Konto 360º w Banku Millennium

Konto 360º w Banku Millennium Źródło obrazka: strona Banku Millennium

Konto 360° w Banku Millennium to połączenie warunkowo bezpłatnego rachunku dla klientów indywidualnych z ubezpieczeniem assistance. Bank stawia na nowoczesność i funkcjonalność. Rachunek będzie dobrym wyborem dla osób, które poszukują konta głównego, na które co miesiąc będzie wpływało wynagrodzenie, renta lub emerytura. Teraz za otwarcie Konta 360° lub jego wariantu przeznaczonego dla studentów można zyskać do 360 zł premii moneyback. 

W naszej analizie Konta 360º skupimy się przede wszystkich na najważniejszych parametrach związanych z obsługą rachunku i karty debetowej. Przyjrzymy się także dodatkowym usługom dostępnym dla posiadaczy tego konta oraz ubezpieczeniu assistance, które jest mocną stroną rachunku.

Podstawowe parametry Konta 360° w Banku Millennium

Jednym z najważniejszych czynników, które decydują o wyborze rachunku bankowego, są koszty związane z jego obsługą. Poniżej przedstawiamy najistotniejsze opłaty i prowizje dotyczące Konta 360°:

  • rachunek nie jest oprocentowany;
  • opłata za prowadzenie rachunku wynosi 8 zł miesięcznie – można jej uniknąć, jeśli w poprzednim miesiącu na konto wpłynie min. 1000 zł z innych banków (lub z Banku Millennium, o ile wpływ nie pochodzi od właściciela lub współwłaściciela rachunku) oraz zostanie dokonana przynajmniej jedna transakcja kartą debetową.
  • bezpłatne wydanie karty debetowej – do Konta 360° udostępniana jest karta VISA Konto 360°, która umożliwia płatności zbliżeniowe (technologia payWave) i internetowe. Wizerunek karty przedstawiamy poniżej:

Karta debetowa Millennium Visa Konto 360

  • 7 zł/miesiąc za obsługę karty debetowej – opłata nie jest pobierana przez pierwsze 2 miesiące od wydania karty, potem można jej uniknąć, jeśli w poprzednim miesiącu na konto wpłynęło min. 1000 zł (z innego banku) oraz dokonano przynajmniej jednej płatności kartą;
  • 3,99 zł miesięcznie za "Pakiet Bezpieczeństwa", czyli ubezpieczenie karty i pakiet SMS-ów informacyjnych o stanie konta. Usługa jest płatna po upływie pełnego miesiąca od wydania karty. Jest ona włączana automatycznie, ale można ją bez problemu wyłączyć kontaktując się z infolinią banku;
  • bezpłatne wypłaty środków z bankomatów Banku Millennium;
  • 1 zł za wypłatę gotówki z bankomatów BZ WBK i Planet Cash, 5 zł za wypłaty z pozostałych bankomatów – przez pierwsze 2 miesiące od wydania karty ta opłata nie jest pobierana, potem można jej uniknąć, jeśli w poprzednim miesiącu na konto wpłynęło min. 1000 zł (z innego banku) oraz dokonano przynajmniej jednej płatności kartą do Konta 360°;
  • 2,5% nie mniej niż 9 zł za wypłatę środków z bankomatów za granicą – opłata nie jest pobierana przez pierwsze 2 miesiące od wydania karty i można jej uniknąć, spełniając warunek miesięcznych wpływów i płatności kartą płatniczą. Uwaga: bank dolicza 2% za przewalutowanie transakcji;
  • 0 zł za zmianę PIN w bankowości elektronicznej, bankomacie i TeleMillennium;
  • 0 zł za sprawdzenie salda w bankomacie;
  • brak opłat za wypłaty środków w ramach usługi cashback;
  • bezpłatne korzystanie z wpłatomatów;
  • bezpłatne przelewy krajowe w systemie ELIXIR;
  • 5 zł za przelew natychmiastowy – przelewy natychmiastowe realizowane są w systemie Express ELIXIR;
  • 7,99 zł za przelew w oddziale banku;
  • 0 zł za realizację zlecenia stałego;
  • 0 zł za realizację polecenia zapłaty;
  • 0,5% min. 20 zł max. 125 zł za zwykły przelew walutowy;
  • 5 zł za przelew europejski SEPA;
  • 0 zł za wpłaty i wypłaty gotówki w oddziałach banku.
  • 0 zł za kody SMS;
  • 5 zł za wyciągi papierowe z konta dla klientów korzystających z Millenet, 0 zł dla pozostałych klientów;

Konto 360° Student

Studencka wersja Konta 360° przeznaczona jest dla osób między 18 a 26 rokiem życia. Po ukończeniu 26 roku życia masz 3 miesiące na wybór nowego rachunku, w przeciwnym razie bank przekształci konto w standardową wersję Konta 360°.

