HIT: 400 zł premii gotówkowej za BEZPŁATNE Konto Otwarte na Ciebie w BNP Paribas!
Publikacja:
Popularność promocji
Czas trwania
Cel (zysk)
400 zł w gotówce.
Uczestnik
Nowy klient BNP Paribas, czyli osoba, która nie posiadała rachunku osobistego w tym banku w ostatnich 12 miesiącach przed datą złożenia wniosku o ROR.
Po drodze
Wymagana jest aktywność na rachunku: 3 przelewy w bankowości elektronicznej, transakcje Blikiem oraz wpływy w wysokości min. 1000 zł.
Była wrześniowa premia za założenie darmowego Konta Otwartego na Ciebie w BNP Paribas, jest i październikowa. Na dodatek jeszcze atrakcyjniejsza, bo wynosi 400 zł i w całości będzie wypłacona w gotówce. Jakby tego było mało, to wymagane są bardzo proste warunki aktywności – przelewy w bankowości elektronicznej, transakcje Blikiem i zapewnienie wpływów na konto. Do kompletu możesz także dodać 300 zł premii za bezpłatną kartę kredytową.
Spółka Hagen, organizator akcji dotyczących rachunków osobistych z oferty banku BNP Paribas, proponuje udział w kolejnej akcji, tym razem pod hasłem "Październikowa premia", w której przygotowano pulę 3000 zgłoszeń.
W promocji trwającej do 7 listopada 2021 r. do zdobycia jest łącznie 400 zł:
150 zł za aktywność na rachunku w listopadzie,
250 zł za zrealizowanie wymagań regulaminu w grudniu 2021 r. oraz styczniu i lutym 2022 r.
Standardowa roczna karencja
Promocja skierowana jest do nowych klientów – osób, które nie posiadały w BNP Paribas rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (także jako współposiadacz) w ciągu 12 miesięcy przed dniem złożenia wniosku o konto w ramach tej akcji. Z udziału wyklucza także bycie stroną umowy ramowej dotyczącej rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, karty i Elektronicznych Kanałów Dostępu w BNP Paribas w dniu wnioskowania o rachunek osobisty.
Uczestnik musi być obywatelem Polski z pełną zdolnością do czynności prawnych i posiadać dowód osobisty, który jest niezbędny do założenia konta.
400 zł w zasięgu naprawdę każdego
Wymagania stawiane przed uczestnikami tej akcji nie są skomplikowane:
Start
Krok 1
Do 7 listopada 2021 r. wypełnij formularz rejestracyjny na stronie promocji, podając swoje imię i nazwisko, e-mail, numer telefonu oraz PESEL. Pamiętaj, że przyjętych zostanie tylko 3000 zgłoszeń.
Na tym etapie:
zaakceptuj regulamin akcji,
wyraź zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia promocji.
Krok 2
Skorzystaj z linka, który wyświetli Ci się na ekranie (otrzymasz go także na wskazany adres e-mail) i złóż wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą i dostępem do bankowości elektronicznej. Te czynności także musisz wykonać do 7 listopada 2021 r.
Pamiętaj, aby we wniosku podać te same dane co przy rejestracji w promocji.
Krok 3
Do 21 listopada 2021 r. zawrzyj z BNP Paribas umowę o wspomniane produkty. Odbywa się to przy użyciu unikalnego kodu sms w systemie Autenti, przy czym weryfikacja może nastąpić podczas spotkania z kurierem lub w aplikacji GOmobile z wykorzystaniem wideoweryfikacji.
Do tego dnia powinieneś także nadać PIN do karty (ze względów technicznych najlepiej to zrobić w ciągu 7 dni od jej otrzymania).
Krok 4
W listopadzie wykonaj min. 3 przelewy w aplikacji mobilnej GOmobilelub poprzez bankowość internetową GOonline.
Za spełnienie tego warunku otrzymasz 150 zł w gotówce!
Krok 5
Informację o zdobyciu 150 zł otrzymasz do 20 grudnia 2021 r. na adres e-mail podany w zgłoszeniu udziału w promocji.
W wiadomości od organizatora znajdziesz link z unikalnym kodem, którym powinieneś zalogować się na specjalnej stronie, a następnie podać numer swojego Konta Otwartego na Ciebie. Musisz to zrobić do 26 grudnia 2021 r.
Krok 6
Przelew na kwotę 150 zł trafi do Ciebie do 31 grudnia 2021 r.
Krok 7
W grudniu 2021 r. oraz styczniu i lutym 2022 r. (w każdym z tych miesięcy):
zapewnij wpływy na rachunek w łącznej wysokości min. 1000 zł.
Premia
Wiadomość o przyznaniu Ci nagrody za aktywność we wspomnianych miesiącach otrzymasz do 23 marca 2022 r., a pieniądze wpłyną na Twoje nowo otwarte konto do 31 marca 2022 r.
Mission complete!
Kilka objaśnień
Jak widzisz, regulamin wymaga od Ciebie różnych aktywności. Ważne, byś dobrze wszystko zrozumiał.
Przelewy
Przelew z Konta Otwartego na Ciebie możesz wykonać w bankowości internetowej (GOonline) lub aplikacji mobilnej (GOmobile). Nie mogą to być przelewy natychmiastowe oraz te dokonane z wykorzystaniem systemów płatności internetowych, tj.: Dotpay, PayU, Przelewy 24, Blue Media, Blik i tym podobnych.
Najprościej jest spełnić ten warunek, wykonując zwykły przelew internetowy np. na swoje konto w innym banku.
Transakcje Blikiem
Regulamin nie stawia ograniczeń odnośnie tego typu transakcji, zawiera jedynie standardową definicję usługi Blik, jako zlecenia płatniczego przy użyciu kodu Blik w aplikacji mobilnej.
Wpływ
Warunek wpływu spełni każde zasilenie Konta Otwartego na Ciebie, o ile pieniądze nie będą pochodziły z innych Twoich rachunków (także tych, których jesteś współposiadaczem) w BNP Paribas. Zasada ta dotyczy także kont prowadzonych pod marką GOoptima. Niedozwolone są wpłaty gotówkowe oraz wpływy z rachunków kredytowych służących do obsługi kredytów lub pożyczek udzielonych uczestnikowi akcji przez BNP Paribas lub dawny Raiffeisen Polbank.
Najprościej jest więc spełnić ten warunek, realizując przelew ze swojego ROR-u w innym banku.
O tym także pamiętaj
Do chwili otrzymania premii nie możesz zrezygnować z rachunku czy wydanej do niego karty.
Jeśli nie przekażesz numeru nowo otwartego rachunku w podanym wyżej terminie, to musisz się skontaktować z organizatorem mailowo, pisząc na adres, z którego otrzymasz prośbę o podanie niezbędnych danych. Możesz to zrobić do 30 września 2022 r.
Nagroda, którą otrzymasz, jest zwolniona z podatku dochodowego, nie musisz się z niej rozliczać przed fiskusem.
Oferta BNP Paribas
Skoro wiesz już wszystko o nagrodach, czas byś poznał konto osobiste z oferty banku BNP Paribas.
Konto Otwarte na Ciebie z kartą do wyboru
Konto Otwarte na Ciebie prowadzone jest bezwarunkowo za darmo, a najciekawsze w nim jest to, że możesz samodzielnie wybrać jedną z trzech związanych z nim kart płatniczych.
