Wróć

Rewolucja w ofercie! 150 zł łatwej premii za bezwarunkowo DARMOWE CitiKonto w Citi Handlowym

Publikacja:
Rewolucja w ofercie! 150 zł łatwej premii za bezwarunkowo DARMOWE CitiKonto w Citi Handlowym
Popularność promocji
Czas trwania
Cel (zysk) 150 zł premii w gotówce.
Uczestnik Nowy klient, czyli osoba, która po 1 stycznia 2020 r. nie posiadała w Citi konta osobistego lub oszczędnościowego.
Po drodze Wystarczy jeden raz: wpłacić na konto 100 zł, zapłacić telefonem na kwotę 100 zł, przelać wynagrodzenie (min. 2000 zł) i zalogować się do aplikacji mobilnej.
Prawdziwa niespodzianka! Po kilkunastudniowej przerwie Citi Handlowy "reaktywował" CitiKonto i zaoferował nowym posiadaczom rachunku znacznie korzystniejsze warunki, a do tego dorzucił szczodrą premię za skorzystanie z nowej oferty. Za otwarcie CitiKonta i prostą aktywność możesz otrzymać aż 150 zł. Weź jednak pod uwagę, że liczba bonusów w promocji jest ograniczona – nagrodę zyska 5 tys. najszybszych uczestników.

CitiKonto oficjalnie zniknęło z oferty banku 20 sierpnia 2020 r. Nie da się ukryć, że rachunek był drogi i jak możemy się domyślać, raczej nie cieszył się dużym zainteresowaniem klientów.

Dziś jednak okazało się, że rachunek powrócił w nowej odsłonie, a jego parametry uległy diametralnej zmianie – obecnie prowadzenie konta jest zwolnione z opłat, bezpłatna jest także obsługa karty z usługą wielowalutową, a także wypłaty z bankomatów Citibanku i 3 pierwsze przelewy Express Elixir w miesiącu.

Słowem niezbyt atrakcyjny rachunek przeobraził się w bezwarunkowo bezpłatne konto, do tego objęte interesującą promocją. Możesz w niej zdobyć 150 zł w gotówce, wywiązując się z całkiem prostych zadań. Sprawdźmy zatem, co należy zrobić.

Wyjątkowo krótki okres karencji

Zacznijmy jednak od informacji, kto może wziąć udział w najnowszej akcji. Otóż uczestnikami promocji „CitiKonto. Finansowa Rewolucja” mogą być osoby fizyczne z pełną zdolnością do czynności prawnych, które po 1 stycznia 2020 r. nie posiadały w Citi Handlowym konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego, także jako współposiadacz. Wykluczeni są też nierezydenci oraz obywatele USA.

Co ciekawe, jeśli posiadasz w Citibanku jakiś inny produkt – np. kartę kredytową - możesz skorzystać z opisywanej oferty.

Zwracamy jednak uwagę, że w puli jest jedynie 5 tys. nagród, a jako że promocja jest bardzo prosta, to może się zakończyć sporo przed czasem.

150 zł w gotówce

Aby otrzymać pełną nagrodę, musisz wykonać następujące czynności:

Start
  • Krok 1

    Do 20 listopada 2020 r. wypełnij wniosek o CitiKonto na stronie promocji, a następnie zawrzyj z bankiem umowę, na podstawie której zostanie otworzone konto.

    W terminie 10 dni od otwarcia rachunku zaakceptuj regulamin promocji.

  • Krok 2

    Do końca 1. miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta wpłać na rachunek min 100 zł i zaloguj się min 1 raz do aplikacji mobilnej banku.

  • Premia

    Za wywiązanie się z tego wymogu otrzymasz cząstkową premię w wysokości 50 zł.

    Nagroda trafi na Twoje konto nie później niż do ostatniego dnia 2. miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym otworzyłeś rachunek.

  • Krok 3

    Do końca 2. miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia rachunku przeprowadź transakcje bezgotówkowe Google Pay lub Apple Pay na łączną kwotę minimum 100 zł w sklepie stacjonarnym lub internetowym.

  • Premia

    Twoja aktywność zostanie nagrodzona kolejną premią w wysokości 50 zł.

    Bank przekaże Ci bonus do ostatniego dnia 3. miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu w którym otwarto konto.

  • Krok 4

    Do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, w którym założyłeś CitiKonto, zapewnij przynajmniej jedną wpłatę na rachunek z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 2000 zł.

    Ważne! Wpływ nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Citibank dla klientów indywidualnych.

  • Premia

    Następne 50 zł otrzymasz nie później niż do ostatniego dnia czwartego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym założyłeś rachunek.

    Wszystkie nagrody są zwolnione z podatku od osób fizycznych i nie musisz ich zgłaszać fiskusowi.

Mission complete!

Przykładowo: jeśli założysz CitiKonto we wrześniu, do końca października musisz wpłacić na rachunek min. 100 zł i przynajmniej raz zalogować się do aplikacji mobilnej banku. Kolejny warunek (transakcje Google Pay lub Apple Pay na kwotę min. 100 zł) – powinieneś spełnić do końca listopada, natomiast ostatni z wymogów (min. jedna wpłata na rachunek z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 2000 zł) – do ostatniego dnia grudnia. W tym wariancie pierwszą premię otrzymasz w listopadzie, drugą w grudniu, a trzecią w styczniu.

