425 zł premii za BEZPŁATNE Konto Otwarte na Ciebie w BNP Paribas
Publikacja:
Popularność promocji
Czas trwania
Cel (zysk)
425 zł w gotówce.
Uczestnik
Nowy klient BNP Paribas, czyli osoba, która nie posiadała rachunku osobistego w tym banku w ostatnich 12 miesiącach przed datą złożenia wniosku o ROR.
Po drodze
Wymagana jest aktywność na rachunku przez 2 miesiące, czyli wykonywanie przelewów oraz transakcji bezgotówkowych Blikiem, a także logowanie się w aplikacji mobilnej GOmobile.
Założenie Konta Otwartego na Ciebie w BNP Paribas oraz korzystanie z niego jedynie przez 2 miesiące przyniesie Ci 3 premie o łącznej wartości 425 zł. Wymagania sprowadzają się do dokonywania transakcji bezgotówkowych Blikiem oraz przelewów, a także logowania się do aplikacji mobilnej. Czy w prostych warunkach zdobycia atrakcyjnej premii nie kryje się jakiś haczyk...? Sprawdzamy.
Spółka Hagen, organizator akcji dotyczących rachunków osobistych z oferty banku BNP Paribas, przygotowała kolejną ciekawą akcję dotyczącą Konta Otwartego na Ciebie, tym razem pod hasłem "Listopad z bonusem".
Łączna premia w wysokości 425 zł składa się z trzech części:
65 zł za otwarcie konta;
160 zł za aktywność w grudniu 2022 r.;
200 zł za aktywne korzystanie z rachunku w styczniu 2023 r.
Atrakcyjna nagroda i proste warunki aktywności sprawiają, że choć termin zakończenia akcji wyznaczono na 20 listopada 2022 r., to może się ona zakończyć wcześniej, gdyż wyczerpie się niewielka pula 3000 promocyjnych wniosków.
Kto może uczestniczyć w promocji?
Promocja adresowana jest do nowych klientów banku, czyli osób, które nie posiadały w BNP Paribas rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (także jako współposiadacz) w ciągu 12 miesięcy przed dniem złożenia wniosku w ramach akcji. Z udziału w niej wyklucza także bycie stroną umowy ramowej dotyczącej rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, karty i Elektronicznych Kanałów Dostępu w BNP Paribas w dniu wnioskowania o konto.
Uczestnik musi być obywatelem Polski z pełną zdolnością do czynności prawnych i posiadać dowód osobisty, który jest niezbędny do założenia konta.
Łatwa droga do zdobycia premii
Jak wspomnieliśmy, wymagania dotyczące aktywności (w stosunku do oferowanej premii) nie są szczególnie wygórowane. Każdy powinien sobie poradzić z ich realizacją przy okazji zwykłego korzystania z konta:
Start
Krok 1
Do 20 listopada 2022 r. wypełnij formularz rejestracyjny na stronie promocji. Pamiętaj, że przyjętych zostanie tylko 3000 zgłoszeń!
Na tym etapie:
zaakceptuj regulamin akcji,
wyraź wszystkie zgody (na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia promocji oraz na wymianę informacji między organizatorem a bankiem).
Krok 2
Skorzystaj z linka, który wyświetli Ci się na ekranie (otrzymasz go także na wskazany adres e-mail) i złóż wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą i dostępem do bankowości elektronicznej. Te czynności także musisz wykonać do 20 listopada 2022 r.
Krok 3
Do 4 grudnia 2022 r. zawrzyj z BNP Paribas umowę o wspomniane produkty. Odbywa się to przy użyciu unikalnego kodu SMS w systemie Autenti, przy czym weryfikacja może nastąpić podczas spotkania z kurierem lub w aplikacji GOmobile z wykorzystaniem wideoweryfikacji.
Do tego dnia musisz także nadać PIN do karty (ze względów technicznych najlepiej to zrobić w ciągu 7 dni od jej otrzymania).
Krok 4
Wiadomość o zdobyciu premii 65 zł za otwarcie konta otrzymasz do 21 grudnia 2022 r.
Do 26. dnia miesiąca, w którym otrzymasz informację o zdobyciu pierwszej nagrody, zaloguj się na stronie organizatora z wykorzystaniem linka i unikalnego kodu, który otrzymałeś przy okazji informacji o przyznaniu premii gotówkowej. Podaj tam numer rachunku otwartego w promocji, by organizator mógł przekazać Ci ten i kolejne bonusy.
Premia
65 zł zostanie przesłane na Twoje Konto Otwarte na Ciebie do 31 grudnia 2022 r.
Krok 5
W grudniu 2022 r. spełnij warunki uzyskania premii 160 zł:
wykonaj przynajmniej 3 przelewy w bankowości elektronicznej;
zaloguj się min. 3 razy do aplikacji mobilnej GOmobile.
Premia
Informację o nagrodzie za zrealizowanie zadań w grudniu otrzymasz do 23 stycznia 2023 r. Pieniądze zostaną przesłane na konto otwarte w ramach promocji do 31 stycznia 2023 r.
Krok 6
W styczniu 2023 r. spełnij poniższe warunki, by zyskać 200 zł:
zrealizuj min. 5 transakcji Blikiem;
wykonaj przynajmniej 5 przelewów w bankowości elektronicznej;
zaloguj się min. 5 razy do aplikacji mobilnej GOmobile.