Najbardziej uniwersalna wydaje się nam Karta Otwarta na Dzisiaj, która co prawda kosztuje 5 zł miesięcznie, ale opłaty można łatwo uniknąć, realizując min. 3 transakcje bezgotówkowe kartą (lub Google Pay/Apple Pay).
opłaty za Kartę Otwartą na Dzisiaj Mastercard lub Kartę Visa Filmowa (7 zł) unikniesz, jeżeli:
nie ukończyłeś 26. roku życia LUB
w poprzednim miesiącu wykonałeś min. 3 transakcje bezgotówkowe kartą lub Google Pay/Apple Pay ORAZ min. 1 raz zalogujesz się w bankowości internetowej GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile ORAZ –oferty specjalnej do marca 2024 r. włącznie – wyrazisz zgody na komunikację w celach marketingowych w formie elektronicznej oraz telefonicznej oraz braku sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych i profilowanie. Jeśli spełnisz jedynie dwa pierwsze z podanych warunków, to opłata zostanie obniżona do 2 zł.
W ramach oferty specjalnej (do marca 2024 r. włącznie – regulamin) opłaty za Kartę Otwartą na eŚwiat Mastercard (8 zł) oraz Kartę Otwartą na Świat Mastercard (12 zł) możesz obniżyć o 2 zł (odpowiednio 6 zł za kartę eŚwiat i 10 zł za kartę Świat), jeżeli:
min. 1 raz zalogujesz się w bankowości elektronicznej ORAZ
wyrazisz zgody na komunikację w celach marketingowych w formie elektronicznej oraz telefonicznej oraz braku sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych i profilowanie
Bankomaty
0 zł / 7 zł
Bankomaty
0 zł / 7 zł
Karta Otwarta na Dzisiaj Mastercard i Karta Visa Filmowa:
0 zł - bankomaty własne i Planet Cash
7 zł - pozostałe bankomaty(opłata nie jest pobierana, jeśli użytkownik nie skończył 26. roku życia)
0 zł - Karta Otwarta na eŚwiat Mastercard oraz Karta Otwarta na Świat Mastercard
Przelew internetowy
0 zł
Unikalne cechy: do konta można wybrać jedną z czterech kart debetowych, z których każda oferuje nieco inne usługi i opłaty.
Szczegóły oferty
Recenzja
3.7
Konto
Przeznaczenie konta
konto osobiste dla osób powyżej 18. r.ż.
Oprocentowanie rachunku
0%
Opłata za otwarcie konta
0 zł
Miesięczna opłata za prowadzenie rachunku
0 zł
Karta
Typy kart płatniczych
Karta Otwarta na Dzisiaj Mastercard
Karta Otwarta na eŚwiat Mastercard
Karta Otwarta na Świat Mastercard
Karta Visa Filmowa (mobilna lub fizyczna)
Funkcjonalność karty
płatności zbliżeniowe
płatności internetowe
cashback (niedostępny dla Karty Visa Filmowa)
3D Secure
bezpłatne ubezpieczenie „CYBER Pomoc” oferowane do Karty Otwartej na eŚwiat Mastercard
bezpłatne ubezpieczenie „Rezygnacja z Podróży” oferowane do Karty Otwartej na Świat Mastercard
0 zł / 2 zł / 7 zł - Karta Otwarta na Dzisiaj Mastercard i Karta Visa Filmowa
6 zł / 8 zł - Karta Otwarta na eŚwiat Mastercard
10 zł / 12 zł - Karta Otwarta na Świat Mastercard
Możliwość uniknięcia opłaty za kartę
opłaty za Kartę Otwartą na Dzisiaj Mastercard lub Kartę Visa Filmowa (7 zł) unikniesz, jeżeli:
nie ukończyłeś 26. roku życia LUB
w poprzednim miesiącu wykonałeś min. 3 transakcje bezgotówkowe kartą lub Google Pay/Apple Pay ORAZ min. 1 raz zalogujesz się w bankowości internetowej GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile ORAZ –oferty specjalnej do marca 2024 r. włącznie – wyrazisz zgody na komunikację w celach marketingowych w formie elektronicznej oraz telefonicznej oraz braku sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych i profilowanie. Jeśli spełnisz jedynie dwa pierwsze z podanych warunków, to opłata zostanie obniżona do 2 zł.
W ramach oferty specjalnej (do marca 2024 r. włącznie – regulamin) opłaty za Kartę Otwartą na eŚwiat Mastercard (8 zł) oraz Kartę Otwartą na Świat Mastercard (12 zł) możesz obniżyć o 2 zł (odpowiednio 6 zł za kartę eŚwiat i 10 zł za kartę Świat), jeżeli:
min. 1 raz zalogujesz się w bankowości elektronicznej ORAZ
wyrazisz zgody na komunikację w celach marketingowych w formie elektronicznej oraz telefonicznej oraz braku sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych i profilowanie
Płatność kartą za granicą
0 zł - Karta Otwarta na Świat Mastercard
5% za przewalutowanie transakcji - pozostałe karty
Bankomaty i operacje gotówkowe
Wypłata z bankomatów w Polsce
Karta Otwarta na Dzisiaj Mastercard i Karta Visa Filmowa:
0 zł - bankomaty własne i Planet Cash
7 zł - pozostałe bankomaty(opłata nie jest pobierana, jeśli użytkownik nie skończył 26. roku życia)
0 zł - Karta Otwarta na eŚwiat Mastercard oraz Karta Otwarta na Świat Mastercard
Wypłata z bankomatu w Polsce Blikiem
0 zł - bankomaty zlokalizowane na terenie oddziałów banku
5 zł - pozostałe bankomaty
Wypłata z bankomatów za granicą
Karta Otwarta na Dzisiaj Mastercard i Karta Visa Filmowa
0 zł - bankomaty BNP Paribas i Global Alliance
7 zł - wypłaty EUR w strefie EOG (opłata nie jest pobierana, jeśli użytkownik nie skończył 26. roku życia)
3%, min. 12 zł - pozostałe bankomaty
Karta Otwarta na eŚwiat Mastercard
0 zł - bankomaty BNP Paribas i Global Alliance
0 zł - wypłaty EUR w strefie EOG
3%, min. 12 zł - pozostałe bankomaty
Karta Otwarta na Świat Mastercard
0 zł - bankomaty BNP Paribas i Global Alliance
0 zł - wypłaty EUR w strefie EOG
7 zł - pozostałe bankomaty
Wpłata gotówki we wpłatomacie
0 zł - wpłatomaty zlokalizowane na terenie oddziałów banku (w tym Blikiem)
0,5%, min. 10 zł - wpłatomaty Euronet i Planet Cash
5 zł - wpłata Blikiem we wpłatomatach obcych
Cashback
1 zł
Wpłata gotówki w oddziale banku
12 zł
Wypłata gotówki w oddziale banku
12 zł
Przelewy
Zwykły przelew internetowy
0 zł
Przelew natychmiastowy
5 zł
Zlecenie stałe
0 zł
Polecenie zapłaty
0 zł
Zwykły przelew w oddziale banku
12 zł
Koszt przelewu SEPA
0 zł
Koszt przelewu (zagranicznego) SWIFT
0,2%, min. 30 zł maks. 200 zł
Kody SMS (autoryzacja operacji)
0 zł
Przelew na telefon Blik
0 zł
Inne
Płatności mobilne
Blik: płatności kodem Blik generowanym w aplikacji banku, wypłaty z bankomatów kodem Blik (dostępność innych funkcji może się różnić w zależności od banku).
