Wróć

300 zł za otwarcie Konta dla Ciebie w specjalnej aplikacji Credit Agricole

Publikacja:
300 zł za otwarcie Konta dla Ciebie w specjalnej aplikacji Credit Agricole
Czas trwania
Cel (zysk) 300 zł w gotówce.
Uczestnik Nowy klient banku Credit Agricole, czyli osoba, która nie miała w nim konta osobistego od 1 listopada 2018 r.
Po drodze Po założeniu Konta dla Ciebie w aplikacji CA Otwórz konto należy zapewnić w 3 kolejnych miesiącach wpływ w wysokości min. 1000 zł oraz wykonać przynajmniej 1 transakcję bezgotówkową kartą lub Blikiem.
Credit Agricole przygotował promocję, która wyróżnia się na tle innych akcji specjalnych. Co prawda warunki aktywności są typowe – zapewnij odpowiedni wpływ na nowo otwarty rachunek i wykonaj transakcję bezgotówkową - ale Konto dla Ciebie (w jednej z trzech wersji) trzeba założyć koniecznie w aplikacji mobilnej CA24 Otwórz konto. 300 zł premii za wykazanie się umiejętnością korzystania z najnowszych technologii skusi zapewne wiele osób.

Banki coraz mocniej zachęcają potencjalnych klientów do zakładania rachunków z wykorzystaniem aplikacji mobilnych. Credit Agricole jest kolejną instytucja, która sięga po tę metodę.

Akcja „CA24 Otwórz konto i zyskaj” potrwa do 31 grudnia 2019 r. Można w niej zdobyć 300 zł premii za spełnienie prostych warunków. Spójrzmy więc, kto ma szansę zgarnąć atrakcyjny bonus.

Kto może uczestniczyć w promocji?

O premię mogą się ubiegać osoby fizyczne, które od 1 listopada 2018 r. do dnia zawarcia umowy o Konto dla Ciebie przez aplikację mobilną CA24 Otwórz konto nie posiadały konta indywidualnego w Credit Agricole.

Od czego trzeba zacząć?

Podstawowym warunkiem uzyskania bonusu jest otwarcie w Credit Agricole Konta dla Ciebie lub Konta dla Ciebie VIP albo też Konta dla Ciebie MOVE! wraz z kartą debetową. Trzeba to zrobić w specjalnej aplikacji CA24 Otwórz konto, która jest dostępna w sklepach Google Play i App Store.

Start
  • Krok 1

    Do 31 grudnia 2019 r. zawrzyj z bankiem Credit Agricole przez aplikację mobilną CA24 Otwórz konto umowę o:

    • Konto dla Ciebie w jednej z trzech wymienionych wyżej wersji;
    • dostęp do bankowości elektronicznej CA24.
  • Informacja

    Podpisanie umowy odbywa się za pomocą jednorazowego kodu, który otrzymasz w wiadomości sms. Umowę konta oraz inne dokumenty bank prześle na Twój adres e-mail. Natomiast na adres korespondencyjny zostanie wysłana karta debetowa.

  • Premia

    Za zrealizowanie tych działań w styczniu 2020 r. otrzymasz 100 zł premii.

  • Krok 2

    W styczniu, lutym i marcu 2020 r.:

    • zapewnij wpływ na nowo otwarte konto w łącznej wysokości min. 1000 zł;
    • wykonaj przynajmniej jedną transakcję bezgotówkową kartą lub Blikiem.
  • Premia

    Bonus w wysokości 200 zł bank przekaże Ci w kwietniu 2020 r.

Mission complete!

Kilka szczegółów wartych uwagi

W regulaminie promocji zapisano, że warunków wpływu nie spełnią przelewy pomiędzy rachunkami uczestnika akcji (nawet w innych bankach), a także te pochodzące z kont, których jest on współposiadaczem lub pełni wobec nich rolę pełnomocnika. Konieczne jest więc zapewnienie sobie współpracy kogoś z rodziny lub spośród znajomych.

Opisywana akcja nie łączy się z innymi promocjami dotyczącymi otwarcia rachunku w Credit Agricole, w tym z programem poleceń. Cieszy natomiast fakt, że nagroda zwolniona jest z podatku, nie musisz się z niej rozliczać przed urzędem skarbowym.

Aplikacja CA24 Otwórz konto

Bank Credit Agricole informuje, że aplikacja CA24 Otwórz Konto to jedno z pierwszych tego typu rozwiązań w Polsce. Tożsamość klienta weryfikowana jest z wykorzystaniem biometrii (zdjęcie dowodu, zdjęcie twarzy klienta, porównanie cech twarzy) oraz sprawdzenia autentyczności dowodu osobistego. Cały proces otwarcia wraz z podpisaniem elektronicznie niezbędnych na tym etapie dokumentów zajmuje użytkownikowi nie więcej niż kwadrans.

Umowa podpisywana jest w następujący sposób:

  • przez klienta – hasłem SMS,
  • przez bank – pieczęcią elektroniczną z certyfikatem kwalifikowanym.

Aplikacja działa na smartfonach z systemem iOS oraz Android i jest dostępna w sklepach Google Play i App Store. Po założeniu konta można ją odinstalować i korzystać z usług banku przez CA24 Mobile.

Docelowo bank planuje zintegrować CA24 Otwórz konto ze swoją "podstawową" aplikacją mobilną. Wcześniej jednak chce potwierdzić przyjazność procesu i – w razie potrzeby – udoskonalić go, a to można zrobić łatwiej i szybciej, pracując z osobną aplikacją.

