
50 zł premii i szansa na atrakcyjne nagrody rzeczowe
Agora SA (organizator) i Toyota Bank (partner akcji) przyzwyczaiły nas już do prowadzenia wspólnych promocji, ale program „Klub Korzyści” jest chyba najbardziej nietypową z nich wszystkich. Kiedy inne banki premiują raczej zakładanie u nich konta i przelewanie wynagrodzenia, organizatorzy akcji „Klub Korzyści” kierują swoją ofertę głównie do obecnych klientów, chcąc wynagrodzić ich w ten sposób za lojalność. A nagrody są niebagatelne:
- 50 zł premii za zdobycie min. 1000 punktów w programie;
- 50 nagród rzeczowych:
- tablety,
- smartwatche,
- smartfony,
- wycieczki.
Nagrody rzeczowe można zdobyć w konkursie będącym częścią całej akcji. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu hasła promującego różne produkty Toyota Banku.
Kto może wziąć udział w akcji „Klub Korzyści”?
Oferta skierowana jest przede wszystkim do obecnych klientów Toyota Banku, którzy założyli Konto Jedyne w poprzednich wspólnych akcjach Agory i banku i utrzymali ten rachunek aktywnym. Wspomniane wcześniejsze akcje to: promocja „Lokata Toyota Bank z premią”, „SUPER DUET” (edycja I, II i III), „Bądź aktywny – załóż nowy depozyt”, „Tankuj korzyści z Toyota Bank”, „Lokata 130 dni z premią”, „Aktywni zyskują”, „Zarabiaj z duetem korzyści” oraz „Duet lokat z Premią dodatkową od Groupon”.
Kolejnym warunkiem jest posiadanie aktualnej zgody na przesyłanie informacji handlowych i marketingowych od Toyota Banku.
Z „Klubu Korzyści” mogą także skorzystać osoby, które nigdy nie posiadały Konta Jedynego, jednak w takiej sytuacji wymagane jest założenie tego rachunku w ramach kolejnej wspólnej promocji Agory i banku. Warunek ten oznacza, że nowi klienci powinni zaczekać, aż rozpocznie się następna oferta promocyjna, której regulamin będzie również dopuszczał udział w programie „Klub Korzyści”.
Na czym polega akcja „Klub Korzyści”?
„Klub Korzyści” to połączenie programu lojalnościowego z akcją promocyjną i konkursem. Udział w programie polega na zbieraniu punktów promocyjnych przyznawanych za skorzystanie z określonych usług Toyota Banku. Zebranie min. 1000 punktów gwarantuje premię w wysokości 50 zł i przejście do następnego etapu – konkursu z nagrodami rzeczowymi.
Akcja „Klub Korzyści” dzieli się na dwa etapy:
- Etap I – od 16 maja 2017 r. do 14 lutego 2018 r. - jest to czas zbierania i podliczania uzyskanych punktów promocyjnych. Należy pamiętać, że w akcji można zarejestrować się tylko do 31 grudnia 2017 r., a zbierać punkty promocyjne – do 31 stycznia 2018 r. (tak więc osobom, które zarejestrują się pod koniec roku, pozostanie zaledwie miesiąc na zebranie punktów).
- Etap II – od 15 lutego 2018 r. do 4 marca 2018 r. - w tym czasie będzie odbywać się konkurs z nagrodami.
Punkty promocyjne uzyskane w pierwszym etapie akcji zostaną podliczone do 14 lutego 2018 r.; ich liczba będzie określała, czy uczestnik promocji będzie mógł wziąć udział w konkursie i na jakich zasadach (o szczegółach konkursu piszemy w dalszej części artykułu).
Jak zdobyć 50 zł premii?