O czym warto pamiętać?

Jeśli chcesz, możesz spełnić wszystkie warunki w jednym miesiącu – jednak w takim przypadku przekazanie premii nastąpi zgodnie z harmonogramem (czyli będą to trzy bonusy po 50 zł wypłacane w trzech kolejnych miesiącach).

Kolejna ważna informacja – może się zdarzyć, że z jakiś powodów nie wywiążesz się z zadania w jednym miesiącu. Na szczęście, nie stracisz prawa do kolejnych premii (choć oczywiście jedna nagroda Ci przepadnie).

Nagrody otrzymasz wyłącznie wtedy, gdy w dniu ich przekazania CitiKonto nie będzie zamknięte lub Umowa Depozytowa nie będzie w okresie wypowiedzenia.

Jeśli zdecydujesz się na wspólne Citikonto, z oferty specjalnej będzie mógł skorzystać tylko pierwszy współposiadacz.

Ta oferta nie łączy się z innymi promocjami, konkursami i ofertami specjalnymi organizowanymi przez Citi Handlowy.

150 zł w gotówce + krótki okres karencji + proste zasady + darmowe konto

Naszym zdaniem najnowsza promocja Citibanku ma spory potencjał, aby przyciągnąć uwagę nowych klientów. Warunki akcji są jasne i klarowne, zaś w regulaminie nie znajdziemy żadnych haczyków – aby otrzymać 150 zł premii, wystarczy założyć Citikonto, a następnie spełnić kilka prostych warunków.

Kolejnym atutem promocji jest szybkie przekazanie nagród – spełniasz warunek w jednym miesiącu, a już w następnym premia trafia na Twoje konto, nie musisz na nią czekać przez pół roku.

Do tego sam rachunek prezentuje się całkiem korzystnie: prowadzenie konta jest bezwarunkowo bezpłatne, podobnie jak obsługa karty. Do tego dochodzą darmowe wypłaty gotówki z bankomatów Citibanku i 3 bezpłatne przelewy natychmiastowe w miesiącu.

Konto
0 zł
Karta
0 zł
Bankomaty
0 zł / 8 zł
Bankomaty 0 zł / 8 zł

0 zł - wypłata z bankomatów Citi

wypłata z bankomatów obcych:

  • 0 zł - pierwsze 4 wypłaty gotówki w miesiącu
  • 8 zł - każda kolejna wypłata gotówki

uwaga! pula darmowych wypłat dotyczy również wypłat w ramach usługi cashback i Blik

Przelew internetowy
0 zł
Unikalne cechy: pakiet darmowych przelewów natychmiastowych.
  • Szczegóły oferty
  • Recenzja
    4

Konto

  • Przeznaczenie konta

    konto osobiste dla osób powyżej 13. r.ż.

  • Oprocentowanie rachunku

    0%

  • Opłata za otwarcie konta

    0 zł

  • Miesięczna opłata za prowadzenie rachunku

    0 zł

Karta

  • Typy kart płatniczych

    Mastercard Citicard

  • Funkcjonalność karty
    • płatności zbliżeniowe
    • płatności internetowe
    • cashback
    • 3D Secure
    • wielowalutowość
    • program rabatowy Mastercard Bezcenne chwile
  • Opłata za wydanie karty

    0 zł

  • Opłata za odnowienie karty

    0 zł

  • Miesięczna opłata za kartę

    0 zł

  • Płatność kartą za granicą

    0 zł

Bankomaty i operacje gotówkowe

  • Wypłata z bankomatów w Polsce

    0 zł - wypłata z bankomatów Citi

    wypłata z bankomatów obcych:

    • 0 zł - pierwsze 4 wypłaty gotówki w miesiącu
    • 8 zł - każda kolejna wypłata gotówki

    uwaga! pula darmowych wypłat dotyczy również wypłat w ramach usługi cashback i Blik

  • Wypłata z bankomatu w Polsce Blikiem

    0 zł - wypłata z bankomatów Citi

    wypłata z bankomatów obcych:

    • 0 zł - pierwsze 4 wypłaty gotówki w miesiącu
    • 8 zł - każda kolejna wypłata gotówki
  • Wypłata z bankomatów za granicą

    0 zł - wypłata z bankomatów Citi

    zagraniczne bankomaty obce:

    • 0 zł - pierwsze 4 wypłaty gotówki w miesiącu
    • 8 zł - każda kolejna wypłata gotówki
  • Wpłata gotówki we wpłatomacie

    0 zł - wpłatomaty własne banku

  • Cashback
    • 0 zł - pierwsze 4 wypłaty gotówki w miesiącu
    • 8 zł - każda kolejna wypłata gotówki

    uwaga! pula darmowych wypłat dotyczy również wypłat z bankomatów obcych kartą i Blikiem