Premia
Wiadomość o przyznaniu bonusu za aktywność w 2023 r. otrzymasz do 22 lutego 2023 r., zaś premia wpłynie na Twój rachunek do końca tego miesiąca.
Mission complete!
Uwaga: w ciągu jednego dnia możliwe jest tylko jedno logowanie do aplikacji mobilnej. Wynika z tego, że w grudniu musisz się zalogować w minimum 3 różnych dniach, a w styczniu przynajmniej w 5. Nie ma znaczenia, czy będą to dni następujące po sobie, czy z różnych okresów miesiąca.
Wymagane działania
Jak widzisz, regulamin wymaga od Ciebie różnych rodzajów aktywności. Ważne, byś dobrze wszystko zrozumiał.
Transakcje Blik
Regulamin dopuszcza płatności przy użyciu kodu Blik w punktach handlowo-usługowych oraz płatności w Internecie.
Uwaga: nie są brane pod uwagę przelewy na telefon Blik, a także operacje o konkretnych kodach MCC wskazanych w regulaminie (hazard, przekazy pieniężne itp.).
Przelewy elektroniczne
W ramach promocji zostaną uznane polecenia przelewu złożone w bankowości internetowej GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile. Niedozwolone są jedynie przelewy natychmiastowe oraz operacje wykonane za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemów płatności internetowych, tj.: Dotpay, PayU, Przelewy 24, Blue Media, Blik.
Dodatkowe informacje
Aby zyskać kolejną część nagrody, konieczne jest spełnienie warunków otrzymania wcześniejszej premii. Oznacza to, że jeśli nie uda Ci się wykonać wymaganych działań w grudniu, to nie otrzymasz nagrody za aktywność w styczniu.
Gdybyś nie podał numeru rachunku we wskazanym terminie, to nie wpadaj w panikę, nic straconego. Możesz to też zrobić później, tyle tylko, że wtedy będziesz musiał się skontaktować z organizatorem mailowo. Ostateczny termin na podanie rachunku do przesłania nagrody to 16 listopada 2023 r.
Do chwili otrzymania premii nie możesz zrezygnować z rachunku czy wydanej do niego karty.
Nagroda, którą otrzymasz, jest zwolniona z podatku dochodowego, nie musisz się z niej rozliczać przed fiskusem.
Konto Otwarte na Ciebie z kartą do wyboru
Konto Otwarte na Ciebie prowadzone jest bezwarunkowo za darmo, a najciekawsze w nim jest to, że możesz samodzielnie wybrać jedną z trzech związanych z nim kart płatniczych. Przypominamy, że do ubiegania się o premię niezbędne jest wnioskowanie o konto wraz z dowolną kartą.
Najbardziej uniwersalna wydaje się nam Karta Otwarta na Dzisiaj, która co prawda kosztuje 5 zł miesięcznie, ale opłaty można łatwo uniknąć, realizując min. 3 transakcje bezgotówkowe kartą (lub Google Pay / Apple Pay). Wniosek jest taki, że choć w promocji wymagane są transakcje Blik, to ich wykonywanie nie pomoże w uniknięciu opłaty za korzystanie z plastiku.
zalogujesz się co najmniej 1 raz do systemu bankowości internetowej GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile w poprzednim miesiącu kalendarzowym ORAZ
wyrazisz zgody na komunikację w celach marketingowych w formie elektronicznej oraz telefonicznej oraz braku sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych i profilowanie
Karta
0 zł – 12 zł
Miesięczna opłata za kartę
0 zł – 12 zł
opłaty za Kartę Otwartą na Dzisiaj Mastercard lub Kartę Visa Filmowa/Tenisową (7 zł) unikniesz, jeżeli:
nie ukończyłeś 26. roku życia LUB
w poprzednim miesiącu wykonałeś min. 3 transakcje bezgotówkowe kartą lub Google Pay/Apple Pay
Bankomaty
0 zł / 7 zł
Bankomaty
0 zł / 7 zł
Karta Otwarta na Dzisiaj Mastercard i Karta Visa Filmowa/Tenisowa:
0 zł - bankomaty własne i Planet Cash
7 zł - pozostałe bankomaty (opłata nie jest pobierana, jeśli użytkownik nie skończył 26. roku życia)
0 zł - Karta Otwarta na eŚwiat Mastercard oraz Karta Otwarta na Świat Mastercard
Przelew internetowy
0 zł
Unikalne cechy: do konta można wybrać jedną z pięciu kart debetowych, z których każda oferuje nieco inne usługi i opłaty.
Aż 425 zł premii za kilka operacji
Krótki okres karencji, łatwe warunki do spełnienia i atrakcyjna premia z pewnością są dostateczną zachętą, by wziąć udział w opisywanej akcji. Z decyzją, czy zechcesz wziąć udział w tej promocji, nie zwlekaj zbyt długo, by nie okazało się, że Twój wniosek nie zmieści się w promocyjnej puli.
Twój głos pomoże innym Bankonautom w podjęciu decyzji, czy warto skorzystać z tej promocji. Średnia ocen uwzględnia ocenę Bankonauty - Autora tekstu, który szczegółowo przyjrzał się ofercie.
Każdego tygodnia będziemy wysyłać Ci sprawdzone okazje na zysk z promocji. Możesz zyskać nawet kilkaset zł w miesiącu!