Konto dla Ciebie

Konto dla Ciebie jest darmowe po spełnieniu prostych warunków. Wystarczy, że zapewnisz w danym miesiącu wpływ na rachunek w wysokości min. 1000 zł (zauważ, że jest to także warunek promocji) oraz dokonasz przynajmniej jednej transakcji kartą lub Blikiem (też wymóg akcji specjalnej). W ten sposób zyskasz zwolnienie z opłat za prowadzenie rachunku, obsługę karty oraz za wypłatę gotówki z obcych bankomatów w Polsce.

Konto
0 zł / 10 zł
Miesięczna opłata za prowadzenie rachunku

0 zł / 10 zł


opłaty unikniesz, jeżeli:

  • zapewnisz na rachunek wpływ min. 1500 zł ORAZ
  • wykonasz 5 transakcji bezgotówkowych kartą (lub Google Pay/Apple Pay) lub Blikiem w miesiącu
Karta
0 zł / 10 zł
Miesięczna opłata za kartę

0 zł / 10 zł


opłaty możesz uniknąć, wykonujące te same czynności, które zwalniają z opłaty za konto, czyli:

  • zapewnisz na rachunek wpływ min. 1500 zł ORAZ
  • wykonasz 5 transakcji bezgotówkowych kartą (lub Google Pay/Apple Pay) lub Blikiem w miesiącu
Bankomaty
0 zł / 9 zł
Bankomaty 0 zł / 9 zł

  • 0 zł - bankomaty w placówkach banku
  • 9 zł - pozostałe bankomaty (opłaty można uniknąć, zapewniając w poprzednim miesiącu wpływ na min. 1500 zł i wykonując 5 transakcji kartą lub Blikiem)

możesz wykupić abonament na bezpłatne wypłaty z bankomatów w Polsce i na świecie za 7 zł miesięcznie (dotyczy także wypłat Blikiem)

Przelew internetowy
0 zł
  • Szczegóły oferty
  • Recenzja
    3.5

Konto

Karta

Bankomaty i operacje gotówkowe

Przelewy

Inne

Konto

  • Przeznaczenie konta

    konto osobiste dla osób powyżej 18. r.ż.

  • Oprocentowanie rachunku

    0%

  • Opłata za otwarcie konta

    0 zł

  • Miesięczna opłata za prowadzenie rachunku

    0 zł / 10 zł

  • Możliwość uniknięcia opłaty za prowadzenie rachunku

    opłaty unikniesz, jeżeli:

    • zapewnisz na rachunek wpływ min. 1500 zł ORAZ
    • wykonasz 5 transakcji bezgotówkowych kartą (lub Google Pay/Apple Pay) lub Blikiem w miesiącu

Karta

  • Typy kart płatniczych
    • Mastercard Debit Standard Wielowalutowa
    • Visa Debit Wielowalutowa
  • Funkcjonalność karty
    • płatności zbliżeniowe
    • płatności internetowe
    • cashback
    • 3D Secure
    • wielowalutowość
    • możliwość wyboru karty z niestandardowym wizerunkiem
  • Opłata za wydanie karty
    • 0 zł - wizerunek standardowy
    • 15 zł - wizerunek z katalogu
  • Opłata za odnowienie karty
    • 10 zł - wizerunek standardowy
    • 25 zł - wizerunek z katalogu
  • Miesięczna opłata za kartę

    0 zł / 10 zł

  • Możliwość uniknięcia opłaty za kartę

    opłaty możesz uniknąć, wykonujące te same czynności, które zwalniają z opłaty za konto, czyli:

    • zapewnisz na rachunek wpływ min. 1500 zł ORAZ
    • wykonasz 5 transakcji bezgotówkowych kartą (lub Google Pay/Apple Pay) lub Blikiem w miesiącu
  • Płatność kartą za granicą

    4% za przewalutowanie transakcji

Bankomaty i operacje gotówkowe

  • Wypłata z bankomatów w Polsce
    • 0 zł - bankomaty w placówkach banku
    • 9 zł - pozostałe bankomaty (opłaty można uniknąć, zapewniając w poprzednim miesiącu wpływ na min. 1500 zł i wykonując 5 transakcji kartą lub Blikiem)

    możesz wykupić abonament na bezpłatne wypłaty z bankomatów w Polsce i na świecie za 7 zł miesięcznie (dotyczy także wypłat Blikiem)

  • Wypłata z bankomatu w Polsce Blikiem

    0 zł

  • Wypłata z bankomatów za granicą
    • 9 zł - wypłata EUR w strefie EOG (opłaty można uniknąć, zapewniając w poprzednim miesiącu wpływ na min. 1500 zł i wykonując 5 transakcji kartą lub Blikiem)
    • 12 zł + 4% za przewalutowanie transakcji

    możesz wykupić abonament na bezpłatne wypłaty z bankomatów w Polsce i na świecie za 7 zł miesięcznie (dotyczy także wypłat Blikiem)

  • Wpłata gotówki we wpłatomacie

    0 zł (w tym Blik)

  • Cashback

    3 zł

  • Wpłata gotówki w oddziale banku

    0 zł

  • Wypłata gotówki w oddziale banku
    • 0 zł do kwoty dziennego limitu lub przy wcześniejszym powiadomieniu banku
    • 0,5% min. 150 zł, maks. 300 zł powyżej limitu bez powiadomienia

