
Wszystko wskazuje na to, że o rządowych rekompensatach za tegoroczne podwyżki prądu możemy raczej zapomnieć Trzeba więc zadbać o optymalizację wydatków, np. montując energooszczędne żarówki, kupując sprzęt AGD najwyższej klasy energetycznej. Tyle tylko, że to kosztowne przedsięwzięcia i wymierne rezultaty będą widoczne dopiero po pewnym czasie. Natomiast udział w promocji przygotowanej przez spółkę Blue Services przyniesie efekty o wiele szybciej.
Wymierne korzyści
W ramach tej promocji do zdobycia są różnego rodzaju bonusy:
- 50 zł premii gotówkowej za podpisanie umowy o dostawę energii elektrycznej;
- 100% upustu na cenę prądu przez 3 miesiące (maksymalnie 1500 zł);
- gwarancja niezmienności ceny energii elektrycznej przez 24 miesiące od chwili podpisania umowy.
Według porównywarki Rachuneo, jeżeli w okresie 6 miesięcy zużywasz ok. 1500 kWh (rodzina 2+2), możesz liczyć na oszczędności w kwocie ok. 400 zł.
Kto może zyskać?
Jak wspomnieliśmy na wstępie, propozycja dostępna jest tylko dla mieszkańców Warszawy i obowiązuje do 31 lipca 2020 r.
Uczestnikiem promocji może być pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca aktywne konto w serwisie BlueBonus, która jest przyłączona do sieci innogy Stoen Operator sp. z o.o., ale nie jest klientem PGE Centrum sp. z o.o. Jeśli chcesz brać udział w tej akcji, nie możesz figurować w żadnym rejestrze dłużników i posiadać zaległych zobowiązań wobec innych przedsiębiorstw energetycznych.
Do otrzymania bonusu konieczne jest zawarcie za pośrednictwem Partnera – Polskie Aplikacje Transakcyjne sp. z o.o. – umowy kompleksowej sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji dla klientów indywidualnych na warunkach określonych w regulaminie oferty promocyjnej „3 miesiące w bonusie”, organizowanej przez PGE Centrum sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciela marki „Lumi”.
Jak zaoszczędzić?
Droga do uzyskania premii i oszczędności nie jest wcale trudna i czasochłonna.
Do 31 lipca 2020 r. wyraź chęć uczestnictwa w akcji, wypełniając formularz rejestracyjny na stronie internetowej promocji. Musisz przy tym zakreślić wszystkie znajdujące się poniżej pola (wiąże się to m.in. z zaakceptowaniem regulaminu promocji, zgodą na przetwarzanie Twoich danych osobowych w zakresie niezbędnym do jej przeprowadzenia).
W wypadku, gdy po raz pierwszy bierzesz udział w promocji organizowanej przez Blue Services, musisz również aktywować swoje konto w serwisie Bluebonus, klikając w link przesłany na adres e-mail podany w formularzu.
Jeśli masz już konto w serwisie BlueBonus, wystarczy, że zalogujesz się do niego i wyrazisz wspomniane wyżej zgody.
Po zalogowaniu skorzystaj do 31 lipca 2020 r. z przycisku Przejdź do promocji i wypełnij znajdujący się tam formularz. Będziesz w nim mógł wybrać, jaką fakturę chcesz otrzymywać (elektroniczną czy papierową) oraz w jakiej formie podpiszesz umowę o dostawę prądu (online czy podczas spotkania z kurierem). Bardzo ważne, byś dodał do formularza skany obu stron ostatniej faktury za energię elektryczną oraz zdecydował, jakich zgód udzielasz. Na tym etapie są one dobrowolne.
Zawrzyj z PGE Centrum sp. z o.o. (występującą pod marką Lumi) umowę kompleksowej sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji dla klientów indywidualnych oraz utrzymaj ją przez 14 dni. Oznacza to, że nie możesz skorzystać z odstąpienia od umowy w terminie przewidzianym ustawą.
Informację o przyznaniu Ci nagrody organizator prześle na adres e-mail podany w serwisie BlueBonus do 4 września 2020 r.
50 zł premii gotówkowej otrzymasz do 30 września 2020 r. na rachunek bankowy, który wskażesz w zakładce Mój profil w serwisie BlueBonus. Zwracamy uwagę, że przed numerem konta muszą być litery PL.
Pamiętaj, że rezygnacja z konta w serwisie BlueBonus lub cofnięcie jakiejkolwiek ze zgód albo podanie nieprawidłowego numeru rachunku będzie oznaczało, że nie otrzymasz premii.
Informacje o ofercie
Szczegółowe warunki dotyczące dostaw energii elektrycznej w ramach promocji „3 miesiące w bonusie” zawarte są w jej regulaminie. Tu powiedzmy tylko, że są w nim wymienione stawki za sam prąd (bez opłat za jego dostarczenie), opisane wzajemne prawa i obowiązki klienta i sprzedawcy energii.
Warto wiedzieć, że w przypadku rozwiązania umowy przez klienta lub w sytuacji uniemożliwiającej realizację świadczenia usługi z przyczyn leżących po jego stronie w okresie obowiązywania gwarancji cen, klient jest zobowiązany do zapłacenia sprzedawcy kary umownej w wysokości 300 zł oraz sumy opłat handlowych pozostających do zapłaty w ramach oferty promocyjnej. Są one liczone od dnia rozwiązania umowy przez klienta lub daty, w której uniemożliwił on realizację świadczenia usługi.
Szkoda, że tylko w stolicy
Zaproponowane warunki współpracy z nowym dostawcą energii elektrycznej wydają nam się interesujące. Tym bardziej, że nie wiążą się z koniecznością załatwienia skomplikowanych formalności, wypełnienia mnóstwa formularzy. Nie ma też przeciwwskazań, by po dwóch latach korzystania z gwarantowanych cen zakończyć współpracę ze sprzedawcą energii i poszukać innej oferty promocyjnej. Podkreślamy, że nie wiąże się to z żadnymi uciążliwościami.
Przydatne dokumenty
O instytucji
Lumi jest częścią Grupy Kapitałowej PGE, lidera rynku energetycznego w Polsce, który zatrudnia ponad 40 tys. pracowników i dostarcza energię elektryczną dla ponad 5 milionów użytkowników.