Wróć

60 zł za aktywność w aplikacji mobilnej dla zaproszonych klientów Santander Bank Polska

Publikacja:
60 zł za aktywność w aplikacji mobilnej dla zaproszonych klientów Santander Bank Polska
Czas trwania
Cel (zysk) 60 zł za aktywność w aplikacji Santander mobile.
Uczestnik Zaproszony klient Santandera.
Po drodze Po otrzymaniu zaproszenia od banku należy zalogować się do aplikacji Santander mobile i wykonać w niej przelew oraz płatność Blikiem.
3-2-1 start – biegnij po swój telefon i korzystaj z aplikacji Santander mobile, a otrzymasz do 60 zł na swoje konto – takimi słowami Santander Bank Polska zaczyna wiadomość do wybranych klientów. Sprawdź swoją skrzynkę pocztową oraz korespondencję w bankowości elektronicznej, może i Ty jesteś w gronie zaproszonych.

Każdą akcję promocyjną skierowaną do obecnych klientów witamy z życzliwością, gdyż świadczy, że dana instytucja finansowa docenia wzajemną współpracę. Promocja „3-2-1 start” trwa do 31 sierpnia 2021 r., czyli do tej daty możesz się spodziewać wiadomości od Santandera i w tym okresie musisz rozpocząć działania, które dadzą Ci prawo do otrzymania nagrody.

Uczestnicy i nagrody

Jak wspomnieliśmy, uczestnikami tej akcji mogą być tylko zaproszeni klienci Santander Bank Polska, którzy otrzymali e-mail z zaproszeniem oraz szczegółowe informacje w korespondencji w bankowości elektronicznej.

Maksymalna nagroda wynosi 60 zł i składają się na nią 3 premie cząstkowe:

  • 10 zł za zalogowanie się do aplikacji Santander mobile,
  • 20 zł za zrealizowanie w niej przelewu,
  • 30 zł za dokonanie w aplikacji płatności Blikiem.

3 działania, by 60 zł było Twoje

Tylko 3 kroki dzielą Cię od nagrody:

Start
  • Krok 1

    Po otrzymaniu zaproszenia od banku do 31 sierpnia 2021 r. zaloguj się do aplikacji Santander mobile.

  • Krok 2

    W ciągu 30 dni od zalogowania wykonaj następujące działania:

    • zrób przelew w aplikacji mobilnej banku;
    • zapłać Blikiem za zakupy w sklepie internetowym lub punkcie stacjonarnym.
  • Premia

    Nagrodę w wysokości uzależnionej od tego, jakie aktywności zrealizujesz, otrzymasz jednorazowo na konto w Santanderze najpóźniej 31 października 2021 r.

Mission complete!

To musisz wiedzieć

Bank nie stawia większych ograniczeń odnośnie wymaganych transakcji. Dozwolony jest zarówno przelew na rachunek obcy, jak i na telefon Blik czy konto ZUS lub do urzędu skarbowego i innych organów podatkowych, a także doładowanie telefonu.

Pamiętaj, że nie otrzymasz nagrody, gdy wyrazisz sprzeciw wobec przetwarzania danych w celach marketingowych lub odwołasz zgodę na kontakty tego typu drogą telefoniczną lub elektroniczną. Jeśli wyłączysz Elektroniczny kanał kontaktu, nagroda także nie wpłynie na Twoje konto.

Skorzystaj z zaproszenia, zdobądź nagrodę

Jeśli tylko zostaniesz zaproszony przez bank do udziału w tej promocji, to – naszym zdaniem – nie powinieneś się zastanawiać nad udziałem w niej. Wszystkie trzy działania niezbędne do zdobycia 60 zł możesz wykonać dosłownie w kilka minut. Rzadko się zdarza, by taka premia wpadła w tak krótkim czasie. To jednak tylko nasza opinia. Jak zawsze decyzja należy do Ciebie.

Przydatne dokumenty

Krzysztof Duliński

Autor tekstu o promocji
Oceń promocję
0
(0 ocen)
Twój głos pomoże innym Bankonautom w podjęciu decyzji, czy warto skorzystać z tej promocji. Średnia ocen uwzględnia ocenę Bankonauty - Autora tekstu, który szczegółowo przyjrzał się ofercie.
Dziękujemy za Twój głos Dziękujemy za Twój głos

Komentarze i pytania

(4)
Sortuj od najnowszych
Dodaj swój komentarz...
M
Mateusz
Gość

Ktoś otrzymał zaproszenie?

Odpowiedz

K
Krzysztof
Gość
@Mateusz

Otrzymałem z 2 tygodnie temu. Dorad nie korzystałem z aplikacji.

Odpowiedz

K
Kamil
Gość
@Mateusz

Ja też dostałem, z apki korzystałem bardzo dawno.

Nie wiem tylko jak to będzie z nagrodą, bo zaprosili mnie tylko mailowo z informacją, że szczegóły w bankowości elektronicznej, a tam nic nie dostałem.

Odpowiedz

Krzysztof Duliński
Gość
@Kamil

Mam nadzieję, że bank wypłaci Ci premię bez żadnych problemów. Gdyby tak się nie stało, to pisz reklamację. To, że zaprosili Cię inaczej niż jest o tym mowa w regulaminie, nie jest Twoją winą, ale wynika z błędów po ich stronie.

Odpowiedz