Wróć

Pakiet usług o wartości 110 tys. zł dla zwycięzców konkursu „Cyfrowe rewolucje” w mBanku

Publikacja:
Pakiet usług o wartości 110 tys. zł dla zwycięzców konkursu „Cyfrowe rewolucje” w mBanku
Czas trwania
Cel (zysk) Pakiet usług o wartości 110 tys. zł (nagroda główna) lub 19 tys. zł (nagroda II stopnia).
Uczestnik Przedsiębiorca prowadzący firmę, której obroty w 2020 r. nie przekroczyły 50 mln zł.
Po drodze Trzeba opisać swoją wizję rozwoju firmy, która zyska uznanie komisji konkursowej.
Pakiet usług o wartości 110 tys. zł to nagroda główna w konkursie „Cyfrowe rewolucje” przygotowanym przez spółkę Solski Communication na zlecenie mBanku. Jedną z nagród jest wsparcie mentoringowe w realizacji wizji rozwoju biznesu w cyfrowym świecie. Aby wygrać, wystarczy ciekawy pomysł na prowadzenie firmy w sieci.

Niejedna interesująca wizja przepadła tylko dlatego, że pomysłodawcy nie mieli pieniędzy na jej realizację. Z braku gotówki na przystosowanie się do nowych realiów upadło też wiele firm. Naprzeciw tym kłopotom wychodzi mBank, pomysłodawca II edycji konkursu „Cyfrowe rewolucje”, który odbywa się w II kategoriach – firm, które w 2020 r. osiągnęły mniej niż 10 mln zł rocznych obrotów oraz tych, których obroty wyniosły od 10 do 50 mln zł. Muszą to być podmioty zarejestrowane i działające w Polsce w sektorze sprzedaży produktów i usług.

Zgłoszenia można przesyłać do 21 lipca 2021 r.

Bogaty pakiet usług

W tym konkursie nagroda nie zostanie wypłacona w postaci gotówki lecz pakietu usług. Zestaw dla laureatów z grona mniejszych firm zawiera m.in. założenie sklepu internetowego, promocję w wyszukiwarce cenowej Ceneo i w usłudze Google Ads, zwolnienie z obsługi płatności online czy rabat na usługi logistyczne o łącznej wartości 110 tys. zł.

Z kolei większe firmy zyskają m.in. analizę sklepu pod kątem widoczności w wyszukiwarce Google, specjalistyczne doradztwo prawne wg potrzeb, dostęp do zaawansowanych narzędzi pozwalających dotrzeć z ofertą do klientów. Łączna wartość pakietu nagród w tej grupie firm została określona na 107 tys. zł.

W każdej z kategorii przygotowano również po 3 nagrody dla laureatów kolejnych miejsc. Oni też otrzymają możliwość skorzystania za darmo z wielu usług o łącznej wartości 19 tys. zł.

Dokładny wykaz usług przypisanych do każdego pakietu znajduje się w regulaminie konkursu. Zawiera on też informację o nagrodach pocieszenia, którymi zostaną uhonorowani wszyscy uczestnicy rywalizacji, oraz o fundatorach nagród.

Zgłoś udział swojej firmy

Kluczem do sukcesu w tym konkursie jest przekonanie do swojego pomysłu komisji konkursowej, w której zasiądą eksperci z różnych dziedzin związanych z e-handlem.

Start
  • Krok 1

    Do 21 lipca 2021 r. zgłoś udział swojej firmy w „Cyfrowych rewolucjach”, wypełniając formularz konkursowy na specjalnej stronie internetowej. Musisz w nim podać dane swojej firmy, opisać, czym się zajmuje i uzasadnić, dlaczego uważasz, że wygrana w konkursie przyczyni się do rozwoju Twojego biznesu, pozwoli mu wyróżnić się na tle konkurencji.

    Kluczowe są odpowiedzi na następujące pytania:

    • dlaczego uważasz, że Twoja firma osiągnie sukces w e-commerce i wyróżni się na tle konkurencji?
    • w jaki sposób wygrana w konkursie przyczyni się do rozwoju Twojej działalności?
  • Krok 2

    W I etapie oceny zgłoszeń komisja konkursowa wyłoni laureatów konkursu, którzy zostaną poproszeni o przesłanie dokumentów potwierdzających:

    • formę opodatkowania,
    • wysokość obrotów osiągniętych w 2020 r.,
    • niezaleganie z podatkami.

    Odpowiedzi trzeba udzielić w ciągu 7 dni roboczych. Niedotrzymanie tego terminu będzie skutkowało tym, że Twoje zgłoszenie nie będzie już brane pod uwagę przy dalszej ocenie.

  • Premia

    Wyłonienie zwycięzców, którzy otrzymają nagrody, nastąpi do 23 sierpnia 2021 r. Lista nagrodzonych zostanie ogłoszona na stronie internetowej konkursu.

    W ciągu 5 dni od ogłoszenia zwycięzców przedstawiciel organizatora skontaktuje się z nimi, by poinformować ich o dalszych krokach. Warunkiem wydania nagród jest wyrażenie zgody na udokumentowanie cyfrowej rewolucji w firmie i wykorzystanie powstałych materiałów w celach promocyjnych oraz użyczenie wizerunku i publiczne podawanie nazwy zwycięzcy.

Mission complete!

Dodajmy, że poza pakietem usług każdy nagrodzony otrzyma dodatkowe świadczenie pieniężne na poczet podatku dochodowego od wygranej.

Masz pomysł? Opisz go!

Jak widzisz, udział w tym konkursie nie wymaga żadnej specjalnej aktywności. Wystarczy, byś opisał to, co Ci chodzi po głowie, o czym marzysz, a czego dotąd nie zrealizowałeś z braku środków lub wiedzy jak się do tego zabrać. Uczestnicząc w konkursie, masz szansę na uzyskanie pomocy ekspertów związanych z różnymi dziedzinami e-handlu i realizację swojego pomysłu. Spróbuj, może to Twój opis zyska uznanie jurorów i to w Twojej firmie odbędzie się cyfrowa rewolucja. Życzymy sukcesu!

Krzysztof Duliński

Autor tekstu o promocji
Oceń promocję
0
(0 ocen)
Twój głos pomoże innym Bankonautom w podjęciu decyzji, czy warto skorzystać z tej promocji. Średnia ocen uwzględnia ocenę Bankonauty - Autora tekstu, który szczegółowo przyjrzał się ofercie.
Dziękujemy za Twój głos Dziękujemy za Twój głos

Komentarze i pytania

(2)
Sortuj od najnowszych
Dodaj swój komentarz...
J
Jędrzej
Gość

Co tam trzeba dokłądnie napisać w zgłoszeniu? Potrzebny jest jakiś biznesplan, dokumenty?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Jędrzej

Nie, trzeba przede wszystkim odpowiedzieć na pytania konkursowe:

– Czym zajmuje się Twoja firma i co ją wyróżnia na rynku? (200-800 znaków)

– Czy prowadzisz działania w e-commerce? (jeśli „tak”: „Jakie? Od jak dawna? Jakie są dalsze plany firmy w tym zakresie?”) (200-800 znaków)
– Dlaczego uważasz, że Twoja firma osiągnie sukces w e-commerce i wyróżni się na tle konkurencji? (200-1000 znaków)
– W jaki sposób wygrana w konkursie przyczyni się do rozwoju Twojej działalności? (200-1000 znaków)

Odpowiedz