Wróć

HIT: Bonus 300 zł za Konto Jakie Chcę + 350 zł w pozostałych promocjach konta osobistego w Santander Bank Polska!

Aktualizacja:
HIT: Bonus 300 zł za Konto Jakie Chcę + 350 zł w pozostałych promocjach konta osobistego w Santander Bank Polska!
Popularność promocji
Czas trwania
Cel (zysk) 300 zł premii gotówkowej + do 350 zł w innych promocjach (łącznie 650 zł).
Uczestnik Nowy klient, czyli osoba, która po 13 stycznia 2019 r. nie posiadała konta osobistego w Santander Bank Polska.
Po drodze Wystarczy otworzyć konto za pośrednictwem Profilu Uczestnika w serwisie organizatora, a następnie wykonać co najmniej 5 transakcji kartą lub Blikiem w każdym z dwóch miesięcy oraz zapewnić wpływy w łącznej wysokości min. 1000 zł.
Wystartowała kolejna edycja promocji "Konto Jakie Chcę z Bonusem", w której premią za aktywne korzystanie z rachunku osobistego w Santander Bank Polska jest 300 zł w gotówce. W efekcie mamy kumulację kilku promocji z łączną premią nawet 650 zł!

To już trzecia odsłona promocji, której formalnym organizatorem jest spółka Rankomat. Rolę partnera pełni Santander Bank Polska i to właśnie jego produktu dotyczy akcja.

Nie jest to jedyna okazja na zgarnięcie premii od tego banku. Do pozostałych jeszcze wrócimy, ale już teraz warto wspomnieć, że pula nagród we wszystkich aktualnych promocjach Konta Jakie Chcę wynosi aż 650 zł!

Czasu na decyzję nie ma jednak zbyt wiele  — z opisywanej oferty specjalnej możesz skorzystać tylko do 29 lutego 2020 r.

Sprawdź, czy spełniasz warunki uczestnictwa

Uczestnikiem najnowszej akcji może być osoba pełnoletnia posiadająca obywatelstwo polskie, adres zamieszkania na terytorium naszego kraju oraz pełną zdolność do czynności prawnych.

Dodatkowy warunek dotyczy definicji „nowego klienta”. W tym przypadku wykluczone są osoby, które po 13 stycznia 2019 r. posiadały w Santander Bank Polska (także jako współposiadacze) konto osobiste prowadzone w polskiej walucie. Przeszkodą nie jest za to fakt ewentualnego korzystania z rachunku firmowego czy innych produktów banku.

200 lub 300 zł premii w gotówce

Premią za aktywne korzystanie z nowo otwartego Konta Jakie Chcę jest aż 300 zł w formie uznania rachunku. To jednak maksymalna premia. W praktyce możesz otrzymać bonus w dwóch wysokościach – 200 lub 300 zł – w zależności od tego, jakie warunki uda Ci się spełnić.

Chcesz wiedzieć więcej? Czytaj dalej.

Krok po kroku spełniaj warunki

Poniżej harmonogram działań. Zwróć uwagę, że masz możliwość jego wydrukowania – może przyda Ci się spis zadań w formie papierowej? :)

Start
  • Krok 1

    Do 29 lutego 2020 r. wejdź na stronę promocji „Konto Jakie Chcę z Bonusem” i utwórz swój Profil Uczestnika w serwisie organizatora.

    Przy tej okazji wyraź zgodę na udostępnienie organizatorowi informacji objętych tajemnicą bankową oraz zaakceptuj regulamin promocji. Na koniec kliknij w link aktywacyjny, który otrzymasz w wiadomości e-mail.

  • Krok 2

    W tym samym terminie złóż wniosek o Konto Jakie Chcę wraz z kartą i dostępem do bankowości elektronicznej (na tym samym wniosku!). Koniecznie skorzystaj z linka udostępnionego na Profilu Uczestnika w zakładce „KONTO BONUS”, który przeniesie Cię na stronę banku. We wniosku musisz podać ten sam adres mailowy co podczas zakładania Profilu Uczestnika!

    Uwaga: jeśli we wniosku podasz kod polecenia, możesz dodatkowo otrzymać 50 zł. Jeśli nie dysponujesz takim kodem, skorzystaj z naszego: 1013953301

  • Krok 3

    Do 15 marca 2020 r. podpisz z bankiem umowę.

  • Krok 4

    Najpóźniej 30 kwietnia 2020 r. wyraź na rzecz banku następujące zgody: na kontakt w sprawie realizacji wniosku i dostarczenie regulacji bankowych, na kontakt telefoniczny i elektroniczny w celach marketingowych oraz na elektroniczny kanał kontaktu (EKK). Utrzymaj zgody co najmniej do 31 maja 2020 r.

  • Krok 5

    W każdym z dwóch kolejnych miesięcy następujących po otwarciu konta (jednak nie później niż do 30 kwietnia 2020 r.) wykonaj co najmniej 5 transakcji bezgotówkowych kartą lub Blikiem na dowolną kwotę.

    Spełnienie tego warunku zagwarantuje Ci premię w wysokości 200 zł.

  • Krok 6

    Do 30 kwietnia 2020 r. zapewnij wpływy na Konto Jakie Chcę w łącznej wysokości min. 1000 zł.

    Spełnienie łącznie warunków dotyczących transakcji (Krok 5) i wpływów pozwoli Ci zyskać maksymalną premię 300 zł.

  • Premia

    Do 15 maja 2020 r. organizator poinformuje Cię w wiadomości e-mail o przyznaniu premii. Uwaga! Znajdziesz w niej link do strony z formularzem, w którym będziesz musiał podać nr swojego Konta Jakie Chcę. Musisz to zrobić w terminie 7 dni od momentu wysłania wiadomości.

    Bonus w wysokości 200 lub 300 zł wpłynie na Twój rachunek najpóźniej 31 maja 2020 r.

Mission complete!

Uwaga! Organizator wymaga od uczestników posiadania aktywnej karty aż do końca okresu trwania promocji, czyli do 31 maja 2020 r.

Premia jest zwolniona z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych.

Promocyjne transakcje, tzn. co i kiedy?

Zapis dotyczący terminu wykonywania transakcji kartą lub Blikiem jest dość niejasny. W regulaminie czytamy, że należy je wykonywać „do dnia 30.04.2020 r. w każdym z dwóch dowolnie wybranych, następujących po sobie miesiącach po otwarciu Konta Jakie Chcę”. Na szczęście sam organizator doprecyzował tę kwestię i dla pełnej jasności sytuacji podał wszystkie 3 możliwości. A zatem, warunek dotyczący transakcji – po min. 5 w każdym miesiącu – możesz spełniać:

  • w styczniu i w lutym lub
  • w lutym i w marcu lub
  • w marcu i kwietniu.

Uznane zostaną płatności kartą lub Blikiem i to zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. To bardzo dobra wiadomość!

Co z „wpływami”?

Jeszcze raz podkreślamy, że aby zgarnąć maksymalną premię (300 zł), należy – oprócz wymaganych transakcji – zapewnić wpływy o łącznej wysokości min. 1000 zł.

W regulaminie nie znajdziemy definicji „wpływów”, co jest w zasadzie kolejną dobrą informacją. Możemy bowiem założyć, że warunki promocji spełni każdy rodzaj zasilenia rachunku, w tym przelew na konto ze swojego innego konta czy nawet wpłata gotówkowa.

Pozostałe promocje – w sumie nawet 650 zł!

Wspomnieliśmy już, że to nie jedyna akcja związana z kontem od Santandera. Poniżej pozostałe promocje tego rachunku, w których do zdobycia jest w sumie nawet 650 zł (przy założeniu, że otrzymujemy maksymalny zwrot za rachunki przez okrągły rok):

Ważna wskazówka! Jeśli chcesz zgarnąć dodatkowe 50 zł łatwej premii za otwarcie konta z polecenia, już we wniosku o konto wpisz kod otrzymany od obecnego klienta banku. Jeśli nie znasz nikogo, kto mógłby Ci przekazać kod, nic straconego, możesz skorzystać z naszego: 1013953301

Kod wpisz we wniosku (tuż po dokonaniu wyboru karty do konta), dokładnie w tym miejscu:

Kod polecającego. Wniosek o Konto Jakie Chcę

Konto Jakie Chcę – czy warto?

Warto! Choćby dla samych premii w promocjach, ale także z powodu dostępności wszystkich typów płatności mobilnych i niezłej aplikacji.

Poza tym podstawowy rachunek osobisty w Santander Bank Polska jest darmowy w prowadzeniu. Z kolei w przypadku karty mamy do czynienia z dwoma wariantami opłat: "sztywne" 3 zł (domyślny wariant) oraz możliwe do uniknięcia 5 zł (ten wariant możesz ustawić w bankowości elektronicznej).

Oferta nieaktywna
Santander Bank Polska
Konto
0 zł / 6 zł
Miesięczna opłata za prowadzenie rachunku

0 zł / 6 zł


opłaty unikniesz, jeśli masz mniej niż 26 lat lub zapewnisz wpływ na konto min. 500 zł/mies. i wykonasz 1 transakcję kartą (lub Google Pay/Apple Pay) lub Blikiem

od 1 lipca 2023 r. opłaty unikniesz, jeśli wykonasz transakcje kartą lub Blikiem na min. 300 zł/mies.

Karta
0 zł / 8 zł
Miesięczna opłata za kartę 0 zł / 8 zł

jeżeli masz mniej niż 26 lat, opłaty unikniesz, jeśli wykonasz 1 transakcję kartą (lub Google Pay/Apple Pay) lub Blikiem

jeżeli masz powyżej 26 lat, opłaty unikniesz, jeśli spełnisz ten sam warunek co przy zwolnieniu z opłaty za konto, czyli zapewnisz wpływ na konto min. 500 zł i wykonasz 1 transakcję kartą (lub Google Pay/Apple Pay) lub Blikiem

od 1 lipca 2023 r. opłata będzie wynosić 9 zł, a unikniesz jej, jeśli wykonasz transakcje kartą lub Blikiem na min. 300 zł/mies.

Bankomaty
0 zł / 5 zł
Bankomaty 0 zł / 5 zł

  • 0 zł - za wszystkie bankomaty dla klientów do 26. roku życia
  • 0 zł - bankomaty Santander Bank Polska
  • 5 zł za pozostałe maszyny dla klientów powyżej 26 lat

możesz także wykupić miesięczny pakiet bezpłatnych wypłat ze wszystkich bankomatów za 7 zł/mies.

od 1 lipca 2023 r. wypłata z bankomatów obcych będzie kosztować 3 zł (koszt pakietu bezpłatnych wypłat będzie wynosić 5 zł/mies.)

