0 zł - wypłata z bankomatów Citi
wypłata z bankomatów obcych:
- 0 zł - pierwsze 4 wypłaty gotówki w miesiącu
- 8 zł - każda kolejna wypłata gotówki
uwaga! pula darmowych wypłat dotyczy również wypłat w ramach usługi cashback i Blik
Popularność promocji | |
---|---|
Czas trwania | |
Cel (zysk) | 150 zł premii w gotówce. |
Uczestnik | Nowy klient, czyli osoba, która po 1 stycznia 2020 r. nie posiadała w Citi konta osobistego lub oszczędnościowego. |
Po drodze | Wystarczy jeden raz: wpłacić na konto 100 zł, zapłacić telefonem na kwotę 100 zł, przelać wynagrodzenie (min. 2000 zł) i zalogować się do aplikacji mobilnej. |
CitiKonto oficjalnie zniknęło z oferty banku 20 sierpnia 2020 r. Nie da się ukryć, że rachunek był drogi i jak możemy się domyślać, raczej nie cieszył się dużym zainteresowaniem klientów.
Dziś jednak okazało się, że rachunek powrócił w nowej odsłonie, a jego parametry uległy diametralnej zmianie – obecnie prowadzenie konta jest zwolnione z opłat, bezpłatna jest także obsługa karty z usługą wielowalutową, a także wypłaty z bankomatów Citibanku i 3 pierwsze przelewy Express Elixir w miesiącu.
Słowem niezbyt atrakcyjny rachunek przeobraził się w bezwarunkowo bezpłatne konto, do tego objęte interesującą promocją. Możesz w niej zdobyć 150 zł w gotówce, wywiązując się z całkiem prostych zadań. Sprawdźmy zatem, co należy zrobić.
Zacznijmy jednak od informacji, kto może wziąć udział w najnowszej akcji. Otóż uczestnikami promocji „CitiKonto. Finansowa Rewolucja” mogą być osoby fizyczne z pełną zdolnością do czynności prawnych, które po 1 stycznia 2020 r. nie posiadały w Citi Handlowym konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego, także jako współposiadacz. Wykluczeni są też nierezydenci oraz obywatele USA.
Co ciekawe, jeśli posiadasz w Citibanku jakiś inny produkt – np. kartę kredytową - możesz skorzystać z opisywanej oferty.
Zwracamy jednak uwagę, że w puli jest jedynie 5 tys. nagród, a jako że promocja jest bardzo prosta, to może się zakończyć sporo przed czasem.
Aby otrzymać pełną nagrodę, musisz wykonać następujące czynności:
Do 20 listopada 2020 r. wypełnij wniosek o CitiKonto na stronie promocji, a następnie zawrzyj z bankiem umowę, na podstawie której zostanie otworzone konto.
W terminie 10 dni od otwarcia rachunku zaakceptuj regulamin promocji.
Do końca 1. miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta wpłać na rachunek min 100 zł i zaloguj się min 1 raz do aplikacji mobilnej banku.
Za wywiązanie się z tego wymogu otrzymasz cząstkową premię w wysokości 50 zł.
Nagroda trafi na Twoje konto nie później niż do ostatniego dnia 2. miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym otworzyłeś rachunek.
Do końca 2. miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia rachunku przeprowadź transakcje bezgotówkowe Google Pay lub Apple Pay na łączną kwotę minimum 100 zł w sklepie stacjonarnym lub internetowym.
Twoja aktywność zostanie nagrodzona kolejną premią w wysokości 50 zł.
Bank przekaże Ci bonus do ostatniego dnia 3. miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu w którym otwarto konto.
Do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, w którym założyłeś CitiKonto, zapewnij przynajmniej jedną wpłatę na rachunek z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 2000 zł.
Ważne! Wpływ nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Citibank dla klientów indywidualnych.
Następne 50 zł otrzymasz nie później niż do ostatniego dnia czwartego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym założyłeś rachunek.
Wszystkie nagrody są zwolnione z podatku od osób fizycznych i nie musisz ich zgłaszać fiskusowi.