Komentarze i pytania
(39)
Sortuj od
najnowszych
K
Krzysiek
Gość
Strona owszem, działa, ale już po promce, 3000 minęło. Kolejna jest za 75 zł mniej - 350 zł i trzeba się trochę nagimnastykować (10 płatności kartą w miesiącu...).
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Krzysiek
W nowej promocji jest nawet więcej :) https://www.najlepszekonto.pl/black-okazja-560-zl-konto-otwarte-na-ciebie-bnp-paribas
Odpowiedz
J
Jonasz
Gość
promo nieaktywne już
Odpowiedz
B
Bio_log
Gość
@Jonasz
skąd masz tę wiadomość? Przed chwilą sprawdzałem i wydaje się, że strona promocji jest aktywna...
Odpowiedz
J
Jonasz
Gość
@Bio_log
wczoraj próbowałem skorzystać - najpewniej zebrali już te 3000 zgłoszeń
Odpowiedz
B
Bio_log
Gość
@Jonasz
Ja składałem wniosek dziś i poszło bez problemu. Z tego co widzę tutaj i na blogach, to jak przyjęło wniosek, to znaczy, że działa. Gdyby limit się wyczerpał, to byłoby wyłączone.
Odpowiedz
M
Mateusz
Gość
Czy jeżeli wybrałem kartę wirtualna to dostanę 65 zł?
Odpowiedz
Krzysztof Duliński
Gość
@Mateusz
Nie powinno być z tym kłopotów. Regulamin nie mówi o tym, w jakiej formie ma być karta - materialnej czy wirtualnej. Upewniłem się jeszcze co do tego u organizatora i uzyskałem potwierdzenie, że forma karty nie ma wpływu na prawo ubiegania się o nagrodę.
Odpowiedz
S
Sebastian
Gość
Mnie ciekawi w jaki sposób zrealizować postanowienia regulaminu mówiące o konieczności pobrania aplikacji bezpośrednio z linku?
Wybrałem weryfikację „Online”. W opisie weryfikacji napisane jest, że po pobraniu aplikacji należy nacisnąć przycisk „Złóż wniosek” w aplikacji mobilnej i kontynuować zgodnie z instrukcjami w aplikacji. W międzyczasie, otrzymałem SMS ze zwykłym (nieunikalnym) linkiem prowadzącym do informacji o aplikacji mobilnej BNP na stronie banku. Tam nacisnąłem przycisk prowadzący do App Store, w tym przypadku nie wiem, czy jest zaszyta jakaś unikalność, ale właściwie bank stracił mój trop na poprzednim kroku (link w wiadomości SMS). Aplikację pobrałem ze sklepu, a w niej brak wspominanego przycisku „Złóż wniosek”, o którym mówi instrukcja.
Aplikacja wygląda tak samo, bez znaczenia czy została pobrana za pomocą linku czy wyszukując w App Store.
Czy bank pomylił treść przycisku i należy skorzystać ze standardowego procesu „Otwórz konto”?
Odpowiedz
Krzysztof Duliński
Gość
@Sebastian
Najwyraźniej musi istnieć jakaś nić łącząca link do pobrania aplikacji ze sklepem, która powoduje, że bank wie, iż rachunek jest otwierany w konkretnej promocji i przypisuje do niej dane klienta. W regulaminie jest to opisane klarownie i postępowanie według tych wskazówek nie powinno wywołać kłopotów.
Nazewnictwo w "instrukcjach obsługi" przygotowywanych przez banki niekiedy odbiega od rzeczywistości, od tego co widać na ekranie. Dzieje się tak, gdy po zmianach w bankowości elektronicznej nie jest uaktualniana instrukcja.
Odpowiedz
A
Adam
Gość
A ja dalej czekam od 27 września na wypowiedzenie umowy ramowej do konta …
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Adam
Jesteś pewien, że bank już jej nie zamknął?
Odpowiedz
A
Adam
Gość
@Aldona Derdziak
Trudno stwierdzić, dzwonię do doradcy z oddziału, ale nie odbiera telefonu, jak znajdę chwilę wolną to w końcu wybiorę się sam do nich
Odpowiedz
A
Adam
Gość
@Aldona Derdziak
Dostałem potwierdzenie, że umowa ramowa dalej nie została wypowiedziana. Dzisiaj mija 42 dzień od złożenia wniosku w placówce banku. Jeżeli ktokolwiek z decydentów banku BNP Paribas to czyta, wstyd wam i hańba, poziom obsługi w tej instytucji jest poniżej jakichkolwiek norm !!! Gdzie normalnie umowa ramowa powinna być wypowiadana w trybie natychmiastowym.
Czas chyba skontaktować się z Rzecznikiem Finansowym ...
Odpowiedz
Krzysztof Duliński
Gość
@Adam
Jeśli złożona przez Ciebie dyspozycja nie została zrealizowana, to powinieneś napisać reklamację do banku. Przy okazji warto się też upewnić, jak wygląda sytuacja z bankowością elektroniczną. W BNP Paribas bardzo często dostęp do niej nie jest zamykany wraz z ROR, trzeba się o to upomnieć.
Odpowiedz
A
Adam
Gość
@Krzysztof Duliński
Bankowość elektroniczną chyba zamknęli od razu bo dostałem SMS: "Dostęp do GOonline został zablokowany (...) Skorzystaj z przycisku Zresetuj hasło/Odblokuj dostęp na stronie logowania do GOonline. BNP Pribas" i "Dostęp do GOmobile został zablokowany (...) Skontaktuj się z infolinia Banku 500990500. BNP Paribas" .
