
Od pewnego czasu widać wyraźną ofensywę banków, które starają się przekonać dorosłych klientów do tego, by zakładali konta swym pociechom. Służą temu specjalne podstrony bankowych witryn internetowych z grami, poradnikami i innymi atrakcjami dla najmłodszych. mBank też podąża tym tropem, przy czym tym razem jego oferta skierowana jest tylko do dzieci klientów z segmentu Intensive.
Spójrzmy więc, czy możesz wziąć udział w trwającej do 31 sierpnia 2020 r. akcji „eKonto Junior z prezentem”, a jeśli tak, to, co musisz zrobić jako rodzic, by Wasza rodzina zdobyła 100 zł na zakupy w Intersport. Podkreślmy od razu, że mBank rozda tylko 2000 nagród, więc możliwe jest, że akcja zakończy się przed terminem.
Propozycja tylko dla klientów Intensive
Uczestnikiem promocji może być osoba fizyczna z pełną zdolnością do czynności prawnych, która jest posiadaczem mKonta Intensive w mBanku.
Nie spełniasz tego warunku? Nie załamuj się! To nawet lepiej, bo teraz możesz otworzyć ten rachunek w promocji i zgarnąć 300 zł premii!
Otwórz dziecku konto i zgarnij premię
Czas przedstawić działania niezbędne do zdobycia 100 zł na zakupy w sklepach Intersport.
Jeśli nie jesteś jeszcze posiadaczem mKonta Intensive, to do 31 sierpnia 2020 r. złóż wniosek o ten rachunek na stronie internetowej i zrealizuj warunki wspomnianej promocji, by zgarnąć 300 zł premii
Będąc już klientem Intensive w mBanku, do 31 sierpnia 2020 r. zaloguj się do bankowości elektronicznej i złóż wniosek o eKonto Junior wraz z kartą dla swojego dziecka, które nie ukończyło 13 r.ż. Musisz przy tym podpisać oświadczenie, że zapoznałeś się z regulaminem promocji i akceptujesz go. W następnym kroku podpisz z bankiem stosowną umowę i zaakceptuj regulamin wspomnianego konta.
W ciągu 14 dni roboczych od dopełnienia formalności związanych z eKontem Junior bank prześle Ci na numer telefonu zapisany w systemie transakcyjnym sms z elektroniczną kartą podarunkową o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach Intersport. Bonus będziesz mógł wykorzystać do 30 września 2020 r.
To też musisz wiedzieć
Jak wspomnieliśmy, do rozdania jest tylko 2000 nagród. W regulaminie promocji bank zobowiązał się, że w każdy dzień roboczy będzie informował na stronie internetowej akcji o liczbie kart podarunkowych pozostałych do zdobycia.
Bez względu na to, ile masz dzieci i ile rachunków eKonto Junior otworzysz, możesz zdobyć tylko jedną kartę podarunkową.
Powinieneś też wiedzieć, że nagroda zwolniona jest z opodatkowania, nie musisz się z niej rozliczać przed urzędem skarbowym.
Kilka informacji o eKoncie Junior
eKonto Junior przeznaczone jest dla dzieci, które nie ukończyły 13 lat. Bank otwiera je i prowadzi za darmo. Bezpłatne są też wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce.
Dziecko może dysponować tylko kwotami, które rodzic przeleje mu na rachunek. Każda operacja jest natychmiast raportowana dorosłemu w formie powiadomienia push, jest też widoczna w historii rachunku.
Dodajmy, że dzieci mają do wyboru kilkanaście wzorów kart oraz że mBank przygotował specjalną stronę internetową, na której najmłodsi odkrywają tajniki świata finansów z sympatycznym Samem.
Konto dla dziecka – korzyści dla całej rodziny
Pisząc o korzyściach, mamy na myśli nie tylko premię w opisywanej promocji, ale i wiedzę zdobytą przez dziecko nt. współczesnej bankowości oraz ułatwienia, jakie odczujesz jako rodzic, np. w związku z przekazywaniem kieszonkowego w formie zlecenia stałego. Zresztą, przeczytaj nasz tekst pt.: „5 powodów, by założyć dziecku konto w banku” i zobacz, jak wiele wspólnie zyskacie.
A gdy już będziesz zdecydowany wziąć udział w tej promocji, sięgnij do artykułu „Jak otworzyć konto bankowe małemu dziecku? Rachunki bankowe do 13 lat”, z którego dowiesz się, jak wygląda procedura, jakie obowiązki będą na Tobie ciążyły, jaki zakres uprawnień będziesz miał Ty, a co będzie mogło zrealizować dziecko.
Gdyby nie odpowiadała Ci propozycja mBanku, to zachęcamy do spojrzenia na promocje dla najmłodszych w Pekao S.A. i Banku Millennium.
Przydatne dokumenty
O banku
mBank w krótkim czasie zrewolucjonizował polski rynek usług bankowych. Do dziś kieruje się zdefiniowaną przed laty misją: „maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych” i systematycznie wprowadza nowoczesne produkty i usługi. Obecnie obsługuje ok. 5 mln klientów detalicznych i posiada ok. miliona aktywnych użytkowników bankowości mobilnej.