  • Wpłata gotówki w oddziale banku

    30 zł

  • Wypłata gotówki w oddziale banku

    30 zł

Przelewy

  • Zwykły przelew internetowy

    0 zł

  • Przelew natychmiastowy
    • 0 zł - pierwsze 3 przelewy natychmiastowe w miesiącu
    • 5 zł - każdy kolejny przelew natychmiastowy w miesiącu
  • Zlecenie stałe

    0 zł

  • Polecenie zapłaty

    0 zł

  • Zwykły przelew w oddziale banku

    30 zł

  • Koszt przelewu SEPA

    0 zł

  • Koszt przelewu (zagranicznego) SWIFT

    0,25%, min. 10 zł, maks. 100 zł

  • Kody SMS (autoryzacja operacji)

    0 zł

  • Przelew na telefon Blik

    0 zł

Inne

  • Płatności mobilne
    Blik: płatności kodem Blik generowanym w aplikacji banku, wypłaty z bankomatów kodem Blik (dostępność innych funkcji może się różnić w zależności od banku).
    Google Pay: płatności zbliżeniowe telefonem dla posiadaczy urządzeń z systemem operacyjnym Android.
    Apple Pay: płatności dla posiadaczy urządzeń z systemem operacyjnym iOS (Apple) i kart Mastercard.

Zalety

  • bezwarunkowo bezpłatne konto i karta debetowa + kilka darmowych wypłat ze wszystkich bankomatów w miesiącu
  • konto założysz przez Internet z wykorzystaniem procesu zdalnej weryfikacji tożsamości
  • świetny rachunek do płatności za granicą (niskie spready, karta wielowalutowa)
  • pakiet darmowych przelewów natychmiastowych

Wady

  • bardzo drogie wpłaty, wypłaty i przelewy w oddziale
  • Atrakcyjność opłat
    4.8/ 5
  • Użyteczność rachunku
    3.8/ 5
  • Jakość obsługi klienta
    3.5/ 5
  • Promocje i bonusy
    3.7/ 5

Słowem – oferta Citi Handlowego może przypaść do gustu nie tylko łowcom okazji, lecz również klientom poszukującym niedrogiego i nowoczesnego rachunku. Jeśli zaliczasz się do ich grona, warto, byś skorzystał z tej okazji, pamiętaj tylko o niewielkiej puli nagród – na premię załapie się jedynie najszybsze 5 tys. osób.

Dodatkowe bonusy od Citibanku

Po założeniu rachunku możesz załapać się na dodatkowe bonusy.

Beata Szymańska

Autor tekstu o promocji
Oceń promocję
0
(0 ocen)
Twój głos pomoże innym Bankonautom w podjęciu decyzji, czy warto skorzystać z tej promocji. Średnia ocen uwzględnia ocenę Bankonauty - Autora tekstu, który szczegółowo przyjrzał się ofercie.
Dziękujemy za Twój głos Dziękujemy za Twój głos

Komentarze i pytania

(108)
Sortuj od najnowszych
Dodaj swój komentarz...
S
Stanisław
Gość

Czy dobrze rozumiem, że aby dostać drugą nagrodę mogę zrobić zakupy GPay za 50 zł w pierwszym miesiącu i 50 w drugim miesiącu po miesiącu otwarcia konta, czyli w sumie 100 do końca drugiego miesiąca?

W promocjach innych banków najczęściej warunki należy spełnić w danym miesiącu.

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Stanisław

Tak, dobrze rozumiesz - masz na to 2 miesiące :)

Odpowiedz

M
Michał
Gość

Jak zyskać 50zł za rejestracje w bezcenne chwile?

Karta zarejstrowana, chodzi mi o proces jak zdobyć tą nagrodę za rejestracje karty

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Michał

Chodzi o tę promocję? https://www.najlepszekonto.pl/zdobadz-4000-punktow-mastercard-bezcenne-chwile-citi-handlowy-wrzesien-2020

Tak, jak pisaliśmy, nie trzeba robić nic więcej oprócz rejestracji samej karty.

Odpowiedz

M
Michał
Gość
@Aldona Derdziak

Nie. Jeszcze niedawno była informacja że przy wyżej wymienionej promocji, i zarejestrowaniu karty dostanie sie powitalne punkty. Karta zarejestrowana w programie ale punktów brak

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Michał

Obecnie już nie można dostać punktów powitalnych za rejestrację karty Citibanku w Bezcennych Chwilach. To była odrębna promocja, która zakończyła się 30 września.

Odpowiedz

P
Przemysław
Gość

Witam, nie mogę ściągnąć Citi Mobile ponieważ mam Iphone z UK sim card i starego Iphone 4 z polska sim card ale rownież po angielsku. Obydwa maja najnowszego OS ale na czacie napisano mi ze musi to byc z polskiego Apple Store ?

Odpowiedz

K
Krystian
Gość
@Przemysław

Co prawda sam tego nie testowałem, ale ma szansę zadziałać (daj znać). Spróbuj zmienić region na 'Polska' zgodnie z oficjalną instrukcją od Apple: https://support.apple.com/pl-pl/HT201389#ios

Odpowiedz

A
Adrian
Gość

Czy aplikacja citi mobile musi być aktywna na dzień wypłaty nagrody? Chętnie bym z niej nie korzystał

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Adrian

Nie ma takiego wymogu, jednak jeśli chcesz otrzymać 50 zł premii (nagroda za aktywność), musisz raz zalogować się do Citi Mobile.