Przykładowo: jeśli założysz CitiKonto we wrześniu, do końca października musisz wpłacić na rachunek min. 100 zł i przynajmniej raz zalogować się do aplikacji mobilnej banku. Kolejny warunek (transakcje Google Pay lub Apple Pay na kwotę min. 100 zł) – powinieneś spełnić do końca listopada, natomiast ostatni z wymogów (min. jedna wpłata na rachunek z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 2000 zł) – do ostatniego dnia grudnia. W tym wariancie pierwszą premię otrzymasz w listopadzie, drugą w grudniu, a trzecią w styczniu.
Jeśli chcesz, możesz spełnić wszystkie warunki w jednym miesiącu – jednak w takim przypadku przekazanie premii nastąpi zgodnie z harmonogramem (czyli będą to trzy bonusy po 50 zł wypłacane w trzech kolejnych miesiącach).
Kolejna ważna informacja – może się zdarzyć, że z jakiś powodów nie wywiążesz się z zadania w jednym miesiącu. Na szczęście, nie stracisz prawa do kolejnych premii (choć oczywiście jedna nagroda Ci przepadnie).
Nagrody otrzymasz wyłącznie wtedy, gdy w dniu ich przekazania CitiKonto nie będzie zamknięte lub Umowa Depozytowa nie będzie w okresie wypowiedzenia.
Jeśli zdecydujesz się na wspólne Citikonto, z oferty specjalnej będzie mógł skorzystać tylko pierwszy współposiadacz.
Ta oferta nie łączy się z innymi promocjami, konkursami i ofertami specjalnymi organizowanymi przez Citi Handlowy.
Naszym zdaniem najnowsza promocja Citibanku ma spory potencjał, aby przyciągnąć uwagę nowych klientów. Warunki akcji są jasne i klarowne, zaś w regulaminie nie znajdziemy żadnych haczyków – aby otrzymać 150 zł premii, wystarczy założyć Citikonto, a następnie spełnić kilka prostych warunków.
Kolejnym atutem promocji jest szybkie przekazanie nagród – spełniasz warunek w jednym miesiącu, a już w następnym premia trafia na Twoje konto, nie musisz na nią czekać przez pół roku.
Do tego sam rachunek prezentuje się całkiem korzystnie: prowadzenie konta jest bezwarunkowo bezpłatne, podobnie jak obsługa karty. Do tego dochodzą darmowe wypłaty gotówki z bankomatów Citibanku i 3 bezpłatne przelewy natychmiastowe w miesiącu.
0 zł - wypłata z bankomatów Citi
wypłata z bankomatów obcych:
uwaga! pula darmowych wypłat dotyczy również wypłat w ramach usługi cashback i Blik
Konto
konto osobiste dla osób powyżej 13. r.ż.
0%
0 zł
0 zł
Karta
Mastercard Citicard
0 zł
0 zł
0 zł
0 zł
Bankomaty i operacje gotówkowe
0 zł - wypłata z bankomatów Citi
wypłata z bankomatów obcych:
uwaga! pula darmowych wypłat dotyczy również wypłat w ramach usługi cashback i Blik
0 zł - wypłata z bankomatów Citi
wypłata z bankomatów obcych:
0 zł - wypłata z bankomatów Citi
zagraniczne bankomaty obce:
0 zł - wpłatomaty własne banku
uwaga! pula darmowych wypłat dotyczy również wypłat z bankomatów obcych kartą i Blikiem
30 zł
30 zł
Przelewy
0 zł
0 zł
0 zł
30 zł
0 zł
0,25%, min. 10 zł, maks. 100 zł
0 zł
0 zł
Inne
Zalety
Wady
Słowem – oferta Citi Handlowego może przypaść do gustu nie tylko łowcom okazji, lecz również klientom poszukującym niedrogiego i nowoczesnego rachunku. Jeśli zaliczasz się do ich grona, warto, byś skorzystał z tej okazji, pamiętaj tylko o niewielkiej puli nagród – na premię załapie się jedynie najszybsze 5 tys. osób.
Po założeniu rachunku możesz załapać się na dodatkowe bonusy.
