Konta i promocje bankowe – Najlepszekonto.pl

My analizujemy konta bankowe. Ty je wybierasz.

Konta i promocje bankowe – Najlepszekonto.pl

Hulajnogi elektryczne i bony zakupowe za zaprojektowanie skórki do aplikacji mBank Junior dla mBanku

Hulajnogi elektryczne i bony zakupowe za zaprojektowanie skórki do aplikacji mBank Junior dla mBanku
Źródło: najlepszekonto.pl

Pretekstów do rozmowy z dzieckiem o finansach może być bardzo wiele. Nic nie stoi na przeszkodzie, by temat poruszyć, zachęcając pociechę do udziału w konkursie plastycznym "Akcja aplikacja" przygotowanym przez firmę Energy BBDO na zlecenie mBanku. Wymagania stawiane przed uczestnikami trwającej do 14 czerwca 2021 r. zabawy są bardzo łatwe, nie są konieczne specjalne przybory i umiejętności plastyczne. Liczy się kreatywność.

W konkursie mogą uczestniczyć osoby z pełną zdolnością do czynności prawnych posiadające miejsce zamieszkania na terenie Polski, ogólnodostępny (publiczny) profil na Facebooku lub Instagramie oraz dziecko w wieku 4-13 lat.

Hulajnogi i bony zakupowe

Oto, co można wygrać:

  • nagroda główna - dwie hulajnogi elektryczne: Ninebot by Segway KickScooter E8 oraz Ninebot by Segway KickScooter E22E, o łącznej wartości 2947 zł;
Kliknij, aby powiększyć
  • nagroda II stopnia - karta podarunkowa o wartości 1000 zł do realizacji w sklepie Decathlon;
  • nagroda III stopnia - bon zakupowy na Allegro o wartości 200 zł. Organizator przygotował 8 takich nagród.

Bony zakupowe mogą być wydane w postaci kart podarunkowych o różnych nominałach.

Jak zdobyć nagrody?

Wszystko zależy od kreatywności Twojego dziecka, które może wykazać się nią wielokrotnie, bo regulamin zezwala na zgłoszenie kilku prac.

Krok 1
Krok 1

Wejdź na stronę konkursu i pobierz oraz wydrukuj szablon do wykonania skórki do aplikacji mobilnej mBank Junior. Możesz też po prostu odwzorować szablon na kartce papieru lub innym materiale.

Krok 2
Krok 2

Do 14 czerwca 2021 r. do godziny 12:00 wrzuć zdjęcie pracy swojego dziecka w komentarzu pod postem konkursowym na profilu facebookowym mBanku lub opublikuj je na Instagramie, dodając #AkcjaAplikacjaJunior i tagując @mBankpl.

Informacja
Informacja

Oceniając nadesłane prace, komisja konkursowa, składająca się z przedstawicieli organizatora i mBanku, będzie brała pod uwagę kreatywność twórcy oraz oryginalność i estetykę jego dzieła.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 30 czerwca 2021 r. poprzez ich publikację na profilach mBanku na Facebooku oraz Instagramie. W dniu opublikowania listy laureatów przedstawiciel organizatora skontaktuje się ze zwycięzcami za pośrednictwem wspomnianych portali i przekaże wskazówki, jakie informacje należy przesłać w celu odbioru nagrody.

Nagroda
Nagroda

Nagrody zostaną wysłane przesyłką kurierską w terminie do 90 dni od daty przekazania organizatorowi wszystkich niezbędnych danych.

Pamiętaj, że:

  • skórka uwieczniona na zdjęciu musi być wykonana przez Twoje dziecko w wieku od 4 do 13 lat;
  • praca może być przygotowana dowolną techniką plastyczną;
  • prace, które nie zostaną wykonane na bazie szablonu, zostaną wykluczone z konkursu;
  • zdjęcie pracy ani ona sama nie mogą zawierać wizerunku jakiejkolwiek osoby oraz treści niestosownych, obraźliwych, niecenzuralnych, wulgarnych lub w inny sposób naruszających dobre obyczaje czy uczucia religijne. Nie mogą się na niej znaleźć także elementy reklamujące konkurentów mBanku lub ich produkty bądź usługi.

Nie musisz się martwić rozliczeniem z fiskusem, gdyż zrobi to za Ciebie organizator konkursu.

Wspólna radość z wygranej

Udział w konkursie wymaga rodzinnego działania. Twoja rola sprowadzi się do wydrukowania szablonu, zachęcenia dziecka do wykonania pracy plastycznej oraz zamieszczenia jej zdjęcia na Facebooku lub Instagramie. W razie wygranej - czego szczerze życzymy - również będziecie mogli współdziałać, korzystając z hulajnóg lub decydując, na co wydacie bony zakupowe. Nie zatrzymujemy dłużej, przyszedł czas na działanie.

Przydatne dokumenty

  1. Regulamin konkursu "Akcja aplikacja"

O banku

mBank w krótkim czasie zrewolucjonizował polski rynek usług bankowych. Do dziś kieruje się zdefiniowaną przed laty misją: „maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych” i systematycznie wprowadza nowoczesne produkty i usługi. Obecnie obsługuje ok. 5 mln klientów detalicznych i posiada ok. miliona aktywnych użytkowników bankowości mobilnej.