Odpowiedz

R
Robert
Gość

W piątek przyszła karta, ale wciąż nie otrzymałem informacji o aktywacji konta. Co robić?

Odpowiedz

K
Krystian
Gość
@Robert

A jesteś nowym klientem tego banku? Jeśli tak, to spróbuj się zarejestrować na stronie: https://www.citibankonline.pl/apps/auth/registration/setup lub w aplikacji mobilnej. Podajesz numer rachunku lub karty, ustalasz login i hasło, a na końcu potwierdzasz dane SMS-em. Konto powinno zostać aktywowane od ręki.

Odpowiedz

E
Erwin
Gość

Czy ktoś wie, jak wygląda procedura uruchomienia Google Pay? wykonałem jedną płatność kartą debetową, a Google Pay na kwotę 100zł cały czas mi odrzuca...

Odpowiedz

Michał Radzimiński
Gość
@Erwin

Do działania Google Pay wystarczy jedynie dodanie karty do wirtualnego portfela Google Pay. Sprawdź tutaj, czy wykonałeś wszystkie kroki: https://www.najlepszekonto.pl/google-pay

Jeśli tak, to czy mógłbyś napisać coś więcej? Odrzuciło płatność w sklepie stacjonarnym czy w Internecie?

Odpowiedz

E
Erwin
Gość
@Michał Radzimiński

W sklepie stacjonarnym i na dobrą sprawę w żadnym sklepie stacjonarnym mi nie działa. W internecie jeszcze nie próbowałem

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Erwin

A spełniasz wymagania techniczne? Nie masz czasem zrootowanego telefonu?

Odpowiedz

E
Erwin
Gość
@Aldona Derdziak

Zdecydowanie nie, mam podpiętych 7 innych kart do Google Pay I wszystkie działają bez problemu

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Erwin

A próbowałeś zgłosić problem w banku? Może jest coś jeszcze, co uniemożliwia płatność GP stacjonarnie..

Odpowiedz

K
Krystian
Gość
@Aldona Derdziak

Wygląda mi to na problem ze strony banku związany stricte z GP.

Mi się bez problemu udało wczoraj podpiąć kartę debetową CitiKonto pod Apple Pay + zasilić Revoluta przez AP + dokonać zakupu w App Store. Sprawdzę jeszcze, czy zakupy w sklepie stacjonarnym przechodzą, ale pewnie tak.

CitiKonto mam z domyślnymi ustawieniami. Świeże, bez wyłączania / włączania usług.

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Krystian

Tylko to bardzo dziwny problem... @Erwin - a jaka była pierwsza płatność kartą? Czy były wytyczne, aby była to transakcja stykowa, z PIN-em?

Odpowiedz

K
Krystian
Gość
@Aldona Derdziak

Płatność przez Apple Pay w sklepie stacjonarnym przeszła bez żadnych problemów.

Obstawiam jakiś problem techniczny na linii GP - karta do CitiKonto.

Po dodaniu karty do AP przychodzi potwierdzenie mailowe. Warto sprawdzić, czy takie potwierdzenie przyszło po dodaniu do GP.

Odpowiedz

K
Kris
Gość

dzisiaj mija tydzień a zero kontaktu...

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Kris

Próbowałeś sam kontaktować się z bankiem? Weryfikacja przez selfie przebiegła pomyślnie?

Odpowiedz

K
Kris
Gość
@Aldona Derdziak

z bankiem się jeszcze nie kontaktowałem, po weryfikacji przez selfie dostałem informację na sms: Citi Handlowy: Zakończyłeś proces wnioskowania o konto. Dalsze informacje otrzymasz na Twój adres e-mail. - ale to było 2 września..

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Kris

Myślę, że powinieneś spróbować zapytać - przejrzyj też foldery w skrzynce pocztowej, może wiadomość od Citi wpadła np. do Spamu.

Odpowiedz

W
Wiktor
Gość
@Kris

Zadzwoń na infolinię, tam zweryfikują status wniosku. Tylko powiedz im, że czekasz już ponad tydzień, bo inaczej mogą spławić.

Odpowiedz

K
Krystian
Gość
@Kris

I jak sprawa wygląda? Ruszyło coś do przodu?

Odpowiedz

Z
Zeno
Gość

Czy ktoś wie, gdzie sprawdzić, czy usługi CitiAlerts i CitiPhone zostały pomyślnie wyłączone?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Zeno

Spróbuj przez bankowość internetową, a jeśli nie ma tam tej opcji, pozostaje upewnienie się na infolinii.

Odpowiedz

L
leganese
Gość

Jestem już po wizycie kuriera. Wniosek złożyłem we wtorek ok. 18:00, czyli całkiem szybko poszło, porównywalnie do innych banków.

Odpowiedz

A
Adam
Gość
@leganese

Jaki kurier obsługuje Citi H.?

Odpowiedz

L
leganese
Gość
@Adam

Do mnie przyjechał Pocztex

Odpowiedz

F
franc
Gość
@leganese

Jak można zamówić kuriera?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@franc

Z góry nie można - bank wysyła kuriera, jeśli weryfikacja biometryczna się nie uda.

