Credit Agricole


Początki działalności banku Credit Agricole w Polsce sięgają 1991 r., kiedy to powstał Bank Świętokrzyski S.A. oraz firma Lukas Sp.z o.o. W 1998 r. obie jednostki połączyły się, tworząc LUKAS Bank Świętokrzyski S.A., którego działalność skupiała się przede wszystkim na kredytach ratalnych. 2001 rok zaowocował ważnymi zmianami – 75% udziałów objęła francuska grupa finansowa Credit Agricole, zaś bank kontynuował dynamiczny rozwój oferty produktów kredytowych. We wrześniu 2011 r. marka Lukas Bank znikła z rynku. Na jej miejscu powstał Credit Agricole Bank Polska S.A., który wprowadził nową ofertę kont osobistych, kredytów oraz dedykowanych produktów dla rolników.

Credit Agricole koncentruje swoje działania na budowaniu długofalowych relacji z klientami, fachowym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze.Wartości, którymi kieruje się bank, to: wiarygodność, dostępność, profesjonalizm oraz przyjazność. Oferta banku jest uniwersalna, przeznaczona jest zarówno dla klientów indywidualnych, jak i małych firm, korporacji a także rolników.


Sesje Elixir w Credit Agricole

Rodzaj sesji Godziny

Sesje wychodzące

8:00 12:00 14:30

Sesje przychodzące

11:00 – 12:00 15:00 – 16:00 17:00 – 18:00


Najlepsze konta w Credit Agricole


Wiadomości związane z Credit Agricole

Do 200 zł za Mobilne 1 Konto w Credit Agricole

13.03.2017

Credit Agricole po raz kolejny uruchamia promocję adresowaną do osób przed 27 rokiem życia. Uczestnicy akcji mogą zdobyć nawet 200 zł premii za otwarcie i aktywne korzystanie z Mobilnego 1 Konta, a warunki, które muszą spełnić, nie są zbyt skomplikowane. Ponadto ofertę można łączyć z innymi promocjami i uzyskać dodatkowo 250 zł.


200 zł za przeniesienie konta dla nowych klientów Credit Agricole

19.01.2017

Credit Agricole po raz kolejny sięga po sprawdzoną formułę i oferuje nowym klientom premię za przeniesienie rachunku. Osoby, które przez co najmniej 3 miesiące zapewnią regularne wpływy na konto w kwocie min. 3 000 zł miesięcznie, otrzymają od banku dwustuzłotową premię.


Najważniejsze wydarzenia w bankowości w 2016 r.

30.12.2016

Choć z pozoru upływający 2016 rok nie obfitował w spektakularne wydarzenia na polskim rynku bankowym, to i tak kilka zjawisk i nowych rozwiązań w znaczący sposób wpłynęło na funkcjonowanie całego sektora. W artykule podsumowujemy najważniejsze i najbardziej znaczące – naszym zdaniem – wydarzenia związane z polskimi bankami: zmiany prawno-systemowe, zmiany własnościowe, zmiany w ofertach bankowych, nowe kierunki rozwoju i technologie bankowe.


Pokaż więcej wiadomości

Z ostatniej chwili

  • 23.03.2017 11:12

    Alior Bank: 24 marca od godz. 23 do 27 marca do godz. 6 nastąpi przerwa w dostępie do bankowości. Powodem są prace związane z połączeniem z Bankiem BPH.

  • 17.03.2017 13:18

    T-Mobile Usługi Bankowe: od 17.03 (piątek) od godz. 23:00 do 18.03 (sobota) do godz. 09:00 Bankowość Mobilna będzie niedostępna z powodu prac serwisowych.

  • 16.03.2017 15:05

    W ostatnim kwartale 2016 r. zysk netto Getin Noble Bank wyniósł 2,9 mln zł.

  • 16.03.2017 15:01

    Zysk netto Grupy BGŻ BNP Paribas w 2016 r. wyniósł 76,9 mln zł (wobec 13,3 mln zł w 2015 r.). Skok wynika w dużej mierze z połączenia kilku podmiotów Grupy

  • 15.03.2017 14:40

    ING zamknął program Bankujesz-zyskujesz. W jego miejsce uruchomiono program Moje rabaty umożliwiający zakupy ze zniżką w sklepach tradycyjnych i online.

  • 14.03.2017 14:36

    Usługa HCE - płatności zbliżeniowe telefonem - jest od dzisiaj dostępna w ING Banku Śląskim.

  • 13.03.2017 09:31

    Getin Bank podniósł oprocentowanie promocyjne Konta Oszczędnościowego do 2,5% dla kwot do 100 tys. zł. Obecni klienci mogą liczyć na oprocentowanie 2,2%.

  • 9.03.2017 14:59

    Zysk netto Alior Banku w 2016 r. wyniósł aż 618 mln zł. Dla porównania, w 2015 r. był to 310 mln zł netto.

  • 8.03.2017 14:28

    RPP ogłosiła, że stopy procentowe pozostają na niezmienionym poziomie. Obecnie stopa referencyjna wynosi 1,5%, a stopa depozytowa 0,5%.

  • 7.03.2017 15:40

    PKO BP po raz kolejny otrzymał wyróżnienie „Najlepsza Infolinia”. Badania jakości infolinii bankowych przeprowadziła firma ARC Rynek i Opinia. 

Pominęliśmy coś ważnego? Napisz do nas!

Wiadomości

Ta strona korzysta z ciasteczek. Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej szczegółów w polityce prywatności.