Dodatkowe premie od Citi Handlowy
HIT! Aż 900 zł premii z kartą kredytową Citi Simplicity w Citi Handlowym
500 zł w gotówce + 6,5% na lokacie 6-miesięcznej za otwarcie konta Citigold w Citibanku
HIT! Aż 900 zł premii za kartę kredytową Citi Simplicity w Citibanku + zwolnienie z opłat przez rok
320 zł premii + 7,1% na Koncie Oszczędnościowym za DARMOWE CitiKonto w Citibanku!
Nawet 3000 zł premii za aktywne korzystanie z CitiKonta dla biznesu w banku Citi Handlowy
Do 1200 zł zwrotu za paliwo i myjnię z darmową kartą kredytową Citibank-BP Motokarta
Nawet 20% rabatu w restauracjach z kartą płatniczą od Citibanku
150 zł do Biedronki za podniesienie limitu na karcie kredytowej Citibanku. Tylko dla zaproszonych
Słuchawki Apple AirPods (929 zł) + vouchery zakupowe (440 zł) + zwolnienie z opłat za kartę kredytową Citi Simplicity w Citibanku
1000 zł do sklepów Vistula z kartą kredytową Citi Simplicity w Citi Handlowym
Komentarze i pytania
(108)Czy dobrze rozumiem, że aby dostać drugą nagrodę mogę zrobić zakupy GPay za 50 zł w pierwszym miesiącu i 50 w drugim miesiącu po miesiącu otwarcia konta, czyli w sumie 100 do końca drugiego miesiąca?
W promocjach innych banków najczęściej warunki należy spełnić w danym miesiącu.
Odpowiedz
Tak, dobrze rozumiesz - masz na to 2 miesiące :)
Odpowiedz
Jak zyskać 50zł za rejestracje w bezcenne chwile?
Karta zarejstrowana, chodzi mi o proces jak zdobyć tą nagrodę za rejestracje karty
Odpowiedz
Chodzi o tę promocję? https://www.najlepszekonto.pl/zdobadz-4000-punktow-mastercard-bezcenne-chwile-citi-handlowy-wrzesien-2020
Tak, jak pisaliśmy, nie trzeba robić nic więcej oprócz rejestracji samej karty.
Odpowiedz
Nie. Jeszcze niedawno była informacja że przy wyżej wymienionej promocji, i zarejestrowaniu karty dostanie sie powitalne punkty. Karta zarejestrowana w programie ale punktów brak
Odpowiedz
Obecnie już nie można dostać punktów powitalnych za rejestrację karty Citibanku w Bezcennych Chwilach. To była odrębna promocja, która zakończyła się 30 września.
Odpowiedz
Witam, nie mogę ściągnąć Citi Mobile ponieważ mam Iphone z UK sim card i starego Iphone 4 z polska sim card ale rownież po angielsku. Obydwa maja najnowszego OS ale na czacie napisano mi ze musi to byc z polskiego Apple Store ?
Odpowiedz
Co prawda sam tego nie testowałem, ale ma szansę zadziałać (daj znać). Spróbuj zmienić region na 'Polska' zgodnie z oficjalną instrukcją od Apple: https://support.apple.com/pl-pl/HT201389#ios
Odpowiedz
Czy aplikacja citi mobile musi być aktywna na dzień wypłaty nagrody? Chętnie bym z niej nie korzystał
Odpowiedz
Nie ma takiego wymogu, jednak jeśli chcesz otrzymać 50 zł premii (nagroda za aktywność), musisz raz zalogować się do Citi Mobile.
Odpowiedz
W piątek przyszła karta, ale wciąż nie otrzymałem informacji o aktywacji konta. Co robić?
Odpowiedz
A jesteś nowym klientem tego banku? Jeśli tak, to spróbuj się zarejestrować na stronie: https://www.citibankonline.pl/apps/auth/registration/setup lub w aplikacji mobilnej. Podajesz numer rachunku lub karty, ustalasz login i hasło, a na końcu potwierdzasz dane SMS-em. Konto powinno zostać aktywowane od ręki.
Odpowiedz
Czy ktoś wie, jak wygląda procedura uruchomienia Google Pay? wykonałem jedną płatność kartą debetową, a Google Pay na kwotę 100zł cały czas mi odrzuca...