Odpowiedz

K
Kris
Gość

dostałem po zakończeniu wniosku sms: "Citi Handlowy: Zakonczyles proces wnioskowania o konto. Dalsze informacje otrzymasz na Twoj adres e-mail."


i do teraz żadnego maila nie ma....?????????????

Odpowiedz

D
Dawid
Gość
@Kris

Mam podobnie. Dzwoniłem dziś rano na infolinię 19009 i dostałem wiadomość że mają masę wniosków. Powiedzieli że jeszcze w tym tygodniu tygodniu mają się kontaktować lub wysłać maila.

Odpowiedz

K
Kris
Gość
@Dawid

pewnie skontaktują się w przyszłym jak znam życie..

Odpowiedz

L
leganese
Gość
@Dawid

Do mnie chwilę temu wysłali smsa z informacją, że oferta jest procesowana. Czas oczekiwania na kuriera może się wydłużyć. Pewnie nie wyrabiają z ilością wniosków.

Odpowiedz

K
Kris
Gość
@leganese

kurier? to dobrze, że wybrałem wersje potwierdzenia tożsamości online...

Odpowiedz

G
Gosc
Gość
@Kris

Otrzymales juz od nich maila z potwierdzeniem zawarcia umowy?

Odpowiedz

K
Kris
Gość
@Gosc

Jeszcze nie, a minęło już parę dni, ten ban to jakiś absurd

Odpowiedz

A
arek
Gość

" W terminie 10 dni od otwarcia rachunku zaakceptuj regulamin promocji. " - gdzie i jak to zrobić?

Odpowiedz

K
Krystian
Gość
@arek

Podpisałeś umowę SMS-em po weryfikacji biometrycznej? Poszukaj regulaminu promocji w umowie lub załącznikach przesłanych mailem.

Odpowiedz

A
arek
Gość
@Krystian

Regulamin promocji przysłali emailem ale nie wspominają jak go zaakceptować.

Odpowiedz

K
Krystian
Gość
@arek

Prawdopodobnie już go zaakceptowałeś podpisując umowę SMS-em. Dopytam jutro, czy trzeba dodatkowo odsyłać skan.

Odpowiedz

K
kuba
Gość
@Krystian

I jak wiadomo coś na ten temat?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@kuba

Tak - regulamin powinieneś otrzymać mailem razem z umową i akceptujesz wszystkie dokumenty jednym kodem SMS. Nie jest potrzebne odsyłanie skanu.

Odpowiedz

#
#porsh
Gość

Znawcy doradźcie co robić z tym nieszczęsnym wynagrodzeniem. Na pewno nie zmienię konta u pracodawcy. Czy lepiej będzie przelać kasę ze swojego konta w mBanku czy poprosić kolegę o przelew z jego konta w jakimś tam banku?

Odpowiedz

P
Paweł89
Gość
@#porsh

W kolejności od najbardziej pewnych źródeł przelewu "wynagrodzenia": faktyczny przelew wynagrodzenia od pracodawcy (--> oczywiste), przelew "wynagrodzenia" ze swojego konta firmowego (--> nadawcą jest firma), przelew "wynagrodzenia" z konta indywidualnego kogoś z rodziny (--> wciąż DG można prowadzić korzystając z konta osobistego), przelew "wynagrodzenia" ze swojego konta indywidualnego w innym banku (--> bo w regulaminie promocji nie jest zdefiniowane wynagrodzenie).

Nie ryzykowałbym przelewu od kolegi z tytułem "wynagrodzenie", bo ostatnio obiły mi się o uszy historie o skarbówce, która wzywa na dywanik za podejrzane tytuły przelewów. A nie chcę robić problemów koledze. Jeśli przelew jest realizowany z konta swojego, żony, ojca lub matki to nie będzie problemu.

Jeśli nie masz konta firmowego, ani nikogo z rodziny do pomocy, to postawiłbym na przelew z mBanku z odpowiednim tytułem.

Odpowiedz

M
Munio7
Gość
@Paweł89

Jaki tytuł sugerujesz?

Odpowiedz

P
paladinek
Gość
@Munio7

A "przelew środków"?

Odpowiedz

K
Karolek
Gość

Napiszcie więcej o ofercie walutowej na Citi Konto bo wygląda obiecująco trochę jak Revolut

Odpowiedz

B
Bartosz
Gość
@Karolek

Przyłączam się do pytania, czy każde przewalutowanie jest po korzystnym kursie organizacji płatniczej, czy trzeba mieć dostępne środki na koncie w walucie?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Bartosz

Przyjrzymy się temu i wrócimy z odpowiedzią :)

Odpowiedz

K
Krystian
Gość
@Bartosz

Nieźle to wygląda, tylko trzeba wcześniej przelać środki na odpowiednie konto walutowe. Szkoda, że korzystne przewalutowania nie są procesowane względem konta w PLN.

Citibank Global Wallet

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Krystian

Tutaj chyba chodzi o tę specjalną usługę - Citibank Global Wallet, tak? :)

Odpowiedz

K
Krystian
Gość
@Aldona Derdziak

Tak ?