Przelewy

  • Zwykły przelew internetowy

    0 zł

  • Przelew natychmiastowy

    5 zł

    możesz wykupić miesięczny abonament na nielimitowaną liczbę przelewów natychmiastowych za 7 zł miesięcznie

  • Zlecenie stałe

    0 zł

  • Polecenie zapłaty

    0 zł

  • Zwykły przelew w oddziale banku

    15 zł

  • Koszt przelewu SEPA

    0 zł

  • Koszt przelewu (zagranicznego) SWIFT

    0,25%, min. 60 zł, maks. 300 zł

  • Kody SMS (autoryzacja operacji)

    0 zł

  • Przelew na telefon Blik

    0 zł

Inne

  • Płatności mobilne
    Blik: płatności kodem Blik generowanym w aplikacji banku, wypłaty z bankomatów kodem Blik (dostępność innych funkcji może się różnić w zależności od banku).
    Google Pay: płatności zbliżeniowe telefonem dla posiadaczy urządzeń z systemem operacyjnym Android.
    Apple Pay: płatności dla posiadaczy urządzeń z systemem operacyjnym iOS (Apple).
    Garmin Pay: płatności zbliżeniowe wybranymi zegarkami Garmin.
    Fitbit Pay: płatności zbliżeniowe wybranymi zegarkami i opaskami sportowymi Fitbit.

Zalety

  • nowoczesna bankowość elektroniczna, możliwość wyboru niestandardowego wzoru karty debetowej
  • darmowe konto, karta i bankomaty przy spełnieniu tego samego warunku aktywności

Wady

  • sztywna opłata za konto walutowe
  • niskie limity przelewów
  • Atrakcyjność opłat
    3.5/ 5
  • Użyteczność rachunku
    3.6/ 5
  • Jakość obsługi klienta
    3.5/ 5
  • Promocje i bonusy
    3.7/ 5

Dużo łagodniejsze warunki bank oferuje posiadaczom Konta dla Ciebie MOVE!, które mogą założyć osoby w wieku 18-27 lat.

Konto
0 zł / 3 zł
Miesięczna opłata za prowadzenie rachunku

0 zł / 3 zł


opłaty unikniesz, wykonując min. 1 transakcję kartą lub Blikiem

Karta
0 zł
Bankomaty
0 zł / 3 zł
Bankomaty 0 zł / 3 zł

  • 0 zł - bankomaty w placówkach banku
  • 3 zł - pozostałe bankomaty (opłaty unikniesz, wykonując min. 1 transakcję kartą lub Blikiem)
Przelew internetowy
0 zł
  • Szczegóły oferty
  • Recenzja
    3.5

Konto

Karta

Bankomaty i operacje gotówkowe

Przelewy

Inne

Konto

  • Przeznaczenie konta

    konto osobiste dla osób w wieku 18-27 lat

  • Oprocentowanie rachunku

    0%

  • Opłata za otwarcie konta

    0 zł

  • Miesięczna opłata za prowadzenie rachunku

    0 zł / 3 zł

  • Możliwość uniknięcia opłaty za prowadzenie rachunku

    opłaty unikniesz, wykonując min. 1 transakcję kartą lub Blikiem

  • Przekształcenie konta

    gdy skończysz 27 lat, konto zamieniane jest na standardowe Konto dla Ciebie

Karta

  • Typy kart płatniczych

    Visa TOUCH!

  • Funkcjonalność karty
    • płatności zbliżeniowe
    • płatności internetowe
    • wielowalutowość
    • możliwość wyboru karty z niestandardowym wizerunkiem
    • cashback
  • Opłata za wydanie karty
    • 0 zł - wizerunek standardowy
    • 15 zł - wizerunek z katalogu
  • Opłata za odnowienie karty
    • 0 zł - wizerunek standardowy
    • 10 zł - wizerunek z katalogu
  • Miesięczna opłata za kartę

    0 zł

  • Płatność kartą za granicą

    4% za przewalutowanie transakcji

Bankomaty i operacje gotówkowe

  • Wypłata z bankomatów w Polsce
    • 0 zł - bankomaty w placówkach banku
    • 6 zł - pozostałe bankomaty (opłaty unikniesz, wykonując min. 1 transakcję kartą lub Blikiem)
  • Wypłata z bankomatu w Polsce Blikiem

    0 zł

  • Wypłata z bankomatów za granicą
    • 3 zł - wypłata EUR w strefie EOG (opłaty można uniknąć, wykonując jedną transakcję kartą lub Blikiem)
    • 6 zł - pozostałe wypłaty z bankomatów zagranicznych

    bank dolicza prowizję 4% za przewalutowanie transakcji

  • Wpłata gotówki we wpłatomacie

    0 zł – wpłatomaty Credit Agricole

  • Cashback

    3 zł

  • Wpłata gotówki w oddziale banku

    0 zł

  • Wypłata gotówki w oddziale banku

    0 zł (do 20 tys. zł dziennie)

Przelewy

  • Zwykły przelew internetowy

    0 zł

  • Przelew natychmiastowy

    5 zł

  • Zlecenie stałe

    0 zł

  • Polecenie zapłaty

    0 zł

  • Zwykły przelew w oddziale banku

    15 zł

  • Koszt przelewu SEPA

    0 zł (spread na euro wynosi ok. 7%)