Przelew internetowy
0 zł
Zwykły przelew internetowy

0 zł


+ darmowe przelewy natychmiastowe bez ograniczeń

Banalnie prosty sposób na 300 zł, a może nawet więcej…?

300 zł premii za spełnienie tak prostych warunków to prawdziwa rzadkość. Z promocji „Konto Jakie Chcę z Bonusem” naprawdę żal nie skorzystać. Organizator wymaga jedynie zwykłego korzystania z rachunku. W sumie należy wykonać min. 10 transakcji kartą lub Blikiem w ciągu 2 miesięcy oraz zapewnić wpływy min. 1000 zł z dowolnego źródła.

Co więcej, masz szansę na dodatkowy zysk w innych promocjach: 50 zł za otwarcie konta z polecenia (+ 50 zł za każde skuteczne polecenie) oraz do 300 zł zwrotu rocznie za domowe rachunki.

Jeszcze się wahasz? ;)

Michał Radzimiński

Autor tekstu o promocji
Oceń promocję
0
(0 ocen)
Twój głos pomoże innym Bankonautom w podjęciu decyzji, czy warto skorzystać z tej promocji. Średnia ocen uwzględnia ocenę Bankonauty - Autora tekstu, który szczegółowo przyjrzał się ofercie.
Dziękujemy za Twój głos Dziękujemy za Twój głos

Komentarze i pytania

(299)
Sortuj od najnowszych
Dodaj swój komentarz...
Ł
Łukasz
Gość

Ja najpierw nie dostałem bonusu, złożyłem reklamację, rozpatrzyli pozytywnie, następnie przelali 300 zł :)

Odpowiedz

U
Uki
Gość

ok, kasa doszła

Odpowiedz

M
Michał
Gość

Cześć, czy ktoś, kto miał uznaną pozytywnie reklamację - dostał już hajs?

Odpowiedz

Ł
Łukasz
Gość
@Michał

Hej, nie dostałem - obawiam się że będą czekać faktycznie 14 dni... Mam prośbę - mógłbyś kliknąć jeszcze raz na link który dostałeś? Jeszcze jak kilka dni temu wchodziłem to pokazywało numer konta który podałem, a teraz pokazuje że nie ma nic do wypłacenia. Zastanawiam się czy inni też tak mają

Odpowiedz

K
Kasia
Gość
@Michał

Tak, przyszło dziś.

Odpowiedz

M
mihauu
Gość
@Michał

Dostałem dziś przelew 300 zł.

Odpowiedz

K
Kuba
Gość
@Michał

Tak, przelew dotarł dzisiaj około 13.00.

Odpowiedz

M
Modig
Gość
@Michał

16 otrzymałem maila o pozytywnej reklamacji i od razu uzupełniłem dane. Hajs dostałem dzisiaj czyli 25. Nie najgorzej.

Odpowiedz

M
Marcin
Gość
@Michał

Tak, miałem uznaną reklamację i wczoraj kasa już dotarła.

Odpowiedz

K
Krzysztof
Gość

Okazalo sie ze mam konto w deutsche banku , santander go przejal wiec po nagrodzie. Super. Pozdro

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Krzysztof

Dzięki za informację!

Odpowiedz

P
Patryk
Gość

Ja niestety dostalem odmowną decyzję z uzasadnieniem:


Nie został spełniony warunek określony w regulaminie akcji dotyczący braku zgody:

- na kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym,

- na kontakt telefoniczny w celu marketingowym,


Tylko, że w momencie rejestracji zaznaczałem zgody, stąd nie rozumiem decyzji:/



Odpowiedz

M
Marcin
Gość

Reklamacja rozpatrzona pozytywnie :) więc czekam teraz na przelew.


Odpowiedz

P
Piotr
Gość

rozpatrzona: negatywnie

Oficjalne uzasadnienie:

Nie został spełniony warunek określony w regulaminie akcji:

na Wniosku o otwarcie Konta Jakie Chcę podać taki sam adres e-mail jak w trakcie rejestracji Profilu Uczestnika;

Zapis w regulaminie:

§4. Prawo do Bonusu Pkt. 1 :

f. na Wniosku o otwarcie Konta Jakie Chcę podać taki sam adres e-mail jak w trakcie rejestracji Profilu Uczestnika


Pisać do eBroker i załączyć screenshoty z potwierdzenia rejestracji czy do Santander?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Piotr

Możesz do obu, może uda się więcej zdziałać :)

Odpowiedz

K
kris
Gość

odpowiedz negatywna, niby konto w santanderze mialem po 1 stycznia 2019 , nie przypominam sobie tego , wbijam jutro do santandera zapytam o konto , moze mialem a nie wiem o tym :))), przy okazji spelnie ostatni punkt promocji ZAMKNIJ KONTO :)

Odpowiedz

J
Justyna
Gość

Odpowiedź negatywną, będę się odwoływać

Odpowiedz

A
Agata
Gość

Reklamacja rozpatrzona :POZYTYWNIE wiec ok. Ale niesmak został.

Odpowiedz

P
Paweł
Gość

Piszę w imieniu osoby poleconej przeze mnie. Otrzymała negatywnie rozpatrzoną reklamacje. Powodem jest niespełnienie warunku wykonania transakcji par 4 regulaminu. Oczywiście jej wyciągi bankowe temu przeczą i wykonała transakcje w marcu i kwietniu. Co polecacie w takim przypadku zrobić? Rzecznik Finansowy?

Odpowiedz

P
Paweł
Gość
@Paweł

Przepraszam, ale wprowadziła mnie w błąd. Reklamacja jednak jest rozpatrzona negatywnie, ponieważ nie dokonała transakcji w kwietniu, tzn. myślała że dokonała ale to była transakcji z 30 marca a zaksięgowała się 1 kwietnia.

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Paweł

Czyli kwietniowe transakcje nie zostały wykonane, tak? W takiej sytuacji niestety bank mógł odmówić wypłaty premii :(

Odpowiedz

K
Kamil
Gość
@Paweł

Albo Arbiter, aczkolwiek można napisać reklamację bezpośrednio do Santandera powołują się na historię operacji.

Odpowiedz

P
Paweł
Gość
@Aldona Derdziak

Tak. Nie zostały wykonane...

Odpowiedz

M
Michał N.
Gość

Ja również dostałem pozytywną decyzję w sprawie reklamacji, ale i tak po wypłacie bonusa zamykam to konto i się żegnam. Powody?

1. Nie otrzymałem odpowiedzi na meile z zapytaniami w sprawie reklamacji bonusu. Decyzje dostałem, ale odpowiedzi na kilka moich maili już nie.

2. Decyzję dotałem już po regulaminowym czasie 30 dni, co uważam za karygodne, biorąc pod uwagę łatwość w sprawdzeniu przez bank, czy spełniłem warunki

3. Zero pomocy ze strony banku w sprawie reklamacji - na czacie pisali mi tylko że składać reklamację i czekać. No jak widać nawet w 30 dniach nie potrafili się wyrobić

4. No i sam fakt czemu musiałem w ogóle składać reklamację i się z tym wszystkim bujać dodatkowy miesiąc. Tak trudno wszystko sprawdzić na czas, albo chociaż przeprosić że coś poszło nie tak? Partner nawet nie raczył odpisać na maile...

Żenada. Mam nadzieję, że chociaż przelew przyjdzie na czas, czyli w ciągu 14 dni. Trochę się obawiam, że tu też będzie problem :P

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość

Otrzymaliśmy właśnie informację, tym razem ze strony banku, że od dziś organizator promocji rusza z odpowiedziami na (zaległe) reklamacje.

Dlaczego to tyle trwało? Tego nie wiemy, ale wygląda to na problemy techniczne (związane z raportowaniem) na linii bank – organizator.

Co dalej? W najbliższych dniach powinniście otrzymać odpowiedzi na złożone reklamacje. Trzymamy kciuki.

Odpowiedz

K
Kamil
Gość
@Redakcja

Reklamacja rozpatrzona negatywnie uzasadnienie:

Nie został spełniony warunek określony w regulaminie akcji:

na Wniosku o otwarcie Konta Jakie Chcę podać taki sam adres e-mail jak w trakcie rejestracji Profilu Uczestnika;

 Zapis w regulaminie:

§4. Prawo do Bonusu Pkt. 1 :

f. na Wniosku o otwarcie Konta Jakie Chcę podać taki sam adres e-mail jak w trakcie rejestracji Profilu Uczestnika;

Co z tym zrobić?

Jak na tego samego maila co podałem przyszło mi i potwierdzenie rejestracji Profilu Uczestnika i później potwierdzenie złożenia wniosku o konto w Santander a oni mi uzasadnili, że nie został spełniony ten warunek.

Odpowiedz

W
Wiwi
Gość
@Redakcja

Super, że tak angażujecie się w te sprawę. Dzięki :)

Odpowiedz

M
mihauu
Gość
@Redakcja

Reklamacja rozpatrzona pozytywnie.

Odpowiedz

M
Michał
Gość
@Redakcja

Czy wszyscy dostali odpowiedź na reklamacje? Bo ja niestety w dalszym ciągu nic nie mam...

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Kamil

Możesz ewentualnie próbować udowodnić swoje racje w banku, jednak nie gwarantujemy, że to zadziała...

Odpowiedz

J
Justyna
Gość
@Kamil

Mi przyszło to samo, odpisałam na e-maila dołączając printscreeny e-maili oraz z profilu Uczestnika i będę czekać na decyzję zwrotną

Odpowiedz

B
Bull
Gość

rozpatrzona pozytywie

ale niesmak pozostał

Odpowiedz

Ł
Łukasz
Gość

Właśnie otrzymałem pozytywną odpowiedź! A już miałem być zły na Santander (tak jestem tylko trochę zły bo te trzy stówki mi trochę wynagrodziły).

Odpowiedz

A
Adrian
Gość

Reklamacja zasadna, pieniądze na koncie będą w ciągu 14 dni. Dziś dostałem maila :)

Odpowiedz

K
Kamil
Gość

Otrzymał ktoś odpowiedź na reklamację?

Odpowiedz

M
Michał
Gość
@Kamil

Brak ;[


Odpowiedz

M
Mil.
Gość
@Michał

u nas to samo...


Odpowiedz

M
Michał N.
Gość
@Kamil

U mnie też cisza, a reklamację składałem 15 maja...

Odpowiedz

M
mihauu
Gość
@Kamil

Również cisza.