Odpowiedz
Krzysztof Duliński
Gość
@Adam
Faktycznie wygląda na to, że bankowość elektroniczna została wyłączona. W tej sytuacji pozostaje wyjaśnienie kwestii umowy ramowej. Nawet jeśli zostanie ona rozwiązana po Twojej reklamacji, to okres karencji związany z udziałem w kolejnych promocjach winien być liczony od dnia, w którym minął 30-dniowy okres wypowiedzenia.
Odpowiedz
D
Damian
Gość
Dzień dobry czy to oznacza że muszę zrobić przelew na stronie internetowej banku, czy mogę też przez aplikację gomobile? Chodzi o ten zapis,warunek. "wykonaj przynajmniej 5 przelewów w bankowości elektronicznej" .
druga sprawa tam piszę do 21.12 powiadomią o otrzymaniu pierwszej nagrody, i będą chcieli max do 26 dnia miesiąca czyli 26,12 tak? Żeby zalogować się na jakiś link i podać nr rachunku do wpłaty nagrody. Czyli wychodzi na to że będzie tylko 5 dni na zalogowanie się tak? To trzeba będzie o tym pamiętać. Wiem też że można i później dostarczyć rachunek ale to już pewnie problemy itd reklamację większe składać. Pozdrawiam serdecznie.
Odpowiedz
D
Damian
Gość
@Damian
Ehhh żeby nie było że analfabeta ale człowiek czyta, czyta i z głowy ucieka a piszecie państwo że może być z aplikacji.... To tylko ta druga sprawa mnie interesuje.
Przelewy elektroniczne
W ramach promocji zostaną uznane polecenia przelewu złożone w bankowości internetowej GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile.
Odpowiedz
Krzysztof Duliński
Gość
@Damian
2 x TAK ?
Po pierwsze, nie ma znaczenia czy zlecisz przelew w bankowości internetowej czy w aplikacji mobilnej.
Po drugie: do 21 grudnia organizator powiadomi o przyznaniu pierwszej nagrody. W wiadomości znajdziesz link, który przekieruje Cię do bezpiecznej strony internetowej, na której trzeba podać numer rachunku założonego w promocji, by organizator wiedział, gdzie ma przesłać pieniądze. Na uzupełnienie formularza faktycznie będzie minimum 5 dni. To standardowy okres w przypadku promocji dotyczących produktów BNP Paribas.
Jako, że formularz nie zawiera wielu pól do uzupełnienia najlepiej jest go wypełnić zaraz po otrzymaniu wiadomości, by później o tym nie zapomnieć. Zwłaszcza, że będzie to okres przedświąteczny i każdy z nas będzie miał wiele spraw do załatwienia.
Odpowiedz
D
Damian
Gość
@Damian
Jeszcze jedna sprawa. Kiedyś było tak że jeśli się wyczerpała pula nagród te 3000 wniosków to bank o tym informował i zamykał możliwość brania udziału w konkursie. A teraz jak to wygląda? Czytałem regulamin i nic o tym nie znalazłem. Ja konto zakładam teraz to na pewno będą dla mnie nagrody. Ale jest jedna znajoma, starsza osoba i czeka na mnie z założeniem konta, będzie dopiero po 10 listopada u mnie.... To żeby nie zakładała na marne, to lepiej jakoś o skończeniu puli nagród wiedzieć wcześniej.
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Damian
Jeśli pula się wyczerpie, formularz na stronie promocji zostanie zamknięty. Jeśli będziemy cokolwiek wiedzieć o wyczerpaniu puli, na pewno o tym poinformujemy.
Odpowiedz
D
Damian
Gość
@Krzysztof Duliński
Dzień dobry kontaktowałem się kilka razy z BNP Paribas i jest drobne zamieszanie... Liczę na państwa pomoc, państwo są bardziej ogarnięci niż ci konsultanci.
Złożyłem tu wniosek i dostałem email z linkiem.
[LINK]
Potem wszedłem w link z Emeil i złożyłem drugi wniosek o konto tutaj...
[LINK]
Zakceptowali i wyświetlił się komunikat
Że dostanę SMS z linkiem do aplikacji żeby ją pobrać. Nie dostałem SMS!!!!
Poniżej było też co robić 3 kroki.
1 to pobrać aplikację mobilną pisało tak można pobrać ją że sklepu Google Play lub app store!!!!!!!!!!!!
2 kliknij w złóż wniosek...
3 postępuj zgodnie z instrukcją....
Kontaktowałem się mówili mi że wina leży po stronie Orange że nie przyszedł SMS z linkiem do pobrania aplikacji..... I nie wie co ma robić. Każe czekać aż przyjdź SMS lub kontakt do Orange...
Zadzwoniłem jeszcze raz i mówiłem innemu chyba że piszę że można pobrać ze sklepu Play i założyć konto bankowe na wideo.... On mówił tak można i promocja będzie uznana. .... Kurde nie wiem co robić jeden mówi tak drugi inaczej. A wy co sądzicie jak to wygląda? Przecież jak przyjdź SMS to i tak mnie pokieruje do sklepu Play żebym ją pobrał.... Bo z obcych źródeł nie pobieram nawet wyłączyłem tą opcję w telefonie....