  • Koszt przelewu (zagranicznego) SWIFT

    0,25%, min. 60 zł, maks. 300 zł

  • Kody SMS (autoryzacja operacji)

    0 zł

  • Przelew na telefon Blik

    0 zł

Inne

  • Płatności mobilne
    Blik: płatności kodem Blik generowanym w aplikacji banku, wypłaty z bankomatów kodem Blik (dostępność innych funkcji może się różnić w zależności od banku).
    Google Pay: płatności zbliżeniowe telefonem dla posiadaczy urządzeń z systemem operacyjnym Android.
    Apple Pay: płatności dla posiadaczy urządzeń z systemem operacyjnym iOS (Apple).
    Garmin Pay: płatności zbliżeniowe wybranymi zegarkami Garmin.
    Fitbit Pay: płatności zbliżeniowe wybranymi zegarkami i opaskami sportowymi Fitbit.

Zalety

  • łatwe warunki uniknięcia opłaty za konto i wszystkie bankomaty
  • darmowe korzystanie z karty

Wady

  • wysoka prowizja za przewalutowanie
  • Atrakcyjność opłat
    3.5/ 5
  • Użyteczność rachunku
    3/ 5
  • Jakość obsługi klienta
    4.5/ 5
  • Promocje i bonusy
    3/ 5

Na specjalne zasady prowadzenia rachunku mogą liczyć posiadacze konta w wersji VIP. Czekają na nich m.in. darmowe wypłaty z bankomatów na całym świecie i bezpłatne przelewy ekspresowe.

Kilka kliknięć, nieco aktywności

W tej akcji liczy się samodzielność, choć pomoc kogoś bliskiego też może być potrzebna. Samodzielnie otworzysz Konto dla Ciebie w jednej z trzech wersji i wykonasz transakcje kartą lub Blikiem, ale do zapewnienia wpływu musisz mieć pomocnika (lub skorzystać z opcji wpłaty gotówkowej). Jak wspomnieliśmy, warunków regulaminu nie spełnią bowiem wpływy z rachunków, z którymi jesteś w jakikolwiek sposób związany.

Warto podkreślić, że wszystkie działania – od otwarcia konta, przez płatność bezgotówkową, aż po przelew do znajomego, by ten zasilił Twój rachunek – wykonasz w dowolnym miejscu i czasie, korzystając tylko z aplikacji mobilnej. Zwracamy uwagę, że do otwarcia rachunku będziesz potrzebował apki CA24 Otwórz konto, natomiast do wykonania kolejnych operacji będzie niezbędna aplikacja CA24 Mobile.

Krzysztof Duliński

Autor tekstu o promocji
Oceń promocję
0
(0 ocen)
Twój głos pomoże innym Bankonautom w podjęciu decyzji, czy warto skorzystać z tej promocji. Średnia ocen uwzględnia ocenę Bankonauty - Autora tekstu, który szczegółowo przyjrzał się ofercie.
Dziękujemy za Twój głos Dziękujemy za Twój głos

Komentarze i pytania

(92)
Sortuj od najnowszych
Dodaj swój komentarz...
S
sg22
Gość

Wraz z otwarciem konta, otworzyłem konto oszczednościowe z kapitalizacją odsetek co kwartał (ostatnio w marcu). Jeśli wypłacę całą obecną kwotę na koncie to naliczone odsetki od początku kwietnia przepadają?

Odpowiedz

Krzysztof Duliński
Gość
@sg22

Nie. Odsetki za kwiecień zostaną dopisane do Twojego rachunku po zakończeniu kwartału. Jeśli teraz wypłacisz całą kwotę, to pewnie będzie to jakiś grosz lub dwa. ?

Odpowiedz

S
sg22
Gość
@Krzysztof Duliński

Dziękuję podwójnie, bo tutaj skorzystałem z "instrukcji".

Odpowiedz

S
sg22
Gość
@Krzysztof Duliński

Dopytam bo sie trochę pogubiłem. Obecnie na koncie oszczędnościowym mam sumę oszczędności i osobno naliczone odsetki, ktorych kapitalizacja będzie w czerwcu. Jeśli wypłacę środki z konta oszcz. to czy te odsetki przepadną czy doliczą mi je w czerwcu?

Odpowiedz

K
Krystian
Gość
@sg22

Na kontach oszczędnościowych odsetki wyliczane są każdego dnia (a właściwie nocy), ale ich kapitalizacja następuje w cyklach. W przypadku CA są to cykle kwartalne. Jeśli wypłacisz środki np. 15 maja, to wciąż odsetki za okres 1 do 14 maja będą uwzględnione przy późniejszej kapitalizacji.

Odpowiedz

S
sg22
Gość
@Krystian

Rozumiem. W takim razie, czy na koncie oszczędnościowym muszą pozostać jakiekolwiek środki?

Odpowiedz

Krzysztof Duliński
Gość
@sg22

Nie, nie ma takiej potrzeby, może pobrać wszystkie pieniądze.

Niekiedy może to być nawet korzystne. Zdarzają się bowiem promocje kont oszczędnościowych kierowane nie tylko do nowych klientów, ale i tych, którzy już mają rachunek, ale nie korzystali z niego w ostatnich miesiącach. :)

Odpowiedz

S
sg22
Gość

wpadło 200zł ?

Odpowiedz

Krzysztof Duliński
Gość
@sg22

Gratuluję! Jaki miły świąteczny prezent ?

