Konta i promocje bankowe – Najlepszekonto.pl

My analizujemy konta bankowe. Ty je wybierasz.

Konta i promocje bankowe – Najlepszekonto.pl

3 lata darmowego dostępu do Empik Premium (wartość 240 zł) z mKontem Intensive w mBanku

Krzysztof Duliński
Krzysztof Duliński

Dziennikarz z doświadczeniem w roli rzecznika prasowego i specjalisty ds. public relations. W wolnych chwilach lubi czytać i odkrywać nowe miejsca podczas górskich wędrówek.

3 lata darmowego dostępu do Empik Premium (wartość 240 zł) z mKontem Intensive w mBanku
Źródło: strona banku

Bankowi specjaliści od marketingu nieustannie poszukują sposobów, by zwrócić uwagę na organizowane przez siebie akcje specjalne. Rzecz w tym, by nie epatować tylko wysokością nagród (nieustanne ich podwyższanie to droga donikąd z punktu widzenia interesów banków), ale sprawić, by o danej promocji wiele się mówiło, by zapadła ona w pamięć. Dobrym przykładem realizacji tych zamierzeń jest wielki dmuchany różowy flaming, który był do zdobycia w 2018 r. w jednej z akcji w PKO BP.

Najnowsza promocja mKonta Intensive z oferty mBanku też zapewne zapadnie w pamięć Łowców Promocji. Nagroda – 3-letni dostęp do Empik Premium – z pozoru wygląda mało atrakcyjnie. Warto sobie jednak uświadomić, że można ją przeliczyć na 240 zł, a ponadto trzeba pamiętać, że realny „zysk” może być dużo większy, bo korzystanie z Empik Premium daje różne przywileje, m.in. 15% zniżki w salonach stacjonarnych lub 20% podczas zakupów internetowych, bezpłatną dostawę zamówienia pow. 40 zł czy 3% moneyback (max 600 zł).

Korzyści związane z Empik Premium
Kliknij, aby powiększyć
Źródło: strona Empik.com

Tak więc ostateczna wartość bonusu w dużej mierze zależy od aktywności zakupowej uczestnika promocji „mKonto Intensive z Empik Premium”, która trwa do 30 września 2020 r. Sprawdźmy, kto może w niej uczestniczyć i co musi zrobić, by zdobyć premię.

Uczestnicy promocji

W akcji może wziąć udział osoba fizyczna z pełną zdolnością do czynności prawnych, która jest nowym klientem banku, czyli od 1 stycznia 2017 r. nie była posiadaczem lub współposiadaczem rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego i/lub rachunku oszczędnościowego o numerach rozliczeniowych 1140 2004 lub 1140 2017.

Niezbędne działania

Wymagania nie są szczególnie skomplikowane. Konieczna jest jednak dyscyplina w ich realizacji, bo w pierwszej fazie bank udostępni Empik Premium tylko na pół roku, a dalsza subskrypcja będzie uruchomiona po spełnieniu kolejnych warunków.

Krok 1
Krok 1

Do 30 września 2020 r. złóż wniosek o otwarcie mKonta Intensive na stronie promocji. Pamiętaj, by we wniosku zaznaczyć oświadczenie o przystąpieniu do akcji.

Krok 2
Krok 2

W ciągu 7 dni od otwarcia rachunku (czyli otrzymania z banku maila z potwierdzeniem tego faktu) zapewnij wpływ min. 7 tys. złotych. Ostateczny termin realizacji tego warunku upływa 15 października 2020 r.

Nagroda
Nagroda

Za powyższe działania (spełnienie tzw. warunku wstępnego) otrzymasz subskrypcję Empik Premium na 6 miesięcy. Kod do jej aktywacji bank przekaże Ci w serwisie transakcyjnym oraz sms-em w ciągu 30 dni od daty wpływu środków na rachunek.

Krok 3
Krok 3

Do 30 listopada 2020 r. aktywuj dostęp do Empik Premium i ciesz się wynikającymi z tego profitami.

Krok 4
Krok 4

W każdym z 5 kolejnych pełnych miesięcy kalendarzowych po otwarciu rachunku dokonaj transakcji kartą lub Blikiem na łączną kwotę min. 2 tys. zł. Nagrodą za realizację tego warunku będzie subskrypcja Empik Premium na 2,5 roku.

Informacja
Informacja

Nie zamykaj konta do 28 lutego 2021 r.!

Nagroda
Nagroda

Drugi kod zostanie wysłany przez bank do 31 marca 2021 r. (jeśli podpisałeś umowę i spełniłeś warunek uzyskania pierwszej części nagrody we wrześniu 2020 roku) lub do 30 kwietnia 2021 r. (gdy warunek wstępny zrealizowałeś w październiku 2020 r.). Aktywacja drugiego kodu musi nastąpić do 31 maja 2021 r.

W regulaminie znajduje się przykład, dotyczący spełnienia warunku transakcyjności:

uczestnik przystępuje do promocji i otwiera konto 17.09.2020 r. Pięć pełnych miesięcy kalendarzowych, w czasie których musi spełnić warunki transakcyjności to: październik, listopad, grudzień 2020 r., styczeń, luty 2021 r. Jeżeli uczestnik dokona transakcji kartą i/lub BLIK na kwotę min. 2 000 zł w każdym z tych miesięcy, to w marcu 2021 roku otrzyma drugi unikalny kod na 2,5 roczną subskrypcję.

Ważne szczegóły

mKonto Intensive musisz założyć jako rachunek indywidualny, nie wspólny.

Transakcja kartą może być zrealizowana „plastikiem”, jak i telefonem, przy czym nie może zostać anulowana (zwrot towaru) do 15. dnia kolejnego miesiąca.

Okres subskrypcji liczony jest od dnia aktywacji kodu.

W momencie, gdy zmienisz mKonto Intensive na inny typ rachunku, bank wykluczy Cię z udziału w promocji. Podobnie stanie się, gdy dodasz do swojego konta współwłaściciela.

Otrzymana premia nie podlega opodatkowaniu, nie musisz się z niej rozliczać przed fiskusem.

mKonto Intensive – co warto o nim wiedzieć

mKonto Intensive należy do segmentu Premium i wiążą się z nim określone opłaty oraz przywileje.

Więcej informacji o tym rachunku znajdziesz w analizie mKonta Intensive.

Warto czy nie warto wziąć udział?

To podstawowe pytanie po lekturze opisu każdej promocji. W tym przypadku nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Jaka ona będzie, zależy od tego, co i jak często kupujesz w Empiku, czy masz szansę na wykorzystanie do maksimum przywilejów przewidzianych dla subskrybentów Empik Premium. Innymi słowy, czy możliwe bonusy są dla Ciebie tyle warte, by skrupulatnie pilnować wydatków kartą lub Blikiem, by przekroczyły one w każdym z 5 wymaganych miesięcy 2 tys. zł.

Pomyśl, przeanalizuj, zdecyduj. Jeśli się zdecydujesz – życzymy powodzenia, jeśli zrezygnujesz – zapraszamy do spojrzenia na inne akcje, może coś Cię zainteresuje.

Weź udział w promocji

Przydatne dokumenty

  1. Regulamin promocji "mKonto Intensive z Empik Premium"

O banku

mBank w krótkim czasie zrewolucjonizował polski rynek usług bankowych. Do dziś kieruje się zdefiniowaną przed laty misją: „maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych” i systematycznie wprowadza nowoczesne produkty i usługi. Obecnie obsługuje ok. 5 mln klientów detalicznych i posiada ok. miliona aktywnych użytkowników bankowości mobilnej.

Więcej o mBank