
Mini-promocja trwa do 31 grudnia 2018 r. Jeśli jesteś posiadaczem iPhone’a i karty płatniczej w tym banku, premię 20 zł zgarniesz bez najmniejszego problemu.
Dla nowych i obecnych użytkowników Apple Pay
Do wzięcia udziału w promocji wystarczy posiadanie rachunku osobistego w mBanku (chociażby eKonta) oraz karty debetowej lub kredytowej wydanej przez ten bank, a także urządzenia od Apple (iPhone 6 lub nowszy, iPad 5 generacji lub nowszy, Apple Watch) z zainstalowaną aplikacją Wallet oraz aktualną wersją aplikacji mobilnej mBanku (na telefonie/tablecie).
Płaciłeś już wcześniej za pomocą Apple Pay? To żaden problem. Regulamin nie wyklucza z udziału osób, które korzystały z tej metody płatności przed udziałem w promocji. Nie ma również znaczenia, czy dopiero zostałeś klientem mBanku, czy jesteś nim od lat.
Prosta droga do premii
Aby zgarnąć sympatyczny bonus 20 zł należy:
- Przystąpić do promocji za pośrednictwem wniosku udostępnionego w aplikacji mobilnej mBanku lub w systemie bankowości internetowej.
- Do 31 grudnia 2018 r. wykonać min. 2 płatności Apple Pay.
Premia 20 zł wpłynie na Twoje konto w terminie 60 dni od momentu wykonania drugiej ze wspomnianych transakcji.
Bonus jest oczywiście zwolniony z opodatkowania.
Oby więcej takich ofert!
Premia 20 zł nie robi może oszałamiającego wrażenia, ale należy pamiętać o dwóch rzeczach. Po pierwsze, warunki jej uzyskania są banalnie proste. Po drugie, jest to promocja, w której mogą wziąć udział także obecni klienci – nawet Ci, którzy dokonywali już płatności Apple Pay.
Organizowanie promocje (nawet drobnych) dla obecnych klientów wcale nie jest wśród banków powszechną praktyką. Warto zatem docenić mBank. Życzylibyśmy sobie i Wam, by inne instytucje częściej szły w jego ślady.
Jedynym minusem akcji jest długi, nawet 60-dniowy termin wypłaty premii. Z drugiej strony, może zdążysz już o niej zapomnieć, dzięki czemu jej przekazanie po tak długim czasie będzie dla Ciebie miłym zaskoczeniem? ;)
O banku
mBank w krótkim czasie zrewolucjonizował polski rynek usług bankowych. Do dziś kieruje się zdefiniowaną przed laty misją: „maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych” i systematycznie wprowadza nowoczesne produkty i usługi. Obecnie obsługuje ok. 5 mln klientów detalicznych i posiada ok. miliona aktywnych użytkowników bankowości mobilnej.