Google Pay: płatności zbliżeniowe telefonem dla posiadaczy urządzeń z systemem operacyjnym Android.
Apple Pay: płatności dla posiadaczy urządzeń z systemem operacyjnym iOS (Apple).
Jako klient BNP Paribas możesz skorzystać też z innych promocji. My ze swojej strony szczególnie polecamy przyjrzenie się ofercie karty kredytowej, która obecnie cieszy się sporą popularnością i zwraca uwagę przede wszystkim wysoką nagrodą gwarantowaną.
400 zł za tak niewiele
Proste i łatwe do zrealizowania wymagania, krótki okres aktywności i na dodatek bardzo atrakcyjna premia – oto najkrótsze podsumowanie opisywanej akcji. Z realizacją zadań dających prawo do nagrody z pewnością każdy sobie poradzi bez problemów.
Naszym zdaniem jest to dobra okazja do przetrenowania udziału w promocjach bankowych, poczucia jak smakuje nagroda. Czując satysfakcję ze zgarnięcia bonusu, może zechcesz spojrzeć na zawsze bogatą ofertę innych akcji promocyjnych na naszym portalu i wziąć udział w kolejnej, a potem jeszcze w następnej.
Przypominamy także o dodatkowej premii za kartę kredytową – może warto sięgnąć i po nią, aby powiększyć zysk o dodatkowe 300 zł? 😀
Twój głos pomoże innym Bankonautom w podjęciu decyzji, czy warto skorzystać z tej promocji. Średnia ocen uwzględnia ocenę Bankonauty - Autora tekstu, który szczegółowo przyjrzał się ofercie.
Każdego tygodnia będziemy wysyłać Ci sprawdzone okazje na zysk z promocji. Możesz zyskać nawet kilkaset zł w miesiącu!
Komentarze i pytania
(74)
Sortuj od
najnowszych
O
Oscar
Gość
czy jezeli nie udalo mi sie spelnic warunkow w grudniu to otrzymam nagrode za styczen i luty czy przepada wszystko?
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Oscar
Niestety wtedy nie otrzymasz II części premii (250 zł), bowiem warunki należało spełniać zarówno w grudniu, jak i w styczniu i lutym.
Odpowiedz
B
bankowicz
Bankonauta
Bankonauta
Status Bankonauta otrzymują użytkownicy, którzy wykazują się inicjatywą we wspieraniu społeczności np. poprzez komentarze w serwisie czy informowanie o promocjach.
Uważajcie na te transakcje - druga część premii wymaga płatności Blikiem, a te nie liczą się do zwolnienia z opłaty za kartę. A kartę trzeba mieć aż do wypłaty tych 250 zł. Nadziałem się na to, wczoraj pobrali mi 5 zł za kartę za grudzień :(
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@bankowicz
Niestety, transakcje Blikiem nie zwalniają z opłaty za kartę. Jeśli bierzesz udział w promocji, to aby uzyskać drugą część premii, powinieneś spełnić warunki akcji i jeszcze wykonać 3 transakcje samą kartą, aby nie płacić za jej użytkowanie.
Odpowiedz
Krzysztof Duliński
Gość
Sądzę, że nie powinno to stanowić problemu, gdyż w regulaminie jest punkt dopuszczający późniejsze przekazanie danych. Brzmi on tak:
Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b, nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: [email protected]. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 30 września 2022 r.
Sugeruję więc wysłanie stosownego e-maila i wszystko powinno być w porządku.
Odpowiedz
E
Ewelina
Gość
@Krzysztof Duliński
Dziekuje za informacje;)
Odpowiedz
E
Ewelina
Gość
Co jeśli dziś podałam numer konta (27.12.2021) a nie 26.12.2021?
Odpowiedz
B
bankowicz
Bankonauta
Bankonauta
Status Bankonauta otrzymują użytkownicy, którzy wykazują się inicjatywą we wspieraniu społeczności np. poprzez komentarze w serwisie czy informowanie o promocjach.
Dostał już ktoś powiadomienie o nagrodzie?
Odpowiedz
A
Aga
Gość
@bankowicz
Ja też nadal czekam
Odpowiedz
B
Bastek
Gość
@bankowicz
Też czekam
Odpowiedz
M
Michał
Gość
@bankowicz
Tak, przed chwilą przyszedł email
Odpowiedz
U
Ula
Gość
Zapomniałam w listopadzie zrobić w przelewów, czy przedaja mi wszystkie nagrody czy jeszcze coś mogę wygrać?
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Ula
Niestety nagrody przepadną :/
Odpowiedz
U
Ula
Gość
@Aldona Derdziak
dzieki wielkie za odpowiedź, straszna lipa, to likwiduje konto :(
Odpowiedz
B
bankowicz
Bankonauta
Bankonauta
Status Bankonauta otrzymują użytkownicy, którzy wykazują się inicjatywą we wspieraniu społeczności np. poprzez komentarze w serwisie czy informowanie o promocjach.
@Ula
Jak pech to pech... Konto warto zamknąć, minie Ci karencja i za rok możesz próbować jeszcze raz.
Odpowiedz
U
Ula
Gość
@bankowicz
no dokładnie, gapa jestem i tyle ;) dzieki!!!
Odpowiedz
O
Oscar
Gość
co zrobic w sytuacji w ktorej nie dostalem do dzis karty a do niedzieli trzeba nadac do niej PIN?reklamowac sie?
Odpowiedz
O
Oscar
Gość
@Oscar
i czy moge brac udzial chociaz w dalszej czesci promocji czy to juz dyskwalifikuje mnie z promocji?
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Oscar
Najlepiej od razu skontaktować się z bankiem i wyjaśnić sprawę. Być może trzeba będzie zastrzec tę kartę, jeśli się np. zagubiła.
Odpowiedz
O
Oscar
Gość
@Aldona Derdziak
przed chwila kontaktowalem sie z bankiem bank twierdzi ze to moja wina i mialem wczesniej sie z nimi skontaktowac gdzie pani z infolini przekonywala mnie ze mam sie nie martwic i karta na pewno przyjdzie a jednak nie przyszla i to ja mam byc poszkodowany przez ich zaniechanie
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Oscar
Tu sprawa jest bardziej skomplikowana... W regulaminie jest konkretna data, do której powinieneś nadać PIN do karty, ale jej nie otrzymałeś do tej pory, nie ze swojej winy. Pewnie konieczna będzie reklamacja do organizatora, gdybyś nie otrzymał premii.
Odpowiedz
O
Oscar
Gość
@Aldona Derdziak
jeżeli moge prosic gdzie składa sie reklamacje i kiedy mam ja zlozyc tuż po niedzieli czy moze dopiero po terminie w ktorym powininem otrzymac premie?
Odpowiedz
B
bankowicz
Bankonauta
Bankonauta
Status Bankonauta otrzymują użytkownicy, którzy wykazują się inicjatywą we wspieraniu społeczności np. poprzez komentarze w serwisie czy informowanie o promocjach.
