BIZ Bank nową nazwą handlową FM Banku PBP

BIZ Bank nową nazwą handlową FM Banku PBP Źródło obrazka: logo BIZ Banku

W ostatnich dniach w FM Banku PBP nastąpiły istotne dla klientów zmiany. Od 9 czerwca instytucja działa pod nazwą handlową BIZ Bank, która połączyła dwie poprzednie: FM Bank i Polski Bank Przedsiębiorczości.

Z prawnego punktu widzenia bank się nie zmienił – FM Bank PBP SA wciąż istnieje na gruncie prawa bankowego i pod taką nazwą jest zarejestrowany. Takie same pozostają numery rachunków i kart płatniczych. Inne są natomiast nazwy handlowe, w ramach których instytucja oferuje swoim klientom produkty i usługi finansowe. Dotychczas funkcjonowały dwie marki: FM Bank oraz Polski Bank Przedsiębiorczości. 9 czerwca 2014 r. zostały one zastąpione jedną nazwą handlową – BIZ Bank, która ma podkreślać biznesowy charakter usług FM Banku PBP SA.

Oferta BIZ Banku

Strategią BIZ Banku jest wspieranie mikroprzedsiębiorstw oraz osób prowadzących własną działalność gospodarczą. Te grupy podmiotów są dla banku motorem rozwoju polskiej gospodarki, dlatego w opinii banku trzeba przede wszystkim skupić się na ich potrzebach. BIZ Bank koncentruje swoją ofertę na sektorze mikrofirm, proponując im rachunki bieżące, produkty oszczędnościowe i kredytowe, a także ubezpieczenia. W ramach atrakcyjnej promocji przedsiębiorcy, którzy otworzą w tej instytucji konto firmowe, otrzymają możliwość bezpłatnych wypłat gotówki w Polsce i na świecie (promocja trwa do odwołania).

Bank nie zapomina także o klientach indywidualnych. W ofercie dla tej grupy odbiorców znajdują się: rachunek osobisty, walutowy i oszczędnościowy, karty debetowe, a także korzystnie oprocentowane lokaty terminowe, które można zakładać poprzez specjalnie przygotowaną stronę internetową.

BIZ Bank dla Biznesu

BIZ Bank stał się instytucją dedykowaną dla biznesu. W takim banku każdy przedsiębiorca powinien poczuć się doceniony poprzez profesjonalną obsługę, wysoką jakość usług oraz atrakcyjne produkty skierowane do firm. „Nowa” instytucja finansowa rozpoczęła poszukiwania klientów nie tylko od zmiany szaty graficznej serwisów internetowych i oddziałów stacjonarnych, ale także poprzez konkurencyjny brak opłat dla przedsiębiorców za wypłaty z bankomatów w kraju i za granicą. Odświeżona marka banku mocno wskazuje na jego priorytety – pełną obsługę klientów biznesowych: mikroprzedsiębiorstw, osób prowadzących działalność gospodarczą czy wykonujących wolne zawody. Najbliższe miesiące pokażą nie tylko, czy oferta BIZ Banku trafi do potencjalnych odbiorców, ale też jak zareaguje na to konkurencja. Obie kwestie są interesujące, dlatego warto śledzić wiadomości z rynku, aby móc skorzystać z najlepszych usług, dopasowanych do naszych potrzeb.

Z ostatniej chwili

  • 28.04.2017 07:48

    W I kwartale 2017 r. przez system Ognivo Polacy przenieśli 9860 rachunków bankowych. W porównaniu z I kwartałem ubiegłego roku jest to wzrost o 68%.

  • 27.04.2017 13:17

    Ostatnie badania zlecone przez Związek Banku Polskich wskazują, że już 46% respondentów ufa bankowości mobilnej, a 57% - internetowej.

  • 27.04.2017 10:52

    Zysk netto grupy mBanku w I kwartale 2017 r. wyniósł 218,8 mln zł.

  • 27.04.2017 10:50

    Na koniec 2016 r. Polacy mieli nieco ponad 33 mln umów o bankowość internetową, wynika z raportu Netb@nk przygotowanego przez ZBP.

  • 26.04.2017 07:56

    T-Mobile Usługi Bankowe udostępniły dzisiaj nowy system bankowości internetowej. Znalazły się w nim rozwiązania takie jak mobilna autoryzacja transakcji.

  • 25.04.2017 13:28

    mBank uruchomił nowy system bankowości internetowej dla korporacji: CompanyNet. Może on działać zarówno na komputerach, jak i tabletach.

  • 21.04.2017 06:36

    W ostatnim kwartale 2016 r. po raz pierwszy w historii liczba przelewów Express Elixir przewyższyła liczbę transakcji w systemie Blue Cash.

  • 20.04.2017 07:38

    Transakcje zbliżeniowe stanowią już ok. 62% wszystkich transakcji kartami płatniczymi - wynika z najnowszych danych NBP za IV kwartał 2016 r.

  • 19.04.2017 11:10

    W IV kwartale 2016 r. klienci dokonali BLIK-iem 3,8 mln transakcji na łączną kwotę ok. 617 mln zł.

  • 12.04.2017 10:35

    Android Pay już dostępny w mBanku. Karty z logo MasterCard można dodać do usługi już z poziomu nowej aplikacji mobilnej banku.

Pominęliśmy coś ważnego? Napisz do nas!

Wiadomości

Ta strona korzysta z ciasteczek. Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej szczegółów w polityce prywatności.