Odpowiedz

W
Wit
Gość
@Kamil

Brak , jeszcze mają 7 dni u mnie

Odpowiedz

S
Sara
Gość
@mihauu

u mnie tak samo. Napisałam na mejla to odpisali, że do 16 czerwca (bo 16 maja składałam reklamację) będzie odpowiedź, więc pomogli tyle, co wcale

Odpowiedz

J
johny
Gość
@Kamil

Nie raczyli jeszcze odpowiedzieć

Odpowiedz

M
Michał N.
Gość
@Kamil

Mi 30-sty dzień od złożenia reklamacji minął wczoraj. I dalej CISZA. Zero kontaktu

Odpowiedz

M
Michał
Gość
@Michał N.

U mnie podobnie.

Odpowiedz

W
Wit
Gość
@Kamil

Dziś ostatni dzień składania reklamacji, ja wyślę jeszcze pocztą , później będę się miał na co powoływać, bo widzę że to potrwa

Odpowiedz

J
Janusz
Gość
@Kamil

nie dostałem, mija 26 dni od złożenia reklamacji.

Odpowiedz

J
Justyna
Gość
@Kamil

Od 16.05 brak odpowiedzi? Co robimy z tym dalej???

Odpowiedz

W
Wit
Gość
@Justyna

Radzę napisać na kontakt z z prośbą o wyjaśnienie dlaczego reklamacja nie została rozpatrzona zgodnie z terminem 30 dni ujętym w regulaminie promocji i czekać na odpowiedź,ja tak zrobie za dwa dni.

Odpowiedz

W
Wit
Gość
@Justyna

Właśnie dostałem wiadomość ,bonus został przyznany, z linkiem do uzupełnienia w celu wypłaty bonusa

Odpowiedz

J
Justyna
Gość
@Wit

Dziś dostałam negatywną odpowiedź, że podane adresy e-mailowe nie są zgodne, co jest nie możliwe bo używam tylko jednego. Napisałam już odwołanie i będę nadal czekać

Odpowiedz

M
Marcin
Gość

Jestem w identycznej sytuacji, wszytkie warunki zostały spełnione a bonusu nie otrzymałem.

Złożyłem reklamację przez ich stronę ale oczywiście nie ma nawet potwierdzenia.

Odpowiedz

T
Tomek
Gość

W jaki sposób najszybciej i najłatwiej zamknąć konto w Santanderze?

Odpowiedz

Krzysztof Duliński
Kapitan załogi
@Tomek

Dyspozycję rezygnacji z rachunku można złożyć telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 pod numerem 1 9999.

Możliwe jest także wyrażenie chęci zamknięcia konta podczas czatu z doradcą online. Wówczas umawia on kontakt w tej sprawie i inny doradca oddzwania w ciągu 2 dni i przyjmuje dyspozycję rezygnacji.

Odpowiedz

R
Radek
Gość

Czy ma ktoś może sytuację, że mimo otrzymania maila z linkiem i wskazania numeru konta w terminie nadal nie otrzymał pieniędzy?

Odpowiedz

R
Rafał
Gość

Do mnie i rodziców kaska już dotarła :)

Odpowiedz

P
Paweł
Gość

Otrzymałem przed chwilą bonus 300zł :) Wszystko odbyło się zgodnie z regulaminem, bez reklamacji.

Odpowiedz

S
Sara
Gość
@Paweł

no to super, szkoda, ze reklamacje mają w tyłku

Odpowiedz

S
Sylwia
Gość

Właśnie otrzymałam przelew :)

Odpowiedz

M
Michał
Gość

To się w głowie nie mieści, jak wielu ludzi zostało wykiwanych. Ja także, spełniłem wszystkie warunki promki i cisza. Oczywiście reklamacja poszła i czekam... Szacowny bank i jego współpracownik od promocji niech nie liczą na dobry PR za coś takiego. :(

Odpowiedz

A
Aleksander
Gość
@Michał

I co dostał Pan pieniadze?

Odpowiedz

M
Michał
Gość
@Aleksander

Nie, złożona reklamacja. Czekam

Odpowiedz

K
Kasia
Gość

Wysłałam prośbę o potwierdzenie wpłynięcia reklamacji na adres [email protected], prawie po tygodniu otrzymałam następującą odpowiedź:

Dzień dobry,

reklamacja została odnotowana i jest procesowana przez bank. Zostanie rozpatrzona do 30 dni od daty złożenia.

Pozdrawiamy,

zespół eBrokerPartner

Odpowiedz

P
Paweł
Gość
@Kasia

dobre i to, ja czekam na wypłatę bonusa...

Odpowiedz

P
Paweł
Gość

Tak, naprawdę to nie ma nawet żadnego potwierdzenia na wysyłaną reklamację i nie zdziwię się jak przez 30 dni nic nie przyjdzie, a później będą twierdzili, że żadna reklamacja do nich nie wpłynęła.

Odpowiedz

S
Sara
Gość
@Paweł

no organizacja jest na poziomie ZEROWYM

Odpowiedz

S
Sara
Gość

Dostał ktoś już odpowiedź z reklamacji?

Odpowiedz

M
Michał N.
Gość
@Sara

Ja nie. Absolutna cisza.

Odpowiedz

Ł
Łukasz
Gość
@Sara

Ja nie dostałem żadnej odpowiedzi na reklamację ani żadnego potwierdzenia że reklamacja została złożona...

Odpowiedz

N
Natalia
Gość
@Sara

U mnie też żadnego odzewu, reklamację wysłałam 16.05.

Odpowiedz

T
Tomasz
Gość

Czy ktoś z Was otrzymał już przelew z bonusem?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Tomasz

Jest jeszcze trochę czasu - przelew trafi na konta do 31 maja.

Odpowiedz

T
Tomasz
Gość
@Aldona Derdziak

Oczywiście wiem o tym. Pytałem z ciekawości czy zaczęli już wykonywać przelewy czy znowu czekają niemal do ostatniej chwili.

Odpowiedz

D
Damian
Gość

Logując się przez stronę tego "partnera" czułem jak to się skończy. I teraz co, trzeba się będzie bujać z tym beznadziejnym kontem santandera aż łaskawie negatywnie rozpatrzą reklamację? Bo nie spodziewam się pozytywnego rozwiązania sprawy...

Odpowiedz

S
Sara
Gość
@Damian

Musza pozytywnie rozpatrzyc, jesli ma sie nawet dowod od banku ze wszystkie warunki zostaly spelnione

Odpowiedz

W
Witek
Gość

Czy jeśli dostałem oraz moja znajoma po 80 zł za polecenie to czy tzn że dopełnislismy wszytskich warunków aby otrzymac dodatkowo BONUS?

Email nie otrzymaliśmy do tej pory !!

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Witek

Warunki programu poleceń są nieco inne - do końca miesiąca następującego po założeniu konta należało zalogować się do aplikacji mobilnej i wykonać transakcje kartą/Blikiem na min. 300 zł. W tej promocji z premią 300 zł było to po 5 transakcji w dwóch miesiącach i wpływ na konto.

Odpowiedz

W
Witek
Gość
@Aldona Derdziak

Te warunki zostały spełnione 5 transakcji oraz wpływ na konto.

Odpowiedz

M
MICHAŁ.N.
Gość

Właśnie dostałem "pięknie wygenesowaną" odpowiedź na moje maile w tej sprawie:

"Witamy,

wiadomość o przyznaniu bonusu została wysłana już do wszystkich osób, które w ocenie banku spełniły warunki do przyznania bonusu. Najwidoczniej nie spełnił/-a Pani/Pan warunków. Zgodnie z regulaminem, jest możliwość zgłoszenia reklamacji. Prosimy o zgłoszenie reklamacji w zakładce "reklamacje" po zalogowaniu się do profilu uczestnika. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni.

 Pozdrawiamy,

zespół eBrokerPartner"


ZERO USTOSUNKOWANIA SIĘ DO TEGO CO NAPISAŁEM W MAILACH. ŻENADA

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość

Są nowe wieści bezpośrednio od organizatora:

1. Wczoraj organizator ponownie wysłał maile do osób które nie podały danych do przelewu, a którym wiadomość została przesłana w czwartek.

2. Organizator będzie kilkakrotnie ponawiać maile do osób które tych danych jeszcze nie uzupełniły.

Tak więc, ponownie, sprawdźcie, czy informacja o nagrodzie trafiła na Waszą skrzynkę pocztową. Jeśli nie — pozostaje reklamacja.

Odpowiedz

S
Sara
Gość
@Redakcja

Ciekawe ile bedzie trzeba czekac na rozpatrzenie reklamacji.

Odpowiedz

P
Paweł
Gość

U mnie trzy osoby polecone nie otrzymały maila, chociaż spełniły warunki. Podejrzewam, że to jest działanie celowe i chcą zyskać na tym, że ktoś zrezygnuje z ubiegania się o bonus. Czy Szanowna Redakcja może w jakiś sposób wpłynąć na organizatora promocji, aby odnieśli się na maile wysłane do ebroker, upominające się o link aktywacyjny, przed wysłanie reklamacji??

Odpowiedz

M
Michał N.
Gość

Złożyłem reklamacje w piątek, wtedy też napisałem do nich oddzielnego maila razem ze screenami z konta potwierdzającymi spełnienie warunków. Dodatkowo wczoraj dorzuciłem rozmowę z doradcą Santandera. CISZA. Jak do tej pory zero jakiejkolwiek reakcji z ich strony. Nawet maila z szablonu że badają sprawę itd. ŻENADA.

Odpowiedz

S
Sara
Gość
@Michał N.

Maja na to 30 dni wiec podejrzewam ze beda nas trzymac do samego konca...

Odpowiedz

M
mihauu
Gość

Nie otrzymałem żadnego maila, pomimo spełnienia wszystkich warunków regulaminu ust. 1 pkt a-j. Zero odzewu od Organizatora promocji na moje maile. Złożyłem reklamację. Cisza. Ostatni raz biorę udział w czymś takim. Przez takie finalizowanie promocji straciłem jakiekolwiek zaufanie do Santandera.

Odpowiedz

K
Karol
Gość

Redakcjo, jak odniesiecie się do faktu, że niektórzy otrzymali maile dzisiaj? Co tu się wyprawia? 14 maja wysyłka maila, przerwa i znowu? Dziwna sprawa :)

Odpowiedz

K
Kuba
Gość

Czy ktoś reklamował w piątek i otrzymał już odpowiedź? Znalazłem w necie wpis takiej osoby, więc może nie jest to jednorazowy przypadek...