@Oscar
Chyba sobie żartują... Skoro robią promocję, to powinni się ogarnąć i normalnie dostarczyć kartę. Powinieneś złożyć skargę.
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Oscar
Jeśli w grudniu nie otrzymasz premii, złóż reklamację na adres [email protected] i przedstaw sytuację. Możesz także od razu skontaktować się z organizatorem pod tym adresem.
Odpowiedz
O
Oscar
Gość
@Aldona Derdziak
Bardzo serdecznie dziękuje i życzę Państwu miłego weekendu:)
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Oscar
Trzymamy kciuki! :)
Odpowiedz
M
Michał
Gość
Jeżeli chodzi o wpływ 1000zł w każdym miesiącu- oznacza to, że wystarczy tylko przelać pieniądze z innego konta na tą kwotę, a potem swobodnie wydawać te pieniądze? Czy może konieczne jest pozostawienie w każdym miesiącu tego 1000zł na koncie do czasu odebrania nagrody?
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Michał
Przelew możesz wykonać ze swojego rachunku w innym banku. Środki nie muszą zostać na koncie, możesz je przelać z powrotem.
Odpowiedz
R
Radosław
Gość
Przejrzałem regulamin i nie ma w nim nic napisanego na temat tego, że 3 przelewy, które należy wykonać w listopadzie nie mogą być zrobione za pośrednictwem przelewy24 itp.
Odpowiedz
T
Tomasz
Gość
@Radosław
Jest taki zapis w sekcji z definicjami na samym początku
Przelew – polecenie przelewu środków z Konta Osobistego za pomocą Bankowości elektronicznej (GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile), z wyłączeniem przelewów natychmiastowych oraz przelewów dokonanych za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemów płatności internetowych, tj.: Dotpay, PayU, Przelewy 24, Blue Media, BLIK i tym podobnych;
Odpowiedz
Krzysztof Duliński
Gość
@Radosław
Pojęcia pisane w regulaminach wielkimi literami trzeba zawsze rozpatrywać w powiązaniu z definicjami/słowniczkami zamieszczonymi na początku/końcu dokumentu lub w regulaminie danego produktu.
W tym przypadku przy warunku koniecznym do otrzymania pierwszej premii jest taki zapis:
w listopadzie 2021 r. wykona min. 3 Przelewy za pomocą Bankowości elektronicznej (GOonline lub Aplikacja mobilna GOmobile).
Sięgając do definicji Przelewu (pkt 4, podpunkt 9 Regulaminu) przeczytamy:
Przelew – polecenie przelewu środków z Konta Osobistego za pomocą Bankowości elektronicznej (GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile), z wyłączeniem przelewów natychmiastowych oraz przelewów dokonanych za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemów płatności internetowych, tj.: Dotpay, PayU, Przelewy 24, Blue Media, BLIK i tym podobnych;
Odpowiedz
R
Radosław
Gość
@Krzysztof Duliński
Dziękuję Wam bardzo za pomoc. Robie5w takim razie zwykłe przelewy na swoje główne konto w innym banku.
Odpowiedz
M
Marcin
Gość
Po wysłaniu wniosku na udział w promocji ściągnąłem aplikację Go Mobile przez sklep google play i podpisałem umowę kodem sms (udało się za drugim razem, ponieważ za pierwszym nie udało mi się przeprowadzić weryfikacji tożsamości w ciągu 30 min), ale dzisiaj doczytałem w regulaminie, że aplikację trzeba ściągnąć bezpośrednio z linka który dostałem w sms. Czy spełniam w takim razie warunki promocji? Ewentualnie czy będzie jeszcze możliwość anulowania wniosku i wysłania nowego mimo podpisania umowy?
Odpowiedz
B
bankowicz
Bankonauta
Bankonauta
Status Bankonauta otrzymują użytkownicy, którzy wykazują się inicjatywą we wspieraniu społeczności np. poprzez komentarze w serwisie czy informowanie o promocjach.
@Marcin
Myślę, że nic już nie zdziałasz. Jeśli podpisałeś umowę, to jesteś już klientem banku... Co do ściągnięcia samej aplikacji i promocji, to zadzwoń do banku. Powinni widzieć w systemie, czy masz podpiętą promocję.
Odpowiedz
T
Tomasz
Gość
@Marcin
Pozostaje jeszcze odstąpienie od umowy. Jest na to 14 dni. Tutaj piszą https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/skutek/ że w razie odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą.
Odpowiedz
Krzysztof Duliński
Gość
@Tomasz
Zgadza się, w przypadku skorzystania przez klienta z prawa do odstąpienia od zawartej umowy uważa się, że nigdy nie doszło do jej zawarcia.
Przy promocjach bankowych jest tylko kłopot z tym, że po kliencie zostaje ślad w systemie i po ponownym złożeniu wniosku o produkt dana osoba na ogół nie jest traktowana jako nowy klient. Trzeba wyjaśniać sytuację, wszystko odkręcać.
Sam miałem sytuację, że złożyłem wniosek o kartę kredytową Citi, nie dostarczyłem dokumentów dochodowych i wniosek wygasł. Mimo to, gdy po kilku miesiącach chciałem przeprowadzić procedurę do końca i wziąć udział w promocji, to wniosek odrzucono, bo "miał Pan już u nas kartę". Długo trwały tłumaczenia, wyjaśnienia, aż wreszcie przyznano mi rację, że faktycznie nigdy nie doszło do podpisana umowy ?
Odpowiedz
E
Elżbieta
Gość
Trzeba uważać , bank wprowadza w błąd , a po tym przepraszają i informują ,że pracownika z infolinii pouczono , a nagrodę nie wypłacą , nie poczuwają się do odpowiedzialności za błędnie podane informacje na infolinii , przecież takie rozmowy są nagrywane. Ja jako zwykły zjadacz chleba miałam prawo nie rozumieć regulaminu promocji banku , to jak to się ma do pracowników banku , którzy również nie potrafią czytać ze zrozumieniem ?lub celowo wprowadzają w błąd , tylko po to , żeby tych nagród nie wypłacono.
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Elżbieta
Jeśli pracownik infolinii wprowadził Panią w błąd, jest to jakaś podstawa do reklamacji. Może warto spróbować?
Odpowiedz
E
Elżbieta
Gość
@Aldona Derdziak
Napisałam dziesiątą reklamacje do banku , potem do Rzecznika banku odpisał Szanowna Pani,
dziękuję za korespondencję.
Proszę przyjąć moje przeprosiny za niepoprawne informacje przekazane 10.04.2021 r. przez naszego pracownika podczas przeprowadzonej rozmowy telefonicznej. Nie było to celowe działanie, a pracownik został stosownie pouczony o konieczności dochowania należytej staranności wobec powierzonych obowiązków.
Bazując na uzyskanych informacjach w zgłoszonej sprawie oraz ponownie przeprowadzonej szczegółowej analizie, nie znajduję podstaw do zmiany dotychczasowego stanowiska banku. Podtrzymuję tym samym stanowisko i wyjaśnienia przekazane w odpowiedzi na zgłoszenie numer
Z wyrazami szacunku
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Elżbieta
A może Pani napisać, w jaki sposób wprowadzono Panią w błąd? Będzie to cenna informacja zarówno dla nas, jak i innych Czytelników.
