Odkryłeś nową promocję?
Daj nam znać!
Jeśli przypadkiem napotkałeś promocję, której nie znalazłeś u nas, daj nam znać. Niech skorzystają też inni Bankonauci!
Odkryłeś nową promocję? Daj nam znać!
Promocje bankowe
100 zł za przeniesienie wynagrodzenia dla zaproszonych klientów Santander Bank Polska
50 zł do Biedronki z limitem w koncie w Credit Agricole
100 zł do Biedronki za wypróbowanie Alior Pay w Alior Banku. Tylko dla zaproszonych
150 zł do Biedronki za podniesienie limitu na karcie kredytowej Citibanku. Tylko dla zaproszonych
100 zł dla dzieci i nastolatków (7-17 l.) za Konto Santander dla młodych w Santander Bank Polska
400 zł premii moneyback za aktywne korzystanie z DARMOWEJ karty kredytowej BNP Paribas
Nawet 6,25% do 100 tys. zł na Koncie Oszczędnościowym Profit w Banku Millennium
100 zł za zakupy z okazji Dnia Kobiet z kartą kredytową banku Credit Agricole. Tylko dla zaproszonych
300 zł do Biedronki z Kartą Kredytową Citibank World Mastercard
Dwuosobowy wyjazd na Igrzyska Olimpijskie w Paryżu za płatności kartą Visa dla klientów Nest Banku
Toyota Yaris lub spłata kredytu (max 10 tys. zł) - oto nagrody w loterii dla kredytobiorców Banku BPS
100 zł dla nastolatka z Kontem Mobi z oferty ING Banku Śląskiego
740 zł od Alior Banku: 500 zł na start + 240 zł premii moneyback z Kontem Jakże Osobistym + 7% dla oszczędności
8% na Lokacie Powitalnej dla nowych klientów Credit Agricole
50 zł dla poleconego i 100 zł dla obecnych klientów w programie poleceń VeloBanku
150 zł dla nastolatków z eKontem możliwości w mBanku
Do 1200 zł zwrotu za paliwo i myjnię z darmową kartą kredytową Citibank-BP Motokarta
Tankuj korzyści! Do 10% (maksymalnie 50 zł co miesiąc) zwrotu za paliwo z Moto Kontem w Toyota Banku + 50 zł premii za aktywność
- 1
- 2
- z
- 98
do zdobycia w promocjach
Zobacz, jak w łatwy sposób możesz otrzymać cenne premie.aktywnych promocji
Przeglądaj największą bazę promocji bankowych i fintechowych w Polsce.opinii Bankonautów
Dołącz do społeczności Bankonautów, której celem jest wyrażanie opinii, wymiana doświadczeń i wzajemna pomoc.Promocje bankowe, czyli szansa na atrakcyjne premie
Niemal każdy bank prowadzi działania marketingowe. Ich zakres i natężenie mogą być różne, ale cel jest zawsze ten sam – pozyskanie nowych klientów i utwierdzenie obecnych w chęci kontynuowania współpracy.
Jedną z najpopularniejszych form marketingu są promocje bankowe, w których można zdobyć różnego rodzaju bonusy za otwarcie lub korzystanie z określonego produktu – rachunku osobistego lub firmowego, karty kredytowej, kredytu itp. Działania tego typu przynoszą korzyści obu stronom – instytucje finansowe docierają z informacją o swojej ofercie do szerokiego kręgu odbiorców, a ci mogą zdobyć premie gotówkowe, nagrody rzeczowe czy inne bonusy.
Promocje kont bankowych organizowane są nie tylko w momencie wprowadzania ich na rynek; objęte są nimi także najpopularniejsze rachunki, obecne w ofercie banków od dawna. Akcje specjalne są niezwykle skutecznym narzędziem marketingu, gdyż swoją atrakcyjnością przyciągają uwagę tych, do których są kierowane.
Promocje kont bankowych – jak je oceniać?
Ocena atrakcyjności promocyjnych ofert bankowych nie może uwzględniać wyłącznie wartości nagrody. Cóż z tego, że będzie ona bardzo wysoka, jeśli warunki jej zdobycia będą zbyt wymagające dla przeciętnego klienta? Dla przykładu, zapewnienie co miesiąc wpływu w wysokości 10 tys. zł przewyższa możliwości statystycznego Kowalskiego.
Oczywiście najbardziej pożądane są premie gotówkowe, które dają uczestnikowi akcji specjalnej pełną swobodę dysponowania zdobytym bonusem. Nie można też narzekać na bony zakupowe do sieci popularnych sklepów (w tym internetowych) z szerokim asortymentem. Najmniej atrakcyjne wydają się być nagrody rzeczowe, gdyż trzeba się zadowolić dokładnie tym, co przygotował organizator. Z drugiej strony, ich wartość bywa naprawdę wysoka.
Zupełnie osobno należy rozpatrywać wszelkiego rodzaju konkursy i loterie. W tego typu akcjach liczy się bowiem nie tylko spełnienie wymagań regulaminu, ale także łut szczęścia, dzięki któremu nasze zgłoszenie zostanie wylosowane w loterii lub dostrzeżone przez konkursowe jury.
Dla kogo są promocje w bankach?
W zdecydowanej większości przypadków podstawowym warunkiem udziału w akcjach specjalnych jest posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i dokumentu tożsamości. Jednak najogólniej rzecz ujmując, promocje w bankach są adresowane do wszystkich zainteresowanych promowanym produktem, przy czym instytucje finansowe stosują różne ograniczenia. Bywa, że zapraszają do nich tylko obecnych klientów, zupełnie nowych albo osoby, z którymi nie współpracowały przez określony czas (nazywamy go okresem karencji). Niekiedy w promocji mogą wziąć udział tylko zaproszeni (ci, którzy zostali o niej poinformowani przez bank w korespondencji elektronicznej).
Wszelkie warunki przystąpienia do akcji i wymagań, które trzeba spełnić, by zasłużyć na nagrodę, zawarte są w regulaminie promocji. Znajdziemy w nim także informacje o sposobie przekazania bonusów, zasadach reklamacji i przetwarzania danych osobowych. Oceniając akcje specjalne, uwzględniamy również przejrzystość regulaminów – uważamy bowiem, że jasna komunikacja buduje zaufanie klientów do banku i dowodzi, że promocja ma przynieść korzyści obu stronom, a nie być wyłącznie chwytem reklamowym.