Odpowiedz
Do działania Google Pay wystarczy jedynie dodanie karty do wirtualnego portfela Google Pay. Sprawdź tutaj, czy wykonałeś wszystkie kroki: https://www.najlepszekonto.pl/google-pay
Jeśli tak, to czy mógłbyś napisać coś więcej? Odrzuciło płatność w sklepie stacjonarnym czy w Internecie?
Odpowiedz
W sklepie stacjonarnym i na dobrą sprawę w żadnym sklepie stacjonarnym mi nie działa. W internecie jeszcze nie próbowałem
Odpowiedz
A spełniasz wymagania techniczne? Nie masz czasem zrootowanego telefonu?
Odpowiedz
Zdecydowanie nie, mam podpiętych 7 innych kart do Google Pay I wszystkie działają bez problemu
Odpowiedz
A próbowałeś zgłosić problem w banku? Może jest coś jeszcze, co uniemożliwia płatność GP stacjonarnie..
Odpowiedz
Wygląda mi to na problem ze strony banku związany stricte z GP.
Mi się bez problemu udało wczoraj podpiąć kartę debetową CitiKonto pod Apple Pay + zasilić Revoluta przez AP + dokonać zakupu w App Store. Sprawdzę jeszcze, czy zakupy w sklepie stacjonarnym przechodzą, ale pewnie tak.
CitiKonto mam z domyślnymi ustawieniami. Świeże, bez wyłączania / włączania usług.
Odpowiedz
Tylko to bardzo dziwny problem... @Erwin - a jaka była pierwsza płatność kartą? Czy były wytyczne, aby była to transakcja stykowa, z PIN-em?
Odpowiedz
Płatność przez Apple Pay w sklepie stacjonarnym przeszła bez żadnych problemów.
Obstawiam jakiś problem techniczny na linii GP - karta do CitiKonto.
Po dodaniu karty do AP przychodzi potwierdzenie mailowe. Warto sprawdzić, czy takie potwierdzenie przyszło po dodaniu do GP.
Odpowiedz
dzisiaj mija tydzień a zero kontaktu...
Odpowiedz
Próbowałeś sam kontaktować się z bankiem? Weryfikacja przez selfie przebiegła pomyślnie?
Odpowiedz
z bankiem się jeszcze nie kontaktowałem, po weryfikacji przez selfie dostałem informację na sms: Citi Handlowy: Zakończyłeś proces wnioskowania o konto. Dalsze informacje otrzymasz na Twój adres e-mail. - ale to było 2 września..
Odpowiedz
Myślę, że powinieneś spróbować zapytać - przejrzyj też foldery w skrzynce pocztowej, może wiadomość od Citi wpadła np. do Spamu.
Odpowiedz
Zadzwoń na infolinię, tam zweryfikują status wniosku. Tylko powiedz im, że czekasz już ponad tydzień, bo inaczej mogą spławić.
Odpowiedz
I jak sprawa wygląda? Ruszyło coś do przodu?
Odpowiedz
Czy ktoś wie, gdzie sprawdzić, czy usługi CitiAlerts i CitiPhone zostały pomyślnie wyłączone?
Odpowiedz
Spróbuj przez bankowość internetową, a jeśli nie ma tam tej opcji, pozostaje upewnienie się na infolinii.
Odpowiedz
Jestem już po wizycie kuriera. Wniosek złożyłem we wtorek ok. 18:00, czyli całkiem szybko poszło, porównywalnie do innych banków.
Odpowiedz
Jaki kurier obsługuje Citi H.?
Odpowiedz
Do mnie przyjechał Pocztex
Odpowiedz
Jak można zamówić kuriera?
Odpowiedz
Z góry nie można - bank wysyła kuriera, jeśli weryfikacja biometryczna się nie uda.
Odpowiedz
dostałem po zakończeniu wniosku sms: "Citi Handlowy: Zakonczyles proces wnioskowania o konto. Dalsze informacje otrzymasz na Twoj adres e-mail."
i do teraz żadnego maila nie ma....?????????????