Odpowiedz
E
Elżbieta
Gość
@Aldona Derdziak
Brałam udział w promocji , nie spełniłam warunku w pierwszym miesiącu , na infolinii poinformowano mnie , że za pierwszy miesiąc promocji nie otrzymam nagrody , ponieważ nie spełniłam wymaganego z jednego warunku ,kecz mogę nadal brać udział w promocji i jak spełnię warunki w kolejnych miesiącach to nagrody będą wypłacone . W kolejnych miesiącach spełniłam warunki do otrzymania nagród , lecz nagród nie otrzymałam .Ponownie dzwoniłam na infolinię z jakiego powodu nie otrzymuję nagród , poinformowana zostałam że wszystkie warunki spełniłam i sami nie rozumieją dlaczego za pozostałe miesiące nie wypłacono mi nagród .Wobec powyższego napisałam reklamację , które za każdym razem zostały odrzucone z uwagi na fakt braku spełnienia warunku w pierwszym miesiącu.
Odpowiedz
B
bankowicz
Bankonauta
Bankonauta
Status Bankonauta otrzymują użytkownicy, którzy wykazują się inicjatywą we wspieraniu społeczności np. poprzez komentarze w serwisie czy informowanie o promocjach.
Ile czeka się na wizytę kuriera? We wtorek dostałem wiadomość, że przekazali kartę do wysyłki i od tamtej pory cisza...
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@bankowicz
Pewnie kurier przyjedzie w ciągu paru dni. Coś się zmieniło w Twojej sprawie?
Odpowiedz
B
bankowicz
Bankonauta
Bankonauta
Status Bankonauta otrzymują użytkownicy, którzy wykazują się inicjatywą we wspieraniu społeczności np. poprzez komentarze w serwisie czy informowanie o promocjach.
@Aldona Derdziak
Wczoraj wysłali już kuriera. Dziś powinien być :)
Odpowiedz
B
bankowicz
Bankonauta
Bankonauta
Status Bankonauta otrzymują użytkownicy, którzy wykazują się inicjatywą we wspieraniu społeczności np. poprzez komentarze w serwisie czy informowanie o promocjach.
Przekonały mnie poniższe komentarze i właśnie złożyłem wniosek o konto. Tylko nie wiem, czy coś poszło nie tak, ale dostałem komunikat
Weryfikacja Twojej tożsamości się przedłuża.
Wynik weryfikacji przekażemy na adres e-mail wprowadzony na wniosku.
To normalne ze względu na późną godzinę, czy znowu mam pecha? :(
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@bankowicz
Czasem zdarzają się nieprzewidziane sytuacje, może u Ciebie coś po prostu nie zagrało od razu. Daj znać, czy udało się dokończyć wniosek i podpisać umowę.
Odpowiedz
B
bankowicz
Bankonauta
Bankonauta
Status Bankonauta otrzymują użytkownicy, którzy wykazują się inicjatywą we wspieraniu społeczności np. poprzez komentarze w serwisie czy informowanie o promocjach.
@Aldona Derdziak
Wszystko już ok, w nocy wysłali maila z linkiem do podpisania umowy i wysłali już kartę.
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@bankowicz
To dobrze :) Powodzenia z promocją!
Odpowiedz
Ł
Łukasz
Gość
Witam,
Mam pytanie co do definicji pojęcia "Umowa Ramowa" w Banku. Moje konto zamknąłem w trybie natychmiastowym 23 paź 2021. Dotyczyło to Umowy ramowej, karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu, więc warunek 12 miesięcy spełniam. Natomiast kilka miesięcy po zamknięciu użyłem swoich loginów do bankowości elektronicznej i były one wciąż aktywne mimo, że nie było już żadnych produktów. Czy w tej sytuacji spełniam warunki kwalifikacji do promocji?
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Łukasz
Domyślam się, że zamykałeś konto 23 października 2020 r. :) Problem, o którym piszesz, jest nam znany, BNP Paribas często zostawia klientom aktywny dostęp do bankowości elektronicznej. Ona jest częścią umowy ramowej, więc jest ryzyko, że nie otrzymasz premii, jeśli przystąpisz do promocji i nawet spełnisz jej warunki. Najlepiej byłoby udać się do oddziału BNP i wypowiedzieć umowę o EKD.
Odpowiedz
Ł
Łukasz
Gość
@Aldona Derdziak
Dokładnie, chodziło mi o 23 paź 2020 :). Zdecydowałem się jednak na założenie konta. Z mojej strony umowa została rozwiązana w całości (umowa ramowa, EKD oraz karta) co mam potwierdzone na piśmie. Nie mogę przecież odpowiadać za nienależyte dopełnienie obowiązków po stronie banku. Wydaje mi się, że powołanie się na pisemny dokument w przypadku nie uznania uczestnictwa w promocji powinien poskutkować. Jaka jest Pani opinia?
Odpowiedz
K
Kamil
Gość
@Łukasz
Faktycznie w BNP mają problem z zamykaniem dostępu internetowego. Ja też miałem go aktywnego jakieś 3 tygodnie po zamknięciu ROR i jak zadzwoniłem na infolinię, to mi wyłączyli i powiedzieli, że data faktycznego zamknięcia dostępu nie ma znaczenia, liczy się moment upływu wypowiedzenia.
W styczniu minie roczek i jak tylko pojawi się coś ciekawego, to przystąpię do kolejnej promocji ?
Odpowiedz
Krzysztof Duliński
Gość
@Łukasz
Jeśli masz dokument, na którym jasno wskazałeś co dokładnie bank ma zamknąć, to jest to mocny argument w ewentualnym sporze nt. spełnienia warunków przystąpienia do kolejnej akcji.
Odpowiedz
Ł
Łukasz
Gość
@Krzysztof Duliński
@Kamil, @Krzysztof dziękuję za podzielenie się opinią.
Odpowiedz
B
bankowicz
Bankonauta
Bankonauta
Status Bankonauta otrzymują użytkownicy, którzy wykazują się inicjatywą we wspieraniu społeczności np. poprzez komentarze w serwisie czy informowanie o promocjach.
@Kamil
Potwierdzam - założyłem ostatnio konto i zapytałem właśnie o to samo, bo poprzednio też mi zostało EKD. Pani mówiła, że promocja się przypisała do konta i tamten stary dostęp nie ma znaczenia, bo liczy się wypowiedzenie.
Odpowiedz
E
Ewa
Gość
Wypełniłam wniosek w aplikacji, zrobiłam zdjęcia dowodu, nagranie twarzy. Na końcu pojawiła się informacja o weryfikacji a po minucie że potrwa ona dłużej i przyjdzie informacja w wiadomości na maila. Czy ktoś tak miał?
Odpowiedz
M
Magdalena
Gość
@Ewa
tak, przychodzi mail z info o tym, ze wniosek musi być dokończony. i trzeba to zrobic w ciagu 30min, bo pozniej wniosek jest juz nieaktualny. wczoraj robilam to 4 razy, ale nie moglam dokonczyc, bo byla przerwa techniczna. dzisiaj w ciagu dnia zadzwonila do mnie pani z banku i anulowala wszystkie wnioski. teraz, jak klikne na link z promocji, musze doprowadzic to do konca. czyli musze kolejny raz zlozyc wniosek łacznie ze wszystkimi zdjeciami, filmikami itp
Odpowiedz
K
Konrad
Gość
@Magdalena
Tak, najlepiej zarezerwuj sobie na składanie wniosku 30 minut. Po wysłaniu wniosku musiałem niestety wyjść na dłużej i dopiero po kilku godzinach zobaczyłem maila, że trzeba było aktywować konto w ciągu 30 minut. Po ponownym wejściu do aplikacji wpisałem numer telefonu i kod SMS, potem musiałem jeszcze raz zrobić zdjęcie dowodu i zweryfikować twarz (na szczęście bez wpisywania wszystkich wcześniejszych danych). Następnie podpis umowy kodem SMS i konto aktywne. Aby uniknąć tego problemu kończcie weryfikację za jednym razem. Pozdrawiam!
