Konta i promocje bankowe – Najlepszekonto.pl

My analizujemy konta bankowe. Ty je wybierasz.

Konta i promocje bankowe – Najlepszekonto.pl
Promocja została zakończona. Sprawdź najnowszą: HIT od Santander Bank Polska: nawet 780 zł za konto osobiste.

Loteria „Kartowa losomania” w BZ WBK

Loteria „Kartowa losomania” w BZ WBK

Warunki loterii "Kartowa losomania"

Bank Zachodni WBK ostatnio mile zaskoczył klientów, wprowadzając do oferty 4-miesięczne lokaty z naprawdę wysokim oprocentowaniem (odpowiednio 3,8% – Lokata Mobilna oraz 4% Nowa Lokata Swobodnie Zarabiająca). Jak się okazuje, bank nie poprzestał na tym kroku – w ostatnich dniach sierpnia uruchomił loterię „Kartowa losomania”, w której każdy może wziąć udział – wystarczy się zarejestrować i spełnić jedną z poniższych aktywności (są one przeliczane na losy):

  • transakcja kartą debetową lub kredytową na min. 20 zł lub przelew z karty kredytowej (innej niż MasterCard Payback) na kwotę min. 20 zł są nagradzane 1 losem;
  • transakcja Kartą Payback na min. 20 zł lub przelew z karty kredytowej MasterCard Payback na min. 20 zł to 2 losy;
  • założenie konta osobistego z kartą debetową (inną niż Payback) i bankowością elektroniczną, zawarcie umowy o kartę debetową (inną niż Payback) do istniejącego konta osobistego (dla osób, które nie posiadały karty debetowej) – 50 losów;
  • założenie konta osobistego z kartą debetową Payback i bankowością elektroniczną, zawarcie umowy o główną lub dodatkową kartę kredytową (inną niż Payback), zawarcie umowy o kartę debetową Payback do istniejącego konta osobistego (dla osób, które nie posiadały karty debetowej), zwiększenie limitu w karcie kredytowej (innej niż Payback) o min. 1000 zł, uruchomienie usługi Ratio w karcie kredytowej innej niż MasterCard Payback – 100 losów;
  • zawarcie umowy o główną lub dodatkową kartę kredytową MasterCard Payback, zwiększenie limitu w karcie kredytowej MasteCard Payback o min. 1000 zł,uruchomienie usługi Ratio w karcie kredytowej MasterCard Payback – 200 losów;

Im więcej losów posiadasz, tym masz większą szansę na wygraną.

Nagroda główna - samochód Audi A3!

Nagrodą główną w loterii jest samochód osobowy Audi A3 Sportback, a nagrodami tygodniowymi bony na wycieczki do biura podróży Itaka oraz kupony do sklepu jubilerskiego YES oraz sieci Empik i Smyk.

Co zrobić, by mieć szansę na wygraną?

Losowania nagród odbywają się co tydzień, aby się do nich zakwalifikować, należy wykonać poniższe działania:

Krok 1
Krok 1

Do 26 października 2014 r. zrealizuj jedną z aktywności dających prawo do otrzymania losu/losów.

Informacja
Informacja

Losowania tygodniowe oraz losowanie nagrody głównej będą się odbywały według zasad i w terminach opisanych w regulaminie.

Nagroda
Nagroda

Dane zwycięzców w postaci imienia, pierwszej litery nazwiska i miejscowości zameldowania, zostaną ogłoszone na stronie internetowej banku do 16 listopada 2014 roku.

Przedstawiciel organizatora skontaktuje się ze zwycięzcami w celu uzyskania danych niezbędnych do przekazania nagrody w ciągu 2 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników, by przekazać im informacje na temat procedury odbioru nagrody.

Należy pamiętać, że spełnienie każdego z warunku liczone jest tylko do jednego losowania tygodniowego oraz do losowania nagrody głównej (5 listopada 2014 r.).

Komentarz redakcji

Loteria BZ WBK może budzić zainteresowanie. Łączna wartość nagród to ponad 300 tys. zł, a wystarczy założyć rachunek osobisty, czy zamówić kartę debetową lub kredytową, aby zwiększyć swoje szanse na wygraną. Wszystko to ma na celu przyciągnięcie nowych klientów oraz zachęcenie tych obecnych do korzystania z kolejnych produktów w ramach oferty. Każdy powinien sam przeanalizować, czy konto i karta płatnicza w BZ WBK są opłacalne (analizę Konta Godnego Polecenia przeczytasz tutaj), nie ulega jednak wątpliwości, że loteria jest całkiem atrakcyjna i warto rozważyć zgłoszenie się do gry.

Przydatne dokumenty

  1. Regulamin loterii "Kartowa losomania"

O banku

Santander Bank Polska (dawny BZ WBK) kieruje swoją ofertę do klientów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji. Wartością dla instytucji jest budowanie relacji z klientami opartych na zaufaniu.