
Konto<20 dedykowane jest osobom, które skończyły 13 lat. Korzystanie z rachunku i karty debetowej jest darmowe do 20 roku życia. Po tym okresie Konto<20 zostaje przekształcone w Konto Godne Polecenia (z dokładną analizą tego rachunku zapoznasz się tutaj).
Młody użytkownik uzyskuje łatwy dostęp do swojego rachunku za pomocą komputera oraz przez smartfona, dzięki aplikacji BZWBK24 mobile dostępnej w trzech systemach operacyjnych: Android, iOS i Windows Phone.
Osoby niepełnoletnie mogą założyć Konto<20 wyłącznie w oddziałach banku i placówkach partnerskich (zaś osoby ubezwłasnowolnione tylko w oddziałach banku) w obecności rodzica lub innego opiekuna ustawowego. Jeżeli rodzic chce założyć konto swojemu dziecku, powinien udać się z nim do placówki banku (rodzic nie może założyć tego rachunku swojemu dziecku przez internet).
Klienci pełnoletni (ale nie mający więcej niż 20 lat) w celu otwarcia rachunku mają do wyboru placówki bankowe, internet lub aplikację mobilną BZWBK24 na smartfona.
Pełna analiza Konta<20 BZ WBK
Parametry Konta<20
Opłaty związane z rachunkiem młodzieżowym w BZ WBK wyglądają naprawdę przystępnie.
Promocja: „Nagroda 10% na Karcie MasterCard<20”
W ramach promocji „Nagroda 10% na Karcie MasterCard<20” bank zwraca 10% kwoty wydanej na bilety do kina oraz teatru. Promocja trwa do 31 maja 2017 roku.
Warunki uczestnictwa w promocji:
- ukończone 13 i nie więcej niż 20 lat;
- posiadanie Konta<20;
- posiadanie karty debetowej MasterCard<20.
W celu uzyskania zwrotu za zakup biletów należy za nie zapłacić kartą MasterCard<20 w kinie lub w teatrze (bank nie naliczy premii za bilety zwrócone ani kupione w innej placówce niż kino czy teatr lub przez innego pośrednika). Łączna suma premii w każdym miesiącu wynosi maks. 50 zł.
Dodatkowe usługi dostępne w ramach rachunku
Co jeszcze oferuje Konto<20?
- wypłata gotówki do 300 złotych w sklepach podczas płatności kartą (cash back);
- usługa Chargeback – możliwość żądania zwrotu środków za usługę lub towar od sprzedawcy, który nie wywiązał się z umowy, za pośrednictwem banku;
- aplikacja mobilna na smartfona BZWBK24 mobile.
- Android Pay - płatności telefonem od Google. W obecnej promocji posiadacze kont w BZ WBK mogą zyskać 30 zł do Żabki i Freshmarketu.
Aplikacja mobilna BZWBK24 umożliwia nie tylko wykonywanie przelewów przez smartfona, ale również:
- doładowanie telefonu;
- sprawdzanie stanu konta;
- wprowadzanie danych do przelewu za pomocą skanowania kodów QR (po zeskanowaniu dane uzupełniają się automatycznie);
- przesyłanie pieniędzy bez podawania konta - wystarczy numer telefonu odbiorcy;
- płacenie telefonem zamiast karty - Uwaga! Usługa dotyczy tylko smartfonów z systemem Android, wersja min. 4.4, wyposażonych w antenę NFC i jest dostępna dla osób pełnoletnich;
- wypłacanie gotówki przy pomocy telefonu w bankomatach akceptujących BLIK bez karty.
Naszym zdaniem
Konto<20 jest intratną propozycją zarówno dla nastolatków, jak i ich rodziców. Korzystanie z rachunku i karty debetowej jest darmowe, ponadto bank oferuje wiele innych, bezpłatnych usług, takich jak przelewy, wypłaty z bankomatów, wyciągi z konta, dzięki którym rodzicom łatwiej jest pilnować wydatków dziecka, itp.
Oprocentowanie na poziomie 3% – obecnie jedno z wyższych na rynku dla kont osobistych – może zachęcać nastolatka do nauki oszczędzania. Interesującą ofertą jest promocja, w ramach której bank zwraca część wydatków za bilety do kina lub teatru, nagradzając tym samym uczestnictwo w kulturze.
Łatwość korzystania z rachunku, szczególnie dzięki aplikacji mobilnej, może być dodatkowym atutem dla dziecka. Rodzic musi jednak pamiętać o zagrożeniach, jakie może stwarzać nieprzestrzeganie wymogów bezpieczeństwa w korzystaniu z konta internetowego (wykradzenie danych itd.) i regularnie zwracać na to uwagę małoletniemu właścicielowi rachunku. Takie praktyczne nauki z pewnością będą procentowały na przyszłość.
Przydatne dokumenty
O banku
Santander Bank Polska (dawny BZ WBK) kieruje swoją ofertę do klientów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji. Wartością dla instytucji jest budowanie relacji z klientami opartych na zaufaniu.