Odpowiedz
Krzysztof Duliński
Gość
@Konrad
Dzięki za spostrzeżenia. Zapewne przydadzą się innym.
Odpowiedz
E
Ewa
Gość
Zarejestrowalam się 2 godziny temu ale wiadomość mail jeszcze nie przyszła a stronę już zamknęłam . Co robić?
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Ewa
Sprawdź foldery typu Spam, Oferty, Powiadomienia itd. Może tam trafił mail od organizatora.
Odpowiedz
E
Ewa
Gość
@Aldona Derdziak
Zgadza się wiadomość była w Ofertach, dziękuję.
Odpowiedz
D
Dawid
Gość
Panie Krzysztofie, w artykule napisał Pan "Pamiętaj, że przyjętych zostanie tylko 3000 zgłoszeń.". Co się stanie gdy bank przyjmie tyle zgłoszeń?
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Dawid
Odpowiem za kolegę - tu chodzi o liczbę rejestracji na samej stronie promocji. Kiedy osiągnie ona 3000, promocja się zakończy i nie będzie można się zapisać.
Odpowiedz
A
Adam98
Gość
Karta kredytowa jest obowiązkowa?
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Adam98
Nie, nie trzeba jej zamawiać, ale jeśli chcesz zyskać dodatkową premię w promocji z kredytówką, to warto rozważyć :)
Odpowiedz
M
Magdalena
Gość
czy po rejestracji online przez aplikacje Gomobile musze udac sie tez do placówki w celu złożenia wzoru podpisu w celu otrzymania nagrody (tak jak w millenium?)
Odpowiedz
R
Rafał
Gość
@Magdalena
Nie ma takiego wymogu
Odpowiedz
E
Ewa
Gość
@Magdalena
Mnie również temat interesuje. Brak wymogu to pewna informacja?
Odpowiedz
M
Magdalena
Gość
@Ewa
tak, potwierdzila mi to pani z banku - zanim tutaj dostalam odpowiedz :)
Odpowiedz
K
Kostek
Gość
Przelew na telefon Blikiem przejdzie w tej akcji?
Odpowiedz
Michał Radzimiński
Gość
@Kostek
Niestety, nie spełni on ani warunku dot. przelewów, nie mieści się on też w regulaminowej definicji transakcji Blik:
Transakcja BLIK – transakcja zainicjowana przez Klienta i wykonana z wykorzystaniem usługi BLIK, czyli usługi umożliwiającej składanie zleceń płatniczych przy użyciu kodów BLIK generowanych w Aplikacji Mobilnej z usługą BLIK.
Odpowiedz
P
Przemek
Gość
@Michał Radzimiński
czy wypłata z bankomatu będzie się liczyła ?
Odpowiedz
Michał Radzimiński
Gość
@Przemek
Pytasz o wypłaty przy użyciu Blika? Cóż, tutaj sprawa nie jest tak oczywista jak w przypadku przelewów. Teoretycznie wypłata Blikiem raczej mieści się w ramach "zleceń płatniczych przy użyciu kodów Blik"... ale, wiadomo, zwykła płatność w sklepie jest jednak najpewniejszym rozwiązaniem.
Komentarze i pytania
(74)czy jezeli nie udalo mi sie spelnic warunkow w grudniu to otrzymam nagrode za styczen i luty czy przepada wszystko?
Odpowiedz
Niestety wtedy nie otrzymasz II części premii (250 zł), bowiem warunki należało spełniać zarówno w grudniu, jak i w styczniu i lutym.
Odpowiedz
Uważajcie na te transakcje - druga część premii wymaga płatności Blikiem, a te nie liczą się do zwolnienia z opłaty za kartę. A kartę trzeba mieć aż do wypłaty tych 250 zł. Nadziałem się na to, wczoraj pobrali mi 5 zł za kartę za grudzień :(
Odpowiedz
Niestety, transakcje Blikiem nie zwalniają z opłaty za kartę. Jeśli bierzesz udział w promocji, to aby uzyskać drugą część premii, powinieneś spełnić warunki akcji i jeszcze wykonać 3 transakcje samą kartą, aby nie płacić za jej użytkowanie.
Odpowiedz
Sądzę, że nie powinno to stanowić problemu, gdyż w regulaminie jest punkt dopuszczający późniejsze przekazanie danych. Brzmi on tak:
Sugeruję więc wysłanie stosownego e-maila i wszystko powinno być w porządku.
Odpowiedz
Dziekuje za informacje;)
Odpowiedz
Co jeśli dziś podałam numer konta (27.12.2021) a nie 26.12.2021?
Odpowiedz
Dostał już ktoś powiadomienie o nagrodzie?
Odpowiedz
Ja też nadal czekam
Odpowiedz
Też czekam
Odpowiedz
Tak, przed chwilą przyszedł email
Odpowiedz
Zapomniałam w listopadzie zrobić w przelewów, czy przedaja mi wszystkie nagrody czy jeszcze coś mogę wygrać?
Odpowiedz
Niestety nagrody przepadną :/
Odpowiedz
dzieki wielkie za odpowiedź, straszna lipa, to likwiduje konto :(
Odpowiedz
Jak pech to pech... Konto warto zamknąć, minie Ci karencja i za rok możesz próbować jeszcze raz.
Odpowiedz
no dokładnie, gapa jestem i tyle ;) dzieki!!!
Odpowiedz
co zrobic w sytuacji w ktorej nie dostalem do dzis karty a do niedzieli trzeba nadac do niej PIN?reklamowac sie?
Odpowiedz
i czy moge brac udzial chociaz w dalszej czesci promocji czy to juz dyskwalifikuje mnie z promocji?
Odpowiedz
Najlepiej od razu skontaktować się z bankiem i wyjaśnić sprawę. Być może trzeba będzie zastrzec tę kartę, jeśli się np. zagubiła.
Odpowiedz
przed chwila kontaktowalem sie z bankiem bank twierdzi ze to moja wina i mialem wczesniej sie z nimi skontaktowac gdzie pani z infolini przekonywala mnie ze mam sie nie martwic i karta na pewno przyjdzie a jednak nie przyszla i to ja mam byc poszkodowany przez ich zaniechanie
Odpowiedz
Tu sprawa jest bardziej skomplikowana... W regulaminie jest konkretna data, do której powinieneś nadać PIN do karty, ale jej nie otrzymałeś do tej pory, nie ze swojej winy. Pewnie konieczna będzie reklamacja do organizatora, gdybyś nie otrzymał premii.
Odpowiedz
jeżeli moge prosic gdzie składa sie reklamacje i kiedy mam ja zlozyc tuż po niedzieli czy moze dopiero po terminie w ktorym powininem otrzymac premie?
