Bankonauci Promocje Bankowe
Wybierz się z nami w podróż po bankach... 126 aktywnych promocji, 58 064 zł do zyskania
TOP 3 promocje
Nowe komentarze
Promocje bankowe dopasowane do Twoich potrzeb
Innowacyjny spławik Aquard + 100 zł za Konto Otwarte na Ciebie w BNP Paribas
Do 2000 zł premii i brak opłat za Konto Biznes przez 12 miesięcy dla klientów firmowych banku Credit Agricole
Nawet 48 000 punktów (600 zł) w Bezcennych Chwilach dla nowych klientów BNP Paribas
8% na Lokacie Powitalnej dla nowych klientów Credit Agricole
800 zł łatwej premii za Konto Santander w Santander Bank Polska. Ponadto 6% dla oszczędności
Do 900 zł premii z BIZnest Kontem w Nest Banku
600 zł premii za VeloKonto w VeloBanku + 50 zł w programie poleceń + 7% dla oszczędności
600 nagród w konkursie dla posiadaczy karty kredytowej Visa Santander Consumer Banku
200 zł do Allegro z eKontem możliwości (18-24 l.) od mBanku
600 zł dla osób w wieku 18-24 lata za eKonto możliwości w mBanku + 6,5% na rachunku Moje cele
200 zł do Allegro za podniesienie limitu karty kredytowej od Citibanku
HIT! Aż 900 zł premii z kartą kredytową Citi Simplicity w Citi Handlowym
7% do 100 tys. zł dla nowych klientów i 6,5% dla nowych środków do 400 tys. zł na Elastycznym Koncie Oszczędnościowym w VeloBanku
Ford Mustang na miesiąc + 2000 zł do Allegro w konkursie dla przedsiębiorców od Santander Bank Polska
200 zł na eKarcie Goodie za Konto 360° Junior w Banku Millennium
490 zł za Konto Otwarte na Ciebie w BNP Paribas
1600 punktów (20 zł) dla osób ze statusem Premium w programie Bezcenne Chwile Mastercard
800 zł premii + kody Empik Premium i Empik Go za kartę kredytową Citi Simplicity w Citibanku + zwolnienie z opłat przez rok
Odkryłeś nową promocję? Daj nam znać!
- 1
- 2
- z
- 101
58 064 zł
do zdobycia w promocjach
Zobacz, jak w łatwy sposób możesz otrzymać cenne premie.126
aktywnych promocji
Przeglądaj największą bazę promocji bankowych i fintechowych w Polsce.+14 400
opinii Bankonautów
Dołącz do społeczności Bankonautów, której celem jest wyrażanie opinii, wymiana doświadczeń i wzajemna pomoc.Promocje bankowe, czyli szansa na atrakcyjne premie
Niemal każdy bank prowadzi działania marketingowe. Ich zakres i natężenie mogą być różne, ale cel jest zawsze ten sam – pozyskanie nowych klientów i utwierdzenie obecnych w chęci kontynuowania współpracy.
Jedną z najpopularniejszych form marketingu są promocje bankowe, w których można zdobyć różnego rodzaju bonusy za otwarcie lub korzystanie z określonego produktu – rachunku osobistego lub firmowego, karty kredytowej, kredytu itp. Działania tego typu przynoszą korzyści obu stronom – instytucje finansowe docierają z informacją o swojej ofercie do szerokiego kręgu odbiorców, a ci mogą zdobyć premie gotówkowe, nagrody rzeczowe czy inne bonusy.
Promocje kont bankowych organizowane są nie tylko w momencie wprowadzania ich na rynek; objęte są nimi także najpopularniejsze rachunki, obecne w ofercie banków od dawna. Akcje specjalne są niezwykle skutecznym narzędziem marketingu, gdyż swoją atrakcyjnością przyciągają uwagę tych, do których są kierowane.
Promocje kont bankowych – jak je oceniać?
Ocena atrakcyjności promocyjnych ofert bankowych nie może uwzględniać wyłącznie wartości nagrody. Cóż z tego, że będzie ona bardzo wysoka, jeśli warunki jej zdobycia będą zbyt wymagające dla przeciętnego klienta? Dla przykładu, zapewnienie co miesiąc wpływu w wysokości 10 tys. zł przewyższa możliwości statystycznego Kowalskiego.
Oczywiście najbardziej pożądane są premie gotówkowe, które dają uczestnikowi akcji specjalnej pełną swobodę dysponowania zdobytym bonusem. Nie można też narzekać na bony zakupowe do sieci popularnych sklepów (w tym internetowych) z szerokim asortymentem. Najmniej atrakcyjne wydają się być nagrody rzeczowe, gdyż trzeba się zadowolić dokładnie tym, co przygotował organizator. Z drugiej strony, ich wartość bywa naprawdę wysoka.
Zupełnie osobno należy rozpatrywać wszelkiego rodzaju konkursy i loterie. W tego typu akcjach liczy się bowiem nie tylko spełnienie wymagań regulaminu, ale także łut szczęścia, dzięki któremu nasze zgłoszenie zostanie wylosowane w loterii lub dostrzeżone przez konkursowe jury.
Dla kogo są promocje w bankach?
W zdecydowanej większości przypadków podstawowym warunkiem udziału w akcjach specjalnych jest posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i dokumentu tożsamości. Jednak najogólniej rzecz ujmując, promocje w bankach są adresowane do wszystkich zainteresowanych promowanym produktem, przy czym instytucje finansowe stosują różne ograniczenia. Bywa, że zapraszają do nich tylko obecnych klientów, zupełnie nowych albo osoby, z którymi nie współpracowały przez określony czas (nazywamy go okresem karencji). Niekiedy w promocji mogą wziąć udział tylko zaproszeni (ci, którzy zostali o niej poinformowani przez bank w korespondencji elektronicznej).
Wszelkie warunki przystąpienia do akcji i wymagań, które trzeba spełnić, by zasłużyć na nagrodę, zawarte są w regulaminie promocji. Znajdziemy w nim także informacje o sposobie przekazania bonusów, zasadach reklamacji i przetwarzania danych osobowych. Oceniając akcje specjalne, uwzględniamy również przejrzystość regulaminów – uważamy bowiem, że jasna komunikacja buduje zaufanie klientów do banku i dowodzi, że promocja ma przynieść korzyści obu stronom, a nie być wyłącznie chwytem reklamowym.