Odpowiedz
Mam podobnie. Dzwoniłem dziś rano na infolinię 19009 i dostałem wiadomość że mają masę wniosków. Powiedzieli że jeszcze w tym tygodniu tygodniu mają się kontaktować lub wysłać maila.
Odpowiedz
pewnie skontaktują się w przyszłym jak znam życie..
Odpowiedz
Do mnie chwilę temu wysłali smsa z informacją, że oferta jest procesowana. Czas oczekiwania na kuriera może się wydłużyć. Pewnie nie wyrabiają z ilością wniosków.
Odpowiedz
kurier? to dobrze, że wybrałem wersje potwierdzenia tożsamości online...
Odpowiedz
Otrzymales juz od nich maila z potwierdzeniem zawarcia umowy?
Odpowiedz
Jeszcze nie, a minęło już parę dni, ten ban to jakiś absurd
Odpowiedz
" W terminie 10 dni od otwarcia rachunku zaakceptuj regulamin promocji. " - gdzie i jak to zrobić?
Odpowiedz
Podpisałeś umowę SMS-em po weryfikacji biometrycznej? Poszukaj regulaminu promocji w umowie lub załącznikach przesłanych mailem.
Odpowiedz
Regulamin promocji przysłali emailem ale nie wspominają jak go zaakceptować.
Odpowiedz
Prawdopodobnie już go zaakceptowałeś podpisując umowę SMS-em. Dopytam jutro, czy trzeba dodatkowo odsyłać skan.
Odpowiedz
I jak wiadomo coś na ten temat?
Odpowiedz
Tak - regulamin powinieneś otrzymać mailem razem z umową i akceptujesz wszystkie dokumenty jednym kodem SMS. Nie jest potrzebne odsyłanie skanu.
Odpowiedz
Znawcy doradźcie co robić z tym nieszczęsnym wynagrodzeniem. Na pewno nie zmienię konta u pracodawcy. Czy lepiej będzie przelać kasę ze swojego konta w mBanku czy poprosić kolegę o przelew z jego konta w jakimś tam banku?
Odpowiedz
W kolejności od najbardziej pewnych źródeł przelewu "wynagrodzenia": faktyczny przelew wynagrodzenia od pracodawcy (--> oczywiste), przelew "wynagrodzenia" ze swojego konta firmowego (--> nadawcą jest firma), przelew "wynagrodzenia" z konta indywidualnego kogoś z rodziny (--> wciąż DG można prowadzić korzystając z konta osobistego), przelew "wynagrodzenia" ze swojego konta indywidualnego w innym banku (--> bo w regulaminie promocji nie jest zdefiniowane wynagrodzenie).
Nie ryzykowałbym przelewu od kolegi z tytułem "wynagrodzenie", bo ostatnio obiły mi się o uszy historie o skarbówce, która wzywa na dywanik za podejrzane tytuły przelewów. A nie chcę robić problemów koledze. Jeśli przelew jest realizowany z konta swojego, żony, ojca lub matki to nie będzie problemu.
Jeśli nie masz konta firmowego, ani nikogo z rodziny do pomocy, to postawiłbym na przelew z mBanku z odpowiednim tytułem.
Odpowiedz
Jaki tytuł sugerujesz?
Odpowiedz
A "przelew środków"?
Odpowiedz
Napiszcie więcej o ofercie walutowej na Citi Konto bo wygląda obiecująco trochę jak Revolut
Odpowiedz
Przyłączam się do pytania, czy każde przewalutowanie jest po korzystnym kursie organizacji płatniczej, czy trzeba mieć dostępne środki na koncie w walucie?
Odpowiedz
Przyjrzymy się temu i wrócimy z odpowiedzią :)
Odpowiedz
Nieźle to wygląda, tylko trzeba wcześniej przelać środki na odpowiednie konto walutowe. Szkoda, że korzystne przewalutowania nie są procesowane względem konta w PLN.
Odpowiedz
Tutaj chyba chodzi o tę specjalną usługę - Citibank Global Wallet, tak? :)
Odpowiedz
Tak ?
Odpowiedz
To fajnie, byle tylko dbać o środki na kontach walutowych, inaczej przewalutowania będą na standardowych zasadach :)
Odpowiedz
Tzn? Co się stanie, jeśli na koncie w EUR zabraknie środków?