Odpowiedz
Chyba sobie żartują... Skoro robią promocję, to powinni się ogarnąć i normalnie dostarczyć kartę. Powinieneś złożyć skargę.
Odpowiedz
Jeśli w grudniu nie otrzymasz premii, złóż reklamację na adres [email protected] i przedstaw sytuację. Możesz także od razu skontaktować się z organizatorem pod tym adresem.
Odpowiedz
Bardzo serdecznie dziękuje i życzę Państwu miłego weekendu:)
Odpowiedz
Trzymamy kciuki! :)
Odpowiedz
Jeżeli chodzi o wpływ 1000zł w każdym miesiącu- oznacza to, że wystarczy tylko przelać pieniądze z innego konta na tą kwotę, a potem swobodnie wydawać te pieniądze? Czy może konieczne jest pozostawienie w każdym miesiącu tego 1000zł na koncie do czasu odebrania nagrody?
Odpowiedz
Przelew możesz wykonać ze swojego rachunku w innym banku. Środki nie muszą zostać na koncie, możesz je przelać z powrotem.
Odpowiedz
Przejrzałem regulamin i nie ma w nim nic napisanego na temat tego, że 3 przelewy, które należy wykonać w listopadzie nie mogą być zrobione za pośrednictwem przelewy24 itp.
Odpowiedz
Jest taki zapis w sekcji z definicjami na samym początku
Przelew – polecenie przelewu środków z Konta Osobistego za pomocą Bankowości elektronicznej (GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile), z wyłączeniem przelewów natychmiastowych oraz przelewów dokonanych za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemów płatności internetowych, tj.: Dotpay, PayU, Przelewy 24, Blue Media, BLIK i tym podobnych;
Odpowiedz
Pojęcia pisane w regulaminach wielkimi literami trzeba zawsze rozpatrywać w powiązaniu z definicjami/słowniczkami zamieszczonymi na początku/końcu dokumentu lub w regulaminie danego produktu.
W tym przypadku przy warunku koniecznym do otrzymania pierwszej premii jest taki zapis:
Sięgając do definicji Przelewu (pkt 4, podpunkt 9 Regulaminu) przeczytamy:
Odpowiedz
Dziękuję Wam bardzo za pomoc. Robie5w takim razie zwykłe przelewy na swoje główne konto w innym banku.
Odpowiedz
Po wysłaniu wniosku na udział w promocji ściągnąłem aplikację Go Mobile przez sklep google play i podpisałem umowę kodem sms (udało się za drugim razem, ponieważ za pierwszym nie udało mi się przeprowadzić weryfikacji tożsamości w ciągu 30 min), ale dzisiaj doczytałem w regulaminie, że aplikację trzeba ściągnąć bezpośrednio z linka który dostałem w sms. Czy spełniam w takim razie warunki promocji? Ewentualnie czy będzie jeszcze możliwość anulowania wniosku i wysłania nowego mimo podpisania umowy?
Odpowiedz
Myślę, że nic już nie zdziałasz. Jeśli podpisałeś umowę, to jesteś już klientem banku... Co do ściągnięcia samej aplikacji i promocji, to zadzwoń do banku. Powinni widzieć w systemie, czy masz podpiętą promocję.
Odpowiedz
Pozostaje jeszcze odstąpienie od umowy. Jest na to 14 dni. Tutaj piszą https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/skutek/ że w razie odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą.
Odpowiedz
Zgadza się, w przypadku skorzystania przez klienta z prawa do odstąpienia od zawartej umowy uważa się, że nigdy nie doszło do jej zawarcia.
Przy promocjach bankowych jest tylko kłopot z tym, że po kliencie zostaje ślad w systemie i po ponownym złożeniu wniosku o produkt dana osoba na ogół nie jest traktowana jako nowy klient. Trzeba wyjaśniać sytuację, wszystko odkręcać.
Sam miałem sytuację, że złożyłem wniosek o kartę kredytową Citi, nie dostarczyłem dokumentów dochodowych i wniosek wygasł. Mimo to, gdy po kilku miesiącach chciałem przeprowadzić procedurę do końca i wziąć udział w promocji, to wniosek odrzucono, bo "miał Pan już u nas kartę". Długo trwały tłumaczenia, wyjaśnienia, aż wreszcie przyznano mi rację, że faktycznie nigdy nie doszło do podpisana umowy ?
Odpowiedz
Trzeba uważać , bank wprowadza w błąd , a po tym przepraszają i informują ,że pracownika z infolinii pouczono , a nagrodę nie wypłacą , nie poczuwają się do odpowiedzialności za błędnie podane informacje na infolinii , przecież takie rozmowy są nagrywane. Ja jako zwykły zjadacz chleba miałam prawo nie rozumieć regulaminu promocji banku , to jak to się ma do pracowników banku , którzy również nie potrafią czytać ze zrozumieniem ?lub celowo wprowadzają w błąd , tylko po to , żeby tych nagród nie wypłacono.
Odpowiedz
Jeśli pracownik infolinii wprowadził Panią w błąd, jest to jakaś podstawa do reklamacji. Może warto spróbować?
Odpowiedz
Napisałam dziesiątą reklamacje do banku , potem do Rzecznika banku odpisał Szanowna Pani,
dziękuję za korespondencję.
Proszę przyjąć moje przeprosiny za niepoprawne informacje przekazane 10.04.2021 r. przez naszego pracownika podczas przeprowadzonej rozmowy telefonicznej. Nie było to celowe działanie, a pracownik został stosownie pouczony o konieczności dochowania należytej staranności wobec powierzonych obowiązków.
Bazując na uzyskanych informacjach w zgłoszonej sprawie oraz ponownie przeprowadzonej szczegółowej analizie, nie znajduję podstaw do zmiany dotychczasowego stanowiska banku. Podtrzymuję tym samym stanowisko i wyjaśnienia przekazane w odpowiedzi na zgłoszenie numer
Z wyrazami szacunku
Odpowiedz
A może Pani napisać, w jaki sposób wprowadzono Panią w błąd? Będzie to cenna informacja zarówno dla nas, jak i innych Czytelników.
Odpowiedz
Brałam udział w promocji , nie spełniłam warunku w pierwszym miesiącu , na infolinii poinformowano mnie , że za pierwszy miesiąc promocji nie otrzymam nagrody , ponieważ nie spełniłam wymaganego z jednego warunku ,kecz mogę nadal brać udział w promocji i jak spełnię warunki w kolejnych miesiącach to nagrody będą wypłacone . W kolejnych miesiącach spełniłam warunki do otrzymania nagród , lecz nagród nie otrzymałam .Ponownie dzwoniłam na infolinię z jakiego powodu nie otrzymuję nagród , poinformowana zostałam że wszystkie warunki spełniłam i sami nie rozumieją dlaczego za pozostałe miesiące nie wypłacono mi nagród .Wobec powyższego napisałam reklamację , które za każdym razem zostały odrzucone z uwagi na fakt braku spełnienia warunku w pierwszym miesiącu.
Odpowiedz
Ile czeka się na wizytę kuriera? We wtorek dostałem wiadomość, że przekazali kartę do wysyłki i od tamtej pory cisza...
Odpowiedz
Pewnie kurier przyjedzie w ciągu paru dni. Coś się zmieniło w Twojej sprawie?
