha? :(

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@bankowicz

Czasem zdarzają się nieprzewidziane sytuacje, może u Ciebie coś po prostu nie zagrało od razu. Daj znać, czy udało się dokończyć wniosek i podpisać umowę.

Odpowiedz

B
bankowicz
Bankonauta
Bankonauta

Status Bankonauta otrzymują użytkownicy, którzy wykazują się inicjatywą we wspieraniu społeczności np. poprzez komentarze w serwisie czy informowanie o promocjach.
@Aldona Derdziak

Wszystko już ok, w nocy wysłali maila z linkiem do podpisania umowy i wysłali już kartę.

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@bankowicz

To dobrze :) Powodzenia z promocją!

Odpowiedz

Ł
Łukasz
Gość

Witam,

Mam pytanie co do definicji pojęcia "Umowa Ramowa" w Banku. Moje konto zamknąłem w trybie natychmiastowym 23 paź 2021. Dotyczyło to Umowy ramowej, karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu, więc warunek 12 miesięcy spełniam. Natomiast kilka miesięcy po zamknięciu użyłem swoich loginów do bankowości elektronicznej i były one wciąż aktywne mimo, że nie było już żadnych produktów. Czy w tej sytuacji spełniam warunki kwalifikacji do promocji?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Łukasz

Domyślam się, że zamykałeś konto 23 października 2020 r. :) Problem, o którym piszesz, jest nam znany, BNP Paribas często zostawia klientom aktywny dostęp do bankowości elektronicznej. Ona jest częścią umowy ramowej, więc jest ryzyko, że nie otrzymasz premii, jeśli przystąpisz do promocji i nawet spełnisz jej warunki. Najlepiej byłoby udać się do oddziału BNP i wypowiedzieć umowę o EKD.

Odpowiedz

Ł
Łukasz
Gość
@Aldona Derdziak

Dokładnie, chodziło mi o 23 paź 2020 :). Zdecydowałem się jednak na założenie konta. Z mojej strony umowa została rozwiązana w całości (umowa ramowa, EKD oraz karta) co mam potwierdzone na piśmie. Nie mogę przecież odpowiadać za nienależyte dopełnienie obowiązków po stronie banku. Wydaje mi się, że powołanie się na pisemny dokument w przypadku nie uznania uczestnictwa w promocji powinien poskutkować. Jaka jest Pani opinia?

Odpowiedz

K
Kamil
Gość
@Łukasz

Faktycznie w BNP mają problem z zamykaniem dostępu internetowego. Ja też miałem go aktywnego jakieś 3 tygodnie po zamknięciu ROR i jak zadzwoniłem na infolinię, to mi wyłączyli i powiedzieli, że data faktycznego zamknięcia dostępu nie ma znaczenia, liczy się moment upływu wypowiedzenia.

W styczniu minie roczek i jak tylko pojawi się coś ciekawego, to przystąpię do kolejnej promocji ?

Odpowiedz

Krzysztof Duliński
Gość
@Łukasz

Jeśli masz dokument, na którym jasno wskazałeś co dokładnie bank ma zamknąć, to jest to mocny argument w ewentualnym sporze nt. spełnienia warunków przystąpienia do kolejnej akcji.

Odpowiedz

Ł
Łukasz
Gość
@Krzysztof Duliński

@Kamil, @Krzysztof dziękuję za podzielenie się opinią.

Odpowiedz

B
bankowicz
Bankonauta
Bankonauta

Status Bankonauta otrzymują użytkownicy, którzy wykazują się inicjatywą we wspieraniu społeczności np. poprzez komentarze w serwisie czy informowanie o promocjach.
@Kamil

Potwierdzam - założyłem ostatnio konto i zapytałem właśnie o to samo, bo poprzednio też mi zostało EKD. Pani mówiła, że promocja się przypisała do konta i tamten stary dostęp nie ma znaczenia, bo liczy się wypowiedzenie.

Odpowiedz

E
Ewa
Gość

Wypełniłam wniosek w aplikacji, zrobiłam zdjęcia dowodu, nagranie twarzy. Na końcu pojawiła się informacja o weryfikacji a po minucie że potrwa ona dłużej i przyjdzie informacja w wiadomości na maila. Czy ktoś tak miał?