Konto 360° Student posiada zalety standardowego rachunku osobistego oraz wprowadza kilka korzystnych zmian. Jeśli dokonasz przynajmniej jednej transakcji kartą debetową w miesiącu, to prowadzenie rachunku studenckiego jest bezpłatne, podobnie jak obsługa karty i wypłaty z bankomatów w Polsce i na świecie.

Jedynym minusem w porównaniu ze standardową wersją Konta 360° jest to, że Pakiet Bardzo Pomocny nie jest darmowy dla Konta 360° Student.

Promocja "Zyskaj 360 zł"

W kolejnej edycji tej oferty specjalnej można zdobyć do 60 zł miesięcznie przez kolejnych 6 miesięcy wypłacanych jako premia moneyback. Bank zwróci na konto 2% wartości transakcji wykonanych kartą i 5% wartości płatności BLIK - maks. do 30 zł miesięcznie za każdą z nich. W promocji biorą udział Konto 360° oraz Konto 360° Student.

Z oferty specjalnej nie mogą skorzystać osoby, które posiadały rachunek osobisty lub techniczny w Banku Millennium w okresie od 31 sierpnia 2015 r. do 21 sierpnia 2016 r.

Aby uzyskać premię moneyback, należy w każdym z miesięcy promocji spełnić wszystkie poniższe warunki:

  1. Przynajmniej raz zalogować się do aplikacji mobilnej.
  2. Wykonać min. jedną transakcję kartą.
  3. W przypadku Konta 360° - zapewnić wpływ zewnętrzny w wysokości min. 1000 zł.

Do promocji można przystąpić do 5 grudnia 2016 r.

„Moje Konto 360°": do 600 zł za założenie i polecanie konta

Natomiast nowi klienci mogą wziąć udział w akcji promocyjnej, zorganizowanej wspólnie przez Agorę SA oraz Bank Millenium. Promocja „Moje Konto 360° w Banku Millennium” składa się z dwóch części, a łącznie można w niej zdobyć nawet 600 zł - 100 zł za założenie konta oraz do 500 zł za polecenie rachunku innym uczestnikom.

Aby otrzymać stuzłotową premię powitalną, należy:

  1. Najpóźniej do 7 grudnia 2016 r. złożyć wniosek o Konto 360° lub Konto 360° Student wraz z kartą debetową za pośrednictwem .
  2. Do dnia 13 grudnia 2016 r. podpisać umowę o wybrane konto.
  3. W styczniu i lutym 2017 r. zasilić rachunek kwotą co najmniej 1000 zł oraz dokonać co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej (kartą lub BLIK-iem) w stacjonarnych punktach usługowo-handlowych.

Natomiast aby skorzystać z profitów w ramach programu poleceń, należy spełnić wszystkie opisane powyżej warunki oraz dodatkowo:

  • wygenerować w aplikacji specjalny kod i przekazać go osobie poleconej;
  • osoba polecona również musi spełnić warunki z części I (a więc być nowym klientem banku, założyć konto przez aplikację, wyrazić wymagane zgody, wpłacić co miesiąc 1000 zł i dokonać jednej transakcji bezgotówkowej), a przy zakładaniu konta podać otrzymany kod polecający.

Za każdą poleconą w ten sposób osobę otrzymamy 50 zł premii. Maksymalnie możemy uzyskać premię za 10 osób, czyli w sumie możemy zgarnąć 500 zł premii za polecenie.

Do promocji „Moje Konto 360° w Banku Millennium” mogą przystąpić wyłącznie osoby, które:

  • od 1 kwietnia 2015 r. nie miały zawartej z Bankiem Millennium umowy o żaden produkt, wliczając w to również karta przedpłaconą;
  • przed 15 listopada 2016 r. nie były zarejestrowane przez bank jako wnioskodawca jakiegokolwiek produktu.

Uwaga! Oferta nie łączy się z równolegle trwającą promocją „Zyskaj 360 zł”.

Jeżeli chcesz wziąć udział w tej promocji i zgarnąć 100 zł za otwarcie konta i do 500 zł za jego polecenie, przejdź na .