Odpowiedz
Jeśli płacisz w euro, to środki zostaną pobrane w rachunku w złotówkach (jeśli żaden inny nie zostanie podłączony do karty jako domyślny), a bank przeliczy kwotę na PLN po swoim kursie.
Odpowiedz
Czyli chyba dobrze, bo aktualne kursy EUR wynoszą w Citi 4,4175 za kupno i 4,4217 za sprzedaż. Spread wynosi niecałe pół grosza.
Odpowiedz
Ze swojej strony dorzucę, że Citi uruchomił też Kantor Walutowy. Można go otworzyć w bankowości elektronicznej. Z opisu na ich stronie wygląda to całkiem sensownie.
https://www.citibank.pl/konta/citi-kantor.html
Odpowiedz
Co daje kantor skoro już przelewy między kontami w różnych walutach mają się odbywać po dobrych kursach wymiany?
Odpowiedz
Być może jeszcze lepsze kursy, wygodniejszą wymianę walut, wskazanie kursu, po jakim chcemy kupić/sprzedać walutę.
Odpowiedz
Temat jest do przetestowania. Powinno nam się to udać jeszcze we wrześniu.
Atrakcyjne kursy w Citi wyglądają super, ale trzeba zwrócić uwagę, że oni mają dwie tabele z kursami: kursy online (tam rzeczywiście kursy są mega) oraz kursy tabelowe - tu jest gorzej.
Na swojej stronie piszą, że do rozliczeń kartami wykorzystują kursy tabelowe. Do transakcji online (np. wymiany walut) kursy są znacznie korzystniejsze.
Na pierwszy rzut oka konto świetnie nadaje się jako portmonetka walutowa - do wymiany walut, do przelewów i zaplanowanych płatności. Poza weekendami.
Odpowiedz
Troszkę się pogubiłem. Czy w każdym miesiącu muszę zapewniać wpływy zwykłe, wpływy wynagrodzenia, logować się do apki i płacić mobilnie, czy wystarczy, że zrobię to raz we wrześniu?
Odpowiedz
Każdy z podanych warunków wystarczy spełnić raz:
✅ zalogować się do aplikacji mobilnej (do końca października),
✅ otrzymać wpłatę na nowo założone konto w wysokości min. 100 zł (do końca października),
✅ wykonać płatności Google Pay lub Apple Pay na łączną kwotę min. 100 zł (do końca listopada),
✅ otrzymać na konto wpływ z tytułu wynagrodzenia na kwotę min. 2000 zł (do końca grudnia).
Odpowiedz
Można wykonać te warunki w innej kolejności?
Odpowiedz
A ja się zastanawiam czy wpłata wynagrodzenia -nagroda 3, załatwia jednocześnie temat wpłaty 100 zł - nagroda 1. Do tego zasilenie Revoluta przez GP, logowanie do apki i 150 pln powinno w teorii wpaść.
Odpowiedz
Tak, wystarczy tylko przypilnować, aby wykonać je w określonym czasie.
Odpowiedz
Jakie sa mozliwosci zamkniecia konta?
Odpowiedz
Możesz to zrobić przez bankowość elektroniczną - wybierz Pocztę, a w kolejnych krokach będziesz mógł wskazać zamknięcie konta.
Odpowiedz
Czy jest możliwość zalozenia konta za pośrednictwem kuriera?
Odpowiedz
Nie.
Odpowiedz
Jak odrzuci ci biometrię to wyśla kuriera.
Odpowiedz
DARMOWE KONTO ? w Citi banku!!! Ale się porobiło!!! Przecież ten bank słynął z masakrycznych opłat za swoje rachunki, dlatego nigdy u nich nie otworzyłam konta. Ale teraz... czemu nie...
Odpowiedz
Jeszcze jedno pytanko - ta wpłata na konto to faktycznie musi być wynagrodzenie od pracodawcy? A ja poproszę znajomego o przelanie tej kwoty i wpisanie w tytuł przelewu "wynagrodzenie", to taki numer przejdzie?