Citibank Global Wallet to nowa usługa powiązana z kartą debetową - Citicard. Umożliwia dokonywanie zakupów w kraju lub w wybranych walutach za granicą, przez Internet oraz wypłatę gotówki z bankomatów bez przewalutowania. System Citibanku automatycznie rozpozna walutę transakcji i pobierze środki z właściwego konta.

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Krystian

To fajnie, byle tylko dbać o środki na kontach walutowych, inaczej przewalutowania będą na standardowych zasadach :)

Odpowiedz

T
tele
Gość
@Aldona Derdziak

Tzn? Co się stanie, jeśli na koncie w EUR zabraknie środków?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@tele

Jeśli płacisz w euro, to środki zostaną pobrane w rachunku w złotówkach (jeśli żaden inny nie zostanie podłączony do karty jako domyślny), a bank przeliczy kwotę na PLN po swoim kursie.

Odpowiedz

T
tele
Gość
@Aldona Derdziak

Czyli chyba dobrze, bo aktualne kursy EUR wynoszą w Citi 4,4175 za kupno i 4,4217 za sprzedaż. Spread wynosi niecałe pół grosza.

Odpowiedz

K
Kamil
Gość
@Karolek

Ze swojej strony dorzucę, że Citi uruchomił też Kantor Walutowy. Można go otworzyć w bankowości elektronicznej. Z opisu na ich stronie wygląda to całkiem sensownie.

https://www.citibank.pl/konta/citi-kantor.html

Odpowiedz

R
Remiq
Gość
@Kamil

Co daje kantor skoro już przelewy między kontami w różnych walutach mają się odbywać po dobrych kursach wymiany?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Remiq

Być może jeszcze lepsze kursy, wygodniejszą wymianę walut, wskazanie kursu, po jakim chcemy kupić/sprzedać walutę.

Odpowiedz

K
Krystian
Gość
@Remiq

Temat jest do przetestowania. Powinno nam się to udać jeszcze we wrześniu.

Atrakcyjne kursy w Citi wyglądają super, ale trzeba zwrócić uwagę, że oni mają dwie tabele z kursami: kursy online (tam rzeczywiście kursy są mega) oraz kursy tabelowe - tu jest gorzej.

Na swojej stronie piszą, że do rozliczeń kartami wykorzystują kursy tabelowe. Do transakcji online (np. wymiany walut) kursy są znacznie korzystniejsze.

Na pierwszy rzut oka konto świetnie nadaje się jako portmonetka walutowa - do wymiany walut, do przelewów i zaplanowanych płatności. Poza weekendami.

Odpowiedz

G
gaucho
Gość

Troszkę się pogubiłem. Czy w każdym miesiącu muszę zapewniać wpływy zwykłe, wpływy wynagrodzenia, logować się do apki i płacić mobilnie, czy wystarczy, że zrobię to raz we wrześniu?

Odpowiedz

K
Krystian
Gość
@gaucho

Każdy z podanych warunków wystarczy spełnić raz:

✅ zalogować się do aplikacji mobilnej (do końca października),

✅ otrzymać wpłatę na nowo założone konto w wysokości min. 100 zł (do końca października),

✅ wykonać płatności Google Pay lub Apple Pay na łączną kwotę min. 100 zł (do końca listopada),

✅ otrzymać na konto wpływ z tytułu wynagrodzenia na kwotę min. 2000 zł (do końca grudnia).

Odpowiedz

K
Kamil
Gość
@Krystian

Można wykonać te warunki w innej kolejności?

Odpowiedz

A
atop
Gość
@Kamil

A ja się zastanawiam czy wpłata wynagrodzenia -nagroda 3, załatwia jednocześnie temat wpłaty 100 zł - nagroda 1. Do tego zasilenie Revoluta przez GP, logowanie do apki i 150 pln powinno w teorii wpaść.

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Kamil

Tak, wystarczy tylko przypilnować, aby wykonać je w określonym czasie.

Odpowiedz

D
Dawid B
Gość

Jakie sa mozliwosci zamkniecia konta?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Dawid B

Możesz to zrobić przez bankowość elektroniczną - wybierz Pocztę, a w kolejnych krokach będziesz mógł wskazać zamknięcie konta.

Odpowiedz

Q
qwerty
Gość

Czy jest możliwość zalozenia konta za pośrednictwem kuriera?

Odpowiedz

P
Paweł89
Gość
@qwerty

Nie.

Odpowiedz

A
atop
Gość
@Paweł89

Jak odrzuci ci biometrię to wyśla kuriera.

Odpowiedz

T
Tercjanka
Gość

DARMOWE KONTO ? w Citi banku!!! Ale się porobiło!!! Przecież ten bank słynął z masakrycznych opłat za swoje rachunki, dlatego nigdy u nich nie otworzyłam konta. Ale teraz... czemu nie...

Odpowiedz

M
Misiek
Gość

Jeszcze jedno pytanko - ta wpłata na konto to faktycznie musi być wynagrodzenie od pracodawcy? A ja poproszę znajomego o przelanie tej kwoty i wpisanie w tytuł przelewu "wynagrodzenie", to taki numer przejdzie?