I jeszcze w aplikacji piszę "otwórz konto" nie jak jest napisane we wniosku żeby kliknąć "złóż wniosek" ale pytałem konsultanta to akurat nie ma większego znaczenia.
Bardzo proszę o pomoc na was zawsze można liczyć bardziej niż na tych konsultantów. Robicie bardzo dobrą robotę tutaj na tej stronie. Pozdrawiam serdecznie.
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Damian
Najlepszą opcją będzie złożenie jeszcze raz całego wniosku o konto z linka, którego otrzymałeś w mailu (sprawdź przy tym dokładnie wprowadzone dane, np. numer telefonu, i czy są one takie same jak te podane przy rejestracji w promocji). Być może cały proces uda się wtedy dokończyć, jeśli jednak nie, zostanie kontakt z bankiem i próba ewentualnego anulowania wniosku.
Daj nam znać, jak potoczyła się sprawa.
Odpowiedz
D
Damian
Gość
@Aldona Derdziak
Złożyłem wniosek z maila jeszcze raz i udało się otworzyć konto na selfie.
Wniosek zaakceptowany i dziś konto już mam aktywne
Po prostu złożyłem wniosek od początku i przyszedł SMS z aplikacją
Mam nadzieję że jak w spełnię warunki to dostanę promocje.
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Damian
Trzymamy kciuki, by wszystko się udało.
Odpowiedz
M
Marek
Gość
@Krzysztof Duliński
Witam
Czy przelewy mogą być przelewami nawet do siebie na inne konto w innym banku?
Czy muszą to być stricte płatności, czy mogą być także przelewy do innych osób lub nawet do siebie?
Odpowiedz
Krzysztof Duliński
Gość
@Marek
Jedyne ograniczenia dotyczące przelewów wymieniliśmy w tekście, czyli nie mogą to być przelewy natychmiastowe oraz te zrealizowane przy pomocy "pośredników". Nie ma przeszkód, byś wykonał przelew na swój rachunek w innym banku. Ważne, by operacja została zlecona w bankowości internetowej lub w aplikacji mobilnej.
Odpowiedz
D
Damian
Gość
@Krzysztof Duliński
Dlaczego widzę w zapisanych kontaktach swój inny rachunek bankowy na który ponad rok temu wysyłałem zł.? Czy to może przeszkodzić w promocji? Pytałem od kiedy mam otwarte konto i dostęp do kanałów elektronicznych, odpowiedzieli że od teraz, że wszystko było zamknięte... Może po prostu mnie pamięta. U znajomej to samo.
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Damian
A czy login do bankowości internetowej masz taki sam?
Odpowiedz
D
Damian
Gość
@Aldona Derdziak
Odnalazłem stary login ja i koleżanka mamy teraz inne loginy niż ponad rok temu....
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Damian
Widocznie gdzieś w systemie banku pozostały dane dotyczące tego rachunku. Jeśli obawiasz się, czy to wpłynie na Twój udział w promocji, najlepiej ustalić to z BNP.
Odpowiedz
D
Damian
Gość
@Aldona Derdziak
Dzień dobry co w tych bankach się dzieje, pisałem im o tym że widzę w moim nowym koncie którego jeszcze nie używałem! Jakieś zapisane inne konta w kontaktach, akurat to jest mój rachunek z Santander... Ale proszę o wyjaśnienie to na żywo nie wiedzą o co chodzi i mówią że zadzwonią za dwa dni robocze, nikt się nie odezwał już ponad tydzień ale nie ważne byle promocję dali.
Druga sprawa jest taka że od 1 marca zmienia się opłata za kartę?... Podobno ma być 7 zł nie 5. A jak się spełni warunki czyli 3 razy zapłaci kartą w sklepie to zamiast 0 zł pobiorą 2 zł... Czyli koniec z darmową kartą od marca. Jeszcze coś tam pisze żeby raz zalogować się do aplikacji mobilnej i mieć zaznaczone zgody na kontakt elektroniczny lub telefoniczny.... To też jest wymagane chyba do tego żeby kartą była płatna chociaż te 2 zł zamiast 7 zł. Dajcie znać co wy się doczytaliscie. Pozdrawiam serdecznie.
Odpowiedz
Aldona Derdziak
Gość
@Damian
Co do zmian opłat, piszemy o nich tutaj: https://www.najlepszekonto.pl/podwyzki-oplat-karty-debetowe-bankomaty-bnp-paribas-marzec-2023
Fakt, od marca Karta na Dzisiaj nie będzie już bezpłatna, ale klienci będą objęci promocją cenową, w której opłatę mogą obniżyć o 2 zł (czyli w praktyce pozostać przy obecnych stawkach). Dla tej karty już w marcu będzie trzeba wykonać min. 3 transakcje, zalogować się do banku, wyrazić zgody na informacje handlowe i nie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych - wtedy karta będzie bezpłatna.
Odpowiedz
A
Agata
Gość
Jak mogę sprawdzić datę zamknięcia konta?
Odpowiedz
Krzysztof Duliński
Gość
@Agata
Najprościej by było, gdybyś odnalazła potwierdzenie złożenia wypowiedzenia posiadanego wcześniej rachunku. Jeśli nie masz takiego dokumentu lub nie zanotowałaś nigdzie daty jej przekazania do banku, to pozostaje kontakt z infolinią - może będą w stanie sprawdzić, kiedy rozstałaś się z bankiem. Przy okazji sprawdź, czy została też rozwiązana umowa ramowa oraz wyłączony dostęp do bankowości elektronicznej.