Obecni klienci banku, którzy mogą wziąć udział w akcji, otrzymają na swój adres e-mailowy zaproszenie do skorzystania z najnowszej oferty Agory i Toyota Banku. Aby przystąpić do promocji, należy:
- do 31 grudnia 2017 r. kliknąć w aktywny link otrzymany w zaproszeniu i następnie wypełnić formularz rejestracyjny, podając swoje dane i zaznaczając odpowiednie zgody (warto pamiętać, że opcja na przetwarzanie naszych danych przez Agorę jest opcjonalna, pozostałe zgody są wymagane);
- rejestracji można dokonać do końca bieżącego roku, jednak warto zrobić to wcześniej, do 14 czerwca 2017 r., ponieważ dzięki temu można zyskać aż 300 dodatkowych punktów promocyjnych. Ponadto wcześniejsza rejestracja pozwala na większość elastyczność w doborze premiowanych aktywności;
- do 31 stycznia 2018 r. zbierać punkty promocyjne za aktywność – uzbieranie min. 1000 punktów gwarantuje premię w wysokości 50 zł.
Organizator powiadomi uczestników programu o przyznaniu premii do 16 marca 2018 r.
Ważne! Warunkiem otrzymania premii jest utrzymanie aktywnych produktów Toyota Banku, za które uczestnik uzyskał punkty promocyjne (np. założoną lokatę czy kartę kredytową, jeśli nie upłynął termin ich ważności) oraz Konta Jedynego do dnia wypłaty bonusu, czyli do 31 marca 2018 r.
Punkty promocyjne
Należy przyznać, że organizator i bank dają uczestnikom promocji szeroki wybór usług, za skorzystanie z których można otrzymać punkty promocyjne. Poza zarejestrowaniem się w promocji do 14 czerwca, za co można uzyskać 300 punktów, są wśród nich poniższe aktywności:
- otwarcie młodzieżowego Konta Click i aktywność na rachunku (100 punktów co miesiąc),
- założenie wybranych lokat (od 50 do 200 punktów + od 350 do 600 punktów za utrzymanie depozytów),
- wyrobienie karty kredytowej (1500 punktów) i aktywne korzystanie z niej (100 punktów),
- skorzystanie z kredytu lub pożyczki (po 1500 punktów),
- kredyt na samochód (3000 punktów),
- serwisy assistance (50 punktów co miesiąc) i serwis samochodu na raty lub OC/AC na raty (1500 punktów jednorazowo),
- wypłaty premii moneyback w promocji „Tankuj korzyści do pełna” (od 50 do 100 punktów w zależności od wartości moneybacku).
Szczegółowe informacje o usługach, za które przyznawane są punkty promocyjne, i warunkach aktywności zawarte są w Załączniku nr 1 w regulaminie akcji, na s. 13-15.
Konkurs z nagrodami
Osoby, które w I etapie programy zdobędą min. 1000 punktów promocyjnych, będą mogły również wziąć udział w konkursie z nagrodami rzeczowymi. Liczba punktów będzie decydowała, do jakiej kategorii zakwalifikują się uczestnicy akcji: Silver, Gold, Platinum czy Diamond. Choć wszystkie wymienione kategorie biorą udział w konkursie, to każda z nich otrzymuje inne zadania i może wygrać inne nagrody.
W tabeli przedstawiamy, jakie kategorie uczestnictwa przewidział organizator, ile należy mieć punktów promocyjnych, jakie nagrody można zdobyć w danej kategorii oraz na czym polega zadanie konkursowe.
Status uczestnika konkursu | Wymagana ilość punktów promocyjnych do osiągnięcia danego statusu | Możliwa nagroda | Zadanie konkursowe |
---|---|---|---|
Silver | 1000-1999 | Samsung Galaxy Tab A 7.0 o wartości 550 zł brutto sztuka (25 nagród) | hasło promujące „Moje korzystanie z Konta Jedynego” |
Gold | 2000-2999 | Smartwatch Polar V800 HR o wartości 1800 zł brutto sztuka (10 nagród) | hasło promujące „Jak oszczędzam z Toyota Bank” |
Platinum | 3000-3499 | Samsung Galaxy S8 o wartości 3500 zł brutto sztuka (10 nagród) | zdjęcie i hasło promujące „Za co najbardziej lubię Toyota Bank” |
Diamond | od 3500 | voucher na wycieczkę o wartości 10 tys. zł, do zrealizowania do 31 grudnia 2018 r. (5 nagród) | zdjęcie oraz hasło promujące: „Moje tankowanie korzyści z Toyota Bank” |
Do każdej nagrody wartej więcej niż 550 zł brutto organizator dolicza premię pieniężną, która zostanie potrącona na poczet odpowiedniego podatku.