Odpowiedz

Beata Szymańska
Gość
@Misiek

Nie przejdzie. Bank ma swoje sposoby, żeby to wyłapać. ?

Odpowiedz

P
Paweł89
Gość
@Misiek

Moim zdaniem powinno. W regulaminie nie ma definicji "wynagrodzenia".

Odpowiedz

P
Paweł89
Gość
@Beata Szymańska

@Beata to ciekawe, bo po numerze konta tego się nie da stwierdzić. Skąd masz takie info?

Odpowiedz

Beata Szymańska
Gość
@Paweł89

Dlatego zapytaliśmy o to konsultanta. Według niego słowo "wynagrodzenie" jest jednoznaczne i oznacza zapłatę za pracę w ramach stosunku pracy, więc nie ma sensu podawać jego definicji.A co do drugiego pytania - to info też pochodzi od pracownika banku

Odpowiedz

P
Paweł89
Gość
@Beata Szymańska

Hmm, no nie jest jednoznaczne, bo w regulaminie nie ma nawet mowy o "wynagrodzeniu za pracę". Jest tylko słowo "wynagrodzenie". To może być wynagrodzenie za podlanie ogródka babci albo zakup słoików na ogórki sąsiadce.

Odpowiedz

Beata Szymańska
Gość
@Paweł89

Tu przyznam Ci rację - regulamin nie jest w tym względzie precyzyjny, dlatego upewniliśmy się, jak bank definiuje 'wpłatę na rachunek z tytułu wynagrodzenia"

Odpowiedz

P
Paweł89
Gość
@Beata Szymańska

Moim zdaniem można spokojnie przelać środki ze swojego konta w innym banku z tytułem "wynagrodzenie". Jakby się czepiali, to reklamować, że nie ma definicji w regulaminie.

Odpowiedz

N
NIKT
Gość
@Paweł89

Po numerze się nie da, tu zgoda, ale skąd masz pewność, że banki nie mają opracowanych metod weryfikacji przelewów? Już kilka lat temu Nest Bank w regulaminach pisał, że w razie wątpliwości odnośnie przelewu wynagrodzenia mogą prosić o dowód. A zatem mają algorytmy lub inne sposoby, aby identyfikować źródła przelewów. Już nie przesadzajmy, że bankach pracują sami kretyni...

Odpowiedz

T
Tercjanka
Gość
@Paweł89

Niby trochę masz racji, ale skąd pewność, że uznają taką reklamację? Mogą odpowiedzieć tak jak tej pani, że wynagrodzenie to " kwota należna za pracę pracowników na rzecz organizacji w ramach stosunku pracy, inaczej to ekwiwalent, który obejmuje płacę oraz inne składniki wynagrodzenia z tytułu zatrudnienia. W szerokim ujęciu za wynagrodzenie uznaje się świadczenie obejmujące wszystkie składniki wynagrodzenia oraz inne świadczenia związane z wykonywana pracą w formie pieniężnej, bądź w innej formie niż pieniężna. Jest to obowiązkowe świadczenie pracodawcy względem pracownika – pracodawca w żaden sposób nie może być zwolniony z tego obowiązku" (Encyklopedia Zarządzania).

Odpowiedz

K
Krystian
Gość
@Paweł89

Zgoda, ale dodałbym przed tym zdaniem: "Jeśli nie możesz (bądź nie chcesz) zapewnić wpływu prawdziwego wynagrodzenia, to...".

Odpowiedz

M
Magda
Gość
@Misiek

odnośnie wynagrodzenia - Regulamin promocji mówi tak: Wpłata, o której mowa w pkt 14 nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualny.

Ja to rozumiem tak, że nie może być to przelew wykonany z naszego rachunku w innym banku ani od kolegi, musi to być przelew z konta firmowego które są otwierane dla przedsiębiorców - nie są to rachunki indywidualne. Chyba że mamy działalność założoną i prowadzimy rachunek firmowy w banku.

Odpowiedz

M
Magda
Gość
@Paweł89

ze swojego konta w innym banku chyba ze jesteś przedsiebiorca i masz założone konto na firme "tzw. firmowe" - w regulaminie jest napisane : Wpłata, o której mowa w pkt 14 nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych. - czyli potocznie mówiąc dla zwykłych ludzi - nie przedsiębiorców.

Odpowiedz

P
Paweł89
Gość
@Magda

Nie, to nie tak. W temacie różnych promocji bankowych często pojawia się wspomniany wątek, więc się do niego odniosę. W zdaniu powyżej chodzi o rachunki prowadzone przez Citi Handlowy dla klientów indywidualnych. Wyraz Bank pisany z dużej litery oznacza:

Organizatorem Oferty „CitiKonto. Finansowa Rewolucja” („Oferta”) jest Bank Handlowy w Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 16, 00-923 Warszawa, zarejestrowany w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000001538; NIP 526-030-02-91; wysokość kapitału zakładowego wynosi 522.638.400 złotych, kapitał w pełni opłacony („Bank”), adres do korespondencji elektronicznej [email protected].

