
Warunki promocji „Konto na 4%”
Z promocji BZ WBK można skorzystać do 31 sierpnia 2016 r., mamy więc sporo czasu na podjęcie decyzji. Nie warto jednak z nią zbyt długo zwlekać, gdyż w grę wchodzi oprocentowanie na koncie osobistym, a to dobrze mieć jak najdłużej.
Warunki oferty „Konto na 4%” są następujące:
- Do 31 sierpnia 2016 r. należy założyć Konto Godne Polecenia wraz z bankowością elektroniczną (karta nie jest wymagana, choć, jak zobaczysz poniżej, warto z niej skorzystać). Rachunek możesz otworzyć przez internet, telefon lub aplikację mobilną. Można założyć maksymalnie 3 konta.
- Do 30 czerwca 2017 r. oprocentowanie na założonym rachunku wyniesie:
- 4% dla kwot do 4 tys. zł włącznie;
- 1% dla nadwyżki ponad 4 tys. zł;
- Do 30 czerwca 2017 r. opłata za kartę debetową do Konta Godnego Polecenia nie będzie pobierana – klient musi dodatkowo wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną i przetwarzanie danych w celach marketingowych.
Jak już wspomnieliśmy, można założyć aż 3 Konta Godne Polecenia, czyli oprocentowanie 4% można zdobyć dla salda do 3 x 4000 = 12 000 zł!
Regulamin akcji znajdziesz tutaj.
Konto Godne Polecenia
Konto Godne Polecenia to nowoczesny rachunek z dostępem internetowym i funkcjonalną aplikacją mobilną. Jego najważniejsze parametry są następujące:
- prowadzenie konta jest bezpłatne;
- standardowo opłata za kartę debetową wynosi 7 zł/miesiąc (opłaty można uniknąć w ramach promocji);
- przelewy internetowe są bezpłatne;
- wypłaty z bankomatów w kraju są darmowe.
Komentarz
Promocja w BZ WBK to duże zaskoczenie. Po wprowadzeniu zmian w taryfie opłat (7 zł za kartę) w lutym, oferowanie 4% na koncie osobistym to zdecydowany ruch w stronę nowych klientów. Dodatkową zachętą jest zwolnienie z miesięcznego kosztu karty debetowej – dzięki temu do 30 czerwca 2017 r. konto może być całkowicie darmowe. Oferta jest obecnie jedną z najlepszych pod tym względem promocji na rynku, dlatego warto wziąć ją pod uwagę i cieszyć się bezpłatnym, nowoczesnym i oprocentowanym rachunkiem.
O banku
Santander Bank Polska (dawny BZ WBK) kieruje swoją ofertę do klientów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji. Wartością dla instytucji jest budowanie relacji z klientami opartych na zaufaniu.