Odpowiedz
Nie przejdzie. Bank ma swoje sposoby, żeby to wyłapać. ?
Odpowiedz
Moim zdaniem powinno. W regulaminie nie ma definicji "wynagrodzenia".
Odpowiedz
@Beata to ciekawe, bo po numerze konta tego się nie da stwierdzić. Skąd masz takie info?
Odpowiedz
Dlatego zapytaliśmy o to konsultanta. Według niego słowo "wynagrodzenie" jest jednoznaczne i oznacza zapłatę za pracę w ramach stosunku pracy, więc nie ma sensu podawać jego definicji.A co do drugiego pytania - to info też pochodzi od pracownika banku
Odpowiedz
Hmm, no nie jest jednoznaczne, bo w regulaminie nie ma nawet mowy o "wynagrodzeniu za pracę". Jest tylko słowo "wynagrodzenie". To może być wynagrodzenie za podlanie ogródka babci albo zakup słoików na ogórki sąsiadce.
Odpowiedz
Tu przyznam Ci rację - regulamin nie jest w tym względzie precyzyjny, dlatego upewniliśmy się, jak bank definiuje 'wpłatę na rachunek z tytułu wynagrodzenia"
Odpowiedz
Moim zdaniem można spokojnie przelać środki ze swojego konta w innym banku z tytułem "wynagrodzenie". Jakby się czepiali, to reklamować, że nie ma definicji w regulaminie.
Odpowiedz
Po numerze się nie da, tu zgoda, ale skąd masz pewność, że banki nie mają opracowanych metod weryfikacji przelewów? Już kilka lat temu Nest Bank w regulaminach pisał, że w razie wątpliwości odnośnie przelewu wynagrodzenia mogą prosić o dowód. A zatem mają algorytmy lub inne sposoby, aby identyfikować źródła przelewów. Już nie przesadzajmy, że bankach pracują sami kretyni...
Odpowiedz
Niby trochę masz racji, ale skąd pewność, że uznają taką reklamację? Mogą odpowiedzieć tak jak tej pani, że wynagrodzenie to " kwota należna za pracę pracowników na rzecz organizacji w ramach stosunku pracy, inaczej to ekwiwalent, który obejmuje płacę oraz inne składniki wynagrodzenia z tytułu zatrudnienia. W szerokim ujęciu za wynagrodzenie uznaje się świadczenie obejmujące wszystkie składniki wynagrodzenia oraz inne świadczenia związane z wykonywana pracą w formie pieniężnej, bądź w innej formie niż pieniężna. Jest to obowiązkowe świadczenie pracodawcy względem pracownika – pracodawca w żaden sposób nie może być zwolniony z tego obowiązku" (Encyklopedia Zarządzania).
Odpowiedz
Zgoda, ale dodałbym przed tym zdaniem: "Jeśli nie możesz (bądź nie chcesz) zapewnić wpływu prawdziwego wynagrodzenia, to...".
Odpowiedz
odnośnie wynagrodzenia - Regulamin promocji mówi tak: Wpłata, o której mowa w pkt 14 nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualny.
Ja to rozumiem tak, że nie może być to przelew wykonany z naszego rachunku w innym banku ani od kolegi, musi to być przelew z konta firmowego które są otwierane dla przedsiębiorców - nie są to rachunki indywidualne. Chyba że mamy działalność założoną i prowadzimy rachunek firmowy w banku.
Odpowiedz
ze swojego konta w innym banku chyba ze jesteś przedsiebiorca i masz założone konto na firme "tzw. firmowe" - w regulaminie jest napisane : Wpłata, o której mowa w pkt 14 nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych. - czyli potocznie mówiąc dla zwykłych ludzi - nie przedsiębiorców.
Odpowiedz
Nie, to nie tak. W temacie różnych promocji bankowych często pojawia się wspomniany wątek, więc się do niego odniosę. W zdaniu powyżej chodzi o rachunki prowadzone przez Citi Handlowy dla klientów indywidualnych. Wyraz Bank pisany z dużej litery oznacza:
Tak więc za wpływ wynagrodzenia będą uznane 1) przelewy z kont indywidualnych w innym (niż Citi Handlowy) banku oraz 2) przelewy z kont firmowych z dowolnego banku (w tym z Banku, czyli z Citi Handlowy) ;)
Odpowiedz
Jesteś tego pewny? bo nie wiem czy prosić księgowość o jednorazowy przelew na Citi konto, czy sam sobie po prostu przelać na nie pieniądze z banku innego niż Citi.
