
Niejedna interesująca wizja przepadła tylko dlatego, że pomysłodawcy nie mieli pieniędzy na jej realizację. Z braku gotówki na przystosowanie się do nowych realiów upadło też wiele firm. Naprzeciw tym kłopotom wychodzi mBank, pomysłodawca III edycji konkursu „Cyfrowe rewolucje”, który odbywa się w II kategoriach – firm, które w 2021 r. osiągnęły mniej niż 10 mln zł rocznych obrotów oraz tych, których obroty wyniosły od 10 do 50 mln zł. Muszą to być podmioty zarejestrowane i działające w Polsce w sektorze sprzedaży produktów i usług.
Zgłoszenia można przesyłać do 22 lipca 2022 r.
Bogaty pakiet usług
W tym konkursie nagroda nie zostanie wypłacona w postaci gotówki lecz pakietu usług. Zestaw dla laureatów z grona mniejszych firm zawiera m.in. założenie sklepu internetowego i jego promocję, stworzenie identyfikacji wizualnej firmy, zwolnienie z prowizji za obsługę płatności online czy rabat na usługi logistyczne o łącznej wartości ponad 150 tys. zł.
Z kolei większe firmy zyskają m.in. opracowanie strategii marketingowej, specjalistyczne doradztwo prawne wg potrzeb, dostęp do zaawansowanych narzędzi pozwalających dotrzeć z ofertą do klientów. Łączna wartość pakietu nagród w tej grupie firm została określona na 147 tys. zł.
W każdej z kategorii przygotowano również po 3 nagrody dla laureatów kolejnych miejsc. Oni też otrzymają możliwość skorzystania za darmo z wielu usług o łącznej wartości ok. 22 tys. zł.
Dokładny wykaz usług przypisanych do każdego pakietu znajduje się na stronie internetowej konkursu. Zawiera on też informację o nagrodach pocieszenia, którymi zostaną uhonorowani wszyscy uczestnicy rywalizacji, oraz o fundatorach nagród.
Zgłoś udział swojej firmy
Kluczem do sukcesu w tym konkursie jest przekonanie do swojego pomysłu komisji konkursowej, w której zasiądą eksperci z różnych dziedzin związanych z e-handlem.
Do 22 lipca 2022 r. zgłoś udział swojej firmy w „Cyfrowych rewolucjach”, wypełniając formularz konkursowy na specjalnej stronie internetowej. Musisz w nim podać dane swojej firmy, opisać, czym się zajmuje i uzasadnić, dlaczego uważasz, że wygrana w konkursie przyczyni się do rozwoju Twojego biznesu, pozwoli mu wyróżnić się na tle konkurencji.
Kluczowe są odpowiedzi na następujące pytania:
- Dlaczego uważasz, że Twoja firma osiągnie sukces w e-commerce i wyróżni się na tle konkurencji?
- W jaki sposób wygrana w konkursie przyczyni się do rozwoju Twojej działalności?
W I etapie oceny zgłoszeń (do 25 sierpnia 2022 r.) komisja konkursowa wyłoni laureatów konkursu, którzy zostaną poproszeni o przesłanie dokumentów potwierdzających:
- formę opodatkowania,
- wysokość obrotów osiągniętych w 2021 r.,
- niezaleganie z podatkami.
Odpowiedzi trzeba udzielić w ciągu 7 dni roboczych. Niedotrzymanie tego terminu będzie skutkowało tym, że Twoje zgłoszenie nie będzie już brane pod uwagę przy dalszej ocenie.
Wyłonienie zwycięzców, którzy otrzymają nagrody, nastąpi do 13 września 2022 r. Lista nagrodzonych zostanie ogłoszona na stronie internetowej konkursu.
W ciągu 5 dni od ogłoszenia zwycięzców przedstawiciel organizatora skontaktuje się z nimi, by poinformować ich o dalszych krokach. Warunkiem wydania nagród jest wyrażenie zgody na udokumentowanie cyfrowej rewolucji w firmie i wykorzystanie powstałych materiałów w celach promocyjnych oraz użyczenie wizerunku i publiczne podawanie nazwy zwycięzcy.
Dodajmy, że poza pakietem usług każdy nagrodzony otrzyma dodatkowe świadczenie pieniężne na poczet podatku dochodowego od wygranej.
Masz pomysł? Opisz go!
Jak widzisz, udział w tym konkursie nie wymaga żadnej specjalnej aktywności. Wystarczy, byś opisał to, co Ci chodzi po głowie, o czym marzysz, a czego dotąd nie zrealizowałeś z braku środków lub wiedzy jak się do tego zabrać. Uczestnicząc w konkursie, masz szansę na uzyskanie pomocy ekspertów związanych z różnymi dziedzinami e-handlu i realizację swojego pomysłu. Spróbuj, może to Twój opis zyska uznanie jurorów i to w Twojej firmie odbędzie się cyfrowa rewolucja. Życzymy sukcesu!
Przydatne dokumenty
O banku
mBank w krótkim czasie zrewolucjonizował polski rynek usług bankowych. Do dziś kieruje się zdefiniowaną przed laty misją: „maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych” i systematycznie wprowadza nowoczesne produkty i usługi. Obecnie obsługuje ok. 5 mln klientów detalicznych i posiada ok. miliona aktywnych użytkowników bankowości mobilnej.