Odpowiedz
Wczoraj wysłali już kuriera. Dziś powinien być :)
Odpowiedz
Przekonały mnie poniższe komentarze i właśnie złożyłem wniosek o konto. Tylko nie wiem, czy coś poszło nie tak, ale dostałem komunikat
To normalne ze względu na późną godzinę, czy znowu mam pecha? :(
Odpowiedz
Czasem zdarzają się nieprzewidziane sytuacje, może u Ciebie coś po prostu nie zagrało od razu. Daj znać, czy udało się dokończyć wniosek i podpisać umowę.
Odpowiedz
Wszystko już ok, w nocy wysłali maila z linkiem do podpisania umowy i wysłali już kartę.
Odpowiedz
To dobrze :) Powodzenia z promocją!
Odpowiedz
Witam,
Mam pytanie co do definicji pojęcia "Umowa Ramowa" w Banku. Moje konto zamknąłem w trybie natychmiastowym 23 paź 2021. Dotyczyło to Umowy ramowej, karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu, więc warunek 12 miesięcy spełniam. Natomiast kilka miesięcy po zamknięciu użyłem swoich loginów do bankowości elektronicznej i były one wciąż aktywne mimo, że nie było już żadnych produktów. Czy w tej sytuacji spełniam warunki kwalifikacji do promocji?
Odpowiedz
Domyślam się, że zamykałeś konto 23 października 2020 r. :) Problem, o którym piszesz, jest nam znany, BNP Paribas często zostawia klientom aktywny dostęp do bankowości elektronicznej. Ona jest częścią umowy ramowej, więc jest ryzyko, że nie otrzymasz premii, jeśli przystąpisz do promocji i nawet spełnisz jej warunki. Najlepiej byłoby udać się do oddziału BNP i wypowiedzieć umowę o EKD.
Odpowiedz
Dokładnie, chodziło mi o 23 paź 2020 :). Zdecydowałem się jednak na założenie konta. Z mojej strony umowa została rozwiązana w całości (umowa ramowa, EKD oraz karta) co mam potwierdzone na piśmie. Nie mogę przecież odpowiadać za nienależyte dopełnienie obowiązków po stronie banku. Wydaje mi się, że powołanie się na pisemny dokument w przypadku nie uznania uczestnictwa w promocji powinien poskutkować. Jaka jest Pani opinia?
Odpowiedz
Faktycznie w BNP mają problem z zamykaniem dostępu internetowego. Ja też miałem go aktywnego jakieś 3 tygodnie po zamknięciu ROR i jak zadzwoniłem na infolinię, to mi wyłączyli i powiedzieli, że data faktycznego zamknięcia dostępu nie ma znaczenia, liczy się moment upływu wypowiedzenia.
W styczniu minie roczek i jak tylko pojawi się coś ciekawego, to przystąpię do kolejnej promocji ?
Odpowiedz
Jeśli masz dokument, na którym jasno wskazałeś co dokładnie bank ma zamknąć, to jest to mocny argument w ewentualnym sporze nt. spełnienia warunków przystąpienia do kolejnej akcji.
Odpowiedz
@Kamil, @Krzysztof dziękuję za podzielenie się opinią.
Odpowiedz
Potwierdzam - założyłem ostatnio konto i zapytałem właśnie o to samo, bo poprzednio też mi zostało EKD. Pani mówiła, że promocja się przypisała do konta i tamten stary dostęp nie ma znaczenia, bo liczy się wypowiedzenie.
Odpowiedz
Wypełniłam wniosek w aplikacji, zrobiłam zdjęcia dowodu, nagranie twarzy. Na końcu pojawiła się informacja o weryfikacji a po minucie że potrwa ona dłużej i przyjdzie informacja w wiadomości na maila. Czy ktoś tak miał?
Odpowiedz
tak, przychodzi mail z info o tym, ze wniosek musi być dokończony. i trzeba to zrobic w ciagu 30min, bo pozniej wniosek jest juz nieaktualny. wczoraj robilam to 4 razy, ale nie moglam dokonczyc, bo byla przerwa techniczna. dzisiaj w ciagu dnia zadzwonila do mnie pani z banku i anulowala wszystkie wnioski. teraz, jak klikne na link z promocji, musze doprowadzic to do konca. czyli musze kolejny raz zlozyc wniosek łacznie ze wszystkimi zdjeciami, filmikami itp
Odpowiedz
Tak, najlepiej zarezerwuj sobie na składanie wniosku 30 minut. Po wysłaniu wniosku musiałem niestety wyjść na dłużej i dopiero po kilku godzinach zobaczyłem maila, że trzeba było aktywować konto w ciągu 30 minut. Po ponownym wejściu do aplikacji wpisałem numer telefonu i kod SMS, potem musiałem jeszcze raz zrobić zdjęcie dowodu i zweryfikować twarz (na szczęście bez wpisywania wszystkich wcześniejszych danych). Następnie podpis umowy kodem SMS i konto aktywne. Aby uniknąć tego problemu kończcie weryfikację za jednym razem. Pozdrawiam!
Odpowiedz
Dzięki za spostrzeżenia. Zapewne przydadzą się innym.
Odpowiedz
Zarejestrowalam się 2 godziny temu ale wiadomość mail jeszcze nie przyszła a stronę już zamknęłam . Co robić?
Odpowiedz
Sprawdź foldery typu Spam, Oferty, Powiadomienia itd. Może tam trafił mail od organizatora.
Odpowiedz
Zgadza się wiadomość była w Ofertach, dziękuję.
Odpowiedz
Panie Krzysztofie, w artykule napisał Pan "Pamiętaj, że przyjętych zostanie tylko 3000 zgłoszeń.". Co się stanie gdy bank przyjmie tyle zgłoszeń?
Odpowiedz
Odpowiem za kolegę - tu chodzi o liczbę rejestracji na samej stronie promocji. Kiedy osiągnie ona 3000, promocja się zakończy i nie będzie można się zapisać.
Odpowiedz
Karta kredytowa jest obowiązkowa?
Odpowiedz
Nie, nie trzeba jej zamawiać, ale jeśli chcesz zyskać dodatkową premię w promocji z kredytówką, to warto rozważyć :)
Odpowiedz
czy po rejestracji online przez aplikacje Gomobile musze udac sie tez do placówki w celu złożenia wzoru podpisu w celu otrzymania nagrody (tak jak w millenium?)
Odpowiedz
Nie ma takiego wymogu
Odpowiedz
Mnie również temat interesuje. Brak wymogu to pewna informacja?
Odpowiedz
tak, potwierdzila mi to pani z banku - zanim tutaj dostalam odpowiedz :)
Odpowiedz
Przelew na telefon Blikiem przejdzie w tej akcji?
Odpowiedz
Niestety, nie spełni on ani warunku dot. przelewów, nie mieści się on też w regulaminowej definicji transakcji Blik:
Odpowiedz
czy wypłata z bankomatu będzie się liczyła ?
Odpowiedz
Pytasz o wypłaty przy użyciu Blika? Cóż, tutaj sprawa nie jest tak oczywista jak w przypadku przelewów. Teoretycznie wypłata Blikiem raczej mieści się w ramach "zleceń płatniczych przy użyciu kodów Blik"... ale, wiadomo, zwykła płatność w sklepie jest jednak najpewniejszym rozwiązaniem.
Odpowiedz