Odpowiedz
M
Marek
Gość
@Krzysztof Duliński
Czy posiadanie kary kredytowej w BNP w ciągu ostatnich 12 miesięcy dyskwalifikuje z promocji?
Odpowiedz
M
Marek
Gość
@Krzysztof Duliński
Karty kredytowej * :)
Odpowiedz
P
paladinek
Gość
@Marek
Nie, nie wyklucza, bo to osobna umowa ramowa. Ale zapytaj w BNP co z bankowością elektroniczną, czy nie będą robić problemu.
Komentarze i pytania
(39)Strona owszem, działa, ale już po promce, 3000 minęło. Kolejna jest za 75 zł mniej - 350 zł i trzeba się trochę nagimnastykować (10 płatności kartą w miesiącu...).
Odpowiedz
W nowej promocji jest nawet więcej :) https://www.najlepszekonto.pl/black-okazja-560-zl-konto-otwarte-na-ciebie-bnp-paribas
Odpowiedz
promo nieaktywne już
Odpowiedz
skąd masz tę wiadomość? Przed chwilą sprawdzałem i wydaje się, że strona promocji jest aktywna...
Odpowiedz
wczoraj próbowałem skorzystać - najpewniej zebrali już te 3000 zgłoszeń
Odpowiedz
Ja składałem wniosek dziś i poszło bez problemu. Z tego co widzę tutaj i na blogach, to jak przyjęło wniosek, to znaczy, że działa. Gdyby limit się wyczerpał, to byłoby wyłączone.
Odpowiedz
Czy jeżeli wybrałem kartę wirtualna to dostanę 65 zł?
Odpowiedz
Nie powinno być z tym kłopotów. Regulamin nie mówi o tym, w jakiej formie ma być karta - materialnej czy wirtualnej. Upewniłem się jeszcze co do tego u organizatora i uzyskałem potwierdzenie, że forma karty nie ma wpływu na prawo ubiegania się o nagrodę.
Odpowiedz
Mnie ciekawi w jaki sposób zrealizować postanowienia regulaminu mówiące o konieczności pobrania aplikacji bezpośrednio z linku?
Wybrałem weryfikację „Online”. W opisie weryfikacji napisane jest, że po pobraniu aplikacji należy nacisnąć przycisk „Złóż wniosek” w aplikacji mobilnej i kontynuować zgodnie z instrukcjami w aplikacji. W międzyczasie, otrzymałem SMS ze zwykłym (nieunikalnym) linkiem prowadzącym do informacji o aplikacji mobilnej BNP na stronie banku. Tam nacisnąłem przycisk prowadzący do App Store, w tym przypadku nie wiem, czy jest zaszyta jakaś unikalność, ale właściwie bank stracił mój trop na poprzednim kroku (link w wiadomości SMS). Aplikację pobrałem ze sklepu, a w niej brak wspominanego przycisku „Złóż wniosek”, o którym mówi instrukcja.
Aplikacja wygląda tak samo, bez znaczenia czy została pobrana za pomocą linku czy wyszukując w App Store.
Czy bank pomylił treść przycisku i należy skorzystać ze standardowego procesu „Otwórz konto”?
Odpowiedz
Najwyraźniej musi istnieć jakaś nić łącząca link do pobrania aplikacji ze sklepem, która powoduje, że bank wie, iż rachunek jest otwierany w konkretnej promocji i przypisuje do niej dane klienta. W regulaminie jest to opisane klarownie i postępowanie według tych wskazówek nie powinno wywołać kłopotów.
Nazewnictwo w "instrukcjach obsługi" przygotowywanych przez banki niekiedy odbiega od rzeczywistości, od tego co widać na ekranie. Dzieje się tak, gdy po zmianach w bankowości elektronicznej nie jest uaktualniana instrukcja.
Odpowiedz
A ja dalej czekam od 27 września na wypowiedzenie umowy ramowej do konta …
Odpowiedz
Jesteś pewien, że bank już jej nie zamknął?
Odpowiedz
Trudno stwierdzić, dzwonię do doradcy z oddziału, ale nie odbiera telefonu, jak znajdę chwilę wolną to w końcu wybiorę się sam do nich
Odpowiedz
Dostałem potwierdzenie, że umowa ramowa dalej nie została wypowiedziana. Dzisiaj mija 42 dzień od złożenia wniosku w placówce banku. Jeżeli ktokolwiek z decydentów banku BNP Paribas to czyta, wstyd wam i hańba, poziom obsługi w tej instytucji jest poniżej jakichkolwiek norm !!! Gdzie normalnie umowa ramowa powinna być wypowiadana w trybie natychmiastowym.
Czas chyba skontaktować się z Rzecznikiem Finansowym ...
Odpowiedz
Jeśli złożona przez Ciebie dyspozycja nie została zrealizowana, to powinieneś napisać reklamację do banku. Przy okazji warto się też upewnić, jak wygląda sytuacja z bankowością elektroniczną. W BNP Paribas bardzo często dostęp do niej nie jest zamykany wraz z ROR, trzeba się o to upomnieć.
