Nowe zasady moneybacku w T-Mobile Usługi Bankowe

Nowe zasady moneybacku w T-Mobile Usługi Bankowe

T-Mobile Usługi Bankowe zmienia zasady moneybacku. W dalszym ciągu będzie on wynosił 5% od kwoty transakcji, jednak zostanie skrócony do zaledwie sześciu miesięcy. Istnieje co prawda sposób, aby w kolejnych miesiącach nadal cieszyć się zwrotem za płatności, ale wymagać to będzie posiadania produktu kredytowego w banku. Choć o premię jest trudniej niż było przed wprowadzeniem zmian, to oferta T-Mobile UB wciąż jest warta uwagi.

Wszystkie poniższe zasady dotyczą i obecnych, i nowych klientów banku. Różni się jednak termin, od którego obowiązują:

  • dotychczasowych klientów, tj. zarejestrowanych w promocji do 28 lutego włącznie, nowy regulamin dotyczy od 1 maja 2017 r.;
  • nowych klientów, tj. zarejestrowanych w promocji po 28 lutego, nowy regulamin dotyczy od dnia przystąpienia.

Kto może skorzystać z promocji?

Do skorzystania z moneybacku uprawnieni są klienci, którzy:

  • posiadają Konto Freemium lub Premium oraz kartę płatniczą do niego,
  • wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych,
  • wyrazili zgodę na weryfikację historii zobowiązań przez bank,
  • wyrazili zgodę na skorzystanie z promocji.

Z promocji wyłączeni są jednak klienci posiadający konto Premium, którzy jednocześnie korzystają z promocji: „Jump Comfort bez telefonu z kontem bankowym (www)” albo „Internet Comfort LTE 4G z kontem bankowym” albo „Taryfa T bez telefonu z kontem bankowym”.

Nowe warunki moneybacku w T-Mobile Usługi Bankowe

Za dokonywanie transakcji bezgotówkowych kartą lub BLIK-iem będziemy otrzymywać zwrot 5% kwoty na nasz objęty promocją rachunek. Premia od każdej transakcji będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Nagroda ta jest zwolniona z podatku dochodowego.

Moneyback otrzymamy maksymalnie przez sześć kolejnych miesięcy kalendarzowych pod następującym warunkiem:

  • dla konta Freemium: suma rozliczonych transakcji wyniesie co najmniej 200 zł; maksymalny miesięczny zwrot to 15 zł, co daje 90 zł przez sześć miesięcy;
  • dla konta Premium: suma rozliczonych transakcji wyniesie co najmniej 500 zł; maksymalny miesięczny zwrot to 25 zł, co daje 150 zł przez sześć miesięcy.

Uwaga: od 1 maja premia będzie wypłacana również za kolejne miesiące, jeżeli na ich zakończenie będziemy mieli aktywny produkt kredytowy – tj. umowę o pożyczkę lub kredyt, limit odnawialny w rachunku lub rachunek karty kredytowej, na którym rozliczono w tym miesiącu co najmniej jedną transakcję bezgotówkową.

Za które transakcje nie dostaniemy zwrotu?

Nie każda transakcja przyniesie nam zwrot w postaci moneybacku. Premii nie dostaniemy za zakupy w punktach posiadających następujące kody MCC:

  • 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne,
  • 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska),
  • 4111, określający m.in. usługi transportowe,
  • 6012, określający instytucje finansowe,
  • 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
  • 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
  • 4829, określający internetowe przekazy pieniężne,
  • 4900, określający narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne.

O czym jeszcze warto pamiętać?

Moneybackiem objęty jest tylko jeden rachunek. Jeżeli posiadamy więcej kont w T-Mobile Usługi Bankowe, zwrot dotyczy wyłącznie rachunku o najwcześniejszej dacie przystąpienia do promocji.

Regulamin akcji znajdziesz tutaj.

Zdaniem redakcji

Warunki moneybacku w T-Mobile UB są banalnie proste. Wystarczy wykonać transakcje kartą lub BLIK-iem na określoną kwotę (200 zł dla konta Freemium, 500 – dla Premium), aby cieszyć się zwrotem 5% wydanej kwoty (ale maksymalnie odpowiednio 15 i 25 zł) na nasz rachunek.

Wadą, szczególnie dla starych klientów, jest na pewno skrócenie maksymalnego okresu pobierania zwrotu do sześciu miesięcy. Jeżeli chcemy cieszyć się moneybackiem dłużej, musimy aktywnie korzystać z oferowanych produktów kredytowych, co dla wielu osób może stanowić istotne utrudnienie.

Z ostatniej chwili

  • 20.06.2017 10:16

    W aplikacji mobilnej ING Banku Śląskiego udostępniono mobilną autoryzację transakcji.

  • 16.06.2017 12:44

    Z początkiem czerwca Bank Zachodni WBK uruchomił infolinię w języku ukraińskim. Doradcy banku będą służyć pomocą obywatelom Ukrainy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

  • 15.06.2017 10:48

    Od godz. 16:00 w piątek do 10:00 w poniedziałek klienci Credit Agricole nie będą mogli korzystać z bankowości internetowej i mobilnej.

  • 13.06.2017 11:36

    Ruszyła świetna promocja Lokaty Happy z oprocentowaniem 4% Za założenie depozytu w Idea Banku można zgarnąć 2 bilety do Cinema City. Sprawdź szczegóły.

  • 9.06.2017 13:17

    W weekend VW Bank, Nest Bank i Raiffeisen będą przeprowadzały prace w swoich serwisach bankowości internetowej, przez co niektóre usługi nie będą dostępne.

  • 9.06.2017 13:12

    Klienci eurobanku mogą od dziś płacić swoim smartfonem za pomocą usługi Android Pay.

  • 8.06.2017 14:25

    Europejski Bank Centralny pozostawił stopy procentowe na obecnym, wyjątkowo niskim poziomie.

  • 8.06.2017 07:28

    ING Bank Śląski wprowadził do swojej oferty kartę wielowalutową. Dzięki temu rozwiązaniu można uniknąć prowizji przy płatnościach w EUR, USD, GBP i PLN.

  • 7.06.2017 10:42

    Rada Polityki Pieniężnej pozostawiła stopy procentowe na niezmienionym poziomie.

  • 7.06.2017 07:02

    Android Pay jest już dostępny dla klientów Orange Finanse.

Pominęliśmy coś ważnego? Napisz do nas!

Wiadomości

Ta strona korzysta z ciasteczek. Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej szczegółów w polityce prywatności.