Odpowiedz

S
Sara
Gość
@Kuba

Reklamowalam i nic nie dostalam dalej

Odpowiedz

Z
Zygfryd
Gość

Albo jakiś błąd systemu i część maili im się nie wysłała, albo zwyczajnie chcą zrobić ludzi w bambuko. Chyba rzadko się zdarza, żeby aż tyle osób miało problemy z otrzymaniem bonusu. Niepoważny bank, niepoważny organizator promocji...

Odpowiedz

U
Ula
Gość

Maila nie otrzymałam do tej pory. Zakładałam konto z koleżanką w ten sam dzień, krok po kroku robiłyśmy wszystko razem. Płatności także w większości wykonywałyśmy w te same dni. Ona maila dostała, ja niestety nie. Poczta przeszukana, we wszystkich kategoriach. Historia konta bankowego przejrzana dokładnie, więc nie mam wątpliwości co do spełnienia przeze mnie warunków prawidłowo. Reklamacja także wysłana, ale czarno to widzę.

Odpowiedz

M
Marcin
Gość

U mnie brak maila. Potwierdzilem na czacie z bankiem, ze warunki mam spelnione i sam pracownik napisalby zlozyc reklamacje.

Odpowiedz

M
Macio
Gość
@Marcin

Jestem ciekaw co beda odpowiadac na te reklamacje, ktorych domyslam sie bylo sporo.

Odpowiedz

M
Macio
Gość
@Macio

Juz wiem co odpowiadaja..nic, poprostu przesylaja email z linkiem i info o spelnionych warunkach

Odpowiedz

O
ola
Gość

otrzymałam wczoraj ? był w zakładce "zakupy" ...więc dla tych co nie otrzymali ,warto sprawdzić wszystkie zakładki

Odpowiedz

K
Krystian
Gość
@ola

Dobra informacja :)

W zależności od aplikacji pocztowej zakładki mają różną nazwę — "Oferty", "Zakupy", "Reklama". Warto przejrzeć je wszystkie (wraz z "Kosz", "Spam") lub użyć wyszukiwarki w programie pocztowym.

Odpowiedz

M
MICHAŁ.N.
Gość

Złożyłem reklamację przez stronę promocji i dodatkowo jeszcze napisałem maila do organizatora. Ostatni raz biorę udział w takiej promocji. Na 10000% spełniłem wszystkie warunki. Jeśli nie otrzymam bonusu na bank zamykam konto w Santanderze i kończę jakąkolwiek współpracę z tymi odmiotami

Odpowiedz

K
Krystian
Gość
@MICHAŁ.N.

Zerknij poniżej na odpowiedź @Patryka.

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość

Ważna informacja dla osób, które niestety nie otrzymały premii. Zapytaliśmy organizatora, jak wygląda aktualnie sytuacja z wysyłką maili i co robić, jeśli taka wiadomość nie pojawiła się na skrzynce. Otrzymaliśmy następujące informacje:

1. Organizator wysłał wszystkie wiadomości wczoraj do godziny 20:00.

2. Jeśli nie otrzymaliście takiego maila od organizatora (z adresu [email protected]) to w pierwszym kroku sprawdzacie folder "Spam", "Kosz". My ze swojego doświadczenia dodamy jeszcze do tego zestawu folder "Oferty". Możecie też użyć funkcji wyszukiwania w skrzynce pocztowej i wpisać: [email protected]

3. Jeśli wciąż nie udało Wam się odszukać wiadomości, to oznacza, że w ocenie banku nie spełniliście warunków akcji. W tym momencie pozostaje Wam złożenie reklamacji poprzez zalogowanie się do swojego profilu uczestnika https://bonussantander.ebrokerpartner.pl/logowanie.htm , przejście do zakładki "REKLAMACJE" podanie numeru umowy, albo numeru konta bankowego otwartego w ramach akcji oraz szczegółowe opisanie problemu będącego podstawą reklamacji.

4. Na rozpatrzenie reklamacji organizator ma 30 dni. Odpowiedź przyjdzie na adres mailowy podany w czasie rejestracji.

Odpowiedz

P
Patryk
Gość
@Redakcja

Oczywiście warunki spełnione, a mail nie dotarł.

To już 3 bank gdzie spełniam warunki, a nie otrzumuję premii w czasie (w 2 poprzednich udało mi uzyskać premię po około 2 miesięcznuch walkach w reklamacjach).

Czy tylko ja mam takiego pecha?

Teraz znów na siłę będę musiał pozostać w banku przez kolejnę mięsiacę i spełniać warunki, aby nie została pobierana prowizja za kartę (lub płacić).

Defitywnie konczę z tymi "promocjami", bo człowiek tylko więcej nerwów traci...

Odpowiedz

P
paladinek
Gość
@Patryk

No co Ty - jak konto Ci nie odpowiada, a założyłeś je tylko dla premii, to zamykasz je i koniec. Po co się spinać i męczyć?

Odpowiedz

S
Sara
Gość
@Patryk

U mnie dokładnie to samo. Już drugi bank z którym mam problem. Złożyłam już reklamację, bo ani Ja, ani moja mama nie otrzymałyśmy mejla pomimo spełnienia warunków.

Odpowiedz

P
Patryk
Gość
@paladinek

Tak, tylko jak zamknę konto to na jakie konto przyjdzie ew. premia?


Odpowiedz

P
paladinek
Gość
@Patryk

No tak, jeśli chcesz walczyć jednak o premię, to musisz mieć aktywne...

Odpowiedz

K
Krystian
Gość
@Patryk

To właśnie pokazuje jak bardzo wszyscy są pewni tych premii. Zdecydowana większość, która nie otrzymała maila po prostu nie wyraziła zgód lub nie spełniła warunków przez złą ich interpretacje. Niestety jak ktoś nie dostał wiadomości to na 90% jest to jego wina ;)

Odpowiedz

A
Adam
Gość
@Redakcja

Ja również nie dostałem żadnego maila od organizatora, a jestem na 100% pewny, że spełniłem wszystkie wymagane warunki

Odpowiedz

P
Patryk
Gość
@Krystian

Właśnie otrzymałem potwierdzenie na czacie Santandera że spełniłem wszystkie warunki promocji.

Więc nie przyznanie premii jest bezpodstawne.


Odpowiedz

P
Patryk
Gość
@Krystian

Cytat konsultanta: "Wszystkie zgody marketingowe zostały wyrażone, w marcu dokonał Pan 4 transakcję kartą i 1 transakcję BLIK, w kwietniu wykonał Pan 5 transakcji BLIK."

Wyciąg z regulaminu:

§4. pkt i. - "do dnia 30.04.2020r. w każdym z dwóch dowolnie wybranych, następujących po sobie miesiącach po otwarciu Konta Jakie Chcę w ramach Akcji tj.

- w styczniu i lutym lub

- w lutym i marcu lub

- w marcu i kwietniu,

wykonać co najmniej 5 (słownie: pięć) Transakcji bezgotówkowych.:

§1. pkt 10 - "Transakcje bezgotówkowe - bezgotówkowe transakcje zakupu w punkcie handlowo-usługowym (płatność bezgotówkowa kartą za zakupy w sklepie lub w Internecie w tym transakcje Blik (transakcja BLIK jest Poleceniem przelewu albo Poleceniem przelewu wewnętrznego))."

Więc brak przyznania premii jest bezpodstawny.

Odpowiedz

P
Patryk
Gość
@Krystian

Potwierdziłem z pracownikiem Santadera, że spełniłem warunki, więc brak potwierdzenia nieuzasadniony. Reklamacja w toku.

Odpowiedz

K
Krystian
Gość
@Patryk

Dzięki za informację. Dobrze wiedzieć, że konsultant Santandera na czacie udziela tak szczegółowych danych o spełnieniu warunków. To dobra wskazówka dla pozostałych osób, które nie otrzymały premii. Myślę, że po włączeniu takiego raportu w opisie reklamacji jeszcze łatwiej powinno być z jej uznaniem.

Odpowiedz

S
Sara
Gość
@Krystian

A jak wlaczyc taki raport? Tam nie ma mozliwosci dodania zalacznika

Odpowiedz

P
Patryk
Gość
@Krystian

Dokładnie. Początkowo doradca na czacie powiedział mi, że nie zrobiłem w marcu 5 płatności kartą, ani też 5 płatności BLIKIEM, więc nie spełniłem warunków.

Jednak regulamin mówi tylko i wyłącznie o 5 transakcjach bezgotówkowych, nie wyszczególnia że to mają być transakcje danego typu. Po wklejeniu fragmentu z regulamin doradca przyznał mi racje i prosił kontakt z organizatorem.

Odpowiedz

K
Krystian
Gość
@Sara

Kopiuj-wklej z czatu z konsultantem powinno wystarczyć :)

Odpowiedz

S
Sara
Gość
@Krystian

Juz wyslalam wczoraj reklamacje z podaniem terminow platnosci i wplywow. Gdyby to nie dalo skutkow, na pewno sie odwolam - mam zapisana rozmowe z konsultantem, ktory potwierdza ze warunki zostaly spelnione

Odpowiedz

A
Ania
Gość

Wszystkie maile zosłaty wysłane tym, którzy w pcenie banku spełnili kryteria. Taką informację dostałam od Bonus eBroker. Pozostaje złożenie reklamacji. Ja złożyłam

Odpowiedz

K
Kuba
Gość
@Ania

Ja też. Szkoda tylko, że mają na to cały miesiąc i pewne skorzystają z tego prawa...

Odpowiedz

A
Asia
Gość
@Ania

Dzięki za informację.faktycznie nadawcąa był mylacy i znalazłam go w spamie

Odpowiedz

P
Paula
Gość

Ja i mama również nie dostałyśmy maila (sprawdzony folder Spam itd.), a obie spełniłyśmy warunki promocji.. :(

Odpowiedz

S
Sara
Gość
@Paula

u mnie również nic nie ma :/

Odpowiedz

M
Milena
Gość
@Paula

ja i brat dostalismy wczoraj, a dwie inne osoby z naszej rodziny nie... a warunki na 100% spełnione. mam nadzieję, że dziś jeszcze będą rozsyłać maile.

Odpowiedz

J
Jarosław
Gość

Przyszło, nadawca maila to bonus eBrokerPartner moze tak znajdziecie

Odpowiedz

M
Michał N.
Gość
@Jarosław

Ale dostałeś maila dzisiaj, czy wczoraj?

Odpowiedz

A
Aśka
Gość

U mnie również nadal brak maila, mimo spełnienia warunków!

