Konta i promocje bankowe – Najlepszekonto.pl

My analizujemy konta bankowe. Ty je wybierasz.

Konta i promocje bankowe – Najlepszekonto.pl

10 000 zł dla najaktywniejszego użytkownika Kantoru Walutowego Alior Banku

10 000 zł dla najaktywniejszego użytkownika Kantoru Walutowego Alior Banku
Źródło: najlepszekonto.pl

Większość regulaminów promocji bankowych wymaga od ich uczestników wykonania ściśle określonych działań we wskazanym czasie. W przypadku akcji „Mobilni wygrywają w Kantorze Walutowym” określony jest tylko czas jej trwania (do 30 września 2021 r.), nie ma wymagań odnośnie rodzaju aktywności. Po prostu trzeba aktywnie korzystać z kantoru: wymieniać waluty i/lub płacić kartą wielowalutową.

Pula nagród

Każda transakcja to dodatkowe punkty, które zwiększają szansę na wygranie jednej z nagród:

  • 10 000 zł dla osoby, która zgromadzi najwięcej punktów,
  • 5000 zł dla laureatów 2. i 3. miejsca,
  • 500 zł dla osób, które zajmą miejsca od 4. do 63.

Uczestnicy promocji

O nagrodę mogą się ubiegać pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych i aktywną Umowę o korzystanie z Kantoru Walutowego dla Klientów Indywidualnych.

Jak zbierać punkty?

Jak wspomnieliśmy, zadanie uczestnika promocji polega na zebraniu jak największej liczby punktów za premiowane operacje. Oto szczegóły:

Krok 1
Krok 1

Jak najszybciej załóż konto w Kantorze Walutowym Alior Banku i zacznij realizować transakcje, które przyniosą Ci promocyjne punkty. Jeśli współpracujesz już z Kantorem Walutowym Alior Banku, od razu przechodzisz do kolejnego kroku.

Krok 2
Krok 2

Do 30 września 2021 r. na specjalnej stronie internetowej wypełnij formularz przystąpienia do promocji (wystarczy podać w nim tylko adres e-mail zarejestrowany w Kantorze).

Krok 3
Krok 3

Także do 30 września 2021 r. korzystaj aktywnie z Kantoru Walutowego, to znaczy:

  • wymieniaj walutę w aplikacji mobilnej; każda transakcja tego typu to 2 punkty na Twoim koncie;
  • płać (w złotówkach lub w innej walucie) kartą wielowalutową w punktach stacjonarnych lub sklepach internetowych. 1 punkt za tego typu operację otrzymasz pod warunkiem, że będzie ona opiewała na min. 5 jednostek danej waluty.
Informacja
Informacja

Musisz zgromadzić min. 20 punktów, by bank mógł Ci wypłacić nagrodę. Oczywiście pod warunkiem, że Twoje punkty pozwolą na zajęcie premiowanego miejsca.

Nagroda
Nagroda

Informacja o przyznaniu nagrody zostanie rozesłana do laureatów do 18 października 2021 r. w formie wiadomości SMS na numer telefonu kontaktowego podany w Kantorze. Natomiast sama premia trafi na rachunek złotówkowy uczestnika promocji do 29 października 2021 r.

Zwróć uwagę na szczegóły

Premiowane transakcje nie mogą być zrealizowane w punktach oznaczonych kodami MCC wymienionymi w regulaminie. Chodzi m.in. o kasyna, przekazy pieniężne i brokerów ubezpieczeniowych. Zwracamy uwagę, że wykluczenie obejmuje też kod 4111, czyli usługi transportowe, a więc płatność, która jest dość powszechna.

Jeśli do otrzymania bonusu zakwalifikuje się dwóch lub więcej uczestników z tą samą liczbą punktów, to o wyższym miejscu na liście zdecyduje liczba transakcji wykonanych kartą, a gdyby i ona była taka sama, to decydujące znaczenie będzie miała suma transakcji wymiany walut.

Nagrody objęte są podatkiem dochodowym, ale nie musisz się tym martwić, gdyż bank zobowiązał się do jego zapłacenia z własnych środków i dopełnienia wszelkich formalności.

Daj sobie szansę na wygraną

Jak widzisz, w tej promocji musisz tylko się zarejestrować, a potem po prostu korzystać z Kantoru. Tylko od Ciebie zależy, ile i jakich transakcji zrealizujesz, a co za tym idzie, jak wiele punktów zgromadzisz. Ruszaj do działania, daj sobie szansę na wygraną.

Weź udział w promocji

Przydatne dokumenty

  1. Regulamin promocji "Mobilni wygrywają w Kantorze Walutowym"

O banku

Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, obsługujący wszystkie segmenty rynku. Instytucja działa na rynku od 2008. Największym akcjonariuszem banku jest Grupa PZU, która posiada około 32% akcji.

Strategią Alior Banku jest zwiększanie udziału w sektorze bankowym, pogłębianie relacji z klientami oraz rozwój dotychczasowych produktów i innowacji.