Odpowiedz

M
Marek
Gość

Czy w tej promocji były już wypłaty pierwszej części nagrody??

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Marek

Zgodnie z regulaminem pierwsza premia powinna zostać wypłacona do końca następnego miesiąca po miesiącu, w którym założyłeś rachunek. Przy zakładaniu konta w listopadzie byłby to grudzień, przy grudniu - styczeń. Bank ma jeszcze trochę czasu na wypłatę nagród za grudzień.

Odpowiedz

A
Aneta
Gość

w załączonym regulaminie nie ma informacji, że
"Warunków wpływu nie spełnią przelewy pomiędzy rachunkami uczestnika akcji (nawet w innych bankach), a także te pochodzące z kont, których jest on współposiadaczem lub pełni wobec nich rolę pełnomocnika".
Czy to na pewno właściwy regulamin?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Aneta

Tak, regulamin jest właściwy. Definicja wpływu znajduje się na początku:

Wpływ na Konto - suma wpłat gotówkowych oraz przelewów na rachunek główny Konta w okresie miesiąca kalendarzowego. Bank nie bierze pod uwagę przelewów pomiędzy rachunkami tego samego Klienta, a także przelewów z innych kont prowadzonych przez Bank lub rachunków prowadzonych przez inne banki, jeżeli Klient jest ich posiadaczem, współposiadaczem lub pełni wobec nich rolę pełnomocnika;

Odpowiedz

K
Kaja
Gość

Chciałabym zapytać o okres rozliczeniowy w którym można dokonać płatności kartą, dla spełnienia warunku transakcji. W PKO BP ten okres rozliczeniowy to dzień aktywacji karty debetowej. Otrzymujemy nową kartę i dzień jej aktywacji np. 11 jest początkiem naszego okresu rozliczeniowego który będzie obowiązywał co miesiąc (od 11 do 11 kolejnego miesiąca) Jak wygląda to w przypadku Credit Agricole ? Liczy się dzień aktywacji karty czy pełen miesiąc kalendarzowy ? Jeśli warunkiem jest transakcja kartą w styczniu, taką transakcję mogę wykonać np 2 stycznia i będzie ona "zaliczona" czy jak to tu wygląda ? Nie mogę nigdzie znaleźć takiej informacji...

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Kaja

W tabeli opłat i prowizji jest mowa o miesiącach kalendarzowych, ale z tego, co wiemy, bank bierze pod uwagę także datę otwarcia konta (u jednego z redaktorów wyciągi generowane są co miesiąc w tym dniu, w którym zakładał rachunek). Skontaktujemy się z Credit Agricole i wrócimy z odpowiedzią.

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@najlepszekonto.pl

Bank potwierdził naszą interpretację - przy płatnościach kartą brany jest pod uwagę miesiąc kalendarzowy i weryfikowana jest data wykonania transakcji.

Odpowiedz

M
mbip
Gość

Proszę o informację czy jeśli przelew będzie z indywidualnego konta w innym banku mojego męża to będzie ok? (nie jestem tam ani współposiadaczem ani pełnomocnikiem)

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@mbip

Tak, taki przelew powinien spokojnie zostać uznany przez bank za spełnienie warunków akcji.

Odpowiedz

E
Ewa
Gość

"Warunków wpływu nie spełnią przelewy pomiędzy rachunkami uczestnika akcji (nawet w innych bankach), a także te pochodzące z kont, których jest on współposiadaczem lub pełni wobec nich rolę pełnomocnika"

A co w przypadku jeśli ja i mąż założyliśmy konta przez aplikację w tej promocji i mamy dwa niezależne konta, ale w tym samym banku, czy jeśli na moje konto wejdzie przelew 1000zł z innego banku, od innej osoby, to mogę przelać je potem na konto męża i będzie to spełnieniem warunku ? Czy taki przelew z Credit Agricole do Credit Agricole nie będzie się liczył ?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Ewa

Przyglądając się zapisom regulaminu, taki przelew z Credit Agricole może nie zostać uznany. Sam bank nie potrafił nam na to jednoznacznie odpowiedzieć, zatem radzimy nie ryzykować i zapewnić sobie wpływ z innego banku.

Odpowiedz

P
Pucek
Gość

Proszę o informację, czy to prawda?

"Klienci banku Credit Agricole mogą bezpłatnie przelewać pieniądze na numer telefonu za pomocą BLIKA tylko do końca 2019 roku. Od 1 stycznia 2020 za każdy jeden bank pobierze prowizję w kwocie 7 złotych"

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Pucek

Według najnowszej tabeli opłat i prowizji, opublikowanej 15 grudnia 2019 r., przelewy na telefon BLIK są bezpłatne
Strona 6, dział VI https://static.credit-agricole.pl/asset/t/o/i/toip-indywidualni-15122019_17476.pdf

Odpowiedz

K
Krzysztof
Gość

Czy ta oferta jest jeszcze aktualna. Po ściągnięciu aplikacji i jej odpaleniu nie mogę nigdzie znaleźć możliwości otwarcia konta wg instrukcji ??

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Krzysztof

Upewnij się, że ściągnąłeś apkę "CA24 Otwórz Konto". Jest jeszcze "CA24 Mobile", a ta jest przeznaczona dla osób, które posiadają już rachunek w tym banku.