Odpowiedz

A
Adam
Gość

Ja też nie dostałem meila a warunki promocji spelnilem

Odpowiedz

K
Karolina
Gość

Cześć wszystkich ja dostałam:-) Sprawdźcie proszę SPAM mój Gmail tak tą wiadomość niestety zakwalifikował. Pozdrawiam

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Karolina

Dzięki za informację! Również pozdrawiamy :)

Odpowiedz

M
Michał N.
Gość
@Karolina

Ale dostałaś dzisiaj, czy jeszcze wczoraj? Ja w SPAMie niestety nic nie mam...

Odpowiedz

M
Michał N.
Gość

Redakcja - moglibyście zapytać organizatora czy dzisiaj również będą wysyłane maile?

Ja też nie dostałem żadnego maila, a na 1000% spełniłem wszystkie warunki promocji....

Odpowiedz

Ł
Łukasz
Gość

Ja niestety również nie dostałem żadnego maila od nich, 10 transakcji wykonanych do 30 kwietnia i 1000 zł też było wlane...

Odpowiedz

K
Kuba
Gość

U mnie do dziś nic, choć jestem przekonany, że spełniłem wszystkie warunki. Myślicie, że przed złożeniem oficjalnej reklamacji mogę zapytać ich o powód takiej decyzji? A może nie mają wglądu, skoro nie otrzymałem wiadomości?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Kuba

Jeśli spełniłeś warunki i wyraziłeś potrzebne zgody, sprawdź jeszcze raz dokładnie wszystkie foldery w skrzynce mailowej (może mail wpadł do Spamu albo Powiadomień?). Dopiero wtedy warto złożyć reklamację. Czy pytanie organizatora o powody coś da - trudno powiedzieć...

Odpowiedz

M
Michał N.
Gość
@Aldona Derdziak

Redakcja - moglibyście zapytać organizatora czy dzisiaj również będą wysyłane maile?

Ja też nie dostałem żadnego maila, a na 1000% spełniłem wszystkie warunki promocji....

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Michał N.

Przyjrzymy się sprawie, prosimy o cierpliwość.

Odpowiedz

M
Michał N.
Gość
@Aldona Derdziak

Dziękuję :)

Odpowiedz

K
Kuba
Gość
@Aldona Derdziak

Aldona, dziękuję za sugestię. Sprawdzałem, mam też włączone powiadomienia o każdej wiadomości. Nadal cisza, a pewność, że spełniłem wszystkie warunki coraz większa ;) Ja także prosiłbym o sprawdzenie, czy to już koniec i można ewentualnie reklamować.

Odpowiedz

S
Sara
Gość
@Aldona Derdziak

Oraz na jaki mejl składać reklamację?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Sara

Reklamację możesz złożyć przez swój Profil Użytkownika w serwisie organizatora.

Odpowiedz

R
Rafał
Gość

Ja dzisiaj dostałem, ale moja dziewczyna jeszcze nie.

Odpowiedz

B
Bull
Gość

Niestety nie otrzymałem maila, żona dostała, proszę o informację w jaki sposób można złożyć reklamację, w regulaminie pisze o zakładce reklamacje, ale nie ma takiej?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Bull

Reklamację możesz złożyć przez Profil Uczestnika założony w promocji - tam powinna być zakładka Reklamacje.

Odpowiedz

B
Bull
Gość
@Aldona Derdziak

tak pojawiła się zakładka dopiero dzisiaj

Odpowiedz

S
Sara
Gość
@Aldona Derdziak

Profil uczestnika to jest konto internetowe?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Sara

Nie - to profil, który stworzyłaś podczas rejestracji w promocji na stronie eBroker Partner.

Odpowiedz

K
Kuba
Gość
@Bull

Zdecydowałem się na reklamację, ale nawet nie dostałem stosownego potwierdzenia. Zawsze mogą powiedzieć, że nic nie dostali ?

Odpowiedz

K
Karolina
Gość

Dalej nic:/

Odpowiedz

B
Bartłomiej
Gość

Czy jest szansa, że jeszcze jutro (15.05.2020) otrzymam maila?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Bartłomiej

Maile były rozsyłane wczoraj i niestety nie wiemy nic o tym, aby dzisiaj także miały być wysyłane :(

Odpowiedz

B
Barłomiej
Gość
@Bartłomiej

Po 30stu dniach oczekiwania w końcu jest! Dzięki za bonus, ale konto Santander zostanie natychmiast po wypłaceniu zamknięte ze względu na tyle problemów z nimi. Totalny brak profesjonalizmu. Mail, który otrzymałem "Dzień dobry,

informujemy, że reklamacja dotycząca braku przyznania Bonusu w Akcji Bonus ?Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja III" organizowanej wspólnie z Santander Bank Polska została rozpatrzona: pozytywnie.

Dołożyliśmy wszelkich starań, wspólnie z partnerem akcji Santander Bank Polska, aby dokładnie przeanalizować zgłoszoną reklamację. Jednocześnie chcielibyśmy podziękować za wyrozumiałość w oczekiwaniu na jej rozpatrzenie.

Przyznany BONUS to 200 zł.

W celu odebrania bonusu wykonaj następujące kroki:

KLIKNIJ w poniższy link:

https://bonussantander.ebrokerpartner.pl/dane.htm?var=tubyłkoditp.

Po otwarciu strony bonusowej, ZALOGUJ SIĘ do swojego profilu uczestnika danymi, które zostały podane podczas rejestracji.

Uzupełnij numer Konta Jakie Chcę w Santander Bank Polska w formularzu.

Uwaga! W formularzu należy podać numer rachunku bankowego otwartego w ramach akcji "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja III".

Jednocześnie przypominamy, że dane należy uzupełnić najpóźniej do dnia 22.06.2020 r. Brak podania danych we wskazanym terminie oznacza utratę prawa do Bonusu.

Bonus zostanie wypłacony na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni.

Zgodnie z regulaminem dane, które zbieramy (numer konta) będą wykorzystane tylko i wyłącznie do wypłaty BONUSU oraz przygotowania dokumentacji naszej akcji promocyjnej. Nie przetwarzamy danych w celach marketingowych ani w celu wysyłki informacji handlowych drogą elektroniczną.

Pozdrawiamy,

Zespół eBrokerPartner"

Odpowiedz

A
Adam
Gość

Ja dalej nic.

Odpowiedz

M
Macio
Gość

I chyba bedzie reklamacja..emaila nie mam a trx wykonane w ciagu dnia bank zaksiegowal sobie na kolejny dzien,czyli inny miesiac..jednak kosztow karty nie wzial czyli zaliczyl te trx na dany miesiac.

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Macio

To faktycznie dziwne - regulamin mówi tylko o wykonaniu transakcji, a nie o dniu ich rozliczenia. Sprawdzałeś wszystkie foldery w skrzynce mailowej? Może mail wpadł np. do Spamu albo Powiadomień?

Odpowiedz

P
Paweł
Gość

Dostałem maila dzisiaj o 19:30. Bonus 300 złotych przyznany ?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Paweł

Gratulacje! :)

Odpowiedz

W
Waldemar
Gość

Ja dostałem o 18:35

Odpowiedz

Krzysztof Duliński
Kapitan załogi
@Waldemar

No i pięknie, gratuluję!

Odpowiedz

B
Bartłomiej
Gość
@Krzysztof Duliński

Ja dalej nie mam, zgody są na tak w ustawieniach konta

Odpowiedz

M
Mateusz
Gość

Nadal nic, teraz się zastanawiam czy zaakceptowałem wszystkie zgody..

Odpowiedz

Krzysztof Duliński
Kapitan załogi
@Mateusz

Oj, trochę późno na taką refleksję... Trzymam kciuki, byś jednak otrzymał wiadomość o nagrodzie.

Odpowiedz

M
Mateusz
Gość
@Krzysztof Duliński

gdzie mogę dokładnie sprawdzić te zgody?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Mateusz

Wejdź w Ustawienia i w bocznym menu - Forma kontaktu z bankiem - wybierz Zgody na kontakt. Tu sprawdzisz swoje zgody marketingowe. W menu Forma otrzymywania korespondencji sprawdzisz, czy masz zgodę na EKK.

Odpowiedz

T
Tomasz
Gość

Obcieło część mojego poprzedniego komentarza. Oto brakująca treść. "U mnie maila od ebrokera brak. Przy zakładaniu..."

Odpowiedz

K
Karol
Gość

Jest email z 17:35

Odpowiedz

Krzysztof Duliński
Kapitan załogi
@Karol

Gratuluję! Kto jeszcze się cieszy z informacji o nagrodzie? ?

Odpowiedz

K
Kuba
Gość
@Krzysztof Duliński

Chciałbym napisać, że ja, ale wciąż czekam ?

Odpowiedz

Krzysztof Duliński
Kapitan załogi
@Kuba

No to napięcie rośnie... Pamiętaj, że ostatni będą pierwszymi ?

Odpowiedz

A
Aśka
Gość
@Kuba

U mnie też nic.

Odpowiedz

T
Tomasz
Gość

konta skorzystałem z kodu od osoby polecającej. Premii nie otrzymałem. Złożyłem reklamację i już dwa tygodnie czekam na jej rozpatrzenie. Na szczęście zakładałem konto na komputerze i w tle działała aplikacja do nagrywania ekranu. Nie wykpią się... Korzystałem już z podobnych promocji i jak na razie to Santander niestety wypada najgorzej z przetestowanych banków

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Tomasz

Daj nam znać, jak potoczyła się sprawa.

Odpowiedz

T
Tomasz
Gość
@Aldona Derdziak

Odpowiedzi na reklamację nie dostałem. Ale kasa za polecenie na koncie się pojawiła. Bonus również przyznany. Tak więc Santander się spisał. Posypuję głowę popiolem i cofam moje cierpkie słowa.

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Tomasz

Gratulujemy! :)

Odpowiedz

A
Adam
Gość

Ja jeszcze nic nie dostałem.

Odpowiedz

Krzysztof Duliński
Kapitan załogi
@Adam

Nie załamuj się, informacja od organizatora, że wysyłka potrwa ok. 7-8 godzin dotarła do nas ok. 5 godzin temu. Zakładam więc, że system przekazał dotąd ok. 2/3 informacji ?

Odpowiedz

K
Krystian
Gość

Ja już dostałem.

Odpowiedz

Krzysztof Duliński
Kapitan załogi
@Krystian

Super! Kto jeszcze się doczekał?