Odpowiedz
Jestem pewien, że cytowane przez @Magda wykluczenie dotyczy kont indywidualnych w Citi Handlowy.
Odnośnie wynagrodzenia: jeśli masz możliwość, aby księgowość zleciła jednorazowy przelew na konto, to tak zrób.
Nadal uważam, że przelew ze swojego konta z tytułem "wynagrodzenie" powinien przejść, bo przechodził w przeszłości (a jak nie, to reklamacja), ale skoro pytasz i masz wątpliwości i przede wszystkim możliwości, to wybierz wariant bez ryzyka.
Odpowiedz
Dzięki :)
Odpowiedz
Może i masz rację ale ja to tak zrozumiałam. W innych bankach i promocjach piszą przeważnie "innych rachunków tego samego Uczestnika (w tym rachunków, których Uczestnik jest współposiadaczem) prowadzonych w Banku" a tu wyraźnie zaznaczyli nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych. A czy ktoś próbował to wyjaśnić dzwoniąc na infolinię banku i się dopytać. Wtedy będzie pewność.
Odpowiedz
Ja zgodzę się z Pawłem89 - skoro w regulaminie "Bank" oznacza Citi Handlowy, to rachunki prowadzone przez Bank dla klientów indywidualnych oznaczają konta osobiste prowadzone przez Citi Handlowy. Regulaminy różnych promocji są redagowane w różny sposób i nie powinno się sugerować innymi zapisami.
Odpowiedz
Na jakim eta[ie trzeba wyrazić zgody marketingowe?
Odpowiedz
Ja nie wyrażałem, bo w regulaminie nie ma o tym mowy.
Odpowiedz
To prawda - w tej promocji nie trzeba wyrażać zgód marketingowych.
Odpowiedz
serio nie trzeba? no to faktycznie prawdziwa rewolucja, ze odniosę się do tytułu akcji ?
Odpowiedz
E tam rewolucja, te zgody dotycza w większości kontaktu już po rozwiązaniu umowy.
Odpowiedz
Próbowałem założyć konto, ale na etapie skanowania coś się popsuło, wystąpił błąd i pojawiła się informacja, że mam wrócić do wniosku. Problem w tym, że nie da się tego zrobić. Co robić?
Odpowiedz
U mnie jest podobnie, mam komunikat:
Od godziny nikt nie dzwonił.
Odpowiedz
Spróbujcie kliknąć w link w wiadomości od Citi, aby wrócić do wniosku i go kontynuować.
Odpowiedz
Heh, moze system im pad pod nawałem chętnych
Odpowiedz
Mnie również odrzuciło podczas weryfikacji, ale zostałam przekierowana do formularza, w którym dodałam dwa zdjęcia dowodu osobistego. Teraz, gdy klikam w mailu od Citi Handlowy na status wniosku mam informację --> Twój wniosek o otwarcie Konta Osobistego Citi Handlowy jest procesowany.
Na Twój adres e-mail wyślemy informację o statusie Twojego wniosku.
Odpowiedz
Ja też tak miałem, ale skopiowałem adres i wkleiłem do innej przeglądarki i się udało.
Odpowiedz
Spróbowałem. Niestety u mnie w każdej przeglądarce pojawia się komunikat Link nieaktywny. Aby dokończyć, musimy przeprowadzić weryfikację tożsamości inną metodą.
Odpowiedz
Pytałem o tę sytuację w banku. Poradzili, by się z nimi skontaktować - sprawdzą, jak to wygląda po ich stronie, czy ten wniosek do nich doszedł, na jakim jest statusie i podpowiedzą co robić dalej.
Zapewniono mnie, że wszystko przebiegnie szybko i sprawnie, bo powstał specjalny dział do obsługi Citi Konta.
Odpowiedz