Odpowiedz
Bankowość elektroniczną chyba zamknęli od razu bo dostałem SMS: "Dostęp do GOonline został zablokowany (...) Skorzystaj z przycisku Zresetuj hasło/Odblokuj dostęp na stronie logowania do GOonline. BNP Pribas" i "Dostęp do GOmobile został zablokowany (...) Skontaktuj się z infolinia Banku 500990500. BNP Paribas" .
Odpowiedz
Faktycznie wygląda na to, że bankowość elektroniczna została wyłączona. W tej sytuacji pozostaje wyjaśnienie kwestii umowy ramowej. Nawet jeśli zostanie ona rozwiązana po Twojej reklamacji, to okres karencji związany z udziałem w kolejnych promocjach winien być liczony od dnia, w którym minął 30-dniowy okres wypowiedzenia.
Odpowiedz
Dzień dobry czy to oznacza że muszę zrobić przelew na stronie internetowej banku, czy mogę też przez aplikację gomobile? Chodzi o ten zapis,warunek. "wykonaj przynajmniej 5 przelewów w bankowości elektronicznej" .
druga sprawa tam piszę do 21.12 powiadomią o otrzymaniu pierwszej nagrody, i będą chcieli max do 26 dnia miesiąca czyli 26,12 tak? Żeby zalogować się na jakiś link i podać nr rachunku do wpłaty nagrody. Czyli wychodzi na to że będzie tylko 5 dni na zalogowanie się tak? To trzeba będzie o tym pamiętać. Wiem też że można i później dostarczyć rachunek ale to już pewnie problemy itd reklamację większe składać. Pozdrawiam serdecznie.
Odpowiedz
Ehhh żeby nie było że analfabeta ale człowiek czyta, czyta i z głowy ucieka a piszecie państwo że może być z aplikacji.... To tylko ta druga sprawa mnie interesuje.
Przelewy elektroniczne
W ramach promocji zostaną uznane polecenia przelewu złożone w bankowości internetowej GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile.
Odpowiedz
2 x TAK ?
Po pierwsze, nie ma znaczenia czy zlecisz przelew w bankowości internetowej czy w aplikacji mobilnej.
Po drugie: do 21 grudnia organizator powiadomi o przyznaniu pierwszej nagrody. W wiadomości znajdziesz link, który przekieruje Cię do bezpiecznej strony internetowej, na której trzeba podać numer rachunku założonego w promocji, by organizator wiedział, gdzie ma przesłać pieniądze. Na uzupełnienie formularza faktycznie będzie minimum 5 dni. To standardowy okres w przypadku promocji dotyczących produktów BNP Paribas.
Jako, że formularz nie zawiera wielu pól do uzupełnienia najlepiej jest go wypełnić zaraz po otrzymaniu wiadomości, by później o tym nie zapomnieć. Zwłaszcza, że będzie to okres przedświąteczny i każdy z nas będzie miał wiele spraw do załatwienia.
Odpowiedz
Jeszcze jedna sprawa. Kiedyś było tak że jeśli się wyczerpała pula nagród te 3000 wniosków to bank o tym informował i zamykał możliwość brania udziału w konkursie. A teraz jak to wygląda? Czytałem regulamin i nic o tym nie znalazłem. Ja konto zakładam teraz to na pewno będą dla mnie nagrody. Ale jest jedna znajoma, starsza osoba i czeka na mnie z założeniem konta, będzie dopiero po 10 listopada u mnie.... To żeby nie zakładała na marne, to lepiej jakoś o skończeniu puli nagród wiedzieć wcześniej.
Odpowiedz
Jeśli pula się wyczerpie, formularz na stronie promocji zostanie zamknięty. Jeśli będziemy cokolwiek wiedzieć o wyczerpaniu puli, na pewno o tym poinformujemy.
Odpowiedz
Dzień dobry kontaktowałem się kilka razy z BNP Paribas i jest drobne zamieszanie... Liczę na państwa pomoc, państwo są bardziej ogarnięci niż ci konsultanci.
Złożyłem tu wniosek i dostałem email z linkiem.
[LINK]
Potem wszedłem w link z Emeil i złożyłem drugi wniosek o konto tutaj...
[LINK]
Zakceptowali i wyświetlił się komunikat
Że dostanę SMS z linkiem do aplikacji żeby ją pobrać. Nie dostałem SMS!!!!
Poniżej było też co robić 3 kroki.
1 to pobrać aplikację mobilną pisało tak można pobrać ją że sklepu Google Play lub app store!!!!!!!!!!!!
2 kliknij w złóż wniosek...
3 postępuj zgodnie z instrukcją....
Kontaktowałem się mówili mi że wina leży po stronie Orange że nie przyszedł SMS z linkiem do pobrania aplikacji..... I nie wie co ma robić. Każe czekać aż przyjdź SMS lub kontakt do Orange...
Zadzwoniłem jeszcze raz i mówiłem innemu chyba że piszę że można pobrać ze sklepu Play i założyć konto bankowe na wideo.... On mówił tak można i promocja będzie uznana. .... Kurde nie wiem co robić jeden mówi tak drugi inaczej. A wy co sądzicie jak to wygląda? Przecież jak przyjdź SMS to i tak mnie pokieruje do sklepu Play żebym ją pobrał.... Bo z obcych źródeł nie pobieram nawet wyłączyłem tą opcję w telefonie....
I jeszcze w aplikacji piszę "otwórz konto" nie jak jest napisane we wniosku żeby kliknąć "złóż wniosek" ale pytałem konsultanta to akurat nie ma większego znaczenia.
