Konta i promocje bankowe – Najlepszekonto.pl

My analizujemy konta bankowe. Ty je wybierasz.

Konta i promocje bankowe – Najlepszekonto.pl

Nowe zasady moneybacku w T-Mobile Usługi Bankowe

Nowe zasady moneybacku w T-Mobile Usługi Bankowe
Spis treści

Wszystkie poniższe zasady dotyczą i obecnych, i nowych klientów banku. Różni się jednak termin, od którego obowiązują:

  • dotychczasowych klientów, tj. zarejestrowanych w promocji do 28 lutego włącznie, nowy regulamin dotyczy od 1 maja 2017 r.;
  • nowych klientów, tj. zarejestrowanych w promocji po 28 lutego, nowy regulamin dotyczy od dnia przystąpienia.

Kto może skorzystać z promocji?

Do skorzystania z moneybacku uprawnieni są klienci, którzy:

  • posiadają Konto Freemium lub Premium oraz kartę płatniczą do niego,
  • wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych,
  • wyrazili zgodę na weryfikację historii zobowiązań przez bank,
  • wyrazili zgodę na skorzystanie z promocji.

Z promocji wyłączeni są jednak klienci posiadający konto Premium, którzy jednocześnie korzystają z promocji: „Jump Comfort bez telefonu z kontem bankowym (www)” albo „Internet Comfort LTE 4G z kontem bankowym” albo „Taryfa T bez telefonu z kontem bankowym”.

Nowe warunki moneybacku w T-Mobile Usługi Bankowe

Za dokonywanie transakcji bezgotówkowych kartą lub BLIK-iem będziemy otrzymywać zwrot 5% kwoty na nasz objęty promocją rachunek. Premia od każdej transakcji będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Nagroda ta jest zwolniona z podatku dochodowego.

Moneyback otrzymamy maksymalnie przez sześć kolejnych miesięcy kalendarzowych pod następującym warunkiem:

  • dla konta Freemium: suma rozliczonych transakcji wyniesie co najmniej 200 zł; maksymalny miesięczny zwrot to 15 zł, co daje 90 zł przez sześć miesięcy;
  • dla konta Premium: suma rozliczonych transakcji wyniesie co najmniej 500 zł; maksymalny miesięczny zwrot to 25 zł, co daje 150 zł przez sześć miesięcy.

Uwaga: od 1 maja premia będzie wypłacana również za kolejne miesiące, jeżeli na ich zakończenie będziemy mieli aktywny produkt kredytowy – tj. umowę o pożyczkę lub kredyt, limit odnawialny w rachunku lub rachunek karty kredytowej, na którym rozliczono w tym miesiącu co najmniej jedną transakcję bezgotówkową.

Za które transakcje nie dostaniemy zwrotu?

Nie każda transakcja przyniesie nam zwrot w postaci moneybacku. Premii nie dostaniemy za zakupy w punktach posiadających następujące kody MCC:

  • 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne,
  • 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska),
  • 4111, określający m.in. usługi transportowe,
  • 6012, określający instytucje finansowe,
  • 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
  • 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
  • 4829, określający internetowe przekazy pieniężne,
  • 4900, określający narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne.

O czym jeszcze warto pamiętać?

Moneybackiem objęty jest tylko jeden rachunek. Jeżeli posiadamy więcej kont w T-Mobile Usługi Bankowe, zwrot dotyczy wyłącznie rachunku o najwcześniejszej dacie przystąpienia do promocji.

Regulamin akcji znajdziesz tutaj.

Zdaniem redakcji

Warunki moneybacku w T-Mobile UB są banalnie proste. Wystarczy wykonać transakcje kartą lub BLIK-iem na określoną kwotę (200 zł dla konta Freemium, 500 – dla Premium), aby cieszyć się zwrotem 5% wydanej kwoty (ale maksymalnie odpowiednio 15 i 25 zł) na nasz rachunek.

Wadą, szczególnie dla starych klientów, jest na pewno skrócenie maksymalnego okresu pobierania zwrotu do sześciu miesięcy. Jeżeli chcemy cieszyć się moneybackiem dłużej, musimy aktywnie korzystać z oferowanych produktów kredytowych, co dla wielu osób może stanowić istotne utrudnienie.