Porównanie promocji "Zyskaj 360 zł" i „Moje Konto 360° w Banku Millennium” znajdziesz poniżej:

Zyskaj 360 zł Moje Konto 360° w Banku Millennium
Maksymalna kwota premii 360 zł (60 zł x 6 miesięcy) 600 zł (100 zł za założenie rachunku + 500 zł za polecenie konta znajomym)
Data rejestracji w promocji 5 grudnia 2016 r. 7 grudnia 2016 r.
Uczestnictwo w promocji Osoby, które nie posiadały konta osobistego lub technicznego w banku w okresie od 31 sierpnia 2015 r. do 21 sierpnia 2016 r. Osoby, które od 1 kwietnia 2015 r. nie miały zawartej z bankiem umowy o żaden produkt.
Warunki przyznania premii

W każdym z 6 miesięcy należy raz zalogować się do aplikacji mobilnej, dokonać jednej transakcji kartą oraz zasilić konto kwotą min. 1000 zł (nie dotyczy Konta 360 Student).

Maksymalną miesięczną kwotę zwrotu uzyskasz, dokonując transakcji kartą na 1500 zł oraz BLIK-iem na 600 zł.

W styczniu i lutym 2017 r. należy zasilić konto kwotą min. 1000 zł i dokonać jednej transakcji kartą/BLIK-iem. Aby uzyskać premię za polecenie, należy wygenerować kod i przekazać wybranej osobie, która również musi spełnić warunki promocji.

Promocja „Legitymacja ISIC za darmo”

Młodych klientów banku może również zainteresować akcja promocyjna „Legitymacja ISIC za darmo”. Międzynarodowa Legitymacja Studencka jest dokumentem potwierdzającym status studenta na całym świecie - można nią płacić w hotelach, pubach i restauracjach, sklepach, punktach usługowych i ośrodkach kultury. Posiadacz legitymacji zyskuje dostęp do ponad 150 tysięcy zniżek i benefitów w kraju i za granicą.

Osoby, które do 31 stycznia 2017 r. otworzą Konto 360º lub Konto 360º Student oraz zakupią, a po roku odnowią legitymację ISIC, a także przez 12 miesięcy dokonają co najmniej raz jednej płatności bezgotówkowej kartą lub BLIKIEM miesięcznie w punktach usługowo-handlowych lub przez Internet, otrzymają od banku zwrot poniesionych kosztów - w zależności od rodzaju legitymacji będzie to 48, 118 lub 158 zł.

Z oferty „Legitymacja ISIC za darmo” mogą skorzystać wyłącznie nowi klienci Banku Millenium. Są to osoby, które na dzień 31 sierpnia 2016 r. nie posiadały żadnego produktu w banku (a więc nie tylko konta, lecz również np. lokaty, kredytu lub rachunku oszczędnościowego).

Uwaga! Oferta „Legitymacja ISIC za darmo” nie łączy się z równolegle trwającą promocją „Zyskaj 360 zł”.

Usługi dodatkowe dla posiadaczy Konta 360°

Osoby, które założą najnowszy rachunek osobisty w Banku Millennium otrzymują dostęp do nowoczesnych i atrakcyjnych usług:

  • Przelewy na e-mail i numer telefonu – to nowa funkcjonalność udostępniona klientom banku. Jeśli nie pamiętasz numeru konta znajomego, a chcesz przelać mu pieniądze, wystarczy, że znasz jego numer telefonu lub adres e-mail. Odbiorca otrzyma informację o przelewie przez sms lub pocztę elektroniczną i będzie mógł skorzystać ze środków, nawet jeżeli nie jest klientem Banku Millennium. Dokonywanie tego typu przelewów jest bezpłatne.
  • Dobre oprocentowanie produktów oszczędnościowych – posiadacze Konta 360° mogą skorzystać z podwyższonego oprocentowania Konta Oszczędnościowego, które przez 3 miesiące wynosi dla nich 2,7% (dla salda do 100 000 zł, niższe oprocentowanie dla nadwyżki), oraz Lokaty Mobilnej – oprocentowanie dla posiadaczy Konta 360° wynosi 2,75%.
  • Limit w koncie osobistym – jeśli korzystasz z dodatkowych środków do 7 dni w miesiącu, bank nie naliczy odsetek od Twojego zadłużenia.
  • Manager Finansów – aplikacja, która pozwala uporządkować domowy budżet i analizować swoje wydatki, dostępna przez Internet i aplikację mobilną.
  • Program rabatowy „Inspiracje” – płatności kartą debetową pozwalają Ci na skorzystanie z rabatów w blisko 1000 sklepach i punktach usługowych.