Odpowiedz

A
Adam
Gość

Ile trwała wasza werfikacja? Ta co niby kilka dni. Bo nie wiem czy czekać czy próbować jeszcze raz.

Odpowiedz

B
Badak55
Gość

Po jakim czasie od otrzymania SMS o wysłaniu karty od banku takowa karta przychodzi?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Badak55

Tu dużo zależy od banku, ale zwykle jest to maksymalnie 2 tygodnie.

Odpowiedz

P
Piotr P
Gość

Czy można przelać sobie 1000 zł z PayPala? Z regulaminu wynika, że tak, ale często w jakiś promocjach takie portfele są wykluczone. Jak to wygląda w praktyce? Wolę zgarnąć nagrodę bez ewentualnej reklamacji.

Odpowiedz

B
Bobi
Gość
@Piotr P

Jak chcesz spać spokojnie to poproś o przelew kogoś z rodziny i odeślij kasę, proste ;) i masz pewność że się bank nie doczepi.

Odpowiedz

Ł
Łukasz Rydzkowski
Gość

Czy w ramach tej promocji, gdzie zakładamy konto przez specjalną aplikację można również skorzystać z promocji na rachunek oszczędnościowy na start?
https://www.credit-agricole...

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Łukasz Rydzkowski

Promocja "na start" na Rachunku Oszczędzam uruchamiana jest automatycznie nowym klientom, którzy założą konto osobiste. Potem wystarczy sprawdzić, czy rachunek oszczędnościowy jest aktywny i wpłacić na niego kwotę do 30 tys. zł (tylko taka jest objęta wyższym oprocentowaniem).

Odpowiedz

B
Badak55
Gość
@Łukasz Rydzkowski

Tak. Na start 3% przez 4 miesiące od momentu podpisania umowy w aplikacji.

Odpowiedz

M
Marcin
Gość

Co jeśli nie udało się przejść weryfikacji przez aplikację i nie mogę teraz w ogóle się zalogować. Czy jeśli dokończę proces telefonicznie to nadal będę uczestniczył w promocji?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Marcin

A dlaczego nie możesz się zalogować? Pojawia się jakiś komunikat?

Odpowiedz

M
Marcin
Gość
@najlepszekonto.pl

Najpierw miałem komunikat, że nie można zweryfikować po skanie twarzy. A teraz jak się loguje od razu wyskakuje ponownie okno logowania bez jakiegokolwiek komunikatu.

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Marcin

To spróbuj się zalogować danymi, które ustawiałeś na początku korzystania z aplikacji. Twój rozpoczęty wniosek powinien być zapisany w aplikacji.

Odpowiedz

M
Marcin
Gość
@najlepszekonto.pl

No właśnie wpisuje 4 cyfrowy kod ustalony na początku i wyświetla w kółko okno do jego wpisania niestety.

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Marcin

Hmm.. Wygląda to na jakiś błąd samej aplikacji. Próbowałeś kontaktować się z bankiem?

Odpowiedz

M
Marcin
Gość
@najlepszekonto.pl

Jeszcze nie. Ale wygląda na to, że będę musiał.

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Marcin

W takim razie powodzenia! Daj nam znać, jak dalej potoczyła się sprawa.

Odpowiedz

B
Badak55
Gość
@Marcin

Hej. Miałem identyczny problem, wina leży po stronie telefonu. Pożycz samsunga od rodziny i tam zrób wszystko od początku, powinno pójść za 1 razem (znaczy, przy podpisywaniu umowy dostałem dwa crashe, ale to nic wielkiego).

Odpowiedz

M
Marcin
Gość
@najlepszekonto.pl

Przeinstalowałem aplikację i zacząłem cały proces od nowa i się udało :)

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Marcin

Fajnie :) Życzymy by więcej problemów nie było :)

Odpowiedz

G
Gosia
Gość
@najlepszekonto.pl

Ja po rozpoczęciu rejestracji i otrzymaniu sms z kodem do wpisania po zrobieniu tego aplikacja się zawiesiła. Po ponownym uruchomieniu i wpisaniu pinu ponownie musiałam podać nr telefonu i adres mailowy i tu zonk- komunikat że taki telefonu już istnieje co robić??

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Gosia

W kwestii problemów technicznych pozostaje kontakt z bankiem... Daj znać, czy udało się załatwić sprawę po Twojej myśli :)

Odpowiedz

G
Gosia
Gość
@najlepszekonto.pl

Rozpoczęłam cały proces na tablecie samsunga z obawą czy aplikacja wogole się zainstaluje. Jakoś się udało. Skan dowodu i biometria opornie ale przeszła. Co prawda nanioslam pewne drobne poprawki w danych osobowych bo nie do końca zostały właściwie zaczytane i przeszłam kolejny etap z danymi adresowych i wyborem typu konta. Wszystko fajnie do momentu komunikatu- czekasz już na podpisanie umowy, dokumenty wyślemy wcześniej na maila i tak czekam już 12 godzin i nic. W banku panienka kompletnie niezorientowana w promocji w rozwiązaniu problemu pomoc nie chce bo w kolejce tłum ludzi czeka, reklamacji nie przyjmie bo nie jestem klientem banku. Pytanie co dalej, mąż też z problemami z biometria wkurzony jak diabli na mnie ze go namówił ale w końcu przebrnal do konca i nawet krótko czekał na maila z dokumentami. U mnie klapa a do końca roku zostało tak niewiele

Odpowiedz

G
Gosia
Gość
@najlepszekonto.pl

Sprawę zglosilam na infolinii bo chociaż w aplikacji pojawił się komunikat że czekam już tylko na podpisanie umowy i przesłanie dokumentów na maila to ten proces jakby się zawiesił od ponad doby. Konsultant stwierdził że prawdopodobnie to wina androida wer. 5.1.1 zamiast 7-ki i w związku z tym nie da się nic zrobić. Ma przekazać sprawę technikom bo praktycznie cały proces przeszłam a jedynie nie dostałam umowy od banku. Co z tego wyniknie zobaczymy

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Gosia

Trzymamy kciuki za szybkie rozwiązanie problemu.
Będziemy wdzięczni za informację jak bank sobie poradził z tą sytuacją.