Pamiętajcie, że teraz w ciągu 7 dni trzeba podać numer rachunku, który otworzyliście w promocji, by organizator wiedział, gdzie ma przelać kasę. ?

Odpowiedz

K
Krzysztof
Gość
@Krzysztof Duliński

Ja tez dostałem e-maila.

Odpowiedz

Krzysztof Duliński
Kapitan załogi
@Krzysztof

I wspaniale ?

Jak ktoś ma rachunki za prąd, gaz, telefon, internet na siebie, to zachęcam, by je płacić z Santandera. Co prawda zwrot to "tylko" 1%, ale odzyskać 1%, to lepiej niż nic nie odzyskać ? W skali roku coś tam się uzbiera, u mnie jest to ok. 60 zł. ?

Odpowiedz

J
Jarosław.k.
Gość

Ciekawe sprawdzam i nikt ktoś dostał mejla

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Jarosław.k.

Tak jak pisaliśmy, wysyłka może potrwać, trzeba cierpliwie czekać.

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi

Organizator poinformował nas, że wysyłka maili już się rozpoczęła. Wiadomości jest bardzo dużo i będą rozsyłane przez ok. 7 godzin, dlatego czekajcie cierpliwie :)

Odpowiedz

O
ola
Gość
@Aldona Derdziak

ok ? dziękujemy za wiadomość

Odpowiedz

J
Janudz
Gość

I dostał ktoś mejla wysla pewnie o 23 50 w piątek i po premii

Odpowiedz

Krzysztof Duliński
Kapitan załogi
@Janudz

Skąd Twoje obawy, że stracisz premię? Nawet jeśli e-mail zostanie wysłany minutę przed północą, to niczym Ci to nie grozi, bo masz 7 dni na przekazanie numeru rachunku, na który ma trafić Twoja nagroda.

Odpowiedz

O
ola
Gość
@Janudz

Również nie otrzymałam maila do tej pory.

Odpowiedz

K
Krystian
Gość
@ola

Organizator chwilę temu rozpoczął wysyłkę. Do 7-8 godzin mail powinien się pojawić ?

Dajcie znać, gdy będzie  (lub gdy się nie pojawi - oby nie).

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość

Zdajemy sobie sprawę, że macie obawy odnośnie premii, dlatego skontaktowaliśmy się bezpośrednio z organizatorem promocji.

Otrzymaliśmy informację, że wiadomości mailowe o przyznaniu premii jeszcze nie zostały wysłane. Zatem nie martwcie się, że coś Was ominęło. To raz.

Dwa — organizator zapewnił nas, że maile zostaną wysłane w tym tygodniu do 15 maja (piątek) włącznie. Dodatkowo my — serwis najlepszekonto.pl — otrzymamy informację, gdy taka wysyłka nastąpi. Będziemy na bieżąco monitorowali sytuację.

Odpowiedz

B
Bull
Gość
@Redakcja

dziękujemy :)

Odpowiedz

Ł
Łukasz
Gość
@Redakcja

Dziękujemy!

Odpowiedz

W
Weronika
Gość

Oni z tymi mailami czekają do ostatniego dnia, także nie panikujcie :)

Odpowiedz

M
Milena
Gość
@Weronika

dokładnie, nie tylko ten bank :)

Odpowiedz

M
Macio
Gość
@Weronika

Nie zgadzam sie, czesc emaili byla wysylana sporo przed czasem i dodatkowo wpadala do spamu.

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Macio

Co do wpadania maili do spamu, to może tak się zdarzyć w przypadku każdej promocji.  W tej maile jeszcze nie zostały wysłane, jak piszemy powyżej.

Odpowiedz

Ł
Łukasz
Gość
@Weronika

Ok :)

Odpowiedz

R
Rafał
Gość

Również brak maila do tej pory.

Odpowiedz

K
Karolina
Gość

Też nie mam e-maila:-(

Odpowiedz

P
Paweł
Gość

Czy te zgody podpisywałem razem z umową przy zakładaniu kota ,czy trzeba było zrobić je później ?

- na kontakt w sprawie realizacji Wniosku o otwarcie Konta Jakie Chcę i dostarczenie regulacji bankowych, w tym Taryfy Opłat i Prowizji,

- na kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym,

- na kontakt telefoniczny w celu marketingowym,

- na elektroniczny kanał kontaktu (EKK);

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Paweł

Pierwszą zgodę musiałeś podpisać przy składaniu wniosku. Co do zgód marketingowych i EKK, jeśli nie złożyłeś ich wtedy, to trzeba było to zrobić najpóźniej do 30 kwietnia 2020 r. W bankowości elektronicznej możesz sprawdzić, czy masz je wyrażone.

Odpowiedz

P
Paweł
Gość
@Aldona Derdziak

Czyli jednym słowem po premii ?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Paweł

Jeśli nie zaznaczyłeś odpowiednich zgód, organizator będzie mógł odmówić wypłaty premii.

Odpowiedz

K
Kamil
Gość

U mnie nadal brak emaila.

Odpowiedz

A
Aśka
Gość
@Kamil

Tak samo u mnie - maila brak.

Odpowiedz

K
Karol
Gość
@Kamil

u mnie też nic nie ma

Odpowiedz

M
Michał N.
Gość

Dostał ktoś już może e-mail od organizatora?

Ja na razie jeszcze nie. Niby mają czas do 15 maja

Odpowiedz

K
Kamil
Gość
@Michał N.

Tez nie

Odpowiedz

K
Kasia
Gość
@Michał N.

Też nic nie dostałam.

Odpowiedz

M
Magda
Gość

Czy w przypadku dokonania 5 płatności kartą tylko w jednym miesiącu szansa na jakąkolwiek premie przepada?

Odpowiedz

Krzysztof Duliński
Kapitan załogi
@Magda

Niestety tak, regulamin wymaga, by transakcje katą były wykonane w dwóch kolejnych miesiącach i tylko wtedy można otrzymać 200 zł premii. Zapewnienie dodatkowo wpływów oznacza dodatkowe 100 zł, czyli w sumie 300 zł.

Odpowiedz

P
Paweł
Gość
@Krzysztof Duliński

Wykonałem 5 a nawet więcej płatności BLIK w każdym z 3 miesięcy oraz zapewniłem łączny wpływ na konto. Do tej pory nie otrzymałem karty debetowej do konta, choć wnioskowałem o to przy zakładaniu. Otrzymam bonus czy nie? Karta ma status nieaktywnej.

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Paweł

Jeśli nie otrzymałeś karty, powinieneś skontaktować się z bankiem. Moim zdaniem otrzymasz bonus, ponieważ wykonałeś wymagane transakcje i zapewniłeś wpływ na konto.

Odpowiedz

P
Paweł
Gość
@Aldona Derdziak

To czemu w artykule jest zapis, że do otrzymania bonusu jest wymagana aktywna karta do końca maja? Ja faktycznie oba warunki spełniłem, ale kartę mam nieaktywną.

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Paweł

Pytaliśmy wcześniej o to organizatora i uzyskaliśmy informację, że karta musi być aktywna. W Twoim przypadku, jeśli nie otrzymałeś karty, może to być powód do reklamacji, jednak na pewno trzeba to wyjaśnić z bankiem.

Odpowiedz

E
Ewa
Gość

Jeśli chodzi o krok 4 - gdzie należy włączyć te zgody? Da sie to zrobić internetowo, czy trzeba zadzwonić

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Ewa

Zgody na EKK jak najbardziej włączysz internetowo, w bankowości elektronicznej, podobnie te marketingowe.

Odpowiedz

A
Adam
Gość

Jeżeli w bankowości internetowej mam ustawioną opłatę za kartę 5 zł to te wymagane transakcje mogą być wykonane w internecie np. na stronie doladowania.orange.pl jeżeli tam wybiorę opcję z płatnością kartą i wpiszę dane karty, to mam pytanie czy te transakcje spełnią warunek bezpłatności karty i warunek w promocji 300 zł za konto jakie chcę z bonusem edycja 3?

Odpowiedz

Michał Radzimiński
Członek załogi
@Adam

Powinny spełnić, bo to nic innego jak płatność kartą w Internecie. Mimo wszystko dopytam w banku i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź (niestety Santander wyłączył tymczasowo kilka kanałów komunikacji, więc próba nawiązania kontaktu może się nieco wydłużyć).

Odpowiedz

Michał Radzimiński
Członek załogi
@Adam

Bank potwierdza - jeśli do wykonania transakcji doładowania telefonu użyłeś danych karty (numeru, daty ważności, CVV), to taka operacja zostanie uznana jako spełniająca zarówno warunek bezpłatności karty, jak i warunek promocji ?

Odpowiedz

M
Maciej
Gość

Czy po spełnieniu wymagań do promocji dotyczących transakcji bezgotówkowych w dwóch kolejnych miesiącach można zastrzec kartę (zlikwidować) czy trzeba ją utrzymywać do momentu wypłacenia nagrody ?

Bo rozumiem że opłata jest tylko za kartę w momencie nie wykonania tych 5 transakcji a konto bezpłatne niezależnie od karty.

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Maciej

Tak, konto jest bezpłatne niezależnie od karty. Co do rezygnacji z karty - regulamin mówi, że to konto musi być aktywne, jednak z mojego doświadczenia podpowiem, że rezygnacja z karty będzie wymagała telefonu na infolinię lub wizyty w oddziale (zastrzeżenie przez bankowość elektroniczną/aplikację mobilną skutkuje wysyłką nowej karty przez bank).

Odpowiedz

M
Maciej
Gość
@Aldona Derdziak

Czyli jak dobrze rozumiem zamknięcie karty nie spowoduje nie spełnienia regulaminu promocji i nie przyznania nagrody? Podsumowując mogę zlikwidować kartę i utrzymywać tylko konto i otrzymam pełną nagrodę promocyjną tak ?

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Maciej

Taka jest moja interpretacja, skontaktuję się jednak z organizatorem, aby to potwierdzić.

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Aldona Derdziak

Uzyskałam odpowiedź od organizatora - niestety karta także musi być aktywna do końca trwania promocji, zatem nie można z niej zrezygnować ?

Odpowiedz

A
Adam
Gość

Czy aby opłata 5 zł za kartę nie była pobierana można wykonać te wymagane 5 transakcji BLIKIEM lub kartą w internecie, czy tylko w sklepach stacjonarnych? Oraz jeżeli w marcu podpisałem umowę to czy opłata za kartę jest pobierana również w marcu, czy dopiero w kwietniu?