Tak więc za wpływ wynagrodzenia będą uznane 1) przelewy z kont indywidualnych w innym (niż Citi Handlowy) banku oraz 2) przelewy z kont firmowych z dowolnego banku (w tym z Banku, czyli z Citi Handlowy) ;)

Odpowiedz

E
Erwin
Gość
@Paweł89

Jesteś tego pewny? bo nie wiem czy prosić księgowość o jednorazowy przelew na Citi konto, czy sam sobie po prostu przelać na nie pieniądze z banku innego niż Citi.

Odpowiedz

P
Paweł89
Gość
@Erwin

Jestem pewien, że cytowane przez @Magda wykluczenie dotyczy kont indywidualnych w Citi Handlowy.

Odnośnie wynagrodzenia: jeśli masz możliwość, aby księgowość zleciła jednorazowy przelew na konto, to tak zrób.

Nadal uważam, że przelew ze swojego konta z tytułem "wynagrodzenie" powinien przejść, bo przechodził w przeszłości (a jak nie, to reklamacja), ale skoro pytasz i masz wątpliwości i przede wszystkim możliwości, to wybierz wariant bez ryzyka.

Odpowiedz

E
Erwin
Gość
@Paweł89

Dzięki :)

Odpowiedz

M
Magda
Gość
@Paweł89

Może i masz rację ale ja to tak zrozumiałam. W innych bankach i promocjach piszą przeważnie "innych rachunków tego samego Uczestnika (w tym rachunków, których Uczestnik jest współposiadaczem) prowadzonych w Banku" a tu wyraźnie zaznaczyli nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych. A czy ktoś próbował to wyjaśnić dzwoniąc na infolinię banku i się dopytać. Wtedy będzie pewność.

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Gość
@Magda

Ja zgodzę się z Pawłem89 - skoro w regulaminie "Bank" oznacza Citi Handlowy, to rachunki prowadzone przez Bank dla klientów indywidualnych oznaczają konta osobiste prowadzone przez Citi Handlowy. Regulaminy różnych promocji są redagowane w różny sposób i nie powinno się sugerować innymi zapisami.

Odpowiedz

M
Misiek
Gość

Na jakim eta[ie trzeba wyrazić zgody marketingowe?

Odpowiedz

P
Paweł
Gość
@Misiek

Ja nie wyrażałem, bo w regulaminie nie ma o tym mowy.

Odpowiedz

Beata Szymańska
Gość
@Paweł

To prawda - w tej promocji nie trzeba wyrażać zgód marketingowych.

Odpowiedz

M
Misiek
Gość
@Beata Szymańska

serio nie trzeba? no to faktycznie prawdziwa rewolucja, ze odniosę się do tytułu akcji ?

Odpowiedz

A
atop
Gość
@Misiek

E tam rewolucja, te zgody dotycza w większości kontaktu już po rozwiązaniu umowy.

Odpowiedz

P
Paweł
Gość

Próbowałem założyć konto, ale na etapie skanowania coś się popsuło, wystąpił błąd i pojawiła się informacja, że mam wrócić do wniosku. Problem w tym, że nie da się tego zrobić. Co robić?

Odpowiedz

M
Michal
Gość
@Paweł

U mnie jest podobnie, mam komunikat:

Przykro nam, ale zdalna weryfikacji tożsamości nie powiodła się. Aby dokończyć, musimy przeprowadzić weryfikację tożsamości po telefonicznym kontakcie przez bank. Zamknij tę kartę i wróć do strony wniosku.

Od godziny nikt nie dzwonił.

Odpowiedz

P
Paweł89
Gość
@Michal

Spróbujcie kliknąć w link w wiadomości od Citi, aby wrócić do wniosku i go kontynuować.

Odpowiedz

B
Browarek
Gość
@Michal

Heh, moze system im pad pod nawałem chętnych

Odpowiedz

A
ann
Gość
@Paweł89

Mnie również odrzuciło podczas weryfikacji, ale zostałam przekierowana do formularza, w którym dodałam dwa zdjęcia dowodu osobistego. Teraz, gdy klikam w mailu od Citi Handlowy na status wniosku mam informację --> Twój wniosek o otwarcie Konta Osobistego Citi Handlowy jest procesowany.

Na Twój adres e-mail wyślemy informację o statusie Twojego wniosku.

Odpowiedz

M
Marcin
Gość
@Paweł

Ja też tak miałem, ale skopiowałem adres i wkleiłem do innej przeglądarki i się udało.

Odpowiedz

B
BBB
Gość
@Marcin

Spróbowałem. Niestety u mnie w każdej przeglądarce pojawia się komunikat Link nieaktywny. Aby dokończyć, musimy przeprowadzić weryfikację tożsamości inną metodą.

Odpowiedz

Krzysztof Duliński
Gość
@BBB

Pytałem o tę sytuację w banku. Poradzili, by się z nimi skontaktować - sprawdzą, jak to wygląda po ich stronie, czy ten wniosek do nich doszedł, na jakim jest statusie i podpowiedzą co robić dalej.

Zapewniono mnie, że wszystko przebiegnie szybko i sprawnie, bo powstał specjalny dział do obsługi Citi Konta.

Odpowiedz