Bardzo proszę o pomoc na was zawsze można liczyć bardziej niż na tych konsultantów. Robicie bardzo dobrą robotę tutaj na tej stronie. Pozdrawiam serdecznie.
Odpowiedz
Najlepszą opcją będzie złożenie jeszcze raz całego wniosku o konto z linka, którego otrzymałeś w mailu (sprawdź przy tym dokładnie wprowadzone dane, np. numer telefonu, i czy są one takie same jak te podane przy rejestracji w promocji). Być może cały proces uda się wtedy dokończyć, jeśli jednak nie, zostanie kontakt z bankiem i próba ewentualnego anulowania wniosku.
Daj nam znać, jak potoczyła się sprawa.
Odpowiedz
Złożyłem wniosek z maila jeszcze raz i udało się otworzyć konto na selfie.
Wniosek zaakceptowany i dziś konto już mam aktywne
Po prostu złożyłem wniosek od początku i przyszedł SMS z aplikacją
Mam nadzieję że jak w spełnię warunki to dostanę promocje.
Odpowiedz
Trzymamy kciuki, by wszystko się udało.
Odpowiedz
Witam
Czy przelewy mogą być przelewami nawet do siebie na inne konto w innym banku?
Czy muszą to być stricte płatności, czy mogą być także przelewy do innych osób lub nawet do siebie?
Odpowiedz
Jedyne ograniczenia dotyczące przelewów wymieniliśmy w tekście, czyli nie mogą to być przelewy natychmiastowe oraz te zrealizowane przy pomocy "pośredników". Nie ma przeszkód, byś wykonał przelew na swój rachunek w innym banku. Ważne, by operacja została zlecona w bankowości internetowej lub w aplikacji mobilnej.
Odpowiedz
Dlaczego widzę w zapisanych kontaktach swój inny rachunek bankowy na który ponad rok temu wysyłałem zł.? Czy to może przeszkodzić w promocji? Pytałem od kiedy mam otwarte konto i dostęp do kanałów elektronicznych, odpowiedzieli że od teraz, że wszystko było zamknięte... Może po prostu mnie pamięta. U znajomej to samo.
Odpowiedz
A czy login do bankowości internetowej masz taki sam?
Odpowiedz
Odnalazłem stary login ja i koleżanka mamy teraz inne loginy niż ponad rok temu....
Odpowiedz
Widocznie gdzieś w systemie banku pozostały dane dotyczące tego rachunku. Jeśli obawiasz się, czy to wpłynie na Twój udział w promocji, najlepiej ustalić to z BNP.
Odpowiedz
Dzień dobry co w tych bankach się dzieje, pisałem im o tym że widzę w moim nowym koncie którego jeszcze nie używałem! Jakieś zapisane inne konta w kontaktach, akurat to jest mój rachunek z Santander... Ale proszę o wyjaśnienie to na żywo nie wiedzą o co chodzi i mówią że zadzwonią za dwa dni robocze, nikt się nie odezwał już ponad tydzień ale nie ważne byle promocję dali.
Druga sprawa jest taka że od 1 marca zmienia się opłata za kartę?... Podobno ma być 7 zł nie 5. A jak się spełni warunki czyli 3 razy zapłaci kartą w sklepie to zamiast 0 zł pobiorą 2 zł... Czyli koniec z darmową kartą od marca. Jeszcze coś tam pisze żeby raz zalogować się do aplikacji mobilnej i mieć zaznaczone zgody na kontakt elektroniczny lub telefoniczny.... To też jest wymagane chyba do tego żeby kartą była płatna chociaż te 2 zł zamiast 7 zł. Dajcie znać co wy się doczytaliscie. Pozdrawiam serdecznie.
Odpowiedz
Co do zmian opłat, piszemy o nich tutaj: https://www.najlepszekonto.pl/podwyzki-oplat-karty-debetowe-bankomaty-bnp-paribas-marzec-2023
Fakt, od marca Karta na Dzisiaj nie będzie już bezpłatna, ale klienci będą objęci promocją cenową, w której opłatę mogą obniżyć o 2 zł (czyli w praktyce pozostać przy obecnych stawkach). Dla tej karty już w marcu będzie trzeba wykonać min. 3 transakcje, zalogować się do banku, wyrazić zgody na informacje handlowe i nie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych - wtedy karta będzie bezpłatna.
Odpowiedz
Jak mogę sprawdzić datę zamknięcia konta?
Odpowiedz
Najprościej by było, gdybyś odnalazła potwierdzenie złożenia wypowiedzenia posiadanego wcześniej rachunku. Jeśli nie masz takiego dokumentu lub nie zanotowałaś nigdzie daty jej przekazania do banku, to pozostaje kontakt z infolinią - może będą w stanie sprawdzić, kiedy rozstałaś się z bankiem. Przy okazji sprawdź, czy została też rozwiązana umowa ramowa oraz wyłączony dostęp do bankowości elektronicznej.
Odpowiedz
Czy posiadanie kary kredytowej w BNP w ciągu ostatnich 12 miesięcy dyskwalifikuje z promocji?
Odpowiedz
Karty kredytowej * :)
Odpowiedz
Nie, nie wyklucza, bo to osobna umowa ramowa. Ale zapytaj w BNP co z bankowością elektroniczną, czy nie będą robić problemu.
Odpowiedz