Odpowiedz

M
Magdalena
Gość
@Ewa

tak, przychodzi mail z info o tym, ze wniosek musi być dokończony. i trzeba to zrobic w ciagu 30min, bo pozniej wniosek jest juz nieaktualny. wczoraj robilam to 4 razy, ale nie moglam dokonczyc, bo byla przerwa techniczna. dzisiaj w ciagu dnia zadzwonila do mnie pani z banku i anulowala wszystkie wnioski. teraz, jak klikne na link z promocji, musze doprowadzic to do konca. czyli musze kolejny raz zlozyc wniosek łacznie ze wszystkimi zdjeciami, filmikami itp

Odpowiedz

K
Konrad
Gość
@Magdalena

Tak, najlepiej zarezerwuj sobie na składanie wniosku 30 minut. Po wysłaniu wniosku musiałem niestety wyjść na dłużej i dopiero po kilku godzinach zobaczyłem maila, że trzeba było aktywować konto w ciągu 30 minut. Po ponownym wejściu do aplikacji wpisałem numer telefonu i kod SMS, potem musiałem jeszcze raz zrobić zdjęcie dowodu i zweryfikować twarz (na szczęście bez wpisywania wszystkich wcześniejszych danych). Następnie podpis umowy kodem SMS i konto aktywne. Aby uniknąć tego problemu kończcie weryfikację za jednym razem. Pozdrawiam!

Odpowiedz

Krzysztof Duliński
Gość
@Konrad

Dzięki za spostrzeżenia. Zapewne przydadzą się innym.

Odpowiedz

E
Ewa
Gość

Zarejestrowalam się 2 godziny temu ale wiadomość mail jeszcze nie przyszła a stronę już zamknęłam . Co robić?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Ewa

Sprawdź foldery typu Spam, Oferty, Powiadomienia itd. Może tam trafił mail od organizatora.

Odpowiedz

E
Ewa
Gość
@Aldona Derdziak

Zgadza się wiadomość była w Ofertach, dziękuję.

Odpowiedz

D
Dawid
Gość

Panie Krzysztofie, w artykule napisał Pan "Pamiętaj, że przyjętych zostanie tylko 3000 zgłoszeń.". Co się stanie gdy bank przyjmie tyle zgłoszeń?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Dawid

Odpowiem za kolegę - tu chodzi o liczbę rejestracji na samej stronie promocji. Kiedy osiągnie ona 3000, promocja się zakończy i nie będzie można się zapisać.

Odpowiedz

A
Adam98
Gość

Karta kredytowa jest obowiązkowa?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Adam98

Nie, nie trzeba jej zamawiać, ale jeśli chcesz zyskać dodatkową premię w promocji z kredytówką, to warto rozważyć :)

Odpowiedz

M
Magdalena
Gość

czy po rejestracji online przez aplikacje Gomobile musze udac sie tez do placówki w celu złożenia wzoru podpisu w celu otrzymania nagrody (tak jak w millenium?)

Odpowiedz

R
Rafał
Gość
@Magdalena

Nie ma takiego wymogu

Odpowiedz

E
Ewa
Gość
@Magdalena

Mnie również temat interesuje. Brak wymogu to pewna informacja?

Odpowiedz

M
Magdalena
Gość
@Ewa

tak, potwierdzila mi to pani z banku - zanim tutaj dostalam odpowiedz :)

Odpowiedz

K
Kostek
Gość

Przelew na telefon Blikiem przejdzie w tej akcji?

Odpowiedz

Michał Radzimiński
Gość
@Kostek

Niestety, nie spełni on ani warunku dot. przelewów, nie mieści się on też w regulaminowej definicji transakcji Blik:

Transakcja BLIK – transakcja zainicjowana przez Klienta i wykonana z wykorzystaniem usługi BLIK, czyli usługi umożliwiającej składanie zleceń płatniczych przy użyciu kodów BLIK generowanych w Aplikacji Mobilnej z usługą BLIK.

Odpowiedz

P
Przemek
Gość
@Michał Radzimiński

czy wypłata z bankomatu będzie się liczyła ?

Odpowiedz

Michał Radzimiński
Gość
@Przemek

Pytasz o wypłaty przy użyciu Blika? Cóż, tutaj sprawa nie jest tak oczywista jak w przypadku przelewów. Teoretycznie wypłata Blikiem raczej mieści się w ramach "zleceń płatniczych przy użyciu kodów Blik"... ale, wiadomo, zwykła płatność w sklepie jest jednak najpewniejszym rozwiązaniem.

Odpowiedz