Odpowiedz

J
Jj
Gość

W regulaminie napisano ze musi to byc 7 Android na smartfonie. Ale ja mam 5 Android. Czy zarejestruja nie, czy zgarne nagrode z 5 Androidem?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Jj

Pewnie chodzi Ci o samo zakładanie konta? Odrębny regulamin, który określa otwieranie rachunku przez aplikację, istotnie mówi, że wymagany jest Android 7, z kolei sam regulamin promocji nie odnosi się do kwestii innego systemu operacyjnego w telefonie. Może się zdarzyć, że na Androidzie 5 aplikacja do zakładania konta nie będzie działała albo mogą występować błędy, stąd te ograniczenia.

Postaramy się jeszcze wyjaśnić tę kwestię i wrócimy z odpowiedzią.

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@najlepszekonto.pl

W naszych testów wynika, że aplikację CA24 Otwórz konto da się uruchomić na Androidzie 5. W regulaminie otwierania rachunków przez aplikację jest zapis, że to powinien być Android 7, ale nie ma żadnych przeciwwskazań, aby skorzystać z innej wersji oprogramowania. Trzeba mieć jednak na uwadze, że na starszej wersji Androida aplikacja może nie działać poprawnie.

Odpowiedz

W
WITAM
Gość

Po jakim okresie można zlikwidować zamknąć konto?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@WITAM

Po otrzymaniu premii można spokojnie zamknąć konto.

Odpowiedz

K
Krzeszny
Gość

Brak interpunkcji po "Konto dla ciebie MOVE!" i nie ma pewności - czy karta debetowa jest konieczna do każdego z 3 kont, czy tylko do MOVE?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Krzeszny

Jak pisaliśmy już niżej, karta wydawana jest automatycznie, na etapie składania wniosku nie można z niej zrezygnować.

Odpowiedz

K
Krzeszny
Gość

Czy promocja łączy się z poleceniami?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Krzeszny

Niestety w trakcie składania wniosku nie znaleźliśmy miejsca na podanie kodu polecenia.

Odpowiedz

Ł
Łukasz
Gość

Trwa weryfikacja Twojego wniosku - może to zająć kilka dni. Wyslemy Ci powiadomienie, jak tylko skończymy. Niezły żart kilka dni ??

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Łukasz

Zweryfikowali już? :)

Odpowiedz

Ł
Łukasz
Gość
@najlepszekonto.pl

Tak udało się ale za drugim razem. Coś mieli wątpliwości za pierwszym razem co do skanu twarzy, pewne słabe światło. Ten tekst "Trwa weryfikacja Twojego wniosku - może to zająć kilka dni" jest za każdym razem. Czekałem w sumie na weryfikacje 30 min.

Odpowiedz

B
Badak55
Gość
@Łukasz

Czy przed/po zweryfikowaniu wniosku dzwoni dodatkowo konsultant banku?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Badak55

Według regulaminu zakładania rachunków przez aplikację konsultant nie kontaktuje się z klientem :)

Odpowiedz

A
Adam
Gość
@Łukasz

Czekam od wczoraj (sobota wieczór), jak w poniedziałek nie ruszy to pewnie spróbuję raz jeszcze.

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Adam

Jaka sytuacja? Zadziałało?

Odpowiedz

J
janusz123
Gość

W którym miejscu regulaminu promocji jest informacja, że wpływ nie może być z naszego innego konta? Chodzi mi o ten fragment artykułu, cytuję: "W regulaminie promocji zapisano, że warunków wpływu nie spełnią przelewy pomiędzy rachunkami uczestnika akcji (nawet w innych bankach), a także te pochodzące z kont, których jest on współposiadaczem lub pełni wobec nich rolę pełnomocnika. Konieczne jest więc zapewnienie sobie współpracy kogoś z rodziny lub spośród znajomych."

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@janusz123

Taką definicję znajdziesz na samym początku regulaminu - dokładnie brzmi ona:

Wpływ na Konto - suma wpłat gotówkowych oraz przelewów na rachunek główny Konta w okresie miesiąca kalendarzowego. Bank nie bierze pod uwagę przelewów pomiędzy rachunkami tego samego Klienta, a także przelewów z innych kont prowadzonych przez Bank lub rachunków prowadzonych przez inne banki, jeżeli Klient jest ich posiadaczem, współposiadaczem lub pełni wobec nich rolę pełnomocnika;

Odpowiedz

M
Mati
Gość

Przeszedłem cały proces, ale nie było nawet wzmianki o karcie do konta. Czy karta debetowa jest warunkiem udziału w promocji ? Nie wiem czy ona w takim układzie jest automatycznie zamówiona i mam na nią czekać, czy mam o nią wnioskować jakoś ręcznie ??