Ubezpieczenie assistance „Pakiet Bardzo Pomocny”

Klienci Banku Millennium, którzy zdecydują się otworzyć Konto 360°, objęci są ubezpieczeniem „Pakiet Bardzo Pomocny”, na które składa się assistance medyczny i domowy:

  • Assistance medyczny – obejmuje np. wizytę lekarza, pielęgniarki, dostawę leków, transport medyczny – po jednej interwencji w ciągu 12 miesięcy; bez ograniczeń można korzystać np. z infolinii medycznej lub telefonicznych konsultacji lekarskich.
  • Assistance domowy – obejmuje m.in. interwencję specjalisty (np. hydraulika, ślusarza) w razie nieprzewidzianej awarii sprzętu RTV i AGD, a także sprzętu PC – po jednej interwencji w ciągu 12 miesięcy.

Ochrona ubezpieczeniowa trwa przez 12 miesięcy i w ciągu tego okresu klient może skorzystać łącznie z maksymalnie 7 różnych interwencji z tym, że każdy typ interwencji można wykorzystać bezpłatnie tylko raz (czyli raz w roku możemy skorzystać z pomocy hydraulika, raz z wizyty lekarza, itd. aż do wyczerpania limitu 7 interwencji rocznie). Przez pierwszy rok od założenia Konta 360° ubezpieczenie „Pakiet Bardzo Pomocny” jest bezpłatny, potem kosztuje 4,99 zł miesięcznie, jednak w każdej chwili można z niego zrezygnować.

"Pakiet Bezpieczeństwa", czyli opłata za SMS-y informacyjne i ubezpieczenie karty

Posiadacze kart płatniczych mogą także skorzystać z usługi „Pakiet Bezpieczeństwa”. Składa się ona z „Pakietu powiadomień SMS o transakcjach dokonanych kartą” oraz pakietu ubezpieczeń „Ochrona karty”:

  • Pakiet powiadomień obejmuje 25 SMS-ów – są one wysyłane na numer telefonu posiadacza karty po dokonaniu każdej transakcji z użyciem plastiku. Po przekroczeniu limitu powiadomień, SMS-y wysyłane są nadal, jednak bank pobiera wówczas opłatę w wysokości 0,25 zł za każdą wiadomość.
  • Ochrona karty – ubezpieczenie obejmuje nieuprawnione użycie karty w wyniku rabunku, kradzieży albo zgubienia, utratę środków pieniężnych na skutek rabunku gotówki pobranej z bankomatu lub terminala POS, koszt wymiany dokumentów, ubezpieczenie zakupionego towaru oraz ubezpieczenie gwarancji najniższej ceny.

Koszt usługi „Pakiet Bezpieczeństwa” wynosi 3,99 zł miesięcznie. Warto wiedzieć, że usługa jest włączana automatycznie , a opłata jest pobierana dopiero po upływie pierwszego pełnego miesiąca po wydaniu karty (jeżeli więc otrzymaliśmy kartę w połowie czerwca, bank pobierze opłatę dopiero za sierpień – w czerwcu i lipcu usługa będzie bezpłatna). Osoby, które nie chcą ponosić kosztów ubezpieczenia karty, mogą zrezygnować z „Pakietu” wyłącznie poprzez call center.

MilleSMS

Klientom, którym zależy na bezpieczeństwie transakcji, bank zaoferował jednak dodatkowe rozwiązanie – możliwość skorzystania z samych sms-ów. Usługę można aktywować (lub wyłączyć) w serwisie transakcyjnym banku, decydując się na jedną z dwóch opcji;

  • pakiet MilleSMS - w jego ramach bank oferuje 20 bezpłatnych wiadomości przesyłanych na krajowy numer telefonu komórkowego w cenie 2,99 zł miesięcznie. Przez pierwszy miesiąc od uruchomienia usługi sms-y wysyłane są bez opłat;
  • nielimitowaną liczbę smsów – w tej opcji płacimy za każdą wiadomość oddzielnie. Koszt wysyłki jednego MilleSMS-a na polski numer telefonu komórkowego wynosi 0,25 zł, na numer zagraniczny - 0,30 zł.

Podczas aktywacji usługi klient decyduje zarówno o rodzaju, jak i minimalnej kwocie transakcji, o której bank powinien przesłać mu informację.

Konto 360° okiem redakcji

Rachunek osobisty w Banku Millennium to konto dla aktywnych klientów, którzy poszukują nowoczesnego, mobilnego rachunku z funkcjonalnymi usługami, np. assistance w razie awarii sprzętu domowego. Wystarczą wpływy na konto w wysokości min. 1000 zł i jedna płatność kartą, by nie płacić ani za prowadzenie rachunku, ani za kartę debetową czy wypłaty z bankomatów.