Odpowiedz

A
Adam
Gość
@Adam

Pomyliłem się umowę podpisałem 28 lutego, a nie w marcu

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Adam

Jeśli chcesz uniknąć opłaty za kartę, to transakcje muszą być wykonane kartą, a nie Blikiem - można płacić także w Internecie.

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Adam

Co do pobierania opłaty za kartę - domyślnie ustawiona jest opłata sztywna (3 zł) i taką bank pobierze od Ciebie w kwietniu. Jeśli chcesz mieć możliwość unikania opłat, musisz zmienić sposób ich pobierania w bankowości internetowej na 5-złotową opłatę.

Odpowiedz

M
marta
Gość

Wniosek o otwarcie konta złożyłam w lutym natomiast wizyta kuriera i podpisanie umowy odbyło się w marcu - jak wygląda sprawa z wykonaniem transakcji kartą/blikiem - marzec i kwiecień to dwa miesiące, w których należy spełnić warunki ? Regulamin mówi o dwóch miesiącach po otwarciu konta.

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@marta

Tak, w tej sytuacji warunki powinnaś spełnić w marcu i kwietniu.

Odpowiedz

J
Justyna
Gość

Właśnie wypełniam warunki promocji i mam pytanie, czy zakup doładowania do telefonu przez Internet jest uważany za płatność w Internecie? Myślę, że tak, ale wolę się upewnić

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Justyna

A jak zamierzasz doładować telefon? Przez bankowość elektroniczną? Jeśli w tej formie, nie będzie to transakcja kartą/Blikiem...

Odpowiedz

J
Justyna
Gość
@Aldona Derdziak

Dokonałam płatności BLIKIEM, wygenerowanym przez aplikację

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Justyna

Zgodnie z regulaminem transakcje Blik są dozwolone, zatem transakcja powinna zostać zaliczona.

Odpowiedz

S
Szymon K.
Gość

Czy do jutra musi być podpisana umowa o konto? Można się w tym celu udać do oddziału?

Odpowiedz

Krzysztof Duliński
Kapitan załogi
@Szymon K.

29 lutego upływa termin przystąpienia do promocji i złożenia wniosku o konto, kartę i dostęp do bankowości elektronicznej

Na podpisanie z bankiem umowy masz czas do 15 marca 2020 r.

Odpowiedz

A
Adrian
Gość

Jeżelli jestem klientem BZWBK to czy mogę skorzystać z tej promocji?

Odpowiedz

Krzysztof Duliński
Kapitan załogi
@Adrian

Jeśli byłeś klientem BZ WBK i nie rozwiązałeś umowy z tym bankiem, to w chwili połączenia się BZ WBK z Santander Bank Polska stałeś się automatycznie klientem tego drugiego banku. Tym samym nie możesz uczestniczyć w tej promocji

Odpowiedz

G
gaucho
Gość

W regulaminie §4. pkt. 4 widnieje następujący zapis

Jeden Uczestnik może otrzymać tylko jeden Bonus bez względu na liczbę założonych Profili Uczestnika w Serwisie.

Chciałbym skorzystać dwa razy z promocji zakładając konto na siebie i na teścia.

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@gaucho

W tej sytuacji najlepiej byłoby założyć osobne Profile Uczestnika na stronie organizatora, a potem złożyć odrębne wnioski o konto.

Odpowiedz

K
Krzysztof W
Gość

Moim zdaniem ważna informacja dla osoby poleconej:

"Osoba polecona przez Ciebie powinna wpisać kod podczas otwierania konta i spełnić poniższe warunki regulaminu:
1. do końca miesiąca następującego po miesiącu otwarcia swojego Konta:
a) zalogować się do aplikacji Santander mobile lub do Santander internet,
b) zapłacić za zakupy kartą debetową, kartą mobilną debetową lub za pomocą usługi BLIK na łączną kwotę minimum 300 zł,
2. wyrazić zgodę na:
a) otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną i telefoniczną,
b) elektroniczną formę przekazywania korespondencji (EKK),
c) ujawnienie tajemnicy bankowej,
3. podać numer telefonu komórkowego do kontaktu i adres mailowy,
4. nie mieć złożonego sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych."

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Krzysztof W

Zgadza się - o warunkach programu poleceń Santandera piszemy w osobnym tekście: https://www.najlepszekonto.pl/polecam-moj-bank-santander-bank-polska-edycja-6

Odpowiedz

J
Joanna
Gość

Założyłam promocyjne konto zgodnie ze wskazówkami, chciałam zmienić opłaty za kartę z tych sztywnych "3zł" na 5 zł z opcją uniknięcia opłat(tak jak jest napisane tutaj na stronie). W bankowości elektronicznej weszłam kolejno w zakładki Twoje produkty-> Karty ->Usługi, nie mam tam możliwości wybrania opcji 5-złotowej. Jest tylko 3, 7 lub 9 zł, bez żadnych promocji. Czy jest może jakiś inny sposób aby to ustawić?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Joanna

Na liście kart kliknij w Usługi przy Twojej karcie debetowej. Pojawią się trzy opcje - Pakiet wypłat w bankomatach w Polsce, Opłata za kartę i Pakiet wielowalutowy. Kliknij w Szczegóły przy Opłata za kartę - tam będzie opcja zmiany opłaty, jak na obrazku poniżej:

https://uploads.disquscdn.com/images/68841e4a6a96d20a3aaeb75dc789896a567076ffea6fc7605776d8fdd2068343.png

Odpowiedz

Ł
Łukasz
Gość

Czy jak złożyłem wniosek o konto bez karty, to dostane bonus?
Ew. czy mogę teraz kartę domówić czy przepadło?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Łukasz

Naszym zdaniem wniosek o kartę powinien być złożony razem z tym o konto. Spróbuj jednak zamówić teraz kartę i wykonać nią wymagane transakcje - nic nie tracisz, a może uda się zdobyć premię :)

Odpowiedz

Ł
Łukasz
Gość
@najlepszekonto.pl

pytałem w banku, przepadło. W poprzednim opisie waszej promocji nie było nic o karcie;/

Odpowiedz

Aldona Derdziak
Członek załogi
@Łukasz

W tym tekście piszemy już o konieczności założenia rachunku i karty debetowej - uściślimy dodatkowo tę informację.

Odpowiedz

J
Justyna
Gość

Czy opisana promocja dotyczy także Konta Jakie Chcę dla młodych? W regulaminie ne ma o tym mowy, a przy próbie otwarcia konta widzę tylko możliwość otwarcia Konta Jakie Chcę.

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Justyna

W tym przypadku opłaty dotyczące konta i karty będą takie jak dla Konta Jakie Chcę dla Młodych, liczy się przede wszystkim wiek posiadacza rachunku.

Odpowiedz

Ł
Łukasz
Gość

Czy do transakcji blik wliczają się płatności internetowe?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Łukasz

Tak, wliczają się.

Odpowiedz

K
Karolina
Gość

Dlaczego nie widzę w powyższych informacjach 80 zł za polecenie?
Otwierałam konto około 18 stycznia i teraz nagle wymogi się zmieniły i nie ma tych 80 zł i warunku wydaj 300 zł w lutym kartą w sklepie internetowym lub stacjonarnym. O co chodzi?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Karolina

1 lutego 2020 r. wystartował nowy program poleceń w Santanderze - premia za polecenie została obniżona do 50 zł, jednak warunki jej otrzymania są takie same (zalogowanie do bankowości internetowej + transakcje kartą na min. 300 zł). Jeśli założyłaś konto z kodem polecenia w styczniu, to objęły Cię jeszcze wcześniejsze warunki programu poleceń i otrzymasz 80 zł premii, o ile spełnisz warunki aktywności.

Odpowiedz

K
Krzysztof W
Gość

Witam, nie zdążyłem założyć konta w tamtym miesiącu, widzę ze zmieniło się troche, polecający i polecany z 80 zl- na 50zl, jest jeszcze 150zl za wynagrodzenie? chcialbym za jednym zamachem zgarnąć cala pule :P

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Krzysztof W

Zgadza się - premie w programie poleceń są już niższe. Niestety promocja z 150 zł za wynagrodzenie nie została przedłużona.

Odpowiedz

F
Freezak
Gość

Czy można przelać 1000zł na konto i chwilę potem przelać je spowrotem? czy to spełni warunki promocji?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Freezak

Oczywiście, można tak zrobić i spełni to warunki promocji.

Odpowiedz

P
Przemysław Skotnicki
Gość

Jeśli wniosek 2 razy był anulowany przez pomyłki i konto zakładane trzeci raz to rozumiem że dalej przysługuje premia ?? W razie problemów z wypłaceniem premii to reklamację trzeba składac do banku santadner czy do ebroker partner ??

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Przemysław Skotnicki

Jeśli wniosek był anulowany na etapie wypełniania go danymi i nie został wysłany, to nie powinno być kłopotów z premia.
W razie kłopotów reklamację należy składać do organizatora poprzez swój profil w serwisie, gdzie rejestrowałeś udział w promocji, korzystając z zakładki Reklamacje

Odpowiedz

P
Przemysław Skotnicki
Gość
@najlepszekonto.pl

Został wysłany tylko bank po wysłaniu anulował wniosek bo się pomyliłem w jednej informacji. Anulowali podczas sprawdzania danych we wniosku a danych ze zdjęcia dowodu.

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Przemysław Skotnicki

W takiej sytuacji proponuję, byś spróbował sprawdzić w banku jak to zostało potraktowane. Nie powinno być kłopotu, ale lepiej się upewnić.
Jak będziesz miał wieści, daj znać. Ciekawi jesteśmy odpowiedzi banku.

Odpowiedz

P
Paweł89
Gość

Rozumiem, że nie ma przeszkód by skorzystać z promocji konta 350 zł i dodatkowo wyrobić kartę kredytową w promo 800 zł?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Paweł89

Nie ma przeszkód, tylko korzystać :)

Odpowiedz

M
majkatsch
Gość

Link z kroku 1 nie działa.

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@majkatsch

Dzięki, już jest ok :)

Odpowiedz

S
Skylla
Gość

Piszesz o wymaganej zgodzie na EKK, ale w systemie Santandera nie ma czegoś takiego jak zgoda na EKK. Są tylko dwie zgody: 1 – na kontakt tel 2 – kontakt mailowy.

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Skylla

Dzięki za komentarz. Z dużym prawdopodobieństwem masz taką zgodę wyrażoną. Zerknij do "Ustawień":
https://uploads.disquscdn.com/images/cd6121388daf848b24132ea75939d11dbe1e52b2f96caeb99b6abd5223945c5a.png

Odpowiedz

S
Skylla
Gość
@najlepszekonto.pl

OK, czyli nie jest to zgoda (są 2 linie wyżej) tylko wybrana forma kontaktu. Wszystko jasne. Dzięki.