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Mati

@Mati - sprawdziliśmy raz jeszcze regulamin i faktycznie nie ma tam mowy o karcie, do tego transakcje bezgotówkowe można wykonywać Blikiem. Sprawdzimy tę kwestię w banku i wrócimy z odpowiedzią.

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@najlepszekonto.pl

@Mati - dowiedzieliśmy się, że system z automatu przydziela do każdego wniosku o konto złożonego w apce standardową kartę Mastercerda.
Bank pracuje nad tym, by i w apce (tak jak w bankowości internetowej) była opcja wyboru wizerunku karty.

Odpowiedz

K
Kaja
Gość

Czy już po otwarciu konta w aplikacji mogę zmienić numer telefonu ? Podałam nie ten co chciałam podczas zakładania (służbowy) czy taka zmiana nie wykluczy mnie z udziału w promocji ? W niektórych promocjach jest wzmianka że nagroda na podany we wniosku email lub nr telefonu... Proszę o informację

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Kaja

Regulamin nie wspomina o tym, że nie można zmienić numeru telefonu, ale na wszelki wypadek zapytaliśmy w banku; kiedy tylko dostaniemy potwierdzenie, od razu Cię o tym poinformujemy.

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@najlepszekonto.pl

Zmiana numeru telefonu jest możliwa, trzeba tylko skontaktować się z bankiem.
Nie ma to wpływu na możliwość uzyskania premii.

Odpowiedz

P
Poldek
Gość

Ile czekaliście na weryfikację ? Faktycznie trwa to kilka dni ?

Odpowiedz

A
Ania
Gość

Czy podczas zakładania konta w aplikacji jest możliwość wyboru rodzaju konta (zwykłe, VIP, Move!) ? Na załączonym filmiku nie było takiej opcji ?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Ania

Sprawdziliśmy i faktycznie, też nie widzimy takiej opcji. Zapytaliśmy o to w banku.

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Ania

Niestety, w aplikacji można założyć tylko Konto dla Ciebie. Osobom, które chcą założyć inny typ konta (Move! lub VIP), bank proponuje kontakt z infolinią.

Odpowiedz

B
Badak55
Gość
@najlepszekonto.pl

Odnośnie konta Move! bądź VIP, w którym momencie trzeba skontaktować się z infolinią? Bo przecież jak się weźmie udział ze zwykłym kontem to zmiana konta nic nie da. Ile problemów z tym CA...

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Badak55

Z tego, co wiemy, obecnie w aplikacji można założyć tylko standardowe Konto dla Ciebie. Konto MOVE! albo VIP można założyć poza promocją.

Odpowiedz

B
Bartuś
Gość

Aplikacja to tragedia, proces otwierania konta zatrzymuje się na skanowaniu twarzy, kiedy pojawia się zielona ramka i pierwsze polecenie typu spójrz w górę, po wykonaniu polecenia ramka pozostaje cały czas czerwona, bez względu na oświetlenie czy ustawienie twarzy względem owej ramki, nie pojawią się również następne polecenia co nie pozwala przejść dalej. Nie wiem czy aplikacja jest zbugowana, czy trzeba mieć smartfon za co najmniej 5 tyś z przednim aparatem 1000mpx, u Was działa poprawnie?

Odpowiedz

K
Konrad
Gość
@Bartuś

Mam dokładnie ten sam problem. Nie zdążę nawet wykonać pierwszego polecenia, a ramka zapala się na czerwono i nic więcej nie da się zrobić. Nawiasem mówiąc, to w Pekao SA też miałem ten sam problem, otwierając konto za pomocą skanu twarzy..

Odpowiedz

K
Konrad
Gość
@Konrad

Dodam jeszcze, że spróbowałem przejść skanowanie twarzy na innym telefonie, dużo lepszym od poprzedniego. Nadal aplikacja zawiesza się przy pierwszym poleceniu zdjęcia...

Odpowiedz

L
loko
Gość
@Konrad

Próbowałeś na Androidzie czy iPhonie?

Odpowiedz

B
Bartuś
Gość
@loko

W moim przypadku android

Odpowiedz

C
cukierkowa
Gość

czy zgody marketingowe są wymagane w promocji czy dobrowolne ??

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@cukierkowa

Regulamin promocji nie wspomina nic o konieczności udzielania zgód marketingowych.
Pytanie, czy apka przepuści bez ich odhaczenia. Dajcie znać :)

Odpowiedz

R
Radosław Derdacki
Gość
@najlepszekonto.pl

Apka przepuszcza bez potwierdzania :)

Odpowiedz

W
Wikt
Gość

Wpłata we wpłatomacie lub oddziale spełnienia definicję wpływu na konto?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Wikt

Tak, wpływ na konto może być gotówką :)

Odpowiedz

B
Baśka
Gość

Kartę otrzymujemy na adres korespondencyjny pocztą czy kurierem ?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Baśka

Karta jest przesyłana pocztą, w osobnej przesyłce jest przekazywany kod PIN.
Tak przynajmniej było jeszcze kilka tygodni temu.

Odpowiedz

B
Brzoza
Gość

Warunek 1000zł łącznie (kilka przelewów) czy jednorazowy wpływ min. 1000 ?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Brzoza

Wpływ może być sumą kilku mniejszych wpływów, nie musi to być 1000 zł jednorazowo.

Odpowiedz