Rachunek w Banku Millennium najwięcej korzyści przyniesie klientom aktywnym, którzy zwracają uwagę na dodatkowe usługi oferowane w ramach rachunku, ale także osobom zamierzającym otworzyć w banku konto oszczędnościowe. To aktualnie jedno z najlepszych kont na rynku i zdecydowanie warte jest uwagi.

Jeżeli jesteś zainteresowany tym rachunkiem i chcesz zyskać 360 zł premii, złóż wniosek o Konto 360° na .

Jeżeli chcesz w nieco łatwiejszy sposób zgarnąć 100 zł premii za otwarcie konta i do 500 zł za polecenie, przejdź na .

Ocena: 4.5

  • nowoczesny rachunek o przystępnych opłatach
  • wysoko oprocentowane konto oszczędnościowe
  • bezpłatne ubezpieczenie assistance przez rok
  • podstawowe opłaty uzależnione od miesięcznych wpływów i transakcji kartą

Pytania i odpowiedzi

Tak, należy w tym celu udać się z wybraną (dowolnie) osobą do oddziału banku. Aby uniknąć kosztów prowadzenia konta, obsługi karty debetowej (także dla współwłaściciela) i wypłat z bankomatów, współwłaściciele muszą łącznie zapewnić wpływy na konto w łącznej kwocie min. 1000 zł oraz dokonać przynajmniej jednej transakcji kartą.
Tak. W momencie przelewu środków zostaną one przez bank zaksięgowane - to wystarczy, by warunek został spełniony. Można więc wypłacić środki nawet chwilę po tym, jak pojawiły się na koncie.
Warunek obowiązuje od pierwszego PEŁNEGO miesiąca. Jeśli więc otworzymy rachunek np. w połowie lub przed końcem czerwca, to w tym miesiącu nie musimy spełniać obu warunków, natomiast w kolejnym – już tak (o ile chcemy uniknąć opłaty za prowadzenie konta i użycie karty).

Sylwetka Banku Millennium

Bank Millennium rozpoczął swoją działalność w 1989 r. jako Bank Inicjatyw Gospodarczych (BIG S.A.). Misją banku jest ciągły rozwój i umacnianie swojej pozycji na rynku poprzez dostarczanie wysokiej jakości usług każdej grupie klientów (osobom fizycznym, małym i dużym firmom) oraz oraz stały wzrost wartości dla akcjonariuszy. Obecne motto banku to „Tradycyjna bankowość w nowoczesnym wydaniu".

Konto w pigułce

  • Jakie są opłaty za konto, kartę i operacje bankowe?

    Standardowo: 8 zł za prowadzenie konta, 7 zł za kartę, 0 zł za przelewy, do 5 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce. Wszystkich tych opłat można jednak stosunkowo łatwo uniknąć, spełniając co miesiąc łącznie dwa warunki: (a) zasilić rachunek przelewami zewnętrznymi o łącznej kwocie min. 1000 zł oraz (b) wykonać min. jedną transakcję za pomocą karty debetowej.

  • Kto skorzysta z tego konta?

    Rachunek w Banku Millennium to dobry wybór dla tych klientów, którzy poszukują niedrogiego i nowoczesnego konta z możliwością uniknięcia opłat za jego prowadzenie. Rachunek przyniesie także korzyści osobom, które chcą posiadać rachunek z ubezpieczeniem assistance oraz osobom oszczędnym, poszukującym atrakcyjnie oprocentowanych lokat i kont oszczędnościowych.

  • Jakie są największe zalety rachunku?

    Przez rok od założenia konta będziesz objęty ubezpieczeniem „Pakiet Bardzo Pomocny”. Zyskujesz także podwyższone oprocentowanie Konta Oszczędnościowego i Lokaty Mobilnej oraz możliwość dokonywania przelewów na e-mail i numer telefonu.

  • Jakie są największe wady rachunku?

    Standardowe opłaty za prowadzenie konta i użytkowanie karty debetowej są dość wysokie, dlatego jeśli nie będziesz regularnie zasilać rachunku, możesz dotkliwie odczuć pobierane przez bank prowizje.

  • Gdzie założyć?

    Wniosek o Konto 360° w promocji "Zyskaj 360 zł" możesz złożyć na .

    Alternatywnie, jeżeli chcesz wziąć udział w promocji "Moje Konto 360" i zgarnąć 100 zł za otwarcie i do 500 zł za polecenie konta, przejdź na .

Zadaj pytanie

Prosimy o kontakt, jeżeli w analizie tego rachunku zabrakło ważnej informacji lub gdy podana informacja jest błędna.


Ta strona korzysta z ciasteczek. Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej szczegółów w polityce prywatności.