
- Kto może skorzystać z promocji?
- Nowe warunki moneybacku w T-Mobile Usługi Bankowe
- Za które transakcje nie dostaniemy zwrotu?
- O czym jeszcze warto pamiętać?
- Zdaniem redakcji
Wszystkie poniższe zasady dotyczą i obecnych, i nowych klientów banku. Różni się jednak termin, od którego obowiązują:
- dotychczasowych klientów, tj. zarejestrowanych w promocji do 28 lutego włącznie, nowy regulamin dotyczy od 1 maja 2017 r.;
- nowych klientów, tj. zarejestrowanych w promocji po 28 lutego, nowy regulamin dotyczy od dnia przystąpienia.
Kto może skorzystać z promocji?
Do skorzystania z moneybacku uprawnieni są klienci, którzy:
- posiadają Konto Freemium lub Premium oraz kartę płatniczą do niego,
- wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych,
- wyrazili zgodę na weryfikację historii zobowiązań przez bank,
- wyrazili zgodę na skorzystanie z promocji.
Z promocji wyłączeni są jednak klienci posiadający konto Premium, którzy jednocześnie korzystają z promocji: „Jump Comfort bez telefonu z kontem bankowym (www)” albo „Internet Comfort LTE 4G z kontem bankowym” albo „Taryfa T bez telefonu z kontem bankowym”.
Nowe warunki moneybacku w T-Mobile Usługi Bankowe
Za dokonywanie transakcji bezgotówkowych kartą lub BLIK-iem będziemy otrzymywać zwrot 5% kwoty na nasz objęty promocją rachunek. Premia od każdej transakcji będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Nagroda ta jest zwolniona z podatku dochodowego.
Moneyback otrzymamy maksymalnie przez sześć kolejnych miesięcy kalendarzowych pod następującym warunkiem:
- dla konta Freemium: suma rozliczonych transakcji wyniesie co najmniej 200 zł; maksymalny miesięczny zwrot to 15 zł, co daje 90 zł przez sześć miesięcy;
- dla konta Premium: suma rozliczonych transakcji wyniesie co najmniej 500 zł; maksymalny miesięczny zwrot to 25 zł, co daje 150 zł przez sześć miesięcy.
Uwaga: od 1 maja premia będzie wypłacana również za kolejne miesiące, jeżeli na ich zakończenie będziemy mieli aktywny produkt kredytowy – tj. umowę o pożyczkę lub kredyt, limit odnawialny w rachunku lub rachunek karty kredytowej, na którym rozliczono w tym miesiącu co najmniej jedną transakcję bezgotówkową.
Za które transakcje nie dostaniemy zwrotu?
Nie każda transakcja przyniesie nam zwrot w postaci moneybacku. Premii nie dostaniemy za zakupy w punktach posiadających następujące kody MCC:
- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne,
- 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska),
- 4111, określający m.in. usługi transportowe,
- 6012, określający instytucje finansowe,
- 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
- 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
- 4829, określający internetowe przekazy pieniężne,
- 4900, określający narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne.
O czym jeszcze warto pamiętać?
Moneybackiem objęty jest tylko jeden rachunek. Jeżeli posiadamy więcej kont w T-Mobile Usługi Bankowe, zwrot dotyczy wyłącznie rachunku o najwcześniejszej dacie przystąpienia do promocji.
Regulamin akcji znajdziesz tutaj.
Zdaniem redakcji
Warunki moneybacku w T-Mobile UB są banalnie proste. Wystarczy wykonać transakcje kartą lub BLIK-iem na określoną kwotę (200 zł dla konta Freemium, 500 – dla Premium), aby cieszyć się zwrotem 5% wydanej kwoty (ale maksymalnie odpowiednio 15 i 25 zł) na nasz rachunek.
Wadą, szczególnie dla starych klientów, jest na pewno skrócenie maksymalnego okresu pobierania zwrotu do sześciu miesięcy. Jeżeli chcemy cieszyć się moneybackiem dłużej, musimy aktywnie korzystać z oferowanych produktów kredytowych, co dla wielu osób może stanowić istotne utrudnienie.