Odpowiedz

K
Krzysztof W
Gość
@Skylla

Domyślam sie ze wszystkie zgody wyrażę w ustawieniach konta bez wychodzenia z domu?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Krzysztof W

Tak, możesz to zrobić w bankowości internetowej.

Odpowiedz

K
Krzysztof W
Gość
@najlepszekonto.pl

gdzie znajduje sie
zgody: na kontakt w sprawie realizacji wniosku i dostarczenie regulacji bankowych,czy to zaakceptowalem podczas zakladania wniosku?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Krzysztof W

Tak, te zgody musiałeś wyrazić na etapie wnioskowania o konto.

Odpowiedz

M
Michał
Gość

Siema.
Szybkie pytanie.
Jeśli otwarłem konto dziś tj 30.01 to spełnić warunki promocii żeby dostać 300 mogę w lutym i marcu? Czy muszę gazować z rym i jutro tj 31.01 coś robić?
Jedynie jak chcę przenieść wypłatę to muszę do jutra złożyć dyspozycję? Swoją drogą trochę się boję, że nie zdążą z tym (wypłatę mam 10tego)

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Michał

Cześć
Skoro szybkie pytanie, to i szybko odpowiadamy :)

Transakcje - nie musisz się spieszyć. Regulamin nakazuje wykonanie po 5 transakcji w 2 kolejnych miesiącach. Tak więc spokojnie możesz je wykonać w lutym i marcu.

Wypłata - domyślam się, że chcesz wziąć udział w akcji z 150 zł za wynagrodzenie. Złożenie dyspozycji w styczniu sprawi, że będziesz musiał zapewnić wymagane wpływy w lutym, marcu i kwietniu. W ten sposób zgarniesz całą pulę. Gdyby pracodawca nie zdążył dokonać zmiany w swoim systemie i lutowa pensja poszłaby na konto w innym banku, to po prostu zgarniesz mniejszy bonus, nie 150 zł (za 3 miesiące), ale 100 zł (za wpływ w marcu i kwietniu).

Odpowiedz

Ł
Łukasz
Gość

czy jak otworzylem konto bez karty to moge skorzystac z promocji tylułem wpływu z wynagrodzenia?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Łukasz

Niestety nie - w promocji z wynagrodzeniem wymagane jest otworzenie konta z kartą debetową.

Odpowiedz

M
Marcin
Gość

czy płaności kartą w tej promocji uznane zostaną takżę płątność karta mobilną z aplikacji google pay ??
(z tego co rozumiem przy bonusie za polecenie 80 pln takie transakcje zostałby zaliczone)

Odpowiedz

P
paladinek
Gość
@Marcin

Moim zdaniem tak - w końcu to dalej płatność kartą.

Odpowiedz

S
Sylwia Bąbel
Gość

A kiedy wpłynie 80 zł z polecenia?? Jeśli wpiszemy kod z tej str??

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Sylwia Bąbel

Premia za otwarcie konta z polecenia wpłynie na Twoje konto do końca następnego miesiąca po tym, jak spełniłaś warunki programu poleceń (logowanie do bankowości elektronicznej + transakcja kartą/Blikiem).

Odpowiedz

M
milena
Gość

Jeśli otworzę konto w styczniu, to te dwa kolejne miesiące to może być luty i marzec, czy musi być styczeń i luty?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@milena

Regulamin mówi, że transakcje należy wykonać

w każdym z dwóch dowolnie wybranych, następujących po sobie miesiącach po otwarciu Konta Jakie Chcę w ramach Akcji

Wynika z tego, że to uczestnik promocji decyduje, czy zrealizuje płatności w styczniu i lutym, czy może w lutym i marcu, a może jednak w marcu i kwietniu.
Najważniejsze, by były to miesiące następujące po sobie!

Odpowiedz

D
Dobek
Gość

Czy doładowanie revoluta za pomocą karty jest akceptowane jako płatność karta?

Odpowiedz

M
Marco
Gość
@Dobek

Z tego co się orientuję duża część banków jest wyczulona na punkcie Revoluta i tego typu operacje, więc osobiście bym nie ryzykował. Już chyba lepiej zapłacić normalnie kartą za gumę do żucia i spać spokojnie.

Odpowiedz

W
Wiktor J.
Gość

Wpływ 1000 zł też należy wykonać w każdym z dwóch miesięcy (np styczeń i luty)?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Wiktor J.

Nie, wpływ wystarczy zapewnić w jednym z miesięcy - ostateczna data to 30 kwietnia 2020 r.

Odpowiedz

F
fasol
Gość
@najlepszekonto.pl

A może to być kilka mniejszych przelewów w różnych miesiącach?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@fasol

Tak, ważne, by do 30 kwietnia 2020 r. suma wpływów osiągnęła przynajmniej 1000 zł.
Inaczej mówiąc - możesz ten warunek spełnić jednym wpływem w wysokości 1000 zł, albo robiąc kilka przelewów na mniejsze kwoty, np. 10 x po 100 zł czy 5 x po 200 zł.

Odpowiedz

D
Danka
Gość

A mnie interesuje tylko 300 zł. Nie chcę brać udziału w innych promocjach, konto też mi nie jest potrzebne. Wybaczcie, bo to może głupie pytanie, ale czy coś mi grozi za szybkie zamknięcie konta np. kara finansowa?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Danka

Nie, nic z tych rzeczy. Konto można bez żadnych konsekwencji zamknąć, choć oczywiście należy poczekać do momentu otrzymania premii. Wcześniejsze zamknięcie będzie równoznaczne z utratą prawa do bonusu.

Odpowiedz

A
Artur
Gość

Piszecie o tym zwrocie za rachunki, że to 300 zł w rok. Problem w tym, że ten zwrot jest na poziomie 1% wartości rachunków, więc maksymalny miesięczny zwrot 25 zł jest raczej poza zasięgiem większości. Myślę, że mimo wszystko łatwiej jest się wzbogacić na programie poleceń (80 zł za polecenie) niż na tej promo z rachunkami, choć w tej drugiej zysk jest pewniejszy.

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Artur

Słuszna uwaga :) choć to i tak kwestia gustu. Faktem jest, że gdyby wziąć pod uwagę:
- 300 zł w tej promocji,
- 150 zł za wynagrodzenie,
- 80 zł za otwarcie z kodem polecającym,
- 80 zł za każde skuteczne polecenie (max. 10 osób, czyli 800 zł)
to nawet nie licząc zwrotu za rachunki można się równie dobrze wzbogacić o ok. 1000 zł albo i więcej ;)

Odpowiedz

G
gumis
Gość

A jakie mamy możliwości podpisania umowy? Bank? Kurier? Inaczej?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@gumis

Podpisanie umowy w ramach promocji następuje w obecności kuriera - tak wynika z informacji we wniosku o konto.

Odpowiedz

L
LoliconSuspect
Gość
@najlepszekonto.pl

Fatalnie. Nie mam ochoty na takie podchody z czekaniem na kuriera i podpisywaniem hop siup papieru z ścianą tekstu.

Odpowiedz

B
Buggi
Gość
@LoliconSuspect

Ja właśnie w zeszłym tygodniu nie załapałem się na poprzednią promocję Santandera, bo patałachy z Inpostu bez próby dostarczenia czy telefonu od kuriera wysyłały smsa że nie udało im się ze mną skontaktować i mam do nich wydzwaniać, albo podejmowały przesyłkę do doręczenia (status w systemie) i w ogóle nie było żadnego sygnału od nich.

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Buggi

Czy dobrze rozumiem, że nie dostarczono Ci skutecznie do podpisu umowy o rachunek?
Jeśli tak, to wszystko wskazuje na to, że będziesz mógł wziąć udział w tej nowej akcji. Jej regulamin wyklucza bowiem osoby, które były posiadaczami lub współposiadaczami rachunku w Santanderze. Nie ma zapisu wykluczającego osoby, których wniosek o rachunek jest już procedowany.
Może jak szybko złożysz wniosek, to może kurier zdoła go doręczyć na czas :)

Odpowiedz

B
Buggi
Gość
@najlepszekonto.pl

Toteż nie czuję wielkiego żalu, ale muszę najpierw wywinąć się z tego starego wniosku i złożyć nowy. Tylko już wzdycham na myśl o dopraszaniu się żeby InPost mi w końcu łaskawi jakąś umowę skutecznie dostarczył.

Odpowiedz

E
Emilia
Gość

Widzę, że ta promocja z wynagrodzeniem i program poleceń kończą się za 17 dni. To znaczy, że ta kumulacja 830 zł jest możliwa tylko przez 2 tygodnie z hakiem, dobrze rozumiem?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Emilia

Tak, wszystko się zgadza. Teoretycznie można liczyć na to, że Santander odnowi wspomniane promocje, ale pewności nigdy nie ma…

Odpowiedz

G
gumis
Gość
@najlepszekonto.pl

A jeszcze pytanie o krok 4. To nie są te same zgody co były zaznaczone we wniosku?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@gumis

We wniosku uczestnik wyraża w sumie 3 zgody - na kontakt w sprawie realizacji wniosku i dostarczenie regulacji bankowych, na kontakt telefoniczny oraz na kontakt elektroniczny w celach marketingowych.

Pozostaje kwestia zgody na elektroniczny kanał kontaktu (EKK). Zgodnie z regulaminem można ją wyrazić z oddziale, w placówce partnerskiej lub w bankowości internetowej (Ustawienia -> Forma otrzymywania korespondencji). W każdym razie organizator daje czas na wyrażenie wszystkich zgód do 30 kwietnia 2020 r. :)

Odpowiedz

P
Pablo
Gość

„Aby uzyskać prawo do Bonusu, Uczestnik zobowiązany jest spełnić poniższe warunki: […] złożyć w okresie od 13.01.2020r. do 29.02.2020r. Wniosek o otwarcie Konta Jakie Chcę wyłącznie poprzez Profil Uczestnika w Serwisie za pośrednictwem linku udostępnionego w zakładce "KONTO BONUS", przekierowującego Uczestnika do strony internetowej Banku”.
Na pewno karta jest wymagana?

Odpowiedz

Redakcja Moneteo
Gość
@Pablo

Tak, wynika to z części „definicyjnej” regulaminu: „Wniosek o otwarcie Konta Jakie Chcę - wniosek o Konto Jakie Chcę, usługę Santander online oraz o debetową kartę płatniczą”.

Odpowiedz