Nagrody zostaną przyznane i wydane najpóźniej do 30 kwietnia 2018 r.
Jak wziąć udział w konkursie?
Warto pamiętać o tym, że start w konkursie jest dobrowolny. Osoby z osiągniętym statusem min. Silver, które zdecydują się wziąć udział w zabawie, powinny natomiast:
- Zgłosić swój udział w konkursie w dniach od 15 lutego 2018 r. do 4 marca 2018 r. w swojej aplikacji w programie „Klub Korzyści”.
- Do 4 marca 2018 r. (włącznie) przesłać swoją pracę konkursową z odpowiedzią na zadanie konkursowe, odpowiednie dla kategorii, do której został zakwalifikowany (Silver, Gold, Platinum lub Diamond).
- Utrzymać aktywne Konto Jedyne i produkty Toyota Banku, za które uczestnik otrzymał punkty promocyjne (o ile ich okres ważności nie wygasł), przynajmniej do 16 marca 2018 r., czyli dnia ogłoszenia wyników konkursu.
Prace konkursowe należy przesłać w formie elektronicznej poprzez aplikację programu. Hasła nie mogą być dłuższe niż 250 znaków, a załączone fotografie – nie większe niż 500 kB (w formatach jpg lub gif). Należy pamiętać, że ani hasło, ani zdjęcie nie może być wulgarne, obraźliwe czy naruszać praw osób trzecich i zasad współżycia społecznego. Zwycięskie prace mogą zostać opublikowane na stronach organizatora i Toyota Banku, na co należy wyrazić zgodę.
Warto pamiętać, że jeden uczestnik może przesłać tylko jedną pracę konkursową i przysługuje mu wyłącznie jedna nagroda.
Laureaci zostaną wyłonieni 16 marca 2018 r.
Regulamin programu „Klub Korzyści” znajduje się tutaj.
Krótka analiza promocji
W najnowszej akcji Agory SA i Toyota Banku można otrzymać premię w wysokości 50 zł oraz nagrody rzeczowe (wycieczki, smartfony, tablety i smartwatche) w konkursie będącym częścią promocji. Program przygotowany został specjalnie dla obecnych klientów banku, co jest ofertą wyjątkową na rynku. Nie oznacza to, że potencjalni nowi klienci w ogóle nie mogą skorzystać z programu - muszą oni jednak poczekać na rozpoczęcie innej oferty specjalnej, która będzie powiązana z programem "Klub Korzyści".
Akcja ta przypomina nieco uruchomiony niedawno program Raiffeisen Polbanku, o którym pisaliśmy w tym artykule. Zasadnicza różnica polega jednak na tym, że w programie #korzystaj za uzyskane punkty można otrzymać zniżki na zakupy, natomiast zebranie min. 1000 punktów w akcji Agory i Toyota Banku gwarantuje premię w wysokości 50 zł i przejście do następnego etapu – wspomnianego konkursu z nagrodami rzeczowymi.
Czy udział w programie "Klub Korzyści" się opłaca? Wszystko zależy od potrzeb i możliwości klienta. Zdobycie minimalnej liczby punktów, uprawniającej do wzięcia udziału w konkursie (1000 punktów) i otrzymania premii 50 zł, nie jest szczególnie trudne, jeśli uczestnik akcji zdecyduje się przystąpić do niej do 14 czerwca (300 punktów) i np. założyć jedną z proponowanych lokat. Dodatkowe wyrobienie karty kredytowej daje kolejne 1500 punktów, co pozwala na zdobycie statusu Gold i możliwość zawalczenia o wyższą nagrodę. Jednak już osiągnięcie statusu Diamond, najwyższego z możliwych, wymaga skorzystania z bardzo szerokiego wachlarza produktów lub zaciągnięcia poważnego zobowiązania w rodzaju kredytu na samochód. Niemniej dla osób, które chętnie i często korzystają z produktów Toyota Banku, "Klub Korzyści" może być naprawdę miłą nagrodą za aktywność.
O banku
Produkty Toyota Banku kierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i do przedsiębiorców. Misją instytucji jest zapewnienie Perfect Bankingu, czyli usług